SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt me tegen van je De Slob dat je hierop letquote:Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Jemig, Maijer heeft een extreme badhairday
quote:Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is de GSoD qualifier, 4 plekken worden nog vergeven. In spoiler de entries. De top 16 order of merit zijn bij deze qualifier geplaatst.Steve HineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Ja, je hebt gelijk. Maar dat hoofd van Maijer kan echt nietquote:Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het valt me tegen van je De Slob dat je hierop let
Komende week weer zijn geliefde toernooi wat eigenlijk vergelijkbaar is met dit toernooi.quote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien voor van Barneveld wel goed dat hij na 3 goede wedstrijden het net niet haalt tot de finale. Want een whitewash in de finale zou wel eens kunnen zorgen voor mineur in de komende periode.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is de GSoD qualifier, 4 plekken worden nog vergeven. In spoiler de entries. De top 16 order of merit zijn bij deze qualifier geplaatst.Is dat ergens te volgen? Niels is wel een prima analist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qualifier? Gewoon pdc.tv, de uitslagentwitter van de pdc of live.dartsdata.com denk ikquote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is dat ergens te volgen? Niels is wel een prima analist.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is dat ergens te volgen? Niels is wel een prima analist.
harmsquote:Op zondag 3 november 2013 22:03 schreef hafcfan het volgende:
Bdo heeft geen eens toppers meer op Waites en Bunting na.
waites - van gerwenquote:Op zondag 3 november 2013 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Wk en GSOD zijn voor mij wel de 2 mooiste toernooien. Ook lange partijen. Vorig jaar MVG-Taylor
ook tegen deano en barney ook een 170quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 x 170Waites die bijna stond te janken bij 5-0.
En toen de anticlimax.quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waites - van gerwenmvg - taylor
mvg - winstanley
![]()
Met nog 2 events te gaan de voorlopige brackets.quote:1. Phil Taylor v Qualifier
32. Michael Smith v Qualifier
16. Peter Wright v Qualifier
17. Terry Jenkins v Qualifier
8. Wes Newton v Qualifier
25. John Part v Qualifier
9. Raymond van Barneveld v Qualifier
24. Colin Lloyd v Qualifier
5. Andy Hamilton v Qualifier
28. Richie Burnett v Qualifier
12. Kim Huybrechts v Qualifier
21. Ian White v Qualifier
4. Simon Whitlock v Qualifier
29. Mark Walsh v Qualifier
13. Kevin Painter v Qualifier
20. Paul Nicholson v Qualifier
2. Michael van Gerwen v Qualifier
31. Wayne Jones v Qualifier
15. Brendan Dolan v Qualifier
18. Gary Anderson v Qualifier
7. Dave Chisnall v Qualifier
26. Mark Webster v Qualifier
10. Robert Thornton v Qualifier
23. Jamie Caven v Qualifier
6. James Wade v Qualifier
27. Andy Smith v Qualifier
11. Justin Pipe v Qualifier
22. Steve Beaton v Qualifier
3. Adrian Lewis v Qualifier
30. Vincent van der Voort v Qualifier
14. Mervyn King v Qualifier
19. Ronnie Baxter v Qualifier
Ik ga er nog heen met mijn paquote:Op zondag 3 november 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met nog 2 events te gaan de voorlopige brackets.
Kijk er echt naar uit
Ben eigenlijk benieuwd wie de 'groepshoofden' worden op de GSoDquote:Gary Anderson
Dave Chisnall
Ricky Evans
Richie George
Andy Hamilton
Ted Hankey
Wesley Harms
Kim Huybrechts
Ronny Huybrechts
Mervyn King
Christian Kist
Adrian Lewis
Wes Newton
Paul Nicholson
Tony O'Shea
Kevin Painter
Michael Smith
Ross Smith
Phil Taylor
Robert Thornton
Raymond van Barneveld
Michael van Gerwen
James Wade
Scott Waites
Mark Walsh
Mark Webster
Simon Whitlock
Dean Winstanley
O Shea?quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk benieuwd wie de 'groepshoofden' worden op de GSoD
Phil Taylor, Raymond van Barneveld, Michael van Gerwen, Adrian Lewis, James Wade, Scott Waites, Andy Hamilton en de 8e..?
Moeten we nog even afwachten ook met de loting. Denk ergens rond de laatste 16. Geweldig dat Peterson er weer is. Zag in hem echt wel een top 24 er.quote:
Hamilton waarom? Misschien Kist nog wel.quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk benieuwd wie de 'groepshoofden' worden op de GSoD
Phil Taylor, Raymond van Barneveld, Michael van Gerwen, Adrian Lewis, James Wade, Scott Waites, Andy Hamilton en de 8e..?
Zou ik een avondsessietje van de derde ronde of kwartfinale meepikken.quote:Op zondag 3 november 2013 22:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moeten we nog even afwachten ook met de loting. Denk ergens rond de laatste 16. Geweldig dat Peterson er weer is. Zag in hem echt wel een top 24 er.
die heeft zijn ontslag ingediend.quote:Op zondag 3 november 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ladies and gentlemen, lets play daaaaaaaarrrrrrrrttttttttssssssssssssssss.
Vanwege een racistisch grapje toch?quote:Op zondag 3 november 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die heeft zijn ontslag ingediend.
dat veldhoven toernooi is komend jaar al in februariquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk komt er ooit nog een tv toernooi in NL.
Weet ik ga er weer heen, maar echt een tv toernooi bedoel ik. Gvd Philquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat veldhoven toernooi is komend jaar al in februari
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |