Dacht ik eerst ook. Maar grijs is kouder dan rood en er is dus zowel naar binnen als naar buiten toe een verloop van grijs, via rood naar geel, enz.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lijkt net alsof het oog van Haiyan een tweede oog heeft.
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-24863480quote:1245: The BBC's Jon Donnison in Manila says the worst of the storm has passed for the Philippines, and it is now heading towards Vietnam. But he says the extent of the devastation caused will not be apparent for some time.
quote:Jiggy Manicad on GMA News TV says he saw at least 20 bodies around in Tacloban/Tolosa Leyte, and that bodies have floated out into the sea.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
volgens mij is dat klimaattechnisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:02 schreef RAVW het volgende:
vraag me wel eens af als zo,n storm nu eens hier in Nederland zou komen ?
hoe zouden de gevolgen dan zijn.
Als ze in Nederland al code rood geven voor windsnelheden van 100 kmpu
En dan al het land helemaal plat ligt
zo iets dacht ik ook, dus tegen dit soort geweld kan je zelfs als "beschaaft" en "modern" land niet tegen op werkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef Lemans24 het volgende:
En als het wel mogelijk zou zijn, zou 50% van het land onder water staan en er voor een paar miljard aan schade zijn.
Je moet gewoon binnen in huis blijven en geen gekke dingen gaan doen. Ik werd een week of zo geleden ook bijna met de auto van een brug over een kanaal geblazen. En dat ging dan over een normale herfststorm.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
zo iets dacht ik ook, dus tegen dit soort geweld kan je zelfs als "beschaaft" en "modern" land niet tegen op werken
rond de 380km/u zelfs volgens Reddit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef Frutsel het volgende:
Ter vergelijking: Landfall zou zijn geweest met snelheden van ca 310 km/u?
Katrina was 205 km/u bij landfall
Ja dat zijn de maximale windstoten denk ik?...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
rond de 380km/u zelfs volgens Reddit.
En vergeet de stormsurge niet die gepaard gaat bij dit soort krachten. Water dat als een kleine tsunami voort wordt geduwdquote:En wij klagen bij 120![]()
Wel ziek, is gewoon tornado kracht, maar dan als orkaan. Zelfs in je huis ben je niet veilig. Met die snelheden boren telefoonpalen zich gewoon door betonnen muren heen.
Wel altijd mooi om te zien dat zelfs bij deze snelheden gezonden palmbomen gewoon overeind blijven.
Gezellig met de scooterquote:
Naja, ervan uitgaande dat het westen dan vooral onder water staat , denk ik dat we wel over iets meer dan een ''paar'' miljard mogen spreken..... Maar ik geloof ik dat het klimaat technisch (gelukkig) onmogelijk isquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef Lemans24 het volgende:
En als het wel mogelijk zou zijn, zou 50% van het land onder water staan en er voor een paar miljard aan schade zijn.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:40 schreef Perrin het volgende:
Eerder gepost plaatje, maar dan groot:Verhoudingsgewijs is hij net zo groot als de storm op JupiterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(de "rode vlek")
Bizar dat je hier de wind gewoon ziet draaien. Wat een geweld.quote:
Waarom zou je de tent sluiten? Dan verdien je niks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ziet er nog gezellig uit ook.
Alles is gewoon open.
Qua oppervlakte is hij kleiner dan Katharina. Wel véél krachtiger natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs is hij net zo groot als de storm op Jupiter(de "rode vlek")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |