Welnee johquote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Krijg je tegenwoordig je abo al gratis als mod?
Ja je hoorde me welquote:
Daar zat een oudcollega van me bij (toen ik nog wel in de supermarkt werktequote:
Uiteraard. 30 CM E pen0r hier.quote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Met gezagsvoerders ga je wel vreemd
quote:Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar zat een oudcollega van me bij (toen ik nog wel in de supermarkt werkte). Die kon op een gegeven moment 250K ofzo winnen en was doorgegaan. uiteindelijk ging ze met 30K naar huis
Hahahahaquote:Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar zat een oudcollega van me bij (toen ik nog wel in de supermarkt werkte). Die kon op een gegeven moment 250K ofzo winnen en was doorgegaan. uiteindelijk ging ze met 30K naar huis
maar dit was grappigerquote:Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik klap kanoquote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je hoorde me welIk vroeg eerder aan kano of hij wilde blijven en hij bleef tenminste
Waarom?quote:
Aldus een klein bruin meisjequote:
Spannendquote:
jullie mogen er ook wel wat voor terug krijgen.quote:
Kom hatenquote:
Ik doe het voor FOK!. Daar hoef ik geen ABO voor terug te krijgen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jullie mogen er ook wel wat voor terug krijgen.
behalve mods van CRE dan, die doen niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |