Als ik alle haperingen bij gratis opties lees, is het toverwoord 'probleemloos'. Daar betaal ik graag wat voor.quote:
Netflix al een keer opnieuw opgestart?quote:Op maandag 11 november 2013 07:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik heb gisteren via unlocator de geografische beperking geprobeerd weg te halen, maar hij werkt niet bij alles. Eerste aflevering van seizoen 2 van new
Girl hebben we kunnen kijken, bij de tweede gaf hij aan dat deze niet beschikbaar was. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Zelfde probleem. Iedere aflevering een reboot.quote:Op maandag 11 november 2013 07:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik heb gisteren via unlocator de geografische beperking geprobeerd weg te halen, maar hij werkt niet bij alles. Eerste aflevering van seizoen 2 van new
Girl hebben we kunnen kijken, bij de tweede gaf hij aan dat deze niet beschikbaar was. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Klopt, begint irritant te worden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Iedere aflevering een reboot.
iemand? Kan je met Tunlr ook de britse netflix krijgen?quote:Op maandag 11 november 2013 17:58 schreef planethugo het volgende:
net eens gekeken hoe tunlr werkt en mijn ip adress is meteen op de whitelist terecht gekomen
maar is het ook mogelijk om de UK versie via tunlr te bekijken? Krijg nu gewoon de amerikaanse (via de ps3)
Het is niet dat Netflix het actief blokkeert. Maar ze proberen wel om het dataverkeer zo efficient mogelijk te laten verlopen. Daardoor wordt er soms een andere verbinding opgezet die het effect van unlocator tegenwerkt.quote:Op maandag 11 november 2013 07:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Nee, tunlr brengt je alleen de US versie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
iemand? Kan je met Tunlr ook de britse netflix krijgen?
Alleen de Apple TV niet. Fuckzooi, klote-apple.quote:Netflix verandert uiterlijk op tv's en consoles
Netflix verandert het uiterlijk van de streamingdienst op smart tv's, settopboxen en consoles.
Foto: Netflix
Het traditionele uiterlijk met rijen covers van films wordt gefaseerd uitgeschakeld. In plaats daarvan krijgen de tv-apps van Netflix een uiterlijk met meer en grotere afbeeldingen.
Ook gaat de dienst tonen waarom bepaalde titels worden aangeraden. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat ze een prijs hebben gewonnen, maar ook omdat ze een gelijkenis vertonen met een film of serie die de gebruiker eerder heeft gekeken.
Netflix noemt de update "de grootste verandering in de geschiedenis van onze tv-ervaring ooit". Volgens het bedrijf zullen alle apps voortaan draaien op één platform, waardoor de apps voor tv's en consoles altijd tegelijk kunnen worden voorzien van verbeteringen en updates.
De app voor Apple TV krjgt geen update, omdat apps op die settopbox minder vrijheid hebben om hun uiterlijk te veranderen.
Zoekfunctie
De meerderheid van alle Netflix-video's wordt gekeken op tv's, vertelt directeur productinnovatie Chris Jaffe in een interview met NUtech.
Het bedrijf wilde daarom zijn tv-apps onder handen nemen om het uiterlijk beter aan te laten sluiten met het grotere apparaat. Voorheen leken de tv-apps nog erg op het uiterlijk van Netflix op pc's.
Naast de modus waar door films kan worden gebladerd, is ook de zoekfunctie visueler geworden. Gevonden titels worden met beeld getoond en het is ook mogelijk geworden om te zoeken op acteur of regisseur.
Daarnaast krijgt elke individuele aflevering van een serie nu zijn eigen synopsis en afbeelding. Zo moet het makkelijker worden om snel de juiste aflevering te vinden.
Ook de speciale kindermodus is overgegaan op de nieuwe stijl. Het moet bovendien makkelijker zijn voor ouders om te herkennen dat hun kind zich in de kinderstand bevindt.
Suggesties
Voor het eerst gaat Netflix direct onder films en series tonen waarom deze worden aanbevolen. "We proberen je een idee te geven hoe een titel in verband staat met andere dingen die je al kent", aldus Jaffe.
Hij kan niet bevestigen dat ook de webversie, tablet- en smartphone-apps van Netflix zullen worden veranderd. "Je kan logischerwijs aannemen dat het slim zou zijn om te beginnen met nadenken over hoe we de notie van een rijkere, aantrekkelijkere, visuelere ervaring naar het web en de apps kunnen brengen", is alles wat hij daarover kwijt wil.
In de toekomst wil Netflix zich vooral richten op het persoonlijker maken van aanbevelingen. Zelfs het uiterlijk van de hele app moet uiteindelijk op de gebruiker worden afgestemd. "Dit is het begin van nog twee jaar innovatie binnen dit uiterlijk."
Een meerderheid van alle gebruikers zal de veranderingen binnen een week zien, verwacht Netflix. Binnen twee weken moeten alle gebruikers zijn overgeschakeld.
Is ook!quote:Netflix noemt de update "de grootste verandering in de geschiedenis van onze tv-ervaring ooit".
met www.unlocator.com is dat (nu nog) gratis te doen. Plus alle andere Netflix-landen. Ik zat eerst ook te kijken via Tunlr, nu via Unlocator. Zelfde opzet als Tunlr. DNS aanpassen en via de website van Unlocator stel je het land in dat je in je Netflix wilt zien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
iemand? Kan je met Tunlr ook de britse netflix krijgen?
Komende 2 weken worden geleidelijk alle TV apparaten omgezet. Dus het kan even duren.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:39 schreef Leonos het volgende:
Zijn de wijzigingen dan al doorgevoerd?
Wat een hoop gebakken lucht.quote:
thnx ga ik dat eens proberen, US dns servers vind ik overal wel, zie alleen nergens op sites of youtube een gratis UK dns server staan.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:45 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
met www.unlocator.com is dat (nu nog) gratis te doen. Plus alle andere Netflix-landen. Ik zat eerst ook te kijken via Tunlr, nu via Unlocator. Zelfde opzet als Tunlr. DNS aanpassen en via de website van Unlocator stel je het land in dat je in je Netflix wilt zien.
ziet er wel aardig uit maar hoop dat je nu ook zoals op de pc op een categorie kan klikken en je dan 1 hele pagina gevuld krijgt met alleen die categorie waar je sneller een overzicht krijgt ipv 1 balkje per categorie.quote:
Gewoon wachten, volgens mij gaat het in de aankomende twee weken automatisch geupdate worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef Ori het volgende:
Hoe moet je de app op PS3 updaten naar die nieuwe versie?
Rechten ligger hier ook moeilijker, FOX, RTL, SBS, HBO, NPO, Film1 en nog wat kanalen bezitten veel rechten van buitenlandse series.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef kawa4 het volgende:
vraagje,
waarom heeft netflix in america een groter aanbod dan hier.
( ok ze zijn eerder begonnen , maar de nieuwe films van netflix usa komen ook niet naar nederland)
je zou zeggen als netflix de rechten koopt van een film dat ze het dan wereld wijd mogen uitzenden / streamen.
of ligt dat anders? ( en hoe zit dat dan?)
Daarbij komt dat het verkrijgen van rechten in Nederland (en Europa als geheel) een veel ingewikkeldere zaak is dan in de VS, omdat je hier met veel meer kleine partijen te maken hebt dan daar (dat dacht ik tenminste)quote:Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef Mike het volgende:
Rechten zitten enorm ingewikkeld in elkaar en het is zeker niet zo dat als je de rechten hebt voor land A je ze ook automatisch hebt voor land B.
RTL gaat hier bv ook een dienst beginnen a la Netflix en het kan best dat die rechten opkopen van films die Netflix ook wel had willen hebben. Netflix moet dus telkens per land de rechten voor alle series en films proberen te verwerven.
Toen ik die docu gezien had (toen hij uitkwam dus) dacht ikquote:Op maandag 11 november 2013 17:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik trouwens de docu Being Elmo aanraden, gisteren gekeken , zo'n ontzettende lieve docu over de poppenspeler van Elmo..
Topnieuws!quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:44 schreef kawa4 het volgende:
Breaking bad nou ook in NL
kan ik me eigen ook weer een paar uurtjes mee vermaken dus![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:44 schreef kawa4 het volgende:
Ja, is een feest... Heb het via een ander kanaal gezien dan Netflix maar zit ook hard op het tweede seizoen te wachten. Orange is the new black pakt me eigenlijk maar moeizaam. Kom er niet lekker doorheenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:
House of Cards afgekeken, wát een serie. Kan niet wachten to s02
Top nieuws idd. Kan ik het gaan herkijken. Wel onverwacht, had verwacht dat netflix zou had moeten wachten tot (enkele maanden na) dat BNN klaar zou zijn met uitzenden van het laatste seizoen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:44 schreef kawa4 het volgende:
heb ik nou net andersom,quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:59 schreef jackson het volgende:
Orange is the new black pakt me eigenlijk maar moeizaam. Kom er niet lekker do
Spacey is echt een eindbaas, deze rol past hem ook ontzettend goedquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb ik nou net andersom,
Orange is the new black, vond ik echt makkelijk wegkijken en ook erg leuk
alleen house of cards, vind ik moeilijker kijken, wel een zeer goede serie hoor.
(met de beste acteur ooit kevin spacey)
Alles cancelen.... En bovenstaande kijken. Deze tip is gratisquote:
Jup, geen idee wat ik er aan kan doen ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hebben jullie ook dat ie soms de bitrate niet wil verhogen? Ik zat arrested development te kijken en normaal gesproken is het beeld na de intro bijna HD (wat Netflix HD noemt) maar laatst was ik halverwege en was het beeld nog steeds ontzettend slecht.
Seizoen is nog niet compleet, de 2de helft (b) komt nog.quote:
Ja dat zag ik inderdaad ook , het was een hele lieve documentaire maar het verhaal erachter later is veel minder inderdaadquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Toen ik die docu gezien had (toen hij uitkwam dus) dacht ik![]()
Maar toen dit aan het licht kwam dacht ik![]()
![]()
![]()
http://www.hollywoodrepor(...)-clash-issues-578590
Let wel! Hij is alleen vrijgesproken omdat ze te laat waren met de claims! Hij is dan ook 2 jaar geleden ontslagen van Sesam Straat en heeft niets meer met Elmo te maken!
seizoen 5(16 afleveringen) is in 2 delen gemaakt en uitgezonden. De eerste 8 zijn in 2012 uitgezonden, de laatste 8 (en het einde van de serie) zijn vanaf afgelopen augustus uitgezonden en nog niet beschikbaar op netflix (wel op netflix UK). Voor mij net een maand te laat, heb de serie herkenen via de amerikaanse netflixquote:
vergeetquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Prima update hoor
Breaking Bad seizoen 1-5a
Tudors seizoen 1-4
Drop Dead Diva seizoen 1-3
Cloudy with a Chance of Meatballs
District 9
Ze mogen wel vaker met zo'n update komen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
vergeet
seven pounds
big daddy
jumanji
national security
harry brown
punisher warzone
bad boys 2
takning of pelham 123
hitch
this is it
stuart little 1 en 2
hancock
spider man 1 en 2
XXX 2
underworld rise of the licans
Helboy
angels&demons
2012
en big fish niet
https://www.facebook.com/nieuwnetflix
klein updeetje vandaag![]()
![]()
Ja, die stonden er nog niet op de site toen ik keekquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
vergeet
seven pounds
big daddy
jumanji
national security
harry brown
punisher warzone
bad boys 2
takning of pelham 123
hitch
this is it
stuart little 1 en 2
hancock
spider man 1 en 2
XXX 2
underworld rise of the licans
Helboy
angels&demons
2012
en big fish niet
![]()
je vergeet pineapple expressquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
vergeet
-knip-
![]()
Vind het ook tegenvallen jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:22 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Zijn er ook mensen die de Nederlandse netflix geen toevoeging vinden?
vind persoonlijk het aanbod nogal karig, en zal toch flink wat moeten uitbreiden wil ik er voor gaan betalen als ik eerlijk mag zijn.
Inderdaad, maar voor niks heb je connectie tot de bibliotheek van andere landen met veel meer aanbod. Je hebt dus eigenlijk een enorme DVD-verzameling. En het is vrij goedkoop. Maar met enkel de Nl ben je snel uitgekeken denk ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:22 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
vind persoonlijk het aanbod nogal karig, en zal toch flink wat moeten uitbreiden wil ik er voor gaan betalen als ik eerlijk mag zijn.
hoe fix ik datquote:Op zaterdag 16 november 2013 03:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar voor niks heb je connectie tot de bibliotheek van andere landen met veel meer aanbod. Je hebt dus eigenlijk een enorme DVD-verzameling. En het is vrij goedkoop. Maar met enkel de Nl ben je snel uitgekeken denk ik.
nicequote:
het is inderdaad behoorlijk karig. Zou het leuk vinden als ze wat meer stand-up comedy toevoegen van Nederlandse cabaretiers zoals Youp van 't Hek en Herman Finkers.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:22 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
ik krijg bij unlocator steeds meer netwerkfouten en slecht beeld (max 1mbit..)quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:31 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Waarom staat unlocator niet in de OP, is hetzelfde als unblock US maar dan gratis?
Welke gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:00 schreef Copycat het volgende:
Waarom moeilijk doen als voor nog geen vier euro per maand de wereld op je scherm verschijnt?
Juist. Ideaal en voor een grijpstuiver.quote:
Werkt hier prima op m'n PS3, zelfs met m'n NL Playstation account.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik krijg bij unlocator steeds meer netwerkfouten en slecht beeld (max 1mbit..)
en net gezien ( voor de 2de keer) beetje slap verhaal maar goedquote:
Nee, wel met Apple tvquote:
Kan jij op de computer dan wel in HD streamen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, wel met Apple tvOp de computer doet hij het perfect
Neequote:Op zaterdag 16 november 2013 21:01 schreef wonton het volgende:
[..]
Kan jij op de computer dan wel in HD streamen?
Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik niet meer direct van de lijst dingen aan m'n queue kan toevoegen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Op de Xbox360 is het menu enz veranderd, is niet echt een verbetering.
Ik kan ook niet goed de nieuwe films zien dat is echt klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |