quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Wie? Ik?quote:Op maandag 4 november 2013 17:44 schreef roos85 het volgende:
Sommige mensen kunnen zooo irritant zijn...
Ohja? Nijmegen is een leuke stad....Zelf was ik er niet...althans zaterdags nietquote:Op maandag 4 november 2013 17:53 schreef roos85 het volgende:
Ik was van het weekend nog in Laysa stad
Lekkerquote:
Ook lekker....sportie meiskequote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker
Hier roerbakmie met kip, gevolgd door een uurtje plat op de bank en daarna uurtje aerobics
quote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef tombolafan het volgende:
Zeg kper, volgens mij rijmt dat niet
Wij zijn in dichtsfeer zoals je ziet
Toegegeven, mobiel fokken is al lastig zat,
En al dat gerijm verlastigd het nog wat
Denk dat ik nu afk ga dan maar,
Een fijne dag allen bij elkaar!
Ja, was er zaterdagquote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohja? Nijmegen is een leuke stad....Zelf was ik er niet...althans zaterdags niet
*whoop whoop*quote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Ik moet morgen voor deel 2 van de wortelkanaal en geloof het of niet, ik heb d'r bijna zin an![]()
ja hoor, 100 zeikposts en dáár over vallenquote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
WAT?
JE VRAAGT WAT!?!?!
Nou... dát:
[..]Foei! Tombo!
Als je steun wilt (of koffiequote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Ik moet morgen voor deel 2 van de wortelkanaal en geloof het of niet, ik heb d'r bijna zin an![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor, 100 zeikposts en dáár over vallen
Niet eten scheelt je flossen voor morgenquote:
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Nee doennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga vragen of ik morgen met De Held op de foto mag, of zou dat raar zijn![]()
quote:
Nu heb ik de slappe lachquote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef Laysa het volgende:
* Beetje beteuterd naar mn koffie kijkt*
Doen! En dan vragen of je 'm mag weddenquote:Op maandag 4 november 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga vragen of ik morgen met De Held op de foto mag, of zou dat raar zijn![]()
Tien voor driequote:Op maandag 4 november 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Niet eten scheelt je flossen voor morgen![]()
Hoe laat mag je je bek opentrekken? Ga ik voor je duimen
Ja, truequote:
Weet je wat leuk is....samen op de röntgenquote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, true
Maar ik vind het al zo heerlijk dat ik tot nu toe echt GEEN SPOOR van zenuwen heb voor morgen. Dat was vorige week wel anders, toen had ik de dag ervoor en de avond ervoor en de nacht en de ochtend al minstens 16 keer gehuildNu denk ik 'oeh, ik ga met die beste kerel op de foto morgen, leuk!'. Da's al een heel verschil whehe.
Ik ben blij voor jequote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
Ja, true
Maar ik vind het al zo heerlijk dat ik tot nu toe echt GEEN SPOOR van zenuwen heb voor morgen. Dat was vorige week wel anders, toen had ik de dag ervoor en de avond ervoor en de nacht en de ochtend al minstens 16 keer gehuildNu denk ik 'oeh, ik ga met die beste kerel op de foto morgen, leuk!'. Da's al een heel verschil whehe.
Proestquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is....samen op de röntgen![]()
heeft vast niemand
Als je gaat pannieken kan ik het tot hier vast horenquote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien voor drie
Tot eergister had ik in mijn hoofd dat ik weer om 13 uur moet, maar op mijn kaartje (en in de herinneringsmail![]()
) staat 14.50 uur.
Het is maar goed dat ik (wrs) niet meer zo hysterisch ga panieken, anders duurde het wel erg lang tot ik moest whehe.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
heeft vast niemand
Da's wel heel spiesjaal jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
heeft vast niemand
Wat fijn tochquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Greys het volgende:
Morgen overdag van te voren ga ik heus wel een beetje zenuwachtig zijn heur, want ik vind het alsnog een eng idee dat ze er staafjes in gaan doen enzoMaar ik durf met 99,9% zekerheid te zeggen dat ik geen traan ga laten morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
God, wat een verschil, wat een zaligheid!
Ja en het is niet uit te leggen aan niet-bangeriken, het enorme verschil nu qua avond-ervoorquote:
Je kan de wereld aanquote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
Ja en het is niet uit te leggen aan niet-bangeriken, het enorme verschil nu qua avond-ervoor
Zelfs mijn hart deed letterlijk pijn van angst, leg dat maar eens uit aan anderenEn nu nakkes
![]()
Jubeldejubel
Liefquote:Op maandag 4 november 2013 18:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga voor de deur staan, hoor ik niemand gillen ga ik weer weg en anders vang ik je op en sla de ta op zijn kneiter
Echt? ik heb geprobeerd de eerste aflevering te kijken, maar het leek zo niet op het boek qua tijdslijn dat ik ben afgehaakt....sws verfilmde boeken van king vallen wat mij betreft altijd tegen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Vanavond weer Under The Dome, vind ik zo'n leuke serie
Ik ben nog steeds blij Q en jou dus via haar ook heel blij te hebben kunnen maken met een tandarts die niet hartstikke bang is voor bange klantenquote:Op maandag 4 november 2013 18:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Je kan de wereld aan
Feestelijk hoor
Gvdquote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef Adnap het volgende:
[..]
je kunt het wel vragen beste tombolafan
maar als ik je niet persoonlijk ken
zul je er hier niets over horen
Heuhja jij bent echt opbeurendquote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd
Misschien kun je tombo dan een pm sturen?
Maar ik heb wel een discussie los gemaakt zeg
Wat fijn Greys, dat je zo'n zin hebt om naar de tandarts te gaanMisschien mislukt de behandeling wel en mag je nog een keer
Kan ik me voorstellen en ik zag dat de serie echt wordt afgekraakt door mensen die het boek gelezen hebben idd. Ik heb het boek nooit gelezen (quote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? ik heb geprobeerd de eerste aflevering te kijken, maar het leek zo niet op het boek qua tijdslijn dat ik ben afgehaakt....sws verfilmde boeken van king vallen wat mij betreft altijd tegen.
Heel simpel: je pakt hem bij zijn zaakje en zegt heel rustig: "we gaan elkaar toch géén pijn doen?"quote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief
Maar ik ga niet gillen, daar gaan we gewoon van uit
Doe rustig aan, je bent toch te laat voor de lichting van vandaagquote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeer al 15min met Ean naar de brievenbus te gaan. Maar haar repeat knop blijft hangen. In mij zelluf doen. Mij kousen aan doen. x1000
nee kan niet, beroepsgeheim !quote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd
Misschien kun je tombo dan een pm sturen?
Biet is een heel stoer madammenhondjequote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
Het is niet al te fancy, maar Biet is een stoere hond en die past niet met roze jasjes met frutsels
Niet?quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
Het is niet al te fancy, maar Biet is een stoere hond en die past niet met roze jasjes met frutsels
Zo stoer dat ze niet door de regen durft?quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
Dan wil S d'r niet meer mee over straat en mot ik elke keer zelf de regen inquote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet?Ik zie Biet wel voor me in een kek luipaardprintje!
Hm ja, daar heb je een puntquote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo stoer dat ze niet door de regen durft?
Tof jasjeHopelijk krijgt Biet door dat ze daardoor niet nat wordt.
Denk dat HHH zichzelf spontaan weer laat her-adopteren als ik het ook maar dúrf te overdenkenquote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik mis de capuchonZo krijgt ze nog steeds natte oortjes!
quote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je deze er wel bij besteld, Greys?
Ik zie Biet al helemaal voor me met dat ding op d'r kopquote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je deze er wel bij besteld, Greys?
En kleine kaplaarsjes!quote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik mis de capuchonZo krijgt ze nog steeds natte oortjes!
Heeft die stoffer van jou al een regenjas?quote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Denk dat HHH zichzelf spontaan weer laat her-adopteren als ik het ook maar dúrf te overdenken
Zal ik doen, als ie binnen is van de weekquote:Op maandag 4 november 2013 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Maak eens een filmpje als je die jas voor het eerst aan doet, ah toe?
Nee, die haarbal wenst zulks niet, no way dat ik dat haar aan haar lijf kan pulken, mijn dooschke vreet me óp zou ik het enkel pogenquote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft die stoffer van jou al een regenjas?
Want die vorige van Bink (knalrood is ie) die past jouw hondje wel denk ik?
quote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik doen, als ie binnen is van de week
weet ik. maar er liggen hier heel veel plassen en daar mocht ze van mij in stampen. Zo leuk zo'n mini helemaal te zien genietenquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe rustig aan, je bent toch te laat voor de lichting van vandaag
quote:Op maandag 4 november 2013 18:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
weet ik. maar er liggen hier heel veel plassen en daar mocht ze van mij in stampen. Zo leuk zo'n mini helemaal te zien genieten
Dat wordt een stoere biet met die regenjas hoor.
Oooh leukquote:Op maandag 4 november 2013 18:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
weet ik. maar er liggen hier heel veel plassen en daar mocht ze van mij in stampen. Zo leuk zo'n mini helemaal te zien genieten
Dat wordt een stoere biet met die regenjas hoor.
Hehequote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef Greys het volgende:
En anders als het regent krijgt ze gewoon heur pet op bij de regenjas, die vond ze leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef Greys het volgende:
En anders als het regent krijgt ze gewoon heur pet op bij de regenjas, die vond ze leuk![]()
[ afbeelding ]
Leuk !! Oh doet me herinnneren om zwarte pieten bruin te moeten bestellen, gelijk maar ff doen (onze lln zijn ook zwarte piet op diverse scholen/kdv's etc)quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Toekito het volgende:
Woensdag hoor ik definitief of ik Zwarte Piet ben op werkof wellicht een bedrijfskleurige
ik wil zwart/bruin niet groen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef Adnap het volgende:
[..]
Leuk !! Oh doet me herinnneren om zwarte pieten bruin te moeten bestellen, gelijk maar ff doen (onze lln zijn ook zwarte piet op diverse scholen/kdv's etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |