quote:Op donderdag 7 november 2013 18:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Voorzichtig naar binnen drukken en omhoog vouwen zou mijn voorkeur hebben. Zeker als draaien niet meer gaat, dan vouw je hem zo gewoon uit de vatting.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef freud het volgende:
Flipmoehoe, kan hem nu niet met een tangetje doorknippen?
en het is gelukt!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
fat heb ik ook eens gehad enige optie is ijzerwerk van if filter doorzagen op 1 plek
Lukt aardigquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef Tokus het volgende:
goh. MTV die een week per jaar aan muziek besteedt? dat we dat nog mochten meemaken.
Blijkbaar wordt er meer gezopen dan muziek gemaaktquote:
"This is DA" het leven van een aan de drank geraakte fokker, mede mogelijk gemaakt door de MTV Music week.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:20 schreef Uncle het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er meer gezopen dan muziek gemaaktZal vast een reality show over gemaakt worden
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:43 schreef spreading het volgende:
[..]
"This is DA" het leven van een aan de drank geraakte fokker, mede mogelijk gemaakt door de MTV Music week.
doen ze die week voortaan ook niet meer.
Breng ze nou niet op ideeen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal het idee vanavond even opperen
Gewoon geheel geen koffie meer drinken.. heb je een weekje last.. daarna is de caffeine behoefte er wel uit..quote:
Valt tegen. Bij een zaak alleen een Praktica M42 camera (defect), een Canon FD (defect) en 2 M42 objectieven die er ook niet heel interessant uitzagen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:21 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben morgen in Zwolle; zijn tweedehands winkels daar nog wat voor wat fotografie-spul?
Denk aan oude M42-objectieven e.d.
En zo ja; welk plek(ken) is aan te raden?
En daar zit ik danquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog even inhaken op de vorige pagina.
[ afbeelding ]
Oudje
Komende zondag weer de halfjaarlijkse fotograficabeurs in CityBoxx of hoe dat ding ook heten mag in Nieuwegein (bij Blokhoeve).quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Valt tegen. Bij een zaak alleen een Praktica M42 camera (defect), een Canon FD (defect) en 2 M42 objectieven die er ook niet heel interessant uitzagen.
Ben ik 1 keer geweest, was wel grappig toen. Misschien een bezoekje aan schoonfamilie combineren met dit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Komende zondag weer de halfjaarlijkse fotograficabeurs in CityBoxx of hoe dat ding ook heten mag in Nieuwegein (bij Blokhoeve).
Massa' s camera's en lenzen en aanhangende spulz van gisteren en vooral eergisteren.
Altijd weer genieten voor als je zoals ondergetekende graag met oud glas fotografeert. Meeste spul is nogal prijzig maar aangezien je die lui vaak toch niet meer terugziet mag je de onderhandelaar in jezelf de vrije loop laten.
Ook als eenmalig museum bijzonder de moeite waard, je ziet er soms legendarische en absurde spullen liggen.
't Is maar een idee
Dat klinkt als een soort van boetedoeningquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik 1 keer geweest, was wel grappig toen. Misschien een bezoekje aan schoonfamilie combineren met dit.
Het goede met het goede combineren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat klinkt als een soort van boetedoening
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Ouwesok het volgende:
Komende zondag weer de halfjaarlijkse fotograficabeurs in CityBoxx of hoe dat ding ook heten mag in Nieuwegein (bij Blokhoeve).
Massa' s camera's en lenzen en aanhangende spulz van gisteren en vooral eergisteren.
Altijd weer genieten voor als je zoals ondergetekende graag met oud glas fotografeert. Meeste spul is nogal prijzig maar aangezien je die lui vaak toch niet meer terugziet mag je de onderhandelaar in jezelf de vrije loop laten.
Ook als eenmalig museum bijzonder de moeite waard, je ziet er soms legendarische en absurde spullen liggen.
't Is maar een idee
Ehm, doe maar niet dus.quote:Voorgestelde routes
112 km, 1 uur 14 min.
QFT!quote:
Ben twee weken geleden al op de Stalen Ros beurs in Gent geweest. Mijn oorlogskas is teveel geslonken om Nieuwegein erbij te doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't Is maar een idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |