SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlucht geboekt bij Air Baltic. Verder niks vantevoren geregeld. Vier van de tien nachten bij gewone mensen geslapen. Buiten de steden en toeristische plekken zijn de mensen erg gastvrij. Niet zo extreem als bijvoorbeeld de koerden, maar wel vergeleken met West-Europa. Die gastvrijheid compenseert de matige toeristische infrastructuur.quote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef Loquita het volgende:
Mag ik weten hoe je je reis had geboekt? welke tour operators/travel agent?
Infrastructuur is idd slecht daar en wat een funny plaatje haha: Miami Beach!!
Vond je het waard om daarheen te gaan/daar geweest te zijn?
Bedankt voor het delen van je informatie. Ik vind het heel avontuurlijk van je!quote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef clowntje het volgende:
[..]
Vlucht geboekt bij Air Baltic. Verder niks vantevoren geregeld. Vier van de tien nachten bij gewone mensen geslapen. Buiten de steden en toeristische plekken zijn de mensen erg gastvrij. Niet zo extreem als bijvoorbeeld de koerden, maar wel vergeleken met West-Europa. Die gastvrijheid compenseert de matige toeristische infrastructuur.
Het was zeker de moeite waard. Prettige combinatie tussen bijzondere kloosters, aardige natuur, fijne mensen en een snufje soviet-gestoordheid. Geen vervelende dingen meegemaakt. Al was ik aan het einde wel wat klooster-moe.
Nou ik vind het wel dapper dat je zonder verder iets te regelen daarheen gaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 03:02 schreef clowntje het volgende:
Het is geen rocket science. Ben je zelf al daar geweest?
Zelfde hier. Armenië was het begin van de Kaukasustour, later Georgië en Azerbeidzjan (dat duidelijk veel minder was dan de 2 christelijke landen).quote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef clowntje het volgende:
[..]
Vlucht geboekt bij Air Baltic. Verder niks vantevoren geregeld.
Juist vanwege het ''onbekende'' en omdat ik weinig mensen ken die er heen gaan/zijn geweest. Daarnaast is het nodig als je de ambitie hebt alle landen van Europa te bezoeken!quote:Op maandag 4 november 2013 14:37 schreef Loquita het volgende:
Skv: Why so sad?
werkman1: oww wat leuk!!vanwaar de interesse?
Omdat je zelf uit Armenie komt heb ik maar eens de moeite genomen om zo'n enquete in te vullenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef Loquita het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel dapper dat je zonder verder iets te regelen daarheen gaat
Ik kom oorspronkelijk uit Armenië
Ik heb trouwens mijn enquete een beetje aangepast door jou reactie.quote:Op maandag 4 november 2013 15:13 schreef clowntje het volgende:
Grappig. Een enquete met feitelijke vragen die je fout kunt beantwoorden. Best benieuwd hoeveel mensen vinden dat Armenië een islamitsch land met kustlijn is.
Maar ik mis zelf ook wat "weet ik niet" opties bij sommige vragen. Hoe kan ik nou weten of je er vogels kunt spotten?? Of er grotten zijn? En wat is het verschil tussen "Wellness/kuuroord" vs "Spa/ Warmwaterbronnen" ? Aargh.
Wat leuk om zo'n positive reactie te krijgenquote:Op woensdag 6 november 2013 04:49 schreef El_Matador het volgende:
Prachtig land, bijna het lekkerste eten ter wereld, bizar schrift, geweldig aardige mensen en een spetterende lichtshow op het centrale plein van Yerevan.
Armenië
DANKJeeeee!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 05:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfde hier. Armenië was het begin van de Kaukasustour, later Georgië en Azerbeidzjan (dat duidelijk veel minder was dan de 2 christelijke landen).
Enquete ingevuld trouwens. Altijd leuk, toerisme.
Was je specifiek op zoek naar een ski bestemming? En klopt, weining mensen weten/denken dat je daar ook kan skiën. Ging je naar Armenie in de winter?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef werkman1 het volgende:
[..]
Juist vanwege het ''onbekende'' en omdat ik weinig mensen ken die er heen gaan/zijn geweest. Daarnaast is het nodig als je de ambitie hebt alle landen van Europa te bezoeken!
De eerste keer in contact komen, was via de website http://www.winterarmenia.com/, waardoor ik dacht hé, hier kan je ook skiën.
Oeepps sorry, je bent daar nog niet geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Loquita het volgende:
[..]
Was je specifiek op zoek naar een ski bestemming? En klopt, weining mensen weten/denken dat je daar ook kan skiën. Ging je naar Armenie in de winter?
Graag gedaan. Jullie mogen met recht trots zijn op jullie land, gekkiequote:Op donderdag 7 november 2013 20:24 schreef Loquita het volgende:
[..]
Wat leuk om zo'n positive reactie te krijgen![]()
![]()
Kom je uit Colombia trouwens? En wanneer was je naar Armenie geweest?
Ik denk dat je daar maar 1 keuze kan selecteren of ben je juist wat vragen vergeten in te vullen. Klopt dit? Please laat het me wetenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:04 schreef Sandrvich het volgende:
Op de een of andere manier loopt de enquête bij mij vast en blijf ik een melding krijgen "check more than one box{1}" of iets in die trant. Wat ik ook probeer, ik kom niet verder.
Thank u very much!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ingevuld. Veel succes met je onderzoek.
haha heel erg bedankt RobertVH!! ging je ook individueel?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Omdat je zelf uit Armenie komt heb ik maar eens de moeite genomen om zo'n enquete in te vullen![]()
Op zich een leuk land, zelf 6-7 dagen armenië en nog 3 dagen in nagorno karabakh geweest - ook een interessante ervaring
ahhh, thanksssquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graag gedaan. Jullie mogen met recht trots zijn op jullie land, gekkie
Ik woon in Colombia. Nu bijna 2 jaar. Daarvoor woonde ik in Duitsland en toen ben ik dus naar Armenië geweest (zomer 2009).
Schitterende foto's. En nog een mooi verhaal over foto's.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef Loquita het volgende:
[..]
ahhh, thanksss![]()
heb je nog leuke foto's gemaakt daar?
Sorry dat ik nu pas antwoord:quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Loquita het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar maar 1 keuze kan selecteren of ben je juist wat vragen vergeten in te vullen. Klopt dit? Please laat het me weten![]()
![]()
En praat je russisch trouwens?
Dat betekent dat je maar 1 antwoord mag kiezenquote:Op zondag 10 november 2013 15:42 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Sorry dat ik nu pas antwoord:
Vraag 5 loop ik vast. Daar staat letterlijk dit:
" 5. Hoe heeft u kennisgemaakt met Armenië als een toeristische bestemming?
Check no more than {1} boxesFamilie,vrienden, collega’s, kennissen"
Ik kan een beetje Russisch.
Oww wat erg! ik vind t nergens op slaan dat ze zo doen bij jullie!!! wat sneaky pfffquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schitterende foto's. En nog een mooi verhaal over foto's.
Ik ging samen met mijn beste maat, net zo'n reislustige off-the-beaten-tracker als ik. We hadden van tevoren wel even de handigste route uitgezocht (eerst Armenië, dan Georgië en dan Azerbeidzjan). Van Yerevan naar Tbilisi over land, wat totaal geen probleem was. Van Georgië wilden we dat ook over land naar Azerbeidzjan, maar dat bleek wat lastig en tijdrovend, dus vlogen we Tbilisi-Bakoe. Aangekomen op Bakoe Airport kregen we natuurlijk vragen "wat wij in dat verderfelijke Armenië hadden gedaan". Een nors douaneambtenaartje en een vrouw die ons ondervroegen, in een apart kamertje. Men vroeg "hebben jullie foto's gemaakt in Armenië" en mijn maat liet zijn foto's zien. Die vent bleef maar vragen stellen tot we bij de foto's kwamen van VOOR Armenië (hij was toen in de Oekraine). Allemaal foto's van mooie Oekraiensen. Dat was voldoende voor de beste man (met brede glimlach over zoveel knappe (blonde) Oekraiense dames) en wij konden doorlopen...
By the way; DM ontvangen?
Schijnt wel een normale procedure te zijn. Andersom reizen was lastiger, want Armenie doet nog moeilijker over Azerische visa.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:32 schreef Loquita het volgende:
[..]
Oww wat erg! ik vind t nergens op slaan dat ze zo doen bij jullie!!! wat sneaky pfff
Jaaa, ik heb het ontvangen en wat terug gestuurd maar zo te zien heb jij het niet ontvangen![]()
ff opnieuw proberen
ff over fotos: TOPPPP Dankjewel voor je fotos!!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schijnt wel een normale procedure te zijn. Andersom reizen was lastiger, want Armenie doet nog moeilijker over Azerische visa.
Die visa zijn wel prachtig. Mijn volle ex-paspoort is een hoop (ervaringen) waard.
Hooi,quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Zijn er al resultaten van de enquête bekend?
Hoiiquote:Op woensdag 4 december 2013 23:45 schreef Sandrvich het volgende:
Wat kan het soms toch opeens snel gaan; op het moment dat ik jouw enquête invulde verwachtte ik er de komende jaren nog niet te komen. ...Maar het wordt over een maandje al werkelijkheid; 2 weken Armenië.
Heb je (of iemand anders?) nog tips? Let wel, ik ga er in januari heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |