Dat is Kristalhelder zijn stoel waar jij nu op gaat zitten. Hoewel, je plaatst wel "wat"....quote:Op woensdag 6 november 2013 13:57 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Zit vol botte opmerkingen wanneer ze in een sociale situatie is maar plaatst ze niet. Denkt veel en heeft in gedachte veel intelligente gesprekken met zichzelf. Kijkt een beetje de kat uit de boom.
GODVERDOMME IK DACHT DAT WE IETS SPECIAALS HADDEN.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, nou, jij bent ts niet, dus ik luister lekker toch niet
Je haalt je zelf onderuit in 2 zinnen knap hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat is Kristalhelder zijn stoel waar jij nu op gaat zitten. Hoewel, je plaatst wel "wat"....
JA, MAAR JIJ BEGINT VERDOMME AL MIJN DIEPSTE GEHEIMEN HIER TE POSTEN JAquote:Op woensdag 6 november 2013 14:01 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
GODVERDOMME IK DACHT DAT WE IETS SPECIAALS HADDEN.
Ik ben knap, idd. Zo, 'schade' hersteld. Ego intact....Maar leg voor de duidelijkheid FF uit hoe ik dat precies doe. Ik ben dom.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:02 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Je haalt je zelf onderuit in 2 zinnen knap hoor.
Waarnaar verwijst je betrekkelijk voornaamwoord 'dat'? Dat is me niet duidelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben knap, idd. Zo, 'schade' hersteld. Ego intact....Maar leg voor de duidelijkheid FF uit hoe ik dat precies doe. Ik ben dom.
Dat mezelf onderuit halen, wat anders? Linguïstisch beperkt?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Waarnaar verwijst je betrekkelijk voornaamwoord 'dat'? Dat is me niet duidelijk.
In afwachting van uw antwoord.
grgr keukendrol
Ik wilde 100 procent zekerheid. Maar om op je vraag terug te komen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat mezelf onderuit halen, wat anders? Linguïstisch beperkt?
En daarmee toon ik toch inzicht? Heb ADHD dus flap er nog wel eens iets uit. En laat het staan. Had ook op bkspc kunnen drukken...Maar ik gun je het triomfje wel, daar niet van hoor...quote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik wilde 100 procent zekerheid. Maar om op je vraag terug te komen.
Eerst verwijt jij mij op TS' stoel te gaan zitten. Vervolgens zeg je. ''Hoewel, je plaatst wel 'wat'.'' Hiermee geef je dus aan dat mijn post gewoon terecht was op grond van de bedoeling van dit topic. Daarmee verwierp je dus je eigen verwijt, zodat ik je niet meer onderuit hoefde te halen middels referentie aan de tt.
Dat is fijn jongeman.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En daarmee toon ik toch inzicht? Heb ADHD dus flap er nog wel eens iets uit. En laat het staan. Had ook op bkspc kunnen drukken...Maar ik gun je het triomfje wel, daar niet van hoor...
Word de 9e 50.....Dus bedankt..quote:
Gefeliciteerd alvast.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:23 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Word de 9e 50.....Dus bedankt..
Dankje. Wie had ooit gedacht dat ik de halve eeuw zou halen? Maar onkruid vergaat niet, zoals je uit ervaring weet...quote:
Ik ben 17, dus dat ga ik vast nog allemaal ondervinden.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dankje. Wie had ooit gedacht dat ik de halve eeuw zou halen? Maar onkruid vergaat niet, zoals je uit ervaring weet...
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ben 17, dus dat ga ik vast nog allemaal ondervinden.
Lang maar misschien nog wel veel krachtigerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gaan we nou de diepte-psycholoog uithangen, amateur? Uit mijn vorige aanvaringen met jou is al gebleken dat je slecht leest. Je hebt dus zelf al een bemoeilijkende handicap om het slechts te doen met schriftelijke informatie. Kristalhelder? Modderwater zal je bedoelen! Confronterend? Ja, voor jou!
Maar je krijgt je kans. Me dunkt dat ik je genoeg ammunitie heb gegeven. Leef je uit en make my day!
Hoezo "misschien"?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:50 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Lang maar misschien nog wel veel krachtiger
Ik ben ongelofelijk van mijzelf overtuigd. Comes with the territory...quote:Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dus je bent ervan overtuigd dat jouw uitspraak veel krachiger is?
Dan ben ik blij voor je, ik zou het leven ook minder vinden als ik niet van mezelf overtuigd zou zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben ongelofelijk van mijzelf overtuigd. Comes with the territory...
Je hebt me toch leren kennen in het bipolair-topic? Zegt genoeg tóch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |