De gemiddelde vrouw heeft er iets meer geduld mee dan de gemiddelde man, maar ik weet dat het geduld van de gemiddelde vrouw niet veel langer houdt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee nouja ik had het hier in dit geval over mannen, sluit niet uit dat vrouwen ook geen geduld hebben nee
Jaaaa truequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw heeft er iets meer geduld mee dan de gemiddelde man, maar ik weet dat het geduld van de gemiddelde vrouw niet veel langer houdt.
Then again, bij mannen is het snel genoeg zichtbaar vaak, dus.
Even aangepastquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef Trebo het volgende:
Hij is een man, tuurlijk wil hij neuken.
Wedden dat hij na een half uur van de film al in je broekje probeert te zitten?
Je maakt een redelijk punt alleen vergeet je dat een gozer die uit is op seks met verschillende meiden de een blijft paaien zolang nodig en dan gewoon zijn trekken haalt bij een ander. Als je toch iemand te neuken hebt kan je ook wachten tot die eerste weer seks wilt hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef vera166 het volgende:
[..]
Laat hem voor jou bewijzen of ie het meent, hoeft hij niks van te weten.
Stel seks gewoon uit, heb het er over een paar dates nog eens over en dan kun je wel weer seks gaan hebben als je dat wilt en als je dat niet wilt dan niet.
Mannen hebben geen eeuwig geduld dus waarschijnlijk kom je er vanzelf achter
Gewoon naar de bios gaan, en regel dat er ook een vriendin is. Zodat hij niet stiekem sneaky mee naar je huis gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef missy25 het volgende:
Ja klopt madelieff. We hebben elkaar al een behoorlijke tijd niet gezien en hij blijft maar smsen. En nu zegt hij dus dat het niet alleen om de seks gaat blablabla en is hij opeens een stuk geinteresseerder dan anders en smst hij veel meer.
Dat is dus verwarrend, of ook weer niet als het inderdaad een nep verhaal is en echt alleen probeert om seks met mij te hebben.
Als ik met hem af ga spreken ga ik zeker geen seks met hem hebben nee. En eigenlijk wil ik wel een keer afspreken om hem eens "live" dit soort dingen te zeggen ipv alles over whatsapp. Da's wel lekker makkelijk.
Mannen willen maar 1 dingquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef vera166 het volgende:
[..]
Laat hem voor jou bewijzen of ie het meent, hoeft hij niks van te weten.
Stel seks gewoon uit, heb het er over een paar dates nog eens over en dan kun je wel weer seks gaan hebben als je dat wilt en als je dat niet wilt dan niet.
Mannen hebben geen eeuwig geduld dus waarschijnlijk kom je er vanzelf achter
Zei ze met een vrolijk gezicht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja zielig volk dat geslacht van je
Ik lach altijdquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zei ze met een vrolijk gezicht.
Mwoah, soms loopt je gezicht rood aan als een tomaat =>quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |