SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Huppelmuts op 03-11-2013 20:45:38 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan weet ik het ook nietquote:
Niet nodig blijkbaarquote:Op zondag 3 november 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vergeet om een stream te vragen!!
Wat doe je!quote:Op zondag 3 november 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Hups. Kan je mij uit de OPspelletjesmeet halen?
Kthnx
quote:Op zondag 3 november 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Kthnx
Donequote:Op zondag 3 november 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Kthnx
Die van mij is eindelijk gezakt, nu alleen nog misselijkquote:
Meh vervelendquote:Op zondag 3 november 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij is eindelijk gezakt, nu alleen nog misselijk
Ik ben zo blij dat mijn zoon eindelijk de leeftijd heeft dat ik gewoon ziek kan zijnquote:Op zondag 3 november 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh vervelend. Ik mag niet ziek worden, heb nog zoveel te doen
Ik ben ziek aan het wordenquote:Op zondag 3 november 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh vervelend. Ik mag niet ziek worden, heb nog zoveel te doen
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 3 november 2013 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
Krijg je van dat nooit in de zee zwemmen...
Gheghequote:Op zondag 3 november 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn zoon eindelijk de leeftijd heeft dat ik gewoon ziek kan zijn
Nog niet misselijk hierquote:Op zondag 3 november 2013 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben ziek aan het wordenmisselijkheid en hoofdpijn hiero
Ik ookquote:Op zondag 3 november 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Kthnx
Jij ging alleen voor LoLa?quote:
Je kan toch een maand proef nemen?quote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik ook ergens zien wat Netflix allemaal aanbiedt zonder dat ik mij moet aanmelden?
Ja, daar zal het aan liggenquote:
Houden zoquote:Op zondag 3 november 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe
[..]
Nog niet misselijk hier
Dat kan.quote:Op zondag 3 november 2013 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan toch een maand proef nemen?
En van wat ik zo snel kan zien niet, wel van de US dus zal een ander aanbod zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar dat was niet mijn vraag
hoop het ook.quote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopen dat het bij jou/jullie snel beter wordt
Met een simpele tool kan je zowel van het US als het NL aanbod gebruik makenquote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En van wat ik zo snel kan zien niet, wel van de US dus zal een ander aanbod zijn.
Ging om het aanbod, niet om kijken van USquote:Op zondag 3 november 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een simpele tool kan je zowel van het US als het NL aanbod gebruik maken
Dan geen netflix voor Hupsquote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En van wat ik zo snel kan zien niet, wel van de US dus zal een ander aanbod zijn.
Plex?quote:Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ging om het aanbod, niet om kijken van US
Plus heb al plex hier, gewoon lokaal database met films/series aanleggen
Omdat ik eerst wil weten wat het aanbod is.quote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gratis een maand proberen?
Als je op de spelletjes meet komt, of op een meet bij jou dan wil ik wel ff inloggen, kan je een beetje rondkijken.quote:Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik eerst wil weten wat het aanbod is.
Van wat ik tot nu toe heb gehoord is het lang niet zo fijn als men doet geloven.
Duidelijkquote:
Ik kom niet naar de meet en geen idee of en wanneer er een meet bij mij komtquote:Op zondag 3 november 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je op de spelletjes meet komt, of op een meet bij jou dan wil ik wel ff inloggen, kan je een beetje rondkijken.
Ik vind het wel fijn, ik heb us aanbod.quote:Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik eerst wil weten wat het aanbod is.
Van wat ik tot nu toe heb gehoord is het lang niet zo fijn als men doet geloven.
Heb ik niet ook gewoon US aanbod puur omdat ik gewoon alles wat ik wil kan downloaden?quote:Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, ik heb us aanbod.
En G gebruikt het voor Roy voor disney en bumba enzo, het nl aanbod.
Hoe speel je je films nu af dan? Gewoon op je pc?quote:Op zondag 3 november 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet ook gewoon US aanbod puur omdat ik gewoon alles wat ik wil kan downloaden?
Tot nu toe is de enige toegevoegde waarde van netflix die ik heb gehoord dat het voor je bijhoudt welke series je volgt.
Dat heb ik nu opgelost met een bestandje.
Of ik hang mn pc aan mn tv of alleen mn externe schijf.quote:Op zondag 3 november 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe speel je je films nu af dan? Gewoon op je pc?
Ja ik download ook nog steeds, maar het is gewoon handig dat je met 1 druk op de knop altijd een goede versie hebt/films en series tegenkomt waar je niet aan gedacht zou hebben om te downloaden.quote:Op zondag 3 november 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet ook gewoon US aanbod puur omdat ik gewoon alles wat ik wil kan downloaden?
Tot nu toe is de enige toegevoegde waarde van netflix die ik heb gehoord dat het voor je bijhoudt welke series je volgt.
Dat heb ik nu opgelost met een bestandje.
Aha, ik vind het juist leuk om daar op bijv imdb naar te zoeken of suggesties aan vrienden te vragen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik download ook nog steeds, maar het is gewoon handig dat je met 1 druk op de knop altijd een goede versie hebt/films en series tegenkomt waar je niet aan gedacht zou hebben om te downloaden.
Voor series > www.eztv.it mits je download via torrents.quote:Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, ik vind het juist leuk om daar op bijv imdb naar te zoeken of suggesties aan vrienden te vragen.
Die 8 euro per maand is het mij gewoon nog niet waard
Ja dan is het inderdaad lastig bijhouden wat je hebt gekeken.quote:Op zondag 3 november 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ik hang mn pc aan mn tv of alleen mn externe schijf.
Dat dus, het gemak ook om instant wat te kunnen kijken ipv te wachten op de download.quote:Op zondag 3 november 2013 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik download ook nog steeds, maar het is gewoon handig dat je met 1 druk op de knop altijd een goede versie hebt/films en series tegenkomt waar je niet aan gedacht zou hebben om te downloaden.
XMBC laat zien welke je al wel en niet hebt gekeken.quote:Op zondag 3 november 2013 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor series > www.eztv.it mits je download via torrents.
[..]
Ja dan is het inderdaad lastig bijhouden wat je hebt gekeken.
Dat snap ik, bijna elke client doet dat. Downloaden kan je ook automatiseren is alleen vrij ingewikkeld voor de gemiddelde gebruiker.quote:Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
XMBC laat zien welke je al wel en niet hebt gekeken.
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maaktquote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom moet alles zo ingewikkeld gemaakt worden met extra dingen die eigenlijk niet nodig zijn
Wtfquote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kat is kapot
Tong met stiekels.quote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kat is kapot
Ik heb er hier wel een zonder stekels voor jequote:
quote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kat is kapot
Hey je praat voor je beurtquote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er hier wel een zonder stekels voor je
sorry ik kon het niet laten
Geef eens dan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er hier wel een zonder stekels voor je
sorry ik kon het niet laten
Werkt dat bij jou wel?quote:
* PeuRac gaat dansje doen naast TGNDquote:
Mooie urlquote:
Ik wil haar tieten zien, niet die van jouquote:
Ik dans met je mee hoorquote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil haar tieten zien, niet die van jou
Doe eens de emo.gif die nee schudt.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kat is kapot
Die kan ik niet vindenquote:Op zondag 3 november 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe eens de emo.gif die nee schudt.
when and where?quote:
Serieus!? Als ik een trio met twee bloed mooie vrouwen had, zou ik die nog mn bed uit schoppen voor haar!quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thor 2 was gaaf
Ik snap nogsteeds niet wat iedereen zo leuk vindt aan Natalie Portman
Nataliequote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thor 2 was gaaf
Ik snap nogsteeds niet wat iedereen zo leuk vindt aan Natalie Portman
Ik vond de actrice die Darcy speelt leuker.. Kat Denningsquote:Op zondag 3 november 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus!? Als ik een trio met twee bloed mooie vrouwen had, zou ik die nog mn bed uit schoppen voor haar!
jij valt gewoon op onmeunig grote tieten en matige gezichten?quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond de actrice die Darcy speelt leuker.. Kat Dennings
Gadverquote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond de actrice die Darcy speelt leuker.. Kat Dennings
Oh, die vond ik niet opwindend eigenlijk. De scenes in Bound daarentegen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Die scenes van Natalie Portman met Mila Kunis in black swan
Kutfilm verder maar ik zou hem 100 keer uit zitten voor die scenes
Die tieten vielen in Dark World anders niet opquote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij valt gewoon op onmeunig grote tieten en matige gezichten?
Kut film? De film was juist briljant! Beetje art-house eigenlijk en heeft alleen de grote bioscopen gehaald door Portman en Kunis, anders had bijna niemand van de film gehoord.quote:Op zondag 3 november 2013 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Die scenes van Natalie Portman met Mila Kunis in black swan
Kutfilm verder maar ik zou hem 100 keer uit zettin voor die scenes
die heb ik nog steeds niet gezienquote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, die vond ik niet opwindend eigenlijk. De scenes in Bound daarentegen.!
zo veel mannenquote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij valt gewoon op onmeunig grote tieten en matige gezichten?
Ik vond het een kutfilmquote:Op zondag 3 november 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut film? De film was juist briljant! Beetje art-house eigenlijk en heeft alleen de grote bioscopen gehaald door Portman en Kunis, anders had bijna niemand van de film gehoord.
De erotische scene met hen was wel een extra bonus![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
wtf, dadelijk bij Spuiten en Slikken hebben ze onderzocht wat het libido van bejaarden is
Haar lichaamsbouw vind ik best aantrekkelijk, maar niet genoeg voor dat hoofdquote:
Moet je zeker doen, zoveel seksuele spanning.quote:Op zondag 3 november 2013 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die heb ik nog steeds niet gezienslecht he
Als je het niks vindt betekent dat nog niet dat het een slechte film is...quote:
Dat schijnt erg hoog te zijn, de moeder van een oud huisgenootje was dokter in een bejaardentehuis en die schijnen echt nog veel meer SOA's te hebben en te verspreiden dan jongerenquote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
wtf, dadelijk bij Spuiten en Slikken hebben ze onderzocht wat het libido van bejaarden is
Zegt de persoon die hetzelfde zei over The SMurfs en The Smurfs 2.quote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je het niks vindt betekent dat nog niet dat het een slechte film is...
Ik kan me overigens niks herinneren van een romatische lesbo scene?...
WTFquote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schijnt erg hoog te zijn, de moeder van een oud huisgenootje was dokter in een bejaardentehuis en die schijnen echt nog veel meer SOA's te hebben en te verspreiden dan jongeren
hij was ook niet romantischquote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je het niks vindt betekent dat nog niet dat het een slechte film is...
Ik kan me overigens niks herinneren van een romatische lesbo scene?...
quote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt de persoon die hetzelfde zei over The SMurfs en The Smurfs 2.
Nee je zegt dat het een kutfilm isquote:Op zondag 3 november 2013 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was ook niet romantisch
Ik zeg toch ook nergens dat het een slechte film is, ik gaf alleen mijn menig
Ik vind een burger van de Mac ook lekker af en toe. Dat betekent nog niet dat het een culinair hoogstandje is.quote:
Faxie, wanneer ga je dood? Want mn scharrel wil een auto en ik wil d'r die Fiat gevenquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee je zegt dat het een kutfilm is![]()
Jaja blabla dat suggereert een feit, terwijl het in principe ook een mening kan betekenen blablabla 't is al goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Stuur d'r maar eerst langs voor een testritjequote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Faxie, wanneer ga je dood? Want mn scharrel wil een auto en ik wil d'r die Fiat geven
quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stuur d'r maar eerst langs voor een testritje [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze aan necrofilie doetquote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga de Smurfen kijken, schijnt heel goed te zijnquote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt al lang geen film meer gezien die ik echt goed vond
Milk vond ik wel heel tof
Karma.quote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef Faxie het volgende:
Fuckzooi, had ik geboden op een leuk cheap ass surfboardje, is de advertentie opeens weer verdwenen
Da's nou al de 2e keer dat zoiets gebeurt
Volgens Hups krijg ik nog een zaadlozing als ik sterfquote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze aan necrofilie doet
Ik begrijp dat jij wel mee wil werken aan haar experiment?quote:Op zondag 3 november 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens Hups krijg ik nog een zaadlozing als ik sterf
Meld je dan aan voor d'r experiment, zal mn scharrel vragen of ze dan ook gaat kijken.quote:Op zondag 3 november 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens Hups krijg ik nog een zaadlozing als ik sterf
Nee maar de scharrel van Peu mag wel testenquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij wel mee wil werken aan haar experiment?
Tijdens Huppels experiment? Dan wil ik ook wel... testen...quote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar de scharrel van Peu mag wel testen
Dat mijn scharrel het experiment op je uit oefent? Dat wil ze vast wel, mag huppel dan wel kijken? Anders loop ik zelf nog gevaar en zo.quote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar de scharrel van Peu mag wel testen
Ze zocht pas later een vrouw geloof ikquote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijdens Huppels experiment? Dan wil ik ook wel... testen...
Dat magquote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijdens Huppels experiment? Dan wil ik ook wel... testen...
Oh, maar ik hoef zelf niet deel te nemen aan het experiment hoor.. Kijken lijkt me dan wel weer.. cool..quote:Op zondag 3 november 2013 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zocht pas later een vrouw geloof ik
Mag ik Huppels experiment uitproberen ja?quote:
Wel andere dingen die spannender zijn dan kijken naar zoietsquote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar ik hoef zelf niet deel te nemen aan het experiment hoor.. Kijken lijkt me dan wel weer.. cool..
Ik hang alvast een touw op. Wanneer komt het uit?quote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik Huppels experiment uitproberen ja?![]()
Huppel!!!!
Zoals?quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel andere dingen die spannender zijn dan kijken naar zoiets
Ik ga even overleggen met Huppel..quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hang alvast een touw op. Wanneer komt het uit?
Fax hangt zelfs het touw alvast klaar. Heb ik even mooi voor je geroggeld.quote:
Ik ben bij deze dus veilig lijkt me!?quote:
Ow ik dacht dat alleen jij kwamquote:Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fax hangt zelfs het touw alvast klaar. Heb ik even mooi voor je geroggeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat alleen jij kwam
Zonde joh, voor zoiets moet je wat publiek meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nope!! Een goed experiment wordt op meerdere getest!quote:Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben bij deze dus veilig lijkt me!?
quote:Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fax hangt zelfs het touw alvast klaar. Heb ik even mooi voor je geroggeld.
[..]
HALLO HET IS MIJN EXPERIMENT HOORSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Nee de vraag is of jij komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is Huppels experiment. Dus op zijn minst mag zij erbij zijn.quote:
Moet zelfsquote:Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is Huppels experiment. Dus op zijn minst mag zij erbij zijn.
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik was even afgeleid tijdens het typen.quote:
Iddquote:
Ik heb al geregeld dat Faxie zich aanmelde, daarmee, kan ik mij toch wel vrijkopenquote:Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!! Een goed experiment wordt op meerdere getest!
Hij is al aan het terugkrabbelenquote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd
[..]
Ik heb al geregeld dat Faxie zich aanmelde, daarmee, kan ik mij toch wel vrijkopen
Hoho! Daar heb ik voor gezorgdquote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd
[..]
Ik heb al geregeld dat Faxie zich aanmelde, daarmee, kan ik mij toch wel vrijkopen
Je minions luisteren in iedergeval goedquote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi wel dat ik gewoon word ge-appt over dat er een vrijwilliger is voor mijn geliefde experiment
Dat is jouw probleem verder, ik heb em over de schutting jouw kant op gegooid.quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is al aan het terugkrabbelen
Zoals het hoort!quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je minions luisteren in iedergeval goed
Oh crapquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik was onderweg naar mijn bed.
Voor dit soort experimenten moet ik goed uitgerust zijn!! Morgen bespreken we de details wel fax, nog niet gaan hangen he!!
Hij probeert anders hard weer terug de schutting te klimmenquote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem verder, ik heb em over de schutting jouw kant op gegooid.
Ik sta hier klaar met een stroomstoot wapenquote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij probeerd anders hard weer terug de schutting te klimmen
Volgens mij komt er maar een iemand... Mits het klopt dan hequote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als jij nou in je eentje kwamMij part documenteer je het
Dat ligt dan aan Huppel..quote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel ver om seks te krijgen he?quote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat besef juist de reden dat hij terugkrabbeltquote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel ver om seks te krijgen he?
Je weet dat er geen seks komt kijken bij dit experiment?
De veroordeelde heeft recht op een laatste wens toch?quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat, deceptie!quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is niet veroordeeld, gewoon vrijwillig meewerken aan een experimentquote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De veroordeelde heeft recht op een laatste wens toch?
Niet?quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, je had het al toegezegd! Ik had d'r de auto nu al beloofdquote:
Oei die gaat boos zijn op jequote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hallo, je had het al toegezegd! Ik had d'r de auto nu al beloofd
quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hallo, je had het al toegezegd! Ik had d'r de auto nu al beloofd
Nogal ja, want ik had gezegd dat ze niet in mijn auto hoefde te rijden omdat ze d'r zelf eentje kreeg. Nu moet ik d'r wel in die van mij laten rijdenquote:
Gewoon laten lopenquote:Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nogal ja, want ik had gezegd dat ze niet in mijn auto hoefde te rijden omdat ze d'r zelf eentje kreeg. Nu moet ik d'r wel in die van mij laten rijden![]()
Je moet er iets voor over hebben hequote:Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nogal ja, want ik had gezegd dat ze niet in mijn auto hoefde te rijden omdat ze d'r zelf eentje kreeg. Nu moet ik d'r wel in die van mij laten rijden![]()
Denk dat ik dan ook weer aan m'n eigen pik mag gaan sjorrenquote:
Gelukkig is het het ook wel waardquote:
Werkt welquote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Werkt niet, maar ik kan de link wel kopieren van de quote
Wil je anders een mooie daihatsu move kopen voor haar?quote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat ik dan ook weer aan m'n eigen pik mag gaan sjorren
[..]
Gelukkig is het het ook wel waard
Waarom zegt iedereen toch altijd dat dingen niet echt zijn?quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je anders een mooie daihatsu move kopen voor haar?
Natuurlijk schatjequote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch altijd dat dingen niet echt zijn?![]()
Sinterklaas is zogenaamd nep, net als de Kerstman en de Paashaas![]()
![]()
![]()
ZE BESTAAN GEWOON HOOR!!
Beter plan ja.quote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]weet niet wat voor een signaal ik daarmee afgeef als ik zoiets weggeef. Dan kan ik net zo goed de Hyundai van mn opa aan d'r geven.
Van wie is dat ding dan?quote:Op zondag 3 november 2013 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter plan ja.
Dan ga ik dat stomme ding maar apk klaarmaken.
Die bestaan wel hoorquote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch altijd dat dingen niet echt zijn?![]()
Sinterklaas is zogenaamd nep, net als de Kerstman en de Paashaas![]()
![]()
![]()
ZE BESTAAN GEWOON HOOR!!
Van een goede vriendin van mequote:Op zondag 3 november 2013 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van wie is dat ding dan?
M'n opa heeft er zo een:
[ afbeelding ]
iets van 10jr oud en 7000km op de tellerwel een automaat trouwens.
Gheghe ik zat nederland 3 te kijken en dacht al 'wtf?'quote:Op zondag 3 november 2013 23:13 schreef PeuRac het volgende:
Geniaal, stroomstoring hier in Hilversum en nu liggen de publieke omroepen plat
Wie haat haar dat ze in die auto gepraat is?quote:
Trustequote:
Voor dat geld was er niks beters te vinden.quote:Op zondag 3 november 2013 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie haat haar dat ze in die auto gepraat is?
Peugeot 205 kost niks, zijn geweldige auto'squote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor dat geld was er niks beters te vinden.
En ik haat haar niet
Ja maar ze moest snel iets hebben dus dit ding voor 200 euro geregeldquote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Peugeot 205 kost niks, zijn geweldige auto's![]()
snap het wel, betrouwbaar voor een goede prijs.
Nou, hop. Zuigen kreng!quote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende:
Bah, moet mogen om half 8 in de auto zitten en moet nu nog afwassen, spullen pakken, eigenlijk ook stofzuigen
Dat is wel tering weinigquote:Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ze moest snel iets hebben dus dit ding voor 200 euro geregeld
Dacht dat jij daar goed in was?quote:
Ja daarom, weinig keus in die prijsklasse.quote:Op zondag 3 november 2013 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel tering weinig
[..]
Dacht dat jij daar goed in was?
Nog steeds last van die geilheid van vanochtend?quote:
Inmiddels wel weerquote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds last van die geilheid van vanochtend?
Ik las het afgelopen week in de Weekend Fok!Editiequote:
Hoe komt dat?quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik las het afgelopen week in de Weekend Fok!Editie
Omdat jijquote:
Ik twijfel of ik je gewoon ga geloven of dat ik eigenlijk wel beter weet dan dat....quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik je gewoon ga geloven of dat ik eigenlijk wel beter weet dan dat....
Ignorance is bliss dan maar.
Ik ga ff de touwen pakken, want heb zin om je vast te binden.quote:
Ja, ik ga niet zomaar met jan en alleman eeehh..quote:
Als je maar wel zachtjes doetquote:Op zondag 3 november 2013 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ff de touwen pakken, want heb zin om je vast te binden.
Als jij doet wat ik zeg, komt dat wel goed.quote:
Ik heet toch ook geen jan.quote:Op zondag 3 november 2013 23:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet zomaar met jan en alleman eeehh..
quote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij doet wat ik zeg, komt dat wel goed.
Nee, maar wel Roy. Zegt al genoeg.quote:
Dat klinkt veelbelovend.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar wel Roy. Zegt al genoeg.
quote:
Plus, jij woont al praktisch samenquote:
Dat zijn grove leugens.quote:Op zondag 3 november 2013 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Plus, jij woont al praktisch samen
hoevaak zie je haar per week?quote:
jij ziet al waar ik heen wil zekerquote:
Okeequote:Op zondag 3 november 2013 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is een hele goede vriendin waar weleens wat mee gebeurd is.
Verder niks.
Wacht ff, je hebt d'r geneukt, maar nu niet meer? Welke friendzone is dat?quote:Op zondag 3 november 2013 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is een hele goede vriendin waar weleens wat mee gebeurd is.
Verder niks.
quote:Op zondag 3 november 2013 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, je hebt d'r geneukt, maar nu niet meer? Welke friendzone is dat?
Ik zeg nergens dat het nu niet meer af en toe gebeurt he.quote:Op zondag 3 november 2013 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, je hebt d'r geneukt, maar nu niet meer? Welke friendzone is dat?
Ben je verliefd?quote:Op zondag 3 november 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het nu niet meer af en toe gebeurt he.
We zijn beide single enzo....
Geen idee.quote:
Dat zijn vervelende situaties, houdt zij tegen dat je naar andere vrouwen kijkt/date?quote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat is het lastige.
Soms denk ik van wel, maar vaak ook niet.
Maar ik heb er sowieso moeite mee om mensen dichtbij te laten komen.
Herkenbaar welquote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat is het lastige.
Soms denk ik van wel, maar vaak ook niet.
Maar ik heb er sowieso moeite mee om mensen dichtbij te laten komen.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn vervelende situaties, houdt zij tegen dat je naar andere vrouwen kijkt/date?
Mensen dichtbij laten? In mijn ervaring levert dat vooral een heleboel pijn en ellende op. Helaas weten ze soms toch nog binnen te komenquote:Op zondag 3 november 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
Is het sowieso handig dat te doen dan...?
nou ja, meestal kom je daar ook pas later achterquote:
Nee, op die manier sex hebben enzo.quote:Op zondag 3 november 2013 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen dichtbij laten? In mijn ervaring levert dat vooral een heleboel pijn en ellende op. Helaas weten ze soms toch nog binnen te komen
Knuffel terugquote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
* TheGirlNextDoor knuffelt Roy
Dat ook.quote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, op die manier sex hebben enzo.
Nee, rationeel gezien niet, maar soms gebeuren die dingen he.quote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, op die manier sex hebben enzo.
Het was Indisch en je durft nu geen windjes meer te laten, of was het een retourtje?quote:Op zondag 3 november 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
2x genieten van uit eten. Ik kan het.
Alleen wanneer je je muur laat zakkenquote:Op zondag 3 november 2013 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen dichtbij laten? In mijn ervaring levert dat vooral een heleboel pijn en ellende op. Helaas weten ze soms toch nog binnen te komen
Dan nog ben je er toch zelf bij?quote:Op zondag 3 november 2013 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, rationeel gezien niet, maar soms gebeuren die dingen he.
Deze keer was ik het nietquote:Op zondag 3 november 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Omnomnomquote:Op zondag 3 november 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
retourtje..quote:Op zondag 3 november 2013 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was Indisch en je durft nu geen windjes meer te laten, of was het een retourtje?
Soms kan de verleiding erg groot zijn, moet jij toch ook wel kennen.quote:
vorige keer ook niet, toen was het hups!quote:Op zondag 3 november 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog ben je er toch zelf bij?
[..]
Deze keer was ik het niet
quote:Op zondag 3 november 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ah zo, bah bha
Kots jij zo veel? Is er iets waar je niet tegen kan of zo?quote:Op zondag 3 november 2013 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
retourtje..
Zou er onderhand toch wel aan gewend moeten zijn, maar deze keer was weer naar..
ja, al sinds eind juli bezig.. Maar nu is het nog maar slechts 1 keer in de week ongeveerquote:Op zondag 3 november 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kots jij zo veel? Is er iets waar je niet tegen kan of zo?
Ja, maar als een bloedmooie vrouw seks wil dan is het vaak lastig om nee te zeggen hequote:Op zondag 3 november 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Waar komt dat door dan?quote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, al sinds eind juli bezig.. Maar nu is het nog maar slechts 1 keer in de week ongeveer
kan ik best goed eigenlijkquote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar als een bloedmooie vrouw seks wil dan is het vaak lastig om nee te zeggen he
Nu willen we foto's zien! (of namen zodat we ze op FB kunnen opzoekenquote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar als een bloedmooie vrouw seks wil dan is het vaak lastig om nee te zeggen he
Allergie van een bepaald iets ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, al sinds eind juli bezig.. Maar nu is het nog maar slechts 1 keer in de week ongeveer
Onzinquote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
geen idee, krijg allemaal onderzoeken enzo. Bezinking is al sinds toen te hoog maar ze hebben geen idee waarvan.. Ze hebben ook al een echo gemaakt van mn bovenbuik maar niks raars te zien enzo.. En ze bLijven maar bloed prikken... Wat heel fijn is voor iemand met angst voor naaldenquote:
zou niet weten van wat.. Maag is gewoon aan het kuttenquote:Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Allergie van iets bepaalds ofzo?
[..]
Onzin
Ik heb zoooveel medelijden met jequote:Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, krijg allemaal onderzoeken enzo. Bezinking is al sinds toen te hoog maar ze hebben geen idee waarvan.. Ze hebben ook al een echo gemaakt van mn bovenbuik maar niks raars te zien enzo.. En ze bLijven maar bloed prikken... Wat heel fijn is voor iemand met angst voor naalden
Aanstellerrietusquote:Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, krijg allemaal onderzoeken enzo. Bezinking is al sinds toen te hoog maar ze hebben geen idee waarvan.. Ze hebben ook al een echo gemaakt van mn bovenbuik maar niks raars te zien enzo.. En ze bLijven maar bloed prikken... Wat heel fijn is voor iemand met angst voor naalden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ok,dan heb ik alleen ik daar last van.quote:Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Allergie van iets bepaalds ofzo?
[..]
Onzin
yeah right.. Ik verdenk jou ervan dat je me stiekem vergiftigtquote:
Blijft kut dat soort dingenquote:Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou niet weten van wat.. Maag is gewoon aan het kutten
Dan moet je gewoon ermee kappen of zeggen dat je gevoelens hebt voor d'r. Waarom zou je jezelf kwellen, mits je daarvan houdt natuurlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok,dan heb ik alleen ik daar last van.
En ik was ook niet echt van plan toen het gebeurde om haar zo dichtbij te laten komen.
We hadden elkaar een hele tijd niet gezien of gesproken, en ik had niet verwacht dat we weer zo vriendschappelijk met elkaar om zouden gaan.
en ik kan je vertellen waarmee, zodat ze het op kunnen lossen, maar dat gaat je kosten...quote:Op zondag 3 november 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
yeah right.. Ik verdenk jou ervan dat je me stiekem vergiftigt
Als hij daar van houdt kan die ook met GVSE of Huppel gaan datenquote:Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft kut dat soort dingen
[..]
Dan moet je gewoon ermee kappen of zeggen dat je gevoelens hebt voor d'r. Waarom zou je jezelf kwellen, mits je daarvan houdt natuurlijk.
quote:Op zondag 3 november 2013 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aanstellerrietusja, die denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dacht in eerste instantie dat het met de breuk met H. te maken had, maar ben daar nu wel 'overheen' ..
Op het feit na dat ik voorlopig weer vrijgezellig blijf en mannen niet vertrouw.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ja als ik zou weten wat mijn gevoelens nu precies zijn dan zou dat een optie zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft kut dat soort dingen
[..]
Dan moet je gewoon ermee kappen of zeggen dat je gevoelens hebt voor d'r. Waarom zou je jezelf kwellen, mits je daarvan houdt natuurlijk.
je gaat eigenmoord plegen? Als je die robotstofzuiger nog hebt wil ik die erven!quote:
Wij zijn ook absoluut niet te vertrouwen!quote:Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Op het feit na dat ik voorlopig weer vrijgezellig blijf en mannen niet vertrouw.
Ik heb nu juist een soort van weekendquote:Op zondag 3 november 2013 23:53 schreef rival het volgende:
[..]
Jawel, we mogen weer een weekje aan de slag
mijn benen gaan niet wijd voor jouquote:Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
en ik kan je vertellen waarmee, zodat ze het op kunnen lossen, maar dat gaat je kosten...
Denk dat dat niet helptquote:Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als hij daar van houdt kan die ook met GVSE of Huppel gaan daten
Nouja zegquote:Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou het toch wel willen weten wat het is. Ook als het friends with benefits is, dan is het fijn duidelijk te hebben dat dat het kader is, lijkt mij tenminte.quote:Op zondag 3 november 2013 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als ik zou weten wat mijn gevoelens nu precies zijn dan zou dat een optie zijn.
En ik kwel mezelf niet hoor.
Ik vind het allemaal wel best zo
nee, ik weet het.quote:Op zondag 3 november 2013 23:54 schreef rival het volgende:
[..]
Wij zijn ook absoluut niet te vertrouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |