abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 5 november 2013 @ 16:47:06 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132929593
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef vera166 het volgende:

[..]

Nee nouja ik had het hier in dit geval over mannen, sluit niet uit dat vrouwen ook geen geduld hebben nee :P
De gemiddelde vrouw heeft er iets meer geduld mee dan de gemiddelde man, maar ik weet dat het geduld van de gemiddelde vrouw niet veel langer houdt. :P

Then again, bij mannen is het snel genoeg zichtbaar vaak, dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132929704
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De gemiddelde vrouw heeft er iets meer geduld mee dan de gemiddelde man, maar ik weet dat het geduld van de gemiddelde vrouw niet veel langer houdt. :P

Then again, bij mannen is het snel genoeg zichtbaar vaak, dus.
Jaaaa true :)
pi_132929908
Wat vreemd om een erg groot verschil te maken 'of iemand sex wil of niet...'

Uiteindelijk gaat er gewoon om of je zelf een leuke avond hebt, en ook zelf plezier hebt aan contact met hem, of niet.

het is nutteloos je altijd te laten leiden door je inschatting van andere personen, omdat je dat nooit kunt weten en het eigenlijk voral veel giswerk in de ruimte is.
het is véél makkelijker je gewoon te laten leiden door je eigen gevoelens en die als basis te nemen...

Dus als jij een leuke avond met die man kunt hebben en daar wel zin in hebt, nodig hem uit of ga een uitnodiging aan... of het vervolgens tot sex komt is ook iets wat je kunt doen gebaseerd erop 'of je er zelf zin in hebt' en daarbij is het verder niet zo relevant of hij er nu wel of niet zin in zal hebben (vermoedelijk wel)..
Jij bent degenen die de beslissingen neemt... althans ik mag hopen dat je niet al je persoonlijke beslissingen neemt gebaseerd op wat 'anderen ervan denken'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_132929993
Hij is een man, tuurlijk wil hij neuken.

Wedden dat hij na een half uur van de film al in je broekje zit?
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:59:57 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132930035
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef Trebo het volgende:
Hij is een man, tuurlijk wil hij neuken.

Wedden dat hij na een half uur van de film al in je broekje probeert te zitten?
Even aangepast :P
pi_132930063
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Even aangepast :P
Essentieel verschil ja.
pi_132930193
Flink 'broekje' dan.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:04:54 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132930214
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef Seikcid het volgende:
Flink 'broekje' dan.
We weten niet hoe TS eruit ziet he ;)
pi_132930260
Ik geloof niet dat ik nog een keer had afgesproken, tenzij hij reuze leuk en interessant was (voor de friendzone). Voor een relatie had er al lang een vonk bij mij moeten overspringen terwijl we aan het neuken waren :')

Laat je nog even weten hoe het allemaal verloopt/afloopt? Meestal lees je dat op FOK! niet meer -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 17:21:32 #60
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_132930793
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef vera166 het volgende:

[..]

Laat hem voor jou bewijzen of ie het meent, hoeft hij niks van te weten.
Stel seks gewoon uit, heb het er over een paar dates nog eens over en dan kun je wel weer seks gaan hebben als je dat wilt en als je dat niet wilt dan niet.
Mannen hebben geen eeuwig geduld dus waarschijnlijk kom je er vanzelf achter :)
Je maakt een redelijk punt alleen vergeet je dat een gozer die uit is op seks met verschillende meiden de een blijft paaien zolang nodig en dan gewoon zijn trekken haalt bij een ander. Als je toch iemand te neuken hebt kan je ook wachten tot die eerste weer seks wilt hebben.

Als je playt dan stel je gewoon chicks in op welke kans je bij ze maakt op dat moment en gaat voor degene met meeste slagingskans. de andere spreek je meer wat op fb of zo :P
pi_132932236
-

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 18:40:17 ]
pi_132933215
Het is Zeker deze jongen
R&P / "neukertje" mee op een normale date vragen?
En is het ook deze jongen?
R&P / Waarom blijft iemand smsen maar vraagt je niet op date

Want hier is wel duidelijk dat hij alleen op sex uit is. mannen die zonder goede reden geen moeite voor je doen om je te zien zijn niet echt geïnteresseerd . Ze houden contact met je om hun opties open te houden .

Dus als je met hem afspreekt moet je zeker geen sex met hem hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 18:42:50 ]
pi_132939328
Ja klopt madelieff. We hebben elkaar al een behoorlijke tijd niet gezien en hij blijft maar smsen. En nu zegt hij dus dat het niet alleen om de seks gaat blablabla en is hij opeens een stuk geinteresseerder dan anders en smst hij veel meer.
Dat is dus verwarrend, of ook weer niet als het inderdaad een nep verhaal is en echt alleen probeert om seks met mij te hebben.

Als ik met hem af ga spreken ga ik zeker geen seks met hem hebben nee. En eigenlijk wil ik wel een keer afspreken om hem eens "live" dit soort dingen te zeggen ipv alles over whatsapp. Da's wel lekker makkelijk.
pi_132943809
Yep hij wil seks. "Film kijken" is daar codetaal voor. Sterker nog, ik vermoed dat dat praatje over het niet zo bedoelen ergens in een handboek staat, want ik heb dat ook al vaker gehoord ;) Niet intrappen.
The Secret Society of Poobahs.
pi_132944356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef missy25 het volgende:
Ja klopt madelieff. We hebben elkaar al een behoorlijke tijd niet gezien en hij blijft maar smsen. En nu zegt hij dus dat het niet alleen om de seks gaat blablabla en is hij opeens een stuk geinteresseerder dan anders en smst hij veel meer.
Dat is dus verwarrend, of ook weer niet als het inderdaad een nep verhaal is en echt alleen probeert om seks met mij te hebben.

Als ik met hem af ga spreken ga ik zeker geen seks met hem hebben nee. En eigenlijk wil ik wel een keer afspreken om hem eens "live" dit soort dingen te zeggen ipv alles over whatsapp. Da's wel lekker makkelijk.
Gewoon naar de bios gaan, en regel dat er ook een vriendin is. Zodat hij niet stiekem sneaky mee naar je huis gaat.

Waarom hij nu niet voor de andere vrouwen gaat? Je bent blijkbaar erg mooi, dus dat wil hij sowieso wel in zijn bed, een beschikbare lelijkere meid zit hij niet op te wachten. Plus blijkbaar viel de seks niet tegen. Als je merkt dat hij inderdaad alleen om de seks wil zien, kap dan verdere dates af. Zat andere knappe mannen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132945732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef vera166 het volgende:

[..]

Laat hem voor jou bewijzen of ie het meent, hoeft hij niks van te weten.
Stel seks gewoon uit, heb het er over een paar dates nog eens over en dan kun je wel weer seks gaan hebben als je dat wilt en als je dat niet wilt dan niet.
Mannen hebben geen eeuwig geduld dus waarschijnlijk kom je er vanzelf achter :)
Mannen willen maar 1 ding :(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_132946353
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

kola toch?;)
pi_132946527
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:17 schreef madeliefff het volgende:

[..]

kola toch?;)
Ik vind kola erg zoet :(
pi_132946698
Maar zonder dolle, vrouwen willen soms ook maar 1 ding... weet ik uit ervaring.

[ Bericht 4% gewijzigd door Puntenjager op 05-11-2013 23:48:30 ]
pi_132946731
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja zielig volk dat geslacht van je :)
pi_132947329
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:27 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja zielig volk dat geslacht van je :)
Zei ze met een vrolijk gezicht.
pi_132947644
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zei ze met een vrolijk gezicht.
Ik lach altijd :') Hahahaa
pi_132948433
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:56 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik lach altijd :') Hahahaa
Mwoah, soms loopt je gezicht rood aan als een tomaat => :(
pi_133177521
Kleine update..

Hij heeft een aantal keer gevraagd om af te spreken, maar dan lastminute. Dus dezelfde middag vragen of we een uur later afspreken of een avond van tevoren vragen voor de volgende middag. Geen echte avond voor het afspreken op bijv. een vrijdag of zaterdag. Ik wacht dus af of hij dat nog gaat voorstellen maar ik denk van niet, anders had hij dat al gedaan. Dan weet ik dus genoeg en was ik inderdaad alleen maar leuk voor als hij werkelijk niets beters te doen had.
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:27:25 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133185122
Hoe reageerde jij dan op die afspreekvragen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')