Hey Susteren. Wat doe jij met het account van Dark_Angelusquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil 1dsm3 met WiFi hebben of eventueel een nieuwe model camera gebruiken. Wat is wijsheid?
*opent random KLB topicquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hey Susteren. Wat doe jij met het account van Dark_Angelus![]()
Hangt van je verdienmodel af en wat je hoofdgebruik is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil 1dsm3 met WiFi hebben of eventueel een nieuwe model camera gebruiken. Wat is wijsheid?
Van welke krant ben je nu abonnee geworden?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Random om je handtekening gevraagd worden, het moet niet gekker worden
Je leest m'n twitter?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Van welke krant ben je nu abonnee geworden?
twitter:Bart_Heemskerk twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 16:58:24Random op straat om een handtekening gevraagd worden. Het moet niet gekker worden. #enneehetwasgeenkrantenabbonement reageer retweet
Lucky guessquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je leest m'n twitter?twitter:Bart_Heemskerk twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 16:58:24Random op straat om een handtekening gevraagd worden. Het moet niet gekker worden. #enneehetwasgeenkrantenabbonement reageer retweet
Zou je niet die ene nemen, die veel te duur is en meer opties heeft dan je nodig hebt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
hij leeft! Waar was je?quote:
Oh, kunnen we fokmeet in shanghai houdenquote:Op zondag 10 november 2013 09:10 schreef problematiQue het volgende:
Ik studeer en woon nu in Shanghai. In Nederland had ik een iMac, dus dat is een beetje lastig meenemen. Die had ik verkocht en sindsdien heb ik geduldig gewacht op de nieuwe MacBook Pro. Die heb ik nu
Als Danny betaalt dan kom ik ook!quote:Op zondag 10 november 2013 09:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Oh, kunnen we fokmeet in shanghai houden
Niets meer aan doen. Inlijsten en anders opsturen naar RTL weer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:30 schreef Ouwesok het volgende:
Vanmorgen al even met de wolken en het landschap aan het spelen geweest.
[ link |
En daarna bij een Chinees restaurant naar binnen springen om de dag even na te besprekenquote:Op zondag 10 november 2013 09:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Oh, kunnen we fokmeet in shanghai houden
Het leven is zoveel aangenamer als 19mm weer gewoon groothoek isquote:Op zondag 10 november 2013 13:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niets meer aan doen. Inlijsten en anders opsturen naar RTL weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |