quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Wie? Ik?quote:Op maandag 4 november 2013 17:44 schreef roos85 het volgende:
Sommige mensen kunnen zooo irritant zijn...
Ohja? Nijmegen is een leuke stad....Zelf was ik er niet...althans zaterdags nietquote:Op maandag 4 november 2013 17:53 schreef roos85 het volgende:
Ik was van het weekend nog in Laysa stad
Lekkerquote:
Ook lekker....sportie meiskequote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker
Hier roerbakmie met kip, gevolgd door een uurtje plat op de bank en daarna uurtje aerobics
quote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef tombolafan het volgende:
Zeg kper, volgens mij rijmt dat niet
Wij zijn in dichtsfeer zoals je ziet
Toegegeven, mobiel fokken is al lastig zat,
En al dat gerijm verlastigd het nog wat
Denk dat ik nu afk ga dan maar,
Een fijne dag allen bij elkaar!
Ja, was er zaterdagquote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohja? Nijmegen is een leuke stad....Zelf was ik er niet...althans zaterdags niet
*whoop whoop*quote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Ik moet morgen voor deel 2 van de wortelkanaal en geloof het of niet, ik heb d'r bijna zin an![]()
ja hoor, 100 zeikposts en dáár over vallenquote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
WAT?
JE VRAAGT WAT!?!?!
Nou... dát:
[..]Foei! Tombo!
Als je steun wilt (of koffiequote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Ik moet morgen voor deel 2 van de wortelkanaal en geloof het of niet, ik heb d'r bijna zin an![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor, 100 zeikposts en dáár over vallen
Niet eten scheelt je flossen voor morgenquote:
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Nee doennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga vragen of ik morgen met De Held op de foto mag, of zou dat raar zijn![]()
quote:
Nu heb ik de slappe lachquote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef Laysa het volgende:
* Beetje beteuterd naar mn koffie kijkt*
Doen! En dan vragen of je 'm mag weddenquote:Op maandag 4 november 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga vragen of ik morgen met De Held op de foto mag, of zou dat raar zijn![]()
Tien voor driequote:Op maandag 4 november 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Niet eten scheelt je flossen voor morgen![]()
Hoe laat mag je je bek opentrekken? Ga ik voor je duimen
Ja, truequote:
Weet je wat leuk is....samen op de röntgenquote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, true
Maar ik vind het al zo heerlijk dat ik tot nu toe echt GEEN SPOOR van zenuwen heb voor morgen. Dat was vorige week wel anders, toen had ik de dag ervoor en de avond ervoor en de nacht en de ochtend al minstens 16 keer gehuildNu denk ik 'oeh, ik ga met die beste kerel op de foto morgen, leuk!'. Da's al een heel verschil whehe.
Ik ben blij voor jequote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
Ja, true
Maar ik vind het al zo heerlijk dat ik tot nu toe echt GEEN SPOOR van zenuwen heb voor morgen. Dat was vorige week wel anders, toen had ik de dag ervoor en de avond ervoor en de nacht en de ochtend al minstens 16 keer gehuildNu denk ik 'oeh, ik ga met die beste kerel op de foto morgen, leuk!'. Da's al een heel verschil whehe.
Proestquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is....samen op de röntgen![]()
heeft vast niemand
Als je gaat pannieken kan ik het tot hier vast horenquote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien voor drie
Tot eergister had ik in mijn hoofd dat ik weer om 13 uur moet, maar op mijn kaartje (en in de herinneringsmail![]()
) staat 14.50 uur.
Het is maar goed dat ik (wrs) niet meer zo hysterisch ga panieken, anders duurde het wel erg lang tot ik moest whehe.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
heeft vast niemand
Da's wel heel spiesjaal jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
heeft vast niemand
Wat fijn tochquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Greys het volgende:
Morgen overdag van te voren ga ik heus wel een beetje zenuwachtig zijn heur, want ik vind het alsnog een eng idee dat ze er staafjes in gaan doen enzoMaar ik durf met 99,9% zekerheid te zeggen dat ik geen traan ga laten morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
God, wat een verschil, wat een zaligheid!
Ja en het is niet uit te leggen aan niet-bangeriken, het enorme verschil nu qua avond-ervoorquote:
Je kan de wereld aanquote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
Ja en het is niet uit te leggen aan niet-bangeriken, het enorme verschil nu qua avond-ervoor
Zelfs mijn hart deed letterlijk pijn van angst, leg dat maar eens uit aan anderenEn nu nakkes
![]()
Jubeldejubel
Liefquote:Op maandag 4 november 2013 18:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga voor de deur staan, hoor ik niemand gillen ga ik weer weg en anders vang ik je op en sla de ta op zijn kneiter
Echt? ik heb geprobeerd de eerste aflevering te kijken, maar het leek zo niet op het boek qua tijdslijn dat ik ben afgehaakt....sws verfilmde boeken van king vallen wat mij betreft altijd tegen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Vanavond weer Under The Dome, vind ik zo'n leuke serie
Ik ben nog steeds blij Q en jou dus via haar ook heel blij te hebben kunnen maken met een tandarts die niet hartstikke bang is voor bange klantenquote:Op maandag 4 november 2013 18:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Je kan de wereld aan
Feestelijk hoor
Gvdquote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef Adnap het volgende:
[..]
je kunt het wel vragen beste tombolafan
maar als ik je niet persoonlijk ken
zul je er hier niets over horen
Heuhja jij bent echt opbeurendquote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd
Misschien kun je tombo dan een pm sturen?
Maar ik heb wel een discussie los gemaakt zeg
Wat fijn Greys, dat je zo'n zin hebt om naar de tandarts te gaanMisschien mislukt de behandeling wel en mag je nog een keer
Kan ik me voorstellen en ik zag dat de serie echt wordt afgekraakt door mensen die het boek gelezen hebben idd. Ik heb het boek nooit gelezen (quote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? ik heb geprobeerd de eerste aflevering te kijken, maar het leek zo niet op het boek qua tijdslijn dat ik ben afgehaakt....sws verfilmde boeken van king vallen wat mij betreft altijd tegen.
Heel simpel: je pakt hem bij zijn zaakje en zegt heel rustig: "we gaan elkaar toch géén pijn doen?"quote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief
Maar ik ga niet gillen, daar gaan we gewoon van uit
Doe rustig aan, je bent toch te laat voor de lichting van vandaagquote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeer al 15min met Ean naar de brievenbus te gaan. Maar haar repeat knop blijft hangen. In mij zelluf doen. Mij kousen aan doen. x1000
nee kan niet, beroepsgeheim !quote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd
Misschien kun je tombo dan een pm sturen?
Biet is een heel stoer madammenhondjequote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
Het is niet al te fancy, maar Biet is een stoere hond en die past niet met roze jasjes met frutsels
Niet?quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
Het is niet al te fancy, maar Biet is een stoere hond en die past niet met roze jasjes met frutsels
Zo stoer dat ze niet door de regen durft?quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
Dan wil S d'r niet meer mee over straat en mot ik elke keer zelf de regen inquote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet?Ik zie Biet wel voor me in een kek luipaardprintje!
Hm ja, daar heb je een puntquote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo stoer dat ze niet door de regen durft?
Tof jasjeHopelijk krijgt Biet door dat ze daardoor niet nat wordt.
Denk dat HHH zichzelf spontaan weer laat her-adopteren als ik het ook maar dúrf te overdenkenquote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik mis de capuchonZo krijgt ze nog steeds natte oortjes!
quote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je deze er wel bij besteld, Greys?
Ik zie Biet al helemaal voor me met dat ding op d'r kopquote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je deze er wel bij besteld, Greys?
En kleine kaplaarsjes!quote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik mis de capuchonZo krijgt ze nog steeds natte oortjes!
Heeft die stoffer van jou al een regenjas?quote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Denk dat HHH zichzelf spontaan weer laat her-adopteren als ik het ook maar dúrf te overdenken
Zal ik doen, als ie binnen is van de weekquote:Op maandag 4 november 2013 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Maak eens een filmpje als je die jas voor het eerst aan doet, ah toe?
Nee, die haarbal wenst zulks niet, no way dat ik dat haar aan haar lijf kan pulken, mijn dooschke vreet me óp zou ik het enkel pogenquote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft die stoffer van jou al een regenjas?
Want die vorige van Bink (knalrood is ie) die past jouw hondje wel denk ik?
quote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik doen, als ie binnen is van de week
weet ik. maar er liggen hier heel veel plassen en daar mocht ze van mij in stampen. Zo leuk zo'n mini helemaal te zien genietenquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe rustig aan, je bent toch te laat voor de lichting van vandaag
quote:Op maandag 4 november 2013 18:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
weet ik. maar er liggen hier heel veel plassen en daar mocht ze van mij in stampen. Zo leuk zo'n mini helemaal te zien genieten
Dat wordt een stoere biet met die regenjas hoor.
Oooh leukquote:Op maandag 4 november 2013 18:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
weet ik. maar er liggen hier heel veel plassen en daar mocht ze van mij in stampen. Zo leuk zo'n mini helemaal te zien genieten
Dat wordt een stoere biet met die regenjas hoor.
Hehequote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef Greys het volgende:
En anders als het regent krijgt ze gewoon heur pet op bij de regenjas, die vond ze leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef Greys het volgende:
En anders als het regent krijgt ze gewoon heur pet op bij de regenjas, die vond ze leuk![]()
[ afbeelding ]
Leuk !! Oh doet me herinnneren om zwarte pieten bruin te moeten bestellen, gelijk maar ff doen (onze lln zijn ook zwarte piet op diverse scholen/kdv's etc)quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Toekito het volgende:
Woensdag hoor ik definitief of ik Zwarte Piet ben op werkof wellicht een bedrijfskleurige
ik wil zwart/bruin niet groen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef Adnap het volgende:
[..]
Leuk !! Oh doet me herinnneren om zwarte pieten bruin te moeten bestellen, gelijk maar ff doen (onze lln zijn ook zwarte piet op diverse scholen/kdv's etc)
quote:Op maandag 4 november 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Over bizarre ongelukjes gesproken!![]()
Ik wilde net een kaarsje aanmaken, strijk een lucifer af, die breekt af en het brandende kopje vliegt op de een of andere manier zo mijn hemd in!Mezelf maar gauw afgeklopt en de schade bekeken: rood én een klein blaartje op mijn buik.
En ik stink naar rook.
![]()
Dadelijk maar eens het adres van die fabrikant opzoeken.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde net een kaarsje aanmaken, strijk een lucifer af, die breekt af en het brandende kopje vliegt op de een of andere manier zo mijn hemd in!Mezelf maar gauw afgeklopt en de schade bekeken: rood én een klein blaartje op mijn buik.
En ik stink naar rook.
![]()
Kijk dit is nu klachtwaardigquote:Op maandag 4 november 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
En ik stink naar rook.
![]()
Succesquote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Toekito het volgende:
Woensdag hoor ik definitief of ik Zwarte Piet ben op werkof wellicht een bedrijfskleurige
Het staat haar enigquote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n ding met lange hals?quote:Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef Laysa het volgende:
Daarom gebruik ik altijd een keukenaansteker...Niet om de keuken aan te steken maar zo noem ik dat
quote:Op maandag 4 november 2013 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze een giraf.
LOLquote:Op maandag 4 november 2013 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
die zijn handig!quote:Op maandag 4 november 2013 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...ik heb er 1 in huis en 1 in de auto
welk merk heb jij? Bij mij houden ze er altijd heel snel mee op. En moet ook nog een goede hebben voor in de camper.quote:Op maandag 4 november 2013 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...ik heb er 1 in huis en 1 in de auto
Een zwartepietenlunch dus en over dat eten van jou heb ik al verhalen gelezenquote:Op maandag 4 november 2013 19:19 schreef Toekito het volgende:
Woensdag is alleen de lunch hoor Indaha. Eten heb ik geen moeite mee.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
die is wel leuk iddquote:Op maandag 4 november 2013 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
deze toek? Leuk om uit te delen als je piet wordt.
ik ontken alles.quote:Op maandag 4 november 2013 19:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Een zwartepietenlunch dus en over dat eten van jou heb ik al verhalen gelezen
[..]
Merk weet ik niet, maar ik koop hem altijd bij de C1000 aan de kassaquote:Op maandag 4 november 2013 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
welk merk heb jij? Bij mij houden ze er altijd heel snel mee op. En moet ook nog een goede hebben voor in de camper.
Overdonderd op een goede manier denk ik?quote:Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben een tikkie overdonderd. En nu kan ik dus wel niet zeggen waaromAlthans niet hier open en bloot. Maar het heeft iets te maken met de gebeurtenissen van vorig jaar en de vakbond en muisjes en staartjes. Wie meer wil weten dmt of pmt maar even
Positiefquote:Op maandag 4 november 2013 19:25 schreef ferrari_rood het volgende:
over je uren rewimo?
positief of negatief?
Jouw kennende weet ik al genoegquote:Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben een tikkie overdonderd. En nu kan ik dus wel niet zeggen waaromAlthans niet hier open en bloot. Maar het heeft iets te maken met de gebeurtenissen van vorig jaar en de vakbond en muisjes en staartjes. Wie meer wil weten dmt of pmt maar even
quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef indaha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bij gebrek aan nieuws van mij maar even een kat tussendoor
O ja?quote:
[ link | afbeelding ]
Jaquote:
Die mag altijd.quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef indaha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tuurlijkquote:
Dan maar een dm want het is denk ik niet wat jij denktquote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja![]()
Geen flauw idee maar evengoed, Rewimo én blij en zo hè, is niet zo erg moeilijk![]()
Die heb je alquote:
Ja, die heb ik toch voor je gehaald ooit?quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Qwea het volgende:
Hey Rewimo? Bij de kaufland hebben ze vanille cola toch?
Ik zei al ook : hèbbesquote:
ahhhhquote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan doe ik ook even mee met een foto
[ link | afbeelding ]
hier mocht hij er nog naast liggen. Nu hoor ik regelmatig poes Ossi nee niet doen. poes osso tout. Hij gooit telkens d'r paddestoelen gemaakt van een eierdoos op de grond.
Ja, klopt, en niet alleen daar hoor. Elke drankenhandel heeft het welquote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Qwea het volgende:
Hey Rewimo? Bij de kaufland hebben ze vanille cola toch?
Ahhh liefquote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan doe ik ook even mee met een foto
[ link | afbeelding ]
hier mocht hij er nog naast liggen. Nu hoor ik regelmatig poes Ossi nee niet doen. poes osso tout. Hij gooit telkens d'r paddestoelen gemaakt van een eierdoos op de grond.
Bij mij staat ie gewoon rechtopquote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Staat de foto bij jullie wel goed?
[ link | afbeelding ]
Lieve fotoquote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan doe ik ook even mee met een fotov
[ link | afbeelding ]
hier mocht hij er nog naast liggen. Nu hoor ik regelmatig poes Ossi nee niet doen. poes ossi tout. Hij gooit telkens d'r paddestoelen gemaakt van een eierdoos op de grond.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
Doe ik even een ridder in het zonnetje.
[ afbeelding ]
Echt een ridderquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Heer Percival!quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
't Is een knappe jongen hoorquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhhhhquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig moet ik even 2x kijken of het nou de Puma of dat het Perc is die voorbij komt sjezen. Binnenkort gaan z'n ballen eraf. Hij toont me teveel belangstelling voor het achterwerk van Pol.quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heer Percival!Wat een grote knul is het al.
Poezekontjesquote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik even 2x kijken of het nou de Puma of dat het Perc is die voorbij komt sjezen. Binnenkort gaan z'n ballen eraf. Hij toont me teveel belangstelling voor het achterwerk van Pol.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nek staat precies zó scheef dat ik juist die onwijs beeldigequote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Staat de foto bij jullie wel goed?
Ow, wat een plaatjequote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een gave!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nou ook weer niet dat je een schier eindeloze dékòllette hebtquote:Op maandag 4 november 2013 19:45 schreef Cat22 het volgende:
En ja, achteraf vond ik het ook best knap van mezelf, dat ik dat ding zo kon laten landen.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is een gave!
Zo zat ik een paar weken geleden in de auto te roken, had ik ineens geen brandend topje meer op mijn peuk. Wel een branderige ondertussenBranderige wat? Dan wil ik details ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook al dat ik iets mistequote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Branderige wat? Dan wil ik details ook!
Een branderige ondertussen. Of ken jij de ondertussen niet? De vrouwelijke tegenhanger (quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Branderige wat? Dan wil ik details ook!
quote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef Queller het volgende:
[..]
De mijne nog niet. Maar ik krijg het keurig netjes naar binnen
Goed om te horenquote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
HHH is weer zo echt helemaal HHHZe is inmiddels weer op haar eigen voer na al die weken dat we zo'n zorgen om haar hadden. Dus Meneer Knoblauch en ik zijn zó blij met mooie poepen
en een rollebollende weer échte HHH
quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is een gave!
Zo zat ik een paar weken geleden in de auto te roken, had ik ineens geen brandend topje meer op mijn peuk. Wel een branderige ondertussenBij een brandend "ondertussen" had ik ook bepaaldeen ander beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik las ook te snel
Waar het stinkt is het warm.
Een warme poes?quote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Bij een brandend "ondertussen" had ik een ander beeldMaar ik las ook te snel
Ik leer hier weer van alles!quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Een branderige ondertussen. Of ken jij de ondertussen niet? De vrouwelijke tegenhanger () van de mannelijke middenvoor
Blij dat ik je weer wat wijzer heb gemaaktquote:
Maar dan had ik weer zonder deze wijze levenles van jou door het leven gemoeten. Mijn bestaan is nu toch wel weer veel rijker!quote:Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Blij dat ik je weer wat wijzer heb gemaakt
Ik had het zelf perse niet hoeven meemaken. Had prima zonder gekund
Als het ernstig is, dan bel ik je wel evenquote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Als er een rampenscenario is ga ik het niet overleven, dat NL-alert kent mijn Huawei niet![]()
![]()
Ook weer opgelostquote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Als het ernstig is, dan bel ik je wel even
Troost je, de S3 van de meneer ook niet.. En ik kreeg bijna een hartverzakking van dat achterlijke alarm.quote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Als er een rampenscenario is ga ik het niet overleven, dat NL-alert kent mijn Huawei niet![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Blij dat ik je weer wat wijzer heb gemaakt
Ik had het zelf perse niet hoeven meemaken. Had prima zonder gekund
Niet eens Huawei maar mijn meneer zijn levensgezel herkende die ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Goede telefoon wel!quote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Dat snap ikquote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar dan had ik weer zonder deze wijze levenles van jou door het leven gemoeten. Mijn bestaan is nu toch wel weer veel rijker!
Mijn Nokia ook niet. Maar misschien komt het omdat ik me niet heb aangemeld? Of omdat het geen smartphone isquote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Of omdat je in het buitenland woontquote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn Nokia ook niet. Maar misschien komt het omdat ik me niet heb aangemeld? Of omdat het geen smartphone is
Ik werk 4 dagen per week in het binnenland. Wat nu?quote:
Dan bel ik jou ook wel even!quote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg het bij de mijnese ook niet aan de gang...maar who care's....Yolo
Dikke pech, vrees ikquote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen per week in het binnenland. Wat nu?
Als de hel compleet losbreekt merk je het toch wel, dan waai je weg of zo tegenwoordigquote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg het bij de mijnese ook niet aan de gang...maar who care's....Yolo
Oquote:
Laten we het nou niet of Q's ondertussen hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Ik kan nog veel meer vertellen: "Q en de avonturen ondertussen"
quote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan bel ik jou ook wel even!
Ow wacht.... ik heb me niet aangemeld
Ja maar prijs verschilt enorm zag ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, klopt, en niet alleen daar hoor. Elke drankenhandel heeft het wel
Bij mijn Samsung Note kwam het maar binnen als armzalig sms-je met gewoon piepje. Als er echt wat aan de hand is, heeft dat ook geen enkele impact.quote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Voor degene die het gemist heeft:
[ afbeelding ]
zoiets kwam dus binnen
O foei nou tochquote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Laten we het nou niet of Q's ondertussen hebbenDaar kan ik niet aan denken zonder de nodige associaties met schimmelinfecties en aanverwante zaken
Ho! Mag ik je even onderbreken. Voor de zekerheid: mijn ondertussen heeft géén schimmelinfecties en aanverwante zaken. Ik herhaal...quote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Laten we het nou niet of Q's ondertussen hebbenDaar kan ik niet aan denken zonder de nodige associaties met schimmelinfecties en aanverwante zaken
Hier ging mijn telefoon loeien.. schrok echtquote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bij mijn Samsung Note kwam het maar binnen als armzalig sms-je met gewoon piepje. Als er echt wat aan de hand is, heeft dat ook geen enkele impact.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zo zijn wijquote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef Laysa het volgende:
Gotfer gaan jullie ff gezellig lopen doen op de CSi avond
Weet je wel zeker dat ik dat moet definiëren?quote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Ho! Mag ik je even onderbreken. Voor de zekerheid: mijn ondertussen heeft géén schimmelinfecties en aanverwante zaken. Ik herhaal...
Hoewel, dat van die aanverwante weet ik niet zeker. Definieer 'aanverwante'?!
Mijn toestel staat er niet tussen dus ik ben echt de klosquote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Bij mijn Samsung Note kwam het maar binnen als armzalig sms-je met gewoon piepje. Als er echt wat aan de hand is, heeft dat ook geen enkele impact.
Ik zeg: theequote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ik dat moet definiëren?
Mijn ondertussen is met pensioen...voorgoed...laten we het daar maar bij houdenquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo zijn wij
Wil jij ook iets vertellen over je ondertussen? Q1 is ook net gearriveerd, dus het zal wel weer ranzig worden
Alleen als iedereen klaar is met etenquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Doe maar, voor de zekerheid.quote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als in aanverwante onderdelenquote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Ho! Mag ik je even onderbreken. Voor de zekerheid: mijn ondertussen heeft géén schimmelinfecties en aanverwante zaken. Ik herhaal...
Hoewel, dat van die aanverwante weet ik niet zeker. Definieer 'aanverwante'?!
Wait, whutquote:
Ik heb het genoteerdquote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef Laysa het volgende:
Mijn ondertussen is met pensioen...voorgoed...laten we het daar maar bij houden
Ik bedoelde meer sliertjes, bonkjes, klontjes, sliertjes en meer aanverwante zakenquote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Als in aanverwante onderdelen![]()
Tenen en zulks, alles links en rechts van het ondertussen![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer sliertjes, bonkjes, klontjes, sliertjes en meer aanverwante zaken
Owwwwww, bonkjes! Nee prima; die heb ik welquote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik bedoelde meer sliertjes, bonkjes, klontjes, sliertjes en meer aanverwante zaken
Geyl!quote:Op maandag 4 november 2013 20:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Owwwwww, bonkjes! Nee prima; die heb ik wel
Waarschijnlijk werd het ding door De Grote Leegte aangetrokken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is nou ook weer niet dat je een schier eindeloze dékòllette hebt
Ach het komt wel overeen met met er net in het laatste lijk dr mond zatquote:Op maandag 4 november 2013 20:53 schreef indaha het volgende:
Nou moet ik tussen CSI door ook al over bonkjes en sliertjes lezen
Ik zou een alu-hoedje opzetten. Voor de zekerheidquote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Waarschijnlijk werd het ding door De Grote Leegte aangetrokken.
Nou maak je het pas écht ranzigquote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach het komt wel overeen met met er net in het laatste lijk dr mond zat
quote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou maak je het pas écht ranzig
Smeerdoos![]()
![]()
Whèhèquote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou maak je het pas écht ranzig
Smeerdoos![]()
![]()
Waarop!? Duidelijkheid heb ik nodig!quote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou een alu-hoedje opzetten. Voor de zekerheid
What's newquote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarop!? Duidelijkheid heb ik nodig!
Je bent vanaaf zo vaaaag....
quote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg op mijn hippe foon trouwens ook een faal-sms
Dat wilden jullie vast weten he?
Op je tet natuurlijk duhquote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las dit bericht heel anders met koplampen en displaysquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
enniewees, koplamp stuk, fijn zo telkens een gillende piep en een enorme lamp op mijn display![]()
, jammer dan maar, kan ikzelf en manlief ook met geen mogelijkheid bij, dat kan niet bij mijn bolide, moet bij garage, ik net 4 minuten voor 5 onze vaste garage bellen: kon nog meteen komen.
Maar was al aan de kookpot dus ga de boel niet laten verpruttelen dus mag morgenvroeg meteen even langs komen en voor een klein appeltaartje heb ik weer licht
Dat zou ik ook denken maar met die Q weet je maar nooit wat ze bedoelt.quote:
Mijn koplampen zijn recent nog officieel geplet en die doen het nog, maar mijn display is iets minder dus moet nodig naar de brillenboerquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik las dit bericht heel anders met koplampen en displays![]()
![]()
Doet mijn garagemeneer gratis.quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
![]()
De mijne ook maar die zijn té gewend aan mijn appeltaartjes.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
![]()
Veel plezier, ik heb m ook aanstaanquote:
Dat komt ook omdat ik op je wacht, mét kadootje én HHH, daar is de tandarts terstond een eitje bij vergelekenquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Mijn koplamp van de Smart is ook stuk, daar kan je ook niet zelf bij.
Soms verlang ik echt naar vroeger, toen je nog gewoon zelf een reserveset lampjes had en dat zelf kon vervangen. Nu moet ik weer naar de garage en rekenen ze te veel geld voor 1 lampje
Het góede nieuws is... we zijn nu uren verder en ik ben nog steeds niet bang voor morgen
Ditoquote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik moest even drie keer 'roomspray' lezen
Maar het is roemspreej dus, geen roomspay, zoals ik het las.
Ik was 17 euro kwijt. Bij kwikfit.quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Soms verlang ik echt naar vroeger, toen je nog gewoon zelf een reserveset lampjes had en dat zelf kon vervangen. Nu moet ik weer naar de garage en rekenen ze te veel geld voor 1 lampje
Het góede nieuws is... we zijn nu uren verder en ik ben nog steeds niet bang voor morgen
Dat hoeft ook helemaal niet want je gaat met hem op de foto, dus waarom zou je daar bang voor moeten zijnquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Sissy die heb ik vroeger allemaal gekeken als jong meisjequote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Man is best heel erg cute, Die was een film aan het zoeken tussen de 8000 of zo, klikte de verkeerde aan, was het een Sissi-film. Daar hij weet dat dat een jeugdzonde mijnerzijds is wilde hij hem laten staan![]()
We hebben uiteindelijk een andere film gekeken (met veel geweld en zo) maar ik heb toch echt een toffe man
Ja daarom ga ik nu naar bed zodat ik nog lang jeugdig blijfquote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht dat oude mensen juist minder slaap nodig hadden
Klopt helemaal, zolang je geen hont hebt die HHH heet en als de dood voor onweer is is gedeeltelijke insomnia echter geen echte keuze maar een vrijwillige plichtquote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht dat oude mensen juist minder slaap nodig hadden
quote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef indaha het volgende:
Ja daarom ga ik nu naar bed zodat ik nog lang jeugdig blijf
Hap hap hapquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Klopt helemaal, zolang je geen hont hebt die HHH heet en als de dood voor onweer is is gedeeltelijke insomnia echter geen echte keuze
Whaha,dat is een leuke samenvattingquote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, het lijf is weer flink afgebeuld door de Hups-juf, het werd me bijna zwart voor de oogjes![]()
Gaat ie:voor positieve muisjes met staartjes bij Rewimo
voor de lucifer daar waar ie niet hoort, idem voor de ondertussen van Elies en de decolledinges van Knoflook.
voor Ean met Rossi en de overige poesjesfoto's
voor de ondertussenpraat van Q
Ben ik er zo?
Oh ja, ik moest stiekem een beetje lachten om het pensioensgat van Laysa![]()
Ik overleef het wel.quote:
Eicholt amsterdam. Mo gaat vd week, kan er wel een paar zakjes voor je mee laten nemen?quote:
Maar nu gaat je voorschot ook omhoog, dus als het een zachte winter wordt, krijg je volgend jaar terugquote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie de Eneco jaarafrekening al gekregen?
588 eu bijbetalen hier, leuk zo'n lange koude winter
Ja het voorschot gaat met een tientje omhoog, dat vond ik dan wel weer vreemd, want da's 120 eu per jaar. Dus daar dicht je die 588 niet mee af zou je zeggen. Ze verwachten vast een minder lange en koude winterquote:Op maandag 4 november 2013 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar nu gaat je voorschot ook omhoog, dus als het een zachte winter wordt, krijg je volgend jaar terug![]()
Wij hebben een houtkachel, dus wij hebben de 'pijn' aan de portemonnee van de winter al gehad
Jeetje, wat kutquote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
Serieus? Wat weinigquote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het voorschot gaat met een tientje omhoog, dat vond ik dan wel weer vreemd, want da's 120 eu per jaar. Dus daar dicht je die 588 niet mee af zou je zeggen. Ze verwachten vast een minder lange en koude winter
Oeh!quote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
oeh zou je dat willen vragen?quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eicholt amsterdam. Mo gaat vd week, kan er wel een paar zakjes voor je mee laten nemen?
Affikken!quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik overleef het wel.
Maar die fabrikant... Da's afwachten!
Nee heb geen koptelefoon, want de aansluiting op mijn netbookje waar hij in moet is kapoetquote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef Bamba het volgende:
Greys, heb jij een goede koptelefoon? Ik heb een leuk filmpje als je van bassen houdt
Nope, nooitquote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Wat weinigOf heb je weleens handmatig je voorschot verlaagd?
Oh da's jammer. Ik kan het sowieso wel sturen, maar om die bas en beatboxert goed te kunnen horen is een hoofdtelefoon echt een must. Ik vind het zo gaafquote:Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee heb geen koptelefoon, want de aansluiting op mijn netbookje waar hij in moet is kapoet
[..]
Nee nog niet... Vrees het ergstequote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik zie dat ons nieuwe termijnbedrag van 185 euro per maand bestaat uit 140 gas, 17 (!) electriciteit en de rest transportrechten oid. Dus het is hier vooral het gas dat er in hakt. En niet omdat ik zoveel kook (quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Krijgen jullie de afrekening altijd zo vroeg in het jaar?
Hier krijgen we de jaarafrekening altijd pas eind december.
Ik hoop op teruggave, aangezien de zonnepanelen flink wat KWh hebben binnengetrokken.
Gas daarentegen...
Ik wil niet dat jullie praten over gas en elektriciteitquote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie dat ons nieuwe termijnbedrag van 185 euro bestaat uit 140 gas, 17 (!) electriciteit en de rest transportrechten oid. Dus het is hier vooral het gas dat er in hakt. En niet omdat ik zoveel kook (![]()
).
quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef Bamba het volgende:
Die kokos m&m's hebben ze vast ook wel in de M&M's store in Londen he? *Schrijft erbij voor het shoplijstje*
Is jouw maandbedrag veel hoger?quote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jullie praten over gas en elektriciteit
Op je tettenquote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik post er spontaan van doort slotje.quote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Op je tetten
MOet ik het even komen voordoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |