Ik pakte sowieso meer groente dan wat er op de verpakking stond dus voor mij is het gewoon hetzelfdequote:Op maandag 4 november 2013 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je moet wel meer maken.. Ik bedoel: wij maakten de Mexicaanse wraps van die wereldgerechten en dan moet je 1 of 2 groentes maken. Als je het zelf doet; moet je ook tomaten; knoflook; peper etc etc allemaal klaar maken; dus meer werk (want meer verse groentes)
Dit dusquote:Op maandag 4 november 2013 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je moet wel meer maken.. Ik bedoel: wij maakten de Mexicaanse wraps van die wereldgerechten en dan moet je 1 of 2 groentes maken. Als je het zelf doet; moet je ook tomaten; knoflook; peper etc etc allemaal klaar maken; dus meer werk (want meer verse groentes)
Nice, goeden tipquote:Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik maak 'm met gehakt:
Gehakt aanbraden
zakje Ras El Hanout kruiden er bij
Winterpeen in stukjes er bij
Broccoli in kleine roosjes er bij
Champignons er bij
Couscous kook ik apart en flikker ik er later bij
Ik ben niet per se te lam om iets te snijdenquote:Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan koop je voorgesneden groentes, klaarrr
HOE???quote:Op maandag 4 november 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik doe vaak niet aan standaard recepten, ik pak wat groentes die ik lekker vind en die snij ik en kieper ik door mijn gerecht heen.
Een courgette snijd ik in 40 seconden, een ui in 80 seconden (incl ontschillen) een paprika in een minuut en een wortel incl schrappen in 2 minuten. Dan ben ik een whopping vijf minuten kwijt aan het snijden van mijn verse gevarieerde groente
*TOONT GIANT HUGE MEGA COURGETTE*quote:Op maandag 4 november 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik doe vaak niet aan standaard recepten, ik pak wat groentes die ik lekker vind en die snij ik en kieper ik door mijn gerecht heen.
Een courgette snijd ik in 40 seconden, een ui in 80 seconden (incl ontschillen) een paprika in een minuut en een wortel incl schrappen in 2 minuten. Dan ben ik een whopping vijf minuten kwijt aan het snijden van mijn verse gevarieerde groente
courgette schillen?quote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*TOONT GIANT HUGE MEGA COURGETTE*
Die schil je heul niet in 40 seconden![]()
Gewoon, verstand op nul en snijden. Als je daar twintig minuten over doet denk je er te veel bij naquote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
HOE???
Ik krijg dat echt niet voor elkaar zo snel... Ik ben dus al een kwartier tot 20 min kwijt met het snijden van al die zut, daarna begint het echte koken pas
Nee snij bedoel ikquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus het blijkt maar weer, het is niet of je het kan of er tijd voor hebt: je bent gewoon te lui om moeite te doen
Als je elke dag maar 3,5 uur tot je beschikking hebt voor jezelf, waarin er ook nog wat andere huishoudelijke taken verricht moeten worden etc en je ook nog wat tijd wil voor jezelf, dan ga je (ik niet in ieder geval) niet dagelijks een uur besteden aan alleen maar koken...quote:Op maandag 4 november 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben niet per se te lam om iets te snijden
Maar met zo'n pakket als die Mexicaanse wraps zou ik echt niet weten hoe ik dat zelf moet maken en dat het dan ook nog enigszinds lijkt op wat je uit dat pakket krijgt. En ik vind dat pakket lekker, dus waarom moeilijk doen...
En bij pastasaus en zo heb ik het idee dat je er veel meer bij moet stoppen om het een beetje smakelijk te krijgen, of iets lang moet laten pruttelen om de smaken goed uit te laten komen en daar heb ik gewoon niet zoveel zin in...
De gedachte aan rauwe aubergine bracht een beetje kots in mijn mondquote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef Mss het volgende:
Ik vind aubergine zo'n bazengroente, echt heerlijk. Alleen jammer dat het rauw niet te vreten is.
Er wordt net 20x besproken dat dat ook niet hoeft.quote:Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Als je elke dag maar 3,5 uur tot je beschikking hebt voor jezelf, waarin er ook nog wat andere huishoudelijke taken verricht moeten worden etc en je ook nog wat tijd wil voor jezelf, dan ga je (ik niet in ieder geval) niet dagelijks een uur besteden aan alleen maar koken...
Ik kan het wel snellerquote:Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, verstand op nul en snijden. Als je daar twintig minuten over doet denk je er te veel bij na
Ja das wel, ik snij nooit met verstand op nul maar met grote chaos in mijn hoofd van wat er nog meer allemaal moetquote:Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, verstand op nul en snijden. Als je daar twintig minuten over doet denk je er te veel bij na
Maar gebakken of gegrild met oregano nerm nerm nermquote:Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De gedachte aan rauwe aubergine bracht een beetje kots in mijn mond
Ja idd; wij zijn ook gewoon bewuster bezig en cif voelt er zich ook beter mee; dus ja dan maak ik mijn wraps met verse sausquote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, niks mis met pakjes hoor!
Ik neem ze alleen nog zelden omdat ik met een wereldgerecht over de 1000 kcals binnenhark en da's me te veel voor 1 maaltijd.
Dat argument kan ik me dan wel weer voorstellen ja... Als je het zelf maakt heb je daar ook meer invloed op natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem ze alleen nog zelden omdat ik met een wereldgerecht over de 1000 kcals binnenhark en da's me te veel voor 1 maaltijd.
Dat klinkt herkenbaarquote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snijd vaker in mn nagels dan in mijn vingersDan denk ik HAD IK MAAR IN MIJN VINGER GESNEDEN WANT NU IS MIJN NAGEL LELIJK.
Maar HOE maak jij wraps dan? Ik doe dan die gehakt/groente zooi kruiden met 'droge' kruiden. En dan neem ik erbij van die salsa en komkommer enzo. Niet tomatensaus door mn wrapvulling zegmaarquote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd; wij zijn ook gewoon bewuster bezig en cif voelt er zich ook beter mee; dus ja dan maak ik mijn wraps met verse sausEn cif vond die ook vele malen lekkerder
Ik snap deze post nietquote:Op maandag 4 november 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar HOE maak jij wraps dan? Ik doe dan die gehakt/groente zooi kruiden met 'droge' kruiden. En dan neem ik erbij van die salsa en komkommer enzo. Niet tomatensaus door mn wrapvulling zegmaar
Ik heb dus gehakt met wat groente, en mais enzo, gekruid met van die taco/wrapkruiden die dus droog zijn. niet een pot saus.quote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet. Komkommerkruiden? Wrapvulling is toch je tomatensaus?
Yessss datquote:Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef Mss het volgende:
Oh ik pleur tomatensaus door de gehakt en groentenmix en smeer een beetje creme fraiche en guacamole op de wrap zelf.
Dat zijn toch enchiladasquote:Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ah nee ik vul ze met gehakt met een pittige tomatensaus (zoiets). Niet droog.. En dan afbakken in de oven met velen kaas erover; want kaas
Dat is ook heul niet droog gekkiequote:Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ah nee ik vul ze met gehakt met een pittige tomatensaus (zoiets). Niet droog.. En dan afbakken in de oven met velen kaas erover; want kaas
Oh... weet ik veel.. Ik noem het Mexicaanse wraps omdat dat wereldgerecht ook altijd kruidige rooie saus er bij heeft zittenquote:
Knorr is gewoon stomquote:Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh... weet ik veel.. Ik noem het Mexicaanse wraps omdat dat wereldgerecht ook altijd kruidige rooie saus er bij heeft zitten![]()
Oh dat klinkt ook lekker ja!quote:Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is ook heul niet droog gekkie
Maar goed, is maar net wat je zelf het lekkerst vindt
Ik had laatst koude wraps gemaakt met kipfilet, philadelphia, avocado, slaai en paprika, was erg yum
Koud ja?quote:Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is ook heul niet droog gekkie
Maar goed, is maar net wat je zelf het lekkerst vindt
Ik had laatst koude wraps gemaakt met kipfilet, philadelphia, avocado, slaai en paprika, was erg yum
Het is van Honig, niet van knorrquote:Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Knorr is gewoon stom![]()
/care hoe je het noemt.
wereldgerechten zijn van knorquote:Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is van Honig, niet van knorr![]()
Maar die Mexicaanse wraps zijn een familiegerecht van Honigquote:Op maandag 4 november 2013 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wereldgerechten zijn van knor
KNORRRRRRquote:Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is van Honig, niet van knorr![]()
ohquote:Op maandag 4 november 2013 14:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar die Mexicaanse wraps zijn een familiegerecht van Honig
Ik had 1x zo'n ding van bertolli en het was echt goorquote:Op maandag 4 november 2013 14:37 schreef Maisnon het volgende:
je hebt ook allemaal variaties wereldgerechten van andere merken
Ook dingen van Bertolli maar dat is dan allemaal Italiaans, wel lekkerrrr
Die bedoel ik dusquote:Op maandag 4 november 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd serieus
[ afbeelding ]
knorr had zeker al het patent op enchilladas dan
Zovelen groenters jongeuh!quote:Op maandag 4 november 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
Die ingredienten
Voor vier personen 1 ui, 1 paprika en 140 gram maïs
Daarbij doen ze ook net alsof een mens aan 2 van de wraps genoeg heeft, wij hebben er dus altijd ieder 3quote:Op maandag 4 november 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
Die ingredienten
Voor vier personen 1 ui, 1 paprika en 140 gram maïs
En dan zeggen ze SLECHTS 350 KCAL per portie en dan blijkt een portie 1 wrap, failquote:Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarbij doen ze ook net alsof een mens aan 2 van de wraps genoeg heeft, wij hebben er dus altijd ieder 3
negers.quote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, ik kom net op facebook de tweeling Damiano en Djunaydi tegen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ok, het is niet het meest light wat je kunt etenquote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zeggen ze SLECHTS 350 KCAL per portie en dan blijkt een portie 1 wrap, fail
ik had gisteren in de couscous:quote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bij het wereldgerecht turkse durum doen wij altijd paprika, ui, mais en een appel voor ons 2en. Vind ik eigenlijk wel genoeg groenters
Zit daar dan ook nog vlees bij?quote:Op maandag 4 november 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had gisteren in de couscous:
400 gr champignons
1 courgette (350 g)
een halve pompoen (400 g)
voor twee
Jaaa die is hetquote:Op maandag 4 november 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd serieus
[ afbeelding ]
knorr had zeker al het patent op enchilladas dan
200 gram gehaktquote:Op maandag 4 november 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zit daar dan ook nog vlees bij?
is Djunaidy een meisje of een jongen?quote:Op maandag 4 november 2013 14:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee. Zo blank als maar zijn kan, en Zuid-Limburgers, Goeden namen voor bij dat accent
Twee jongensquote:Op maandag 4 november 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is Djunaidy een meisje of een jongen?
Ja ok, das best veelquote:Op maandag 4 november 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook niet zo representatief als het om groentes gaat, ik eet op 1 dag tussen de 600 en 1000 gram![]()
Uiquote:Op maandag 4 november 2013 14:44 schreef Mss het volgende:
Ik eet echt nooit ui omdat ik het zo'n ramp vind om te snijden
inclusief de couscous 670 kcalsquote:Op maandag 4 november 2013 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dat is dan 1 maaltijd? Da's nog best aardig wat
Veel eten en toch weinig kcals, doe je goedquote:Op maandag 4 november 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inclusief de couscous 670 kcals
300 - 400 gram is overdag rauw hequote:Op maandag 4 november 2013 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Als ik 600 - 1000 g groenten moet snijden elke dag dan ben ik een uur bezig in mijn tempo
ik ben een expert inmiddelsquote:Op maandag 4 november 2013 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Veel eten en toch weinig kcals, doe je goed
I knowquote:Op maandag 4 november 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt overigens van groente ook meer nodig om verzadigd te raken. Dus mijn porties zijn idd groot. Als ik dat aantal kcals in droge pasta zou eten zat ik ook vol, maar was mijn bord een stuk leger
Ja ok, dat haal ik bij lange na niet. Ik ben al blij als ik 1 a 2 stuks fruit naar binnen werk op een dag. Ik neem vaak wel een stukje komkommer mee om op mijn boterham met kipfilet te doen, maar aangezien ik dat los niet zo geweldig vind, is het vaak een stukje van 1/5 komkommerquote:Op maandag 4 november 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
300 - 400 gram is overdag rauw he![]()
Ik eet 200 gram worteltjes en een halve komkommer of een paprika of 200 gram van die cherrytomaatjes.
nee hoor, zou het gewoon even doenquote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef Mss het volgende:
Ik heb afgelopen dinsdag een verzoek ingediend bij de examencommissie maar niks meer gehoord. Vorige keer had ik direct de dag er na een mail om te zeggen dat er dingen ontbraken, maar nu dus niks gehoord, ook geen ontvangstbevestiging.
Is het raar als ik mail of ze alles in goede orde ontvangen hebben en of alle gegevens compleet zijn?
Als ik er bij zeg dat ik naast die groente nog 2-3 fruit eet, krijg ik dan slaag?quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok, dat haal ik bij lange na niet. Ik ben al blij als ik 1 a 2 stuks fruit naar binnen werk op een dag. Ik neem vaak wel een stukje komkommer mee om op mijn boterham met kipfilet te doen, maar aangezien ik dat los niet zo geweldig vind, is het vaak een stukje van 1/5 komkommer
Yeah ogen fikken echt instant wegquote:Op maandag 4 november 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar bij jou kan ik me voorstellen dat dat ook echt pijn moet doen zonder traanvocht
Slaagquote:Op maandag 4 november 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik er bij zeg dat ik naast die groente nog 2-3 fruit eet, krijg ik dan slaag?
Ik eet echt als een olifant
Chinabayquote:Sorry to hear that, please listen to me, the time you said was advertised by E-bay, we can’t change it, please understand, and I just checked that we do shipped out in time, you know the price is very low, so, we shipped by flat mail, and we all know, the delivery to your country is usually slow, it usually take 25-40 days, and recently, there are some delay due to custom inspection, so, I have to say maybe you need wait some days, please don’t worry, you will receive it, if you still not receive it, please contact me, we will be responsible for it, Now, just wait patiently. OK?
How do you think of it?
Wait you reply
Die vlag gaat helaas niet voor iedereen op. Ik ben daar zo gevoelig voor dat ik ook op een meter afstand moet huilenquote:Op maandag 4 november 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmm uiIk heb echt nooit problemen met ui snijden... Gewoon niet boven hangen; maar voor je snijden; dan tranen je ogen niet
Het voelt zo stalkerig omdat ik weet dat zij mij wel zouden mailen als er iets niet zou kloppen, maar toch. IK WIL GEWOON DE UITSLAG WETENquote:Op maandag 4 november 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, zou het gewoon even doen
Groente bevat gewoon vrij weinig kcalsquote:Op maandag 4 november 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Slaag![]()
Ik kan me alleen echt niet voorstellen hoe je zulke hoeveelheden kan eten en toch zo relatief weinig kcals. Lunch je wel met brood of is dat ook grotendeels groente/fruit?
Zo moet ik er ook altijd ff rekening mee houden dat ik eerst mijn lenzen uitdoe voordat ik een pepertje snijd. Of ik moet daarna mijn lenzen uitdoen met mijn pinken.quote:Op maandag 4 november 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die vlag gaat helaas niet voor iedereen op. Ik ben daar zo gevoelig voor dat ik ook op een meter afstand moet huilen![]()
Ach, het weerhoudt me niet, maar als ik nog weg moet moet ik wel even mijn make-up bijwerken
Als ik een ui heb gesneden ruiken mijn vingers er twee dagen later nog naar.quote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo moet ik er ook altijd ff rekening mee houden dat ik eerst mijn lenzen uitdoe voordat ik een pepertje snijd. Of ik moet daarna mijn lenzen uitdoen met mijn pinken.
Zelfs 2 uur na het snijden van de peper met veelvuldig handen wassen tussendoor was NOT funny toen ik mijn lenzen uit moest halen![]()
Ik zit momenteel iets te vaak aan de pepernotenquote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Groente bevat gewoon vrij weinig kcals
Ik eet bij de lunch vier boterhammen met licht beleg. Als ontbijt muesli met kwark en fruit.
Ik zit op een dagelijks gemiddelde van 1600-1800 kcals.
Auwquote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik een ui heb gesneden ruiken mijn vingers er twee dagen later nog naar.
En pepervingers in oogik had laatst een tabascovinger in mijn oog, crisis
ik heb altijd knoflookvingersquote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik een ui heb gesneden ruiken mijn vingers er twee dagen later nog naar.
En pepervingers in oogik had laatst een tabascovinger in mijn oog, crisis
Ja vreselijk hequote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo moet ik er ook altijd ff rekening mee houden dat ik eerst mijn lenzen uitdoe voordat ik een pepertje snijd. Of ik moet daarna mijn lenzen uitdoen met mijn pinken.
Zelfs 2 uur na het snijden van de peper met veelvuldig handen wassen tussendoor was NOT funny toen ik mijn lenzen uit moest halen![]()
Ja, begrijp me niet verkeerd, dat ik zo eet betekent niet dat ik vind dat andere mensen ook zo moeten etenquote:Op maandag 4 november 2013 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zit momenteel iets te vaak aan de pepernoten
Maar misschien moet ik ook weer eens wat vaker een zakje wortels meenemen of zo, is toch wel lekker en niet zo verkeerd. Een hele paprika weg zitten eten gaat me nog steeds niet lukken![]()
Ik had laatst wel broccoli en wortels over van het avondeten, die heb ik de dag erna in een bakje meegenomen naar werk om op te snoepen
Klopt, maar ik heb het idee dat het bij mij nog ergens anders aan ligt, soort uien hypergevoeligheid ofzoquote:Op maandag 4 november 2013 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Weet je wat trouwens wel goed helpt tegen knoflook- en uienlucht aan je vingers? Die handzeep 'Soapy' die heet 'in de keuken'. Die is speciaal tegen knoflook- en uienlucht en die haalt het best goed weg
Dan is als enige oplossing: BB de uien laten schillenquote:Op maandag 4 november 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat het bij mij nog ergens anders aan ligt, soort uien hypergevoeligheid ofzo
hehehehe dan heb je vier kwartenquote:Op maandag 4 november 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan is als enige oplossing: BB de uien laten schillen![]()
![]()
Ik zou zelf gewoon wat meer fruit moeten eten. Mijn probleem is alleen dat het voor mij echt 'moeten' is, aangezien ik nou nooit echt zin heb in fruit. Ik neem het mee zodat ik wat te eten heb wanneer ik trek krijg, maar als er iets beters (lees; lekkerders) voorhanden is, dan heb ik er toch verdomd veel moeite mee om alsnog mijn appel te pakkenquote:Op maandag 4 november 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, begrijp me niet verkeerd, dat ik zo eet betekent niet dat ik vind dat andere mensen ook zo moeten eten
Ik merk alleen dat ik er heel wel bij vaar. En het is goed vol te houden voor me. Ik ben ooit veel afgevallen door elke dag 2 crackers en een krop sla te eten. Maar dat hou ik niet vol. Dit wel
En ik kak 2-3 keer per dag moeiteloos en ik heb meer energie alles
Ik maak alles en maak alles smerig, en brum ruimt de zooi achter mijn kont op. Dat is onze verdelingquote:Op maandag 4 november 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
wat voedsel betreft hanteren wij een zèèr klassiek rollenpatroon
Het is bij beiden janken. Maar dat doe ik ook als ze verderop aan het snijden zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ui snijden met lenzen
Ui snijden met bril op
quote:Op maandag 4 november 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehe dan heb je vier kwarten
Hier hebben we de week verdeeldquote:Op maandag 4 november 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
wat voedsel betreft hanteren wij een zèèr klassiek rollenpatroon
B doet ook het afval en hij stofzuigt altijd. Ik doe alle was en strijk.quote:Op maandag 4 november 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
bb doet meestal de makkelijke was en altijd alle afval, dus ik kook met liefde
Ik weet al wie t middelste is denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Wij hebben nu een schoonmaakrooster echt fantastisch
1 iemand maakt zo intens schoon dat heel het huis vervelt, legt de lat enorm hoog
1 iemand heeft na een week al dr taak te laat gedaan
en ik doe gewoon schoonmaken zoals ik t gewend ben
Deze week mag ik de keuken doen
quote:Op maandag 4 november 2013 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd. .. dat de kat zo op je schoot ligt en opstaat. Dat je dan iets in die langharige staart ziet en het eruit plukt. Dat het dan een wormpje blijkt te zijn. ..
Ew to the max!![]()
![]()
* Puckzzz is ff wormkuurtje halen
ew ew ew ew ewquote:Op maandag 4 november 2013 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd. .. dat de kat zo op je schoot ligt en opstaat. Dat je dan iets in die langharige staart ziet en het eruit plukt. Dat het dan een wormpje blijkt te zijn. ..
Ew to the max!![]()
![]()
* Puckzzz is ff wormkuurtje halen
quote:Op maandag 4 november 2013 15:47 schreef Maisnon het volgende:
Jullie kat ziet er trouwens hetzelfde als die van ons uit! Pluizig zwart bolletje, ondeugende oogjes, minus de wormpjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwende strontkinderen zijn dat volgens mij![]()
Eny vindt dat ontwormspul ook heerlijk. Terwijl ik het bij Trut en Kut echt door het keelgat moet persenquote:Op maandag 4 november 2013 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Ja we hadden hem pasgeleden nog een wormpjeskuur gegeven.. hij vond het zowaar lekkerkon niet genoeg van dat spul krijgen
quote:Op maandag 4 november 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vond het ook nogal apart om te lezen ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwende strontkinderen zijn dat volgens mij
Zij zijn geloof ik even oud als ik ofzoquote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal apart om te lezen ja...
En mijn pa gaat daar ook geen maand voor vrij nemenquote:Op maandag 4 november 2013 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zij zijn geloof ik even oud als ik ofzoOf ouder
Ik ga echt niet mn kamer verbouwen omdat ik niet verwacht hier nog 5 jaar te wonen
Als mijn kind 20 was zou ik zeggen dat ze maar lekker een eigen huisje gaan verbouwen als ze dat zo nodig willen, einzquote:Op maandag 4 november 2013 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En mijn pa gaat daar ook geen maand voor vrij nemen
Vertel, welke kruiden en in welke verhouding?quote:Op maandag 4 november 2013 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zojuist binnen 30 seconden mijn eigen kruidenmix voor wraps gemaakt. Shit uit de kast pakken en terugzetten kostte meer werk
Dude dat is vlooienspul toch? Omdat je het in hun nek spuit kunnen ze het er niet aflikken enzoquote:Op maandag 4 november 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik had laatst ontwormspul dat ik gewoon in hun nek kon spuiten, dat werkt wel beter. Beetje jammer dat het opdroogde als sperma en die nazen dus drie weken met zo'n taaie plek in hun nek hebben gelopen
Neen dat heb je tegenwoordig dus ook als wormenspul jongequote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dude dat is vlooienspul toch? Omdat je het in hun nek spuit kunnen ze het er niet aflikken enzo
Thnx! Die ga ik ff onthouden.quote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.dekooktips.com/warenkennis/kruidenmeng.htm
Richting woensel is het blauw en t lijkt deze kant in te trekken!quote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
zou het nog een keer droog worden vandaag?
Wel als je nu naar boxtel komt :vquote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens buienradar wel, daarstraks gaf ie dat wel aan tenminste...quote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
een intercityquote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het! 17:00!
Wat zal ik eens eten? Ik wil iets snels?
Voorverpakt? Die vind ik nooit lekkerquote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zal ik eens eten? Ik wil iets snels, maaltijdsalade?
Hoax, die zijn heul niet zo snelquote:
Mensen die langs het spoor lopenquote:Op maandag 4 november 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoax, die zijn heul niet zo snel
"Zoals u wellicht gemerkt hebt, rijden wij niet de snelheid die u van ons gewend bent. Dit komt door een vertraagde stoptrein/goederentrein/blaadjes op de rails/willekeurige andere kutreden"
En dat resulteert dan weer in een 'aanrijding met een persoon' en dan nog meer vertragingquote:Op maandag 4 november 2013 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die langs het spoor lopen
Ik wou net zeggen: Joh het is hier keiblauwe luchtquote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zal ik eens eten? Ik wil iets snels, maaltijdsalade?
wat is dat, wil ik dat weten?quote:Op maandag 4 november 2013 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ahaa... Deze week is 'bitstrips' de nieuwe rage op fb....
Hihihi, ik ga net zolang delen tot ik winquote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mirjam ga eens weg met je afhaalchinees![]()
oh nee dat niet maar ik vind het zo'n armoequote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hihihi, ik ga net zolang delen tot ik win
Maar komt niet zo goed uit met je honger zeker?
Ik vind het gewoon uberlolligquote:Op maandag 4 november 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee dat niet maar ik vind het zo'n armoe
Al heeft deze wel betere plaatjes dan Tong Sing uit Geldrop, dat wel!
Wil je niet wetenquote:
ermahgerd, Taart had dat!quote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil je niet wetenMensen kunnen nu een cartoon van zichzelf maken en met wat ze bezig zijn/doen/over hun post/whatever.
Het is de nieuwe giraffe![]()
Ohja, zo van ' what my family thinks I do' enzo?quote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil je niet wetenMensen kunnen nu een cartoon van zichzelf maken en met wat ze bezig zijn/doen/over hun post/whatever.
Wel??? Schandaalquote:
Een nieuwe rage en hij zit een keer niet op mijn wallquote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb net mn wrapvulling al gemaakt. Maar ik zou het dubbele maken van wat zij in dat recept hebben staanquote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dat resulteert dan weer in een 'aanrijding met een persoon' en dan nog meer vertraging
quote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hihihi, ik ga net zolang delen tot ik win
Maar komt niet zo goed uit met je honger zeker?
Ermahgerd dat kunnen we morgen eten dan heof ik niet te kokenquote:
En dat is extra smakelijk met aangereden-mensen-pulpquote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb net mn wrapvulling al gemaakt. Maar ik zou het dubbele maken van wat zij in dat recept hebben staanIk heb er net nog een zooi kruiden bij geflikkerd en het enige wat ik nog mis is een lading zout
Jonguh ik was te lam om terug te lezen en door je te quoten wist je dat ik het tegen jou hadquote:Op maandag 4 november 2013 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dat is extra smakelijk met aangereden-mensen-pulp
Ik heb ui en knoflook aangefruit, gehakt erbij en als dat bijna gaar is een rode paprika en dan die mix en wat water en op t laatst mais.quote:Op maandag 4 november 2013 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar ik ga het eens een keer proberen
En dat doe je dan door gehakt met groenten? Welken groeten pak jij ?
Dat dacht ik alquote:Op maandag 4 november 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jonguh ik was te lam om terug te lezen en door je te quoten wist je dat ik het tegen jou had
mijn hele wall staat ook al vol hiermeequote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga ik eens een keer proberen op die manierquote:Op maandag 4 november 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ui en knoflook aangefruit, gehakt erbij en als dat bijna gaar is een rode paprika en dan die mix en wat water en op t laatst mais.
Niet zoveel erin dus maar ik doe zelf altijd nog sla komkommer tomaat en soms ook nog rauwe ui in mn wrap
Ik niet, ik vind het af en toe wel handigquote:
Ja ik heb een flesje salsa gekocht en dat doe ik erop als we onze wraps zelf 'opmaken' ik pleur alles op tafel en dan eten we t zoquote:Op maandag 4 november 2013 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ga ik eens een keer proberen op die manier
Dan vraag ik eerst aan B of hij het ook wil proberen en zo niet, dan doe ik het wel op een dag dat hij toch niet mee eet
Qua vulling lijkt hij wel op die van Honig, het mist alleen de tomatensaus en lading kaas.
Salsa alsin zo'n pot die je ook als dipsaus voor de doritos gebruikt?quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb een flesje salsa gekocht en dat doe ik erop als we onze wraps zelf 'opmaken' ik pleur alles op tafel en dan eten we t zo![]()
En soms ook wel kaas erin maar dat ben ik ook vergeten te halenstraks ff in de koelkast zoeken einz.
Ja kan, maar ik zal nu ff een foto sturen van wat ik gehaald heb. Het is een tube dus die kun je makkelijk in de koelkast pleuren en hendig doserenquote:Op maandag 4 november 2013 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Salsa alsin zo'n pot die je ook als dipsaus voor de doritos gebruikt?
Yes, ontvangen, thnx!quote:Op maandag 4 november 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik zal nu ff een foto sturen van wat ik gehaald heb. Het is een tube dus die kun je makkelijk in de koelkast pleuren en hendig doseren. Wij doen daar ongeveer 2x mee. Is net goedkoper dan 2x een pot tacosaus kopen van de ah (die blijft maar 3 dagen goed, deze 2 weken als het open is). Dus
Wat is het verschil?quote:Op maandag 4 november 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soms maak ik nog quasadilla's als ik er na 1 gewone wrap genoeg van hebermnerm
dit uit de mond van een anti pakjes en conserveermiddel persoonquote:Op maandag 4 november 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik zal nu ff een foto sturen van wat ik gehaald heb. Het is een tube dus die kun je makkelijk in de koelkast pleuren en hendig doseren. Wij doen daar ongeveer 2x mee. Is net goedkoper dan 2x een pot tacosaus kopen van de ah (die blijft maar 3 dagen goed, deze 2 weken als het open is). Dus
Oeh klinkt ook goedquote:Op maandag 4 november 2013 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan bak je 2 tortilla's op elkaar in de pan met vulling en kaas ertussen tot het knapperig is
nee dat je de korter houdbare (=minder conserveer troep) niet prefereert boven de langer houdbarequote:Op maandag 4 november 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga niet zelf salsa maken needan ben je wel een uur langer bezig Lolz.
Dat is meer kosten gerelateerdquote:Op maandag 4 november 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat je de korter houdbare (=minder conserveer troep) niet prefereert boven de langer houdbare
Maar ik plaagde maar.
"Ophalen met een haaknaald"quote:Op maandag 4 november 2013 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen fucking idee wat ik moet doen als ik een steek heb laten vallen
' aan de kant tyfen en verder gaan haken'quote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ophalen met een haaknaald"
"Terug breien"
"Opnieuw beginnen"
ja ik weet niet wat de neuk ik op moet halen en terugbreien kan ik nietquote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ophalen met een haaknaald"
"Terug breien"
"Opnieuw beginnen"
Dat riep m'n mama.quote:Op maandag 4 november 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat de neuk ik op moet halen en terugbreien kan ik niet
ze heeft gelijkquote:
M'n moeder is er ook best handig mee stiekem.quote:Op maandag 4 november 2013 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze heeft gelijk
Ik heb fluffy wol gekocht voor een trui
Ooh ik dacht dat je mij niet snaptequote:Op maandag 4 november 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he, jij zegt wel op de fb, ik vraag door, en dan weet je het niet meer? lolque?
oh dat had ik gemist, vandaarquote:Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je mij niet snapteja op die post over Bondi heeft ze op 1-11 nog gereageerd.
Waarom vragen ze aan iemand met een nagellakblog om dat te reviewen?quote:Op maandag 4 november 2013 19:56 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, krijg de aanbieding om dit te reviewen: http://www.xlash.net/
doen of niet?
Waarschijnlijk omdat ze gewoon enorm veel mensen benaderen om zoveel mogelijk promotie te pakken.quote:Op maandag 4 november 2013 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom vragen ze aan iemand met een nagellakblog om dat te reviewen?
Nope...quote:
Het gaat op zich al vrij lang door ja.quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope...
Denk ook niet dat zij snel weer langs zal komen zolang die disclaimer voorbij blijft komen en het woord hoer steeds benadrukt wordt eigenlijk...
Ik vind het grapje er eigenlijk al wel ff af en ik zou het zelf zonde vinden als Dwyn daardoor niet meer terugkomtquote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat op zich al vrij lang door ja.
Je moet toegeven dat het er dit keer aardig obsessief aan toegaat (al werkt Dwyn dat enigzins in de hand door weg te blijven).quote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gelukkig maken we ook nooit meer garpen over dat Bami een weddingcrasher is en Mss een janker en Spees een kutpuber![]()
Of mag dat dan ook niet meer?
Ik vind dat nog wel meevallen. En de discussie is in mijn herinnering ook niet eens zo heftig geweest. Misschien moet ik 'm even teruglezen om mijn geheugen op te frissen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het er dit keer aardig obsessief aan toegaat (al werkt Dwyn dat enigzins in de hand door weg te blijven).
Dwyn heeft wel meerdere malen aangegeven dat ze het niet prettig vond om persoonlijk met hoer aangesproken te worden. Dan kun je er best een keer een grapje over maken maar dit ging gewoon best ver en lang door...quote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gelukkig maken we ook nooit meer garpen over dat Bami een weddingcrasher is en Mss een janker en Spees een kutpuber![]()
Of mag dat dan ook niet meer?
Hmm, voor mijn gevoel (aar goed, ieder z'n beleving) word het echt constant weer herhaald, de grap. En dat wij het niet persoonlijk bedoelen betekent uiteraard niet dat iemand het ook niet zo opvatquote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen. En de discussie is in mijn herinnering ook niet eens zo heftig geweest. Misschien moet ik 'm even teruglezen om mijn geheugen op te frissen.
Maar hoe dan ook (en dat is toch ook meerdere malen gezegd?) was het niet persoonlijk.
In welk topic begon het nog maar weer?
Dat idee heb ik ook inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, voor mijn gevoel (aar goed, ieder z'n beleving) word het echt constant weer herhaald, de grap. En dat wij het niet persoonlijk bedoelen betekent uiteraard niet dat iemand het ook niet zo opvat.
Want dat bedoelen we ook precies Schaar. Ik ben blij dat je het altijd zo goed snapt!quote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind ook niet alle garpjes leuk die gemaakt worden.
Alleen ik maak er niet zo'n drama van. Sterker nog, soms kan ik er op den duur zelfs zelf de humor van inzien. Beetje zelfspot doet wonderen.
Dat gemier van "daar mogen geen grapjes over gemaakt worden, want dat vind ik denigrerend". Sorry daar kan ik echt niks mee, dan neem je het leven iets te serieus.
En de houding "ik mag over iedereen grapjes maken behalve over Dwyn" lijkt me ook een beetje gek.
DIE IS ZO LEKKER ERMNERMNERMquote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermnerm tony's karamel en zeezout
ditquote:Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
en ipv rode pepers neem je sambal? nee?of tabasco?
Ik gebruik eigenlijk nooit rode pepers omdat ik niet 1 euro ga betalen voor 2 kutpepertjes
ben je nou serieus of is het cynisch bedoeld?quote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want dat bedoelen we ook precies Schaar. Ik ben blij dat je het altijd zo goed snapt!
wel, want jeuk aan neus en opgeblazen hoofdquote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zou je denken piemelquote:Op maandag 4 november 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ben je nou serieus of is het cynisch bedoeld?
Leg uit wat je dan bedoelt?quote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want dat bedoelen we ook precies Schaar. Ik ben blij dat je het altijd zo goed snapt!
KILL IT WITH FIRE!quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leg uit wat je dan bedoelt?
Want ik ga niet stoppen met mensen voor hoer uitmaken omdat 1 iemand dat niet leuk vind.
En reminder: Sarcasme zonder smiley's is best riskant bij mij
quote:Op maandag 4 november 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
Nogmaals, ik zeg niet dat de grap niet gemaakt mag/mocht worden, alleen het onderwerp van de grap mengt zich niet eens meer in het verhaal, waarom blijven we er dan nog mee doorgaan? Ik verwonder mij erover.
Omdat die disclaimer zo garpig isquote:Op maandag 4 november 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
Nogmaals, ik zeg niet dat de grap niet gemaakt mag/mocht worden, alleen het onderwerp van de grap mengt zich niet eens meer in het verhaal, waarom blijven we er dan nog mee doorgaan? Ik verwonder mij erover.
al die kut randjes waar water uit blijft komenquote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik gooi er ff iets totaal idioots tussendoor:
WAT IS PLASTIC BAKJES EN DEKSELTJES AFDROGEN EEN ZAADWERK!!![]()
Zo! Ik heb gezegd...
Als je lang genoeg wacht worden ze vanzelf droogquote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Ik heb gezegd...
ermahgerd ja, dat je die deksels 100x op een theedoek slaat MAAR DAN ZIT ER NOG STEEDS WATER IN HET GEULTJE.quote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Ik heb gezegd...
quote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
al die kut randjes waar water uit blijft komen
Zaadhoer die je er bentquote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef Molo het volgende:
Ach ja... ik blijf hoeren grapjes maken hoor, zit vrij standaard in mijn taalgebruik. Maar niet naar Dwyn gericht dan, ook prima.
Er wordt toch nergens gezegd dat dat woord niet meer gebruikt kan worden? Zou ook beetje stom zijn, dan is er een lange lijst woorden die niet meer zouden kunnen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leg uit wat je dan bedoelt?
Want ik ga niet stoppen met mensen voor hoer uitmaken omdat 1 iemand dat niet leuk vind.
En reminder: Sarcasme zonder smiley's is best riskant bij mij
quote:Op maandag 4 november 2013 20:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er wordt toch nergens gezegd dat dat woord niet meer gebruikt kan worden? Zou ook beetje stom zijn, dan is er een lange lijst woorden die niet meer zouden kunnen.
Maar als er dan regelmatig om een disclaimer geschreeuwd wordt waar Dwyn in staat, dan komt het wel over alsof zij continu belachelijk gemaakt wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dat doe ik dus ook niet meer, laat maar lekker aan de lucht drogenquote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Ik heb gezegd...
quote:Op maandag 4 november 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]hahahaha, gekke SchaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 4 november 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]O en for the record, ik vind mezelf best wel een kutwijf hieromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar het is wel waar
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Plastic bakjes zijn wel ideaal om een prakje in mee te nemen naar werkquote:Op maandag 4 november 2013 21:00 schreef Molo het volgende:
Ik ben op meer glas en aardewerk over gestapt omdat plastic troep, vooral die goedkope bakjes die lekker weekmakers afgeven weggedonderd. En nu ook minder last van afdroog probleem
Extra bonus
Look at Spees, she's growingquote:Op maandag 4 november 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja als er kutpuber genoemd word dan kan ik ook niet anders dan mij persoonlijk aangevallen voelen, dat is toch precies hetzelfde verhaal
Ik kan daar ook wel over lopen janken en zeiken maar als ik het negeer gaat het sneller over als dat ik hap
quote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
al die kut randjes waar water uit blijft komen
Het begripquote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ermahgerd ja, dat je die deksels 100x op een theedoek slaat MAAR DAN ZIT ER NOG STEEDS WATER IN HET GEULTJE.
Ik herinner je even aan mijn Pindaquote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht worden ze vanzelf droog
heb ik stenen bakje met plastic deksel voor, kan ook makkelijk in de magnetron/oven op werk als het nodig is.quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plastic bakjes zijn wel ideaal om een prakje in mee te nemen naar werk
Maar ik vries er niks meer in in. Ook wegens ruimtegebrek in de vriezer, ik pleur nu alles maar in zakjes
Lekker zwaar met de trein meezeulenquote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
heb ik stenen bakje met plastic deksel voor, kan ook makkelijk in de magnetron/oven op werk als het nodig is.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Het begrip
[..]
Ik herinner je even aan mijn Pinda
Laten drogen op een geheimen plek waar hij ze niet kan vinden?quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Het begrip
[..]
Ik herinner je even aan mijn Pinda
Ja ditquote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker zwaar met de trein meezeulen
Kun je het van de grond af likkenquote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dit
In een plastic zakje aan het stuur van mijn fiets, recipe for disaster ben ik bang
ik vind ook dat ze gewoon de spot ervan in moet kunnen zien en beetje moet harden hoor. Maar goed, ik denk daar anders over dan een aantal anderen en Dwyn zelf dus ik zal het laten rusten verderquote:Op maandag 4 november 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O en for the record, ik vind mezelf best wel een kutwijf hierom.
Maar het is wel waar
Nomnomquote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je het van de grond af likken
welke trein?quote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker zwaar met de trein meezeulen
Nee echt niet.quote:
ik ga met de auto, dan boeit dat toch nietquote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar MissC elke dag mee naar de TU gaat
Maar als iemand toch letterlijk zegt dat ze zich persoonlijk beledigd voelt als ze zo genoemd wordt, waarom moet je jet dan maar accepteren dat je nog tig keer zo genoemd wordt? Das toch ook raarquote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind ook dat ze gewoon de spot ervan in moet kunnen zien en beetje moet harden hoor. Maar goed, ik denk daar anders over dan een aantal anderen en Dwyn zelf dus ik zal het laten rusten verder
15 min fietsen en 10 min lopen. Weet niet of dat handig gaat met zo'n bakje..quote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga met de auto, dan boeit dat toch niet
En moet stukkie lopen wel, maar tas.
Das toch geen 30 kg wat je rond tilt ofzo
Hebben wij HAAR nog tig keer zo genoemd? Volgens mij niet hoor...quote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als iemand toch letterlijk zegt dat ze zich persoonlijk beledigd voelt als ze zo genoemd wordt, waarom moet je jet dan maar accepteren dat je nog tig keer zo genoemd wordt? Das toch ook raar
Dat je moet accepteren dat anderen het woord wel gewoon tot elkaar richten lijkt me duidelijk
het wordt wel een soort zwarte piet discussie zo, ik denk dat Dwyn serieus de essentie niet snapte van het grapje.quote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als iemand toch letterlijk zegt dat ze zich persoonlijk beledigd voelt als ze zo genoemd wordt, waarom moet je jet dan maar accepteren dat je nog tig keer zo genoemd wordt? Das toch ook raar
Dat je moet accepteren dat anderen het woord wel gewoon tot elkaar richten lijkt me duidelijk
Sterker nog, er is een speciale disclaimer zodat ze zich niet aangesproken voeltquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hebben wij HAAR nog tig keer zo genoemd? Volgens mij niet hoor...
incl. inhoud een halve kilo ofzo, dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
15 min fietsen en 10 min lopen. Weet niet of dat handig gaat met zo'n bakje..
Maar als je met de auto bent wel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |