SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlucht geboekt bij Air Baltic. Verder niks vantevoren geregeld. Vier van de tien nachten bij gewone mensen geslapen. Buiten de steden en toeristische plekken zijn de mensen erg gastvrij. Niet zo extreem als bijvoorbeeld de koerden, maar wel vergeleken met West-Europa. Die gastvrijheid compenseert de matige toeristische infrastructuur.quote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef Loquita het volgende:
Mag ik weten hoe je je reis had geboekt? welke tour operators/travel agent?
Infrastructuur is idd slecht daar en wat een funny plaatje haha: Miami Beach!!
Vond je het waard om daarheen te gaan/daar geweest te zijn?
Bedankt voor het delen van je informatie. Ik vind het heel avontuurlijk van je!quote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef clowntje het volgende:
[..]
Vlucht geboekt bij Air Baltic. Verder niks vantevoren geregeld. Vier van de tien nachten bij gewone mensen geslapen. Buiten de steden en toeristische plekken zijn de mensen erg gastvrij. Niet zo extreem als bijvoorbeeld de koerden, maar wel vergeleken met West-Europa. Die gastvrijheid compenseert de matige toeristische infrastructuur.
Het was zeker de moeite waard. Prettige combinatie tussen bijzondere kloosters, aardige natuur, fijne mensen en een snufje soviet-gestoordheid. Geen vervelende dingen meegemaakt. Al was ik aan het einde wel wat klooster-moe.
Nou ik vind het wel dapper dat je zonder verder iets te regelen daarheen gaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 03:02 schreef clowntje het volgende:
Het is geen rocket science. Ben je zelf al daar geweest?
Zelfde hier. Armenië was het begin van de Kaukasustour, later Georgië en Azerbeidzjan (dat duidelijk veel minder was dan de 2 christelijke landen).quote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef clowntje het volgende:
[..]
Vlucht geboekt bij Air Baltic. Verder niks vantevoren geregeld.
Juist vanwege het ''onbekende'' en omdat ik weinig mensen ken die er heen gaan/zijn geweest. Daarnaast is het nodig als je de ambitie hebt alle landen van Europa te bezoeken!quote:Op maandag 4 november 2013 14:37 schreef Loquita het volgende:
Skv: Why so sad?
werkman1: oww wat leuk!!vanwaar de interesse?
Omdat je zelf uit Armenie komt heb ik maar eens de moeite genomen om zo'n enquete in te vullenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef Loquita het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel dapper dat je zonder verder iets te regelen daarheen gaat
Ik kom oorspronkelijk uit Armenië
Ik heb trouwens mijn enquete een beetje aangepast door jou reactie.quote:Op maandag 4 november 2013 15:13 schreef clowntje het volgende:
Grappig. Een enquete met feitelijke vragen die je fout kunt beantwoorden. Best benieuwd hoeveel mensen vinden dat Armenië een islamitsch land met kustlijn is.
Maar ik mis zelf ook wat "weet ik niet" opties bij sommige vragen. Hoe kan ik nou weten of je er vogels kunt spotten?? Of er grotten zijn? En wat is het verschil tussen "Wellness/kuuroord" vs "Spa/ Warmwaterbronnen" ? Aargh.
Wat leuk om zo'n positive reactie te krijgenquote:Op woensdag 6 november 2013 04:49 schreef El_Matador het volgende:
Prachtig land, bijna het lekkerste eten ter wereld, bizar schrift, geweldig aardige mensen en een spetterende lichtshow op het centrale plein van Yerevan.
Armenië
DANKJeeeee!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 05:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfde hier. Armenië was het begin van de Kaukasustour, later Georgië en Azerbeidzjan (dat duidelijk veel minder was dan de 2 christelijke landen).
Enquete ingevuld trouwens. Altijd leuk, toerisme.
Was je specifiek op zoek naar een ski bestemming? En klopt, weining mensen weten/denken dat je daar ook kan skiën. Ging je naar Armenie in de winter?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef werkman1 het volgende:
[..]
Juist vanwege het ''onbekende'' en omdat ik weinig mensen ken die er heen gaan/zijn geweest. Daarnaast is het nodig als je de ambitie hebt alle landen van Europa te bezoeken!
De eerste keer in contact komen, was via de website http://www.winterarmenia.com/, waardoor ik dacht hé, hier kan je ook skiën.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |