Godver. Nu zit ik er nog serieus over na te denken ookquote:
Gewoon een gekkie. Verder niks denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:30 schreef Quotidien het volgende:
Geniale serie, is er al bekend welke gedragsstoornis die Martijn heeft?
Dat er genoeg van rondlopen sluit niet uit dat hij wel degelijk een stoornis onder de leden heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon een gekkie. Verder niks denk ik
Er zijn er genoeg zoals hem in Nederland.
Vorige keer was het ook mogelijk lid te worden via FOK! en kreeg je je geld daarna gewoon terug en als extra een abo van FOK!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Godver. Nu zit ik er nog serieus over na te denken ook
Maar ik doe het niet
Het heeft wat trekjes van narcisme maar veel meer kan ik er niet aan ontdekkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat er genoeg van rondlopen sluit niet uit dat hij wel degelijk een stoornis onder de leden heeft.
quote:
Gelijk een stickertje opplakken?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat er genoeg van rondlopen sluit niet uit dat hij wel degelijk een stoornis onder de leden heeft.
Ik wil deze man wel labelen ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gelijk een stickertje opplakken?!
Nee, man.
Het Oplichter-virus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:30 schreef Quotidien het volgende:
Geniale serie, is er al bekend welke gedragsstoornis die Martijn heeft?
Jij identificeert je met hem ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gelijk een stickertje opplakken?!
Nee, man.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij identificeert je met hem ofzo?
Er is wel degelijk iets mis met die jongen lijkt me.
kan voor sommigen een soort verlossing zijn omdat ze eindelijk weten waarom ze 'anders' zijn. je hebt echter ook types die zich er dan achter gaan verschuilen (zoals zo'n Roy: "JAAAAA ik heb een beetje ADHD ensooow en daarom kan ik niet werken!!" )quote:
Ja, maar waarom anderen in een hokje plaatsen?quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
kan voor sommigen een soort verlossing zijn omdat ze eindelijk weten waarom ze 'anders' zijn. je hebt echter ook types die zich er dan achter gaan verschuilen (zoals zo'n Roy: "JAAAAA ik heb een beetje ADHD ensooow en daarom kan ik niet werken!!" )
Iemand hier had laatst dat adres gepost in een ander topic, een van zijn bv's stond ook op dat adres.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef JohnB52 het volgende:
Waar woont die Martijn dan?
Ben benieuwd of dat huis ook op streetview te zien is :-)
Staat daar ook bonusmatriaal op? Anders gewoon uitzendinggemist...quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:42 schreef Dixon het volgende:
Even een leuke tip, Als je lid wordt van Powned kun je kiezen voor de camping powned DVD !!
Jup, een shitload aan stuff die er niet in zat, Heb hem trouwens al binnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staat daar ook bonusmatriaal op? Anders gewoon uitzendinggemist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:35 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you see knopjes
Waar haal je die info vandaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:40 schreef Pino112 het volgende:
Opnames voor het nieuwe seizoen beginnen vandaag
Een nieuw seizoen!!!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:40 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:14 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
twitter:Rutger_zelf twitterde op zondag 10-08-2014 om 10:00:20Opnames Camping PowNed vandaag van start. We beginnen zoals we vorig jaar eindigden. Met vriend @tweethenny http://t.co/6vwRDQLrGA reageer retweet
niceequote:Op zondag 10 augustus 2014 10:40 schreef Pino112 het volgende:
Geven die deelnemers zich vrijwillig op om zich zelf belachelijk te maken vraag ik mij afquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:Rutger_zelf twitterde op zondag 10-08-2014 om 10:00:20Opnames Camping PowNed vandaag van start. We beginnen zoals we vorig jaar eindigden. Met vriend @tweethenny http://t.co/6vwRDQLrGA reageer retweet
quote:
Kijk eens in die post boven jequote:
Ach, de publieke omroep heeft ook genoeg programma's waarin de linksen hun ideeën bevestigd zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:51 schreef n00b13 het volgende:
Het enige jammere is dat al die rechtsen in zo'n programma hun eigen ideeën bevestigd zien worden.
Welke dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, de publieke omroep heeft ook genoeg programma's waarin de linksen hun ideeën bevestigd zien.
faillietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:57 schreef Palomar het volgende:
Waarom doen die ondernemers hieraan mee?
nee, maar kennelijk welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
dan hoef je nog niet hieraan mee te doen. ..
Ja als dat geen goeie tv op gaat leveren weet ik het ook niet. Zou het de martijn worden van dit seizoen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Die ondernemers voelen zich iig al lekker verheven boven de rest
Ieder normaal mens zou dat voelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nou, idd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
vast welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een domme kut die iris. Lekker slim om openlijk toe te geven dat je fraudeert. Ik hoop dat er wat ambtenaren meekijken.
Wat zei ze, ik miste het even?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een domme kut die iris. Lekker slim om openlijk toe te geven dat je fraudeert. Ik hoop dat er wat ambtenaren meekijken.
Dat ze gewoon had verzonnen dat ze depressief was.quote:
nee, doet ze volkomen nederlands, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hoeria is gewoon een Nederlandse of wat?
Ah. Dat is lekker slim jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:04 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat ze geen zin meer had om te werken en zich dus maar gewoon heeft laten afkeuren
Ja, hoe ze er bij loopt is volkomen Nederlands.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, doet ze volkomen nederlands, is het nog niet goed
Dat heb ik gemist. Dat zijn ondernemers die het financieel moeilijk hebben?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:05 schreef Pizzalucht het volgende:
Die 2 ondernemersDat zijn duidelijk kampeerders
dat ze tien jaar had gewerkt en het toen wel had gezien. Dus liet ze zich maar afkeuren. 'Ik zei gewoon dat ik depressief was'.quote:
Failliet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Dat zijn ondernemers die het financieel moeilijk hebben?
ik zie gewoon een zeeuwse omaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, hoe ze er bij loopt is volkomen Nederlands.
Bedrijf is failliet gegaan en nu zijn ze armquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Dat zijn ondernemers die het financieel moeilijk hebben?
Erfelijk belast.quote:
Bier, coke, accent, rijbewijs kwijt, levenloos, honden. Plaatje is compleet iddquote:
Tattoo's?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bier, coke, accent, rijbewijs kwijt, levenloos, honden. Plaatje is compleet idd
En dan de naam hoeria kiezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:09 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoeria is gewoon een tokkie die moslim is geworden
Het is ook die traditionele jurk he, wat zou jij gokken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef appelen het volgende:
Tokkie snapt niet dat mensen met hoofddoek niet per se uit turkije of marokko komen
Had er liever zo'n salafist met baard bij gezien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:09 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoeria is gewoon een tokkie die moslim is geworden
Nee, Hoeria!quote:
albert cuipquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is ook die traditionele jurk he, wat zou jij gokken?
Eén pot nat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef appelen het volgende:
Tokkie snapt niet dat mensen met hoofddoek niet per se uit turkije of marokko komen
Een nederlander met ouders ook de arabische wereldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is ook die traditionele jurk he, wat zou jij gokken?
Waar is Kim Jung Un waar je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef OProg het volgende:
In een dictatuur zijn we wel spoedig van deze twee af.
en naar dat soort uitvretersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga ook stoppen met werken, anders gaat alle belasting naar de bommen
Helaas in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Waar is Kim Jung Un waar je hem nodig hebt
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
Denken dat ondernemers die zichzelf failliet laten gaan een toko overnemen
Volgens mij is er toch echt iets mis met je bedrijfsvoering als je in 2 jaar 5ton verlies draait
Gelukkig voor zijn klanten deed hij niet hun boekhouding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]5 ton verlies met een coachingsbedrijf?
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:20 schreef Aventura het volgende:
Het licht is aan maar er is niemand thuis, bij die bolle gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |