BURN!quote:Op maandag 4 november 2013 10:20 schreef bvw het volgende:
[..]
Dan moet ik mijzelf eerst laten ombouwen.
Homo is een unisexe term.quote:Op maandag 4 november 2013 10:20 schreef bvw het volgende:
[..]
Dan moet ik mijzelf eerst laten ombouwen.
Manwijf.quote:Op maandag 4 november 2013 10:23 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb een undercut, maar voel me niet aangesproken, aangezien ik me geen vrouw voel.
Aha, daar ligt het dus aan.quote:Op maandag 4 november 2013 10:23 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb een undercut, maar voel me niet aangesproken, aangezien ik me geen vrouw voel.
Kuddedieren. Lijkt net schapen. Als een hollywoodjunkie met een emmer op z'n kop loopt zie je binnen de kortste keren iedereen met een emmer op z'n kop.quote:Op maandag 4 november 2013 10:23 schreef very het volgende:
Die trend snap ik ook niet inderdaad. Terechte klacht.
Voel me nog steeds niet aangesproken. Ik ben geen manwijf.quote:
Maar je voelt je ook weer geen vrouw.quote:Op maandag 4 november 2013 10:26 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Voel me nog steeds niet aangesproken. Ik ben geen manwijf.
Welke vrouw zonder geaardheidscomplex neemt een ondercut?quote:Op maandag 4 november 2013 10:26 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Voel me nog steeds niet aangesproken. Ik ben geen manwijf.
Nee, jij hebt recht van sprekenquote:Op maandag 4 november 2013 10:26 schreef MIBL het volgende:
Govverdomme. Kan iemand die Dagoduck even een flinke ban geven? Wat een irritante rat is dat. Denken dat ie grappig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dan laat je het toch gewoon weer aangroeien tot het even lang is als de rest? Of je gaat helemaal kort, heb je dat ook weer een keer geprobeerd.quote:Op maandag 4 november 2013 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het ook niks en een beetje potterig overkomen zelfs. Wat nou als je dit beu bent, dan kom je je hele kop aan het scheren.
Evenlang laten groeien duurt wel ff voor je het weer op één lengte hebt, beste kun je dan alles eraf scheren en weer opnieuw beginnen met je kale knar.quote:Op maandag 4 november 2013 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan laat je het toch gewoon weer aangroeien tot het even lang is als de rest? Of je gaat helemaal kort, heb je dat ook weer een keer geprobeerd.
Dat is ook govverdomme lelijk. -O_ Ik zie dan maar een oplossing..quote:Op maandag 4 november 2013 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Evenlang laten groeien duurt wel ff voor je het weer op één lengte hebt, beste kun je dan alles eraf scheren en weer opnieuw beginnen met je kale knar.
Nou ja, ik dus. (Behalve dan dat ik net heb gezegd dat ik me geen vrouw voel.)quote:Op maandag 4 november 2013 10:28 schreef MIBL het volgende:
[..]
Welke vrouw zonder geaardheidscomplex neemt een ondercut?
Ze zitten er dan wel gelijk een jaartje of 2 aan vast he. -O_quote:Op maandag 4 november 2013 10:37 schreef Stoeprand het volgende:
Ik vind dat wel grappig altijd, want zo'n kapsel valt heel moeilijk nonchalant te dragen en heel veel meisjes met zo'n kapsel zien er altijd best wel ontevreden uit en het duurt ontzettend lang voordat alles weer terug gegroeid is haha
Volgens de URL is dat Cassiequote:
Ik vind het geen gezicht absoluut niet vrouwelijk. Nu valt het nog mee omdat ze vrouwelijke makeup draagt maar als je haar 's ochtends uit bed zou zien rollen met dit soort kapsel dan zou ik denken dat het iets is uit een kraakpand ofzo.quote:
Ik laat m'n haar ook groeien.quote:Op maandag 4 november 2013 10:42 schreef standbyme het volgende:
Ik vind het echt een vreselijke trend, je halve hoofd kaal scheren omdat het 'mode' voor moet stellen, alsjeblieft zeg.Hetzelfde geldt voor korte kapsels, lelijkheid ten top... Het mag sommige dan wel staan, maar het is toch veel mooier om lang haar te hebben.
Hehe.quote:Op maandag 4 november 2013 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het geen gezicht absoluut niet vrouwelijk. Nu valt het nog mee omdat ze vrouwelijke makeup draagt maar als je haar 's ochtends uit bed zou zien rollen met dit soort kapsel dan zou ik denken dat het iets is uit een kraakpand ofzo.
Zeker. Zou bevrienden.quote:
Inderdaad, en hoe lang duurt de gemiddelde hype nou? Whehequote:Op maandag 4 november 2013 10:40 schreef MIBL het volgende:
[..]
Ze zitten er dan wel gelijk een jaartje of 2 aan vast he. -O_
Vreselijke trend inderdaad. Bij sommige donkere meiden kan zo'n half geschoren kop nog wel staan, maar bij blanken is het geen gezicht.quote:Op maandag 4 november 2013 10:42 schreef standbyme het volgende:
Ik vind het echt een vreselijke trend, je halve hoofd kaal scheren omdat het 'mode' voor moet stellen, alsjeblieft zeg.Hetzelfde geldt voor korte kapsels, lelijkheid ten top... Het mag sommige dan wel staan, maar het is toch veel mooier om lang haar te hebben.
Dat heeft een vriendin van mij dus wel gedaan ja. Begon met prachtig mooi lang, donkerbruin haar. Eerst zo'n vreselijke sidecut. Twee weken later de rest ook afgeknipt tot boven haar schouders, in bloempotmodel. Weer twee weken later had ze alles gemillimeterdquote:Op maandag 4 november 2013 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het ook niks en een beetje potterig overkomen zelfs. Wat nou als je dit beu bent, dan kom je je hele kop aan het scheren.
Dit dus. Hoe triest ben je dan.quote:Op maandag 4 november 2013 11:27 schreef Snoepie85 het volgende:
je druk maken over iemand anders z'n/haar kapsel
Dat zou wel reden zijn tot dumpingquote:Op maandag 4 november 2013 12:32 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe triest ben je dan.
En dan neemt hun vriendin/vrouw een kort kapsel, karma!
hahahaaquote:Op maandag 4 november 2013 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
Dat soort vrouwen hebben iets met de NSB gehad zei mijn opa altijd
Mijn vriendin heeft een paar maanden geleden ook eens gezegd dat ze dat wel leuk vond staan.quote:Op maandag 4 november 2013 12:32 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 12:32 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Ik vind het bij haar wel leuk staan. Sowieso is het een mooie vrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Ja want iemand die iets mooi vindt wat jij niet mooi vindt is homo.quote:
ik ga nieteens moeite doen om zelf een bericht hierover te typen, vandaar quote.quote:Op maandag 4 november 2013 11:27 schreef Snoepie85 het volgende:
je druk maken over iemand anders z'n/haar kapsel
Vooral die laatste tweequote:Op maandag 4 november 2013 15:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Lekker gek en alternaliev![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijken wel mannenquote:Op maandag 4 november 2013 15:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Lekker gek en alternaliev![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meiden die het doen luisteren niet naar hun mama.quote:Op maandag 4 november 2013 15:18 schreef hello-kitty96 het volgende:
Ik wilde het ook doen, maar mocht niet van me mama
terechte klachtquote:Op maandag 4 november 2013 10:16 schreef MIBL het volgende:
Goverdomme. Zo'n lelijk gezicht is dat. Pun intended. Ik doel natuurlijk op die manwijven met aan de zijkant een geschoren kop. 'Side cut' of zo heet die shit. Strontlelijk.
klacht: meiden met een half-geschoren kop.![]()
vraag: wanneer komt de omgekeerde mohawk?
Ja, het is wel wat kouder. Heb de undercut 3mm. Maar daarvoor zijn er bandana's en mutsjes.quote:
Helaas gaat het wel ettelijke jaren duren tot die verminkingen hersteld zijn en alle vrouwen weer gewoon het haar tot over de schouders hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Sommige dames komen er mee weg, maar ik zal geen traan laten wanneer deze hype voorbij is.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |