quote:
Om sex te hebben zonder gedoe.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:17 schreef missy25 het volgende:
Dus mannen.. wat is het nut van dat blijven smsen maar niet mee uit vragen? En ik sms uit mezelf bijna niet meer, omdat ik het een beetje nutteloos vindt. Hij smst mij regelmatig. Ik snap er niks van!
Precies, als hij het initiatief niet neemt tot afspreken kan hem achteraf ook niet verweten worden dat hij je "gebruikt" heeft.quote:
Hoeft niet per se. Ik heb ook eens zoiets meegemaakt. Een paar dates gehad met een meisje, alle keren gezellig en idd ook seks gehad. Die drie keer kwamen van mijn kant, daarna heb ik het stil gehouden, omdat ik ook eens van haar kant interesse wilde peilen. Niks meer gehoord, dus ik heb het maar laten waaien als een three-night-stand en ben verder gegaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:25 schreef Frag_adder het volgende:
Deze man wil helemaal geen date, anders was dat er al lang van gekomen.
Wel wilt hij je achterdehand houden.
Hij wil haar nog wel, om te neuken, niet om te daten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hij heeft je geneukt en nu hoeft hij je niet meer. Staat in alle liefdesgidsen. Dit had ik je van tevoren kunnen voorspellen, meid.
Ik het hem voor de zekerheid maar gewoon vragen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:29 schreef missy25 het volgende:
was een dagje zwemmen
We whatsappen ipv smsen. Maar dat vind ik redelijk hetzelfde eigenlijk..
Maar hmm oke. Warm houden, alleen voor seks, achter de hand. Oke duidelijk dus. Jammer.. op naar de volgende dan maar.
Dan vraag je hem toch zelf uit, als je er per se achter wil komen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef missy25 het volgende:
Maar wat voor andere reden zou er zijn?
Nu ook weer.. hij smst weer wat ik ga doen vanavond. Ik zeg dan dat ik nog geen plannen heb. Hij zegt dat ie ook geen plannen heeft. En dat is t. Hoe simpel zou het voor hem zijn om te vragen: zin om iets te drinken of iets anders ofzo.
Dus dan zou er toch gewoon weinig zin bij hem zitten. Weinig zin om met mij af te spreken. Zo moeilijk is dat niet lijkt me. Waarom zou iemand dat niet vragen als ie dat wel wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |