abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132879416
Hallo iedereen,

Zouden jullie mij willen helpen door de onderstaande enquête te invullen?
www.thesistools.be/s/armenia
Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn!! (A)

Ik ben trouwens nieuw hier! Mijn naam is Sonja en ik studeer Tourism management.Aangenaam!
Deze enquête is voor mijn bachelor thesis en ik heb 380-500 participanten nodig, boven de 18 en die geen Armeen zijn of Armeense voorouders hebben.
Het duurt ongeveer 10 minuutjes en gaat over de bestemming Armenië: wat jullie ervan weten en vinden. Cultuur/Natuur reizigers zijn de belangrijkste doelgroep maar iedereen die een toerist is is welkom om het in te vullen. Alle vragen (15) moeten trouwens ingevuld worden, dus let daar alsjeblieft op.
Alle gegevens worden anoniem behandeld natuurlijk!

Alvast heel erg bedankt iedereen! :) :W

[ Bericht 2% gewijzigd door Loquita op 05-11-2013 00:13:55 ]
pi_132879654
Eeuwig is een lange tijd
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132879678
Maar je enquete invullen duurt langer
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132879702
Oja? Is dat zo? :P
pi_132880304
Tourism management ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 4 november 2013 @ 12:09:23 #6
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_132884642
Armenië, staat al enige tijd op mijn verlanglijstje :)
pi_132888995
Skv: Why so sad? :P
werkman1: oww wat leuk!! :) vanwaar de interesse?
pi_132890093
Grappig. Een enquete met feitelijke vragen die je fout kunt beantwoorden. Best benieuwd hoeveel mensen vinden dat Armenië een islamitsch land met kustlijn is.

Maar ik mis zelf ook wat "weet ik niet" opties bij sommige vragen. Hoe kan ik nou weten of je er vogels kunt spotten?? Of er grotten zijn? En wat is het verschil tussen "Wellness/kuuroord" vs "Spa/ Warmwaterbronnen" ? Aargh.
pi_132890452
Ik heb er vorig jaar gefietst. Van zuid naar noord. Prima tijd gehad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132892095
Grappig. Een enquete met feitelijke vragen die je fout kunt beantwoorden. Best benieuwd hoeveel mensen vinden dat Armenië een islamitsch land met kustlijn is.

Maar ik mis zelf ook wat "weet ik niet" opties bij sommige vragen. Hoe kan ik nou weten of je er vogels kunt spotten?? Of er grotten zijn? En wat is het verschil tussen "Wellness/kuuroord" vs "Spa/ Warmwaterbronnen" ? Aargh.

Ik heb er vorig jaar gefietst. Van zuid naar noord. Prima tijd gehad.

@Clowntje:
Als je wilt kan ik je de resultaten toesturen of als het klaar is je het even laten weten :)
Idd 'weet ik niet' staat er niet, maar mensen kunnen wel 'neutraal' invullen. Mijn lijst is gebaseerd op een Armeense rapport, vandaar ook vogels spotten. Het gaat niet om of je het weet maar of je denkt dat ze dat hebben. Vogels spotten/ grotten is wel een beetje vaag/raar idd.
Wellness/kuuroord verschil met Spa/Warmwaterbronnen > het kan natuurlijk zijn dat er wel warmwaterbronnen zijn maar dat er geen kuuroord is of dat er een wellness resort is zonder dat ze daar warmwaterbronnen hebben.

Mag ik weten hoe je je reis had geboekt? welke tour operators/travel agent?
Infrastructuur is idd slecht daar en wat een funny plaatje haha: Miami Beach!!
Vond je het waard om daarheen te gaan/daar geweest te zijn?
pi_132899328
Ik moet zeggen, ik kan het eigenlijk alleen maar van naam. Naar mijn gevoel lag het ergens in Oost-Europa, maar daar bleek eigenlijk weinig van te kloppen.
pi_132899640
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef Loquita het volgende:
Mag ik weten hoe je je reis had geboekt? welke tour operators/travel agent?
Infrastructuur is idd slecht daar en wat een funny plaatje haha: Miami Beach!!
Vond je het waard om daarheen te gaan/daar geweest te zijn?
Vlucht geboekt bij Air Baltic. Verder niks vantevoren geregeld. Vier van de tien nachten bij gewone mensen geslapen. Buiten de steden en toeristische plekken zijn de mensen erg gastvrij. Niet zo extreem als bijvoorbeeld de koerden, maar wel vergeleken met West-Europa. Die gastvrijheid compenseert de matige toeristische infrastructuur.

Het was zeker de moeite waard. Prettige combinatie tussen bijzondere kloosters, aardige natuur, fijne mensen en een snufje soviet-gestoordheid. Geen vervelende dingen meegemaakt. Al was ik aan het einde wel wat klooster-moe.
pi_132901533
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef clowntje het volgende:

[..]

Vlucht geboekt bij Air Baltic. Verder niks vantevoren geregeld. Vier van de tien nachten bij gewone mensen geslapen. Buiten de steden en toeristische plekken zijn de mensen erg gastvrij. Niet zo extreem als bijvoorbeeld de koerden, maar wel vergeleken met West-Europa. Die gastvrijheid compenseert de matige toeristische infrastructuur.

Het was zeker de moeite waard. Prettige combinatie tussen bijzondere kloosters, aardige natuur, fijne mensen en een snufje soviet-gestoordheid. Geen vervelende dingen meegemaakt. Al was ik aan het einde wel wat klooster-moe.
Bedankt voor het delen van je informatie. Ik vind het heel avontuurlijk van je! ^O^
pi_132915189
Het is geen rocket science. Ben je zelf al daar geweest?
pi_132944343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 03:02 schreef clowntje het volgende:
Het is geen rocket science. Ben je zelf al daar geweest?
Nou ik vind het wel dapper dat je zonder verder iets te regelen daarheen gaat :P
Ik kom oorspronkelijk uit Armenië :s)
pi_132950557
Prachtig land, bijna het lekkerste eten ter wereld, bizar schrift, geweldig aardige mensen en een spetterende lichtshow op het centrale plein van Yerevan.

Armenië O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132950570
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef clowntje het volgende:

[..]

Vlucht geboekt bij Air Baltic. Verder niks vantevoren geregeld.
Zelfde hier. Armenië was het begin van de Kaukasustour, later Georgië en Azerbeidzjan (dat duidelijk veel minder was dan de 2 christelijke landen).

Enquete ingevuld trouwens. Altijd leuk, toerisme. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 6 november 2013 @ 12:30:10 #18
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_132957213
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:37 schreef Loquita het volgende:
Skv: Why so sad? :P
werkman1: oww wat leuk!! :) vanwaar de interesse?
Juist vanwege het ''onbekende'' en omdat ik weinig mensen ken die er heen gaan/zijn geweest. Daarnaast is het nodig als je de ambitie hebt alle landen van Europa te bezoeken!

De eerste keer in contact komen, was via de website http://www.winterarmenia.com/, waardoor ik dacht hé, hier kan je ook skiën.
pi_132958297
Op de een of andere manier loopt de enquête bij mij vast en blijf ik een melding krijgen "check more than one box{1}" of iets in die trant. Wat ik ook probeer, ik kom niet verder.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 14:25:08 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_132961305
Ingevuld. Veel succes met je onderzoek.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 6 november 2013 @ 20:16:34 #21
154052 RobertVH
I am your father
pi_132976140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef Loquita het volgende:

[..]

Nou ik vind het wel dapper dat je zonder verder iets te regelen daarheen gaat :P
Ik kom oorspronkelijk uit Armenië :s)
Omdat je zelf uit Armenie komt heb ik maar eens de moeite genomen om zo'n enquete in te vullen :P

Op zich een leuk land, zelf 6-7 dagen armenië en nog 3 dagen in nagorno karabakh geweest - ook een interessante ervaring
pi_133018035
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:13 schreef clowntje het volgende:

Ik heb trouwens mijn enquete een beetje aangepast door jou reactie. :) > 'Weet ik niet' optie toegevoed bij één vraag en grotten/vogels spotten etc. weggehaald :) Thanks
pi_133018336
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 04:49 schreef El_Matador het volgende:
Prachtig land, bijna het lekkerste eten ter wereld, bizar schrift, geweldig aardige mensen en een spetterende lichtshow op het centrale plein van Yerevan.

Armenië O+
Wat leuk om zo'n positive reactie te krijgen :) :D
Kom je uit Colombia trouwens? En wanneer was je naar Armenie geweest?
pi_133018427
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 05:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zelfde hier. Armenië was het begin van de Kaukasustour, later Georgië en Azerbeidzjan (dat duidelijk veel minder was dan de 2 christelijke landen).

Enquete ingevuld trouwens. Altijd leuk, toerisme. ^O^
DANKJeeeee!!! *O*
pi_133018972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef werkman1 het volgende:

[..]

Juist vanwege het ''onbekende'' en omdat ik weinig mensen ken die er heen gaan/zijn geweest. Daarnaast is het nodig als je de ambitie hebt alle landen van Europa te bezoeken!

De eerste keer in contact komen, was via de website http://www.winterarmenia.com/, waardoor ik dacht hé, hier kan je ook skiën.
Was je specifiek op zoek naar een ski bestemming? En klopt, weining mensen weten/denken dat je daar ook kan skiën. Ging je naar Armenie in de winter? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')