abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133115201
Klote rookmelders.
Rotding gaat vaak af als ik aan het eten maken ben (ik doe dat met hoog vuur en snel dus al snel wat blauwe lucht; hoewel de rookmelder in de gang hangt) maar nu ook al random.
Vannacht ook al om 4 uur wakker gemaakt. |:(
pi_133117297
Hoe is het met de batterij?
pi_133154408
Weet iemand iets over dat er laminaat uit het assortiment van Ikea gaat verdwijnen? Wij waren gister in de Ikea in Son en daar stond bij verschillende soorten laminaat (oa tundra) dat deze binnenkort niet meer leverbaar is.
pi_133156323
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 18:29 schreef computergirl het volgende:
Hoe is het met de batterij?
Doorgemeten en nagenoeg vol.
Heeft nu zo'n 2 dagen met batterij in de keuken gelegen en is niet afgegaan. Raar.

Maar goed, rookmelder staan er om bekend dat ze onregelmatig onnodig afgaan...
pi_133157142
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef tieske88 het volgende:
Weet iemand iets over dat er laminaat uit het assortiment van Ikea gaat verdwijnen? Wij waren gister in de Ikea in Son en daar stond bij verschillende soorten laminaat (oa tundra) dat deze binnenkort niet meer leverbaar is.
In het zelfbedieningsmagazijn of op de afdeling vloeren?

Stond er specifiek bij dat het laminaat niet meer leverbaar zou zijn? Dat vind ik niks voor IKEA eigenlijk. Meestal staat er dan "gewoon" OP=OP!.

Maar ansich verbaast het me niet. Deze patronen zijn er nu een jaar of twee en het zou goed kunnen dat IKEA vindt dat het tijd is voor een aantal nieuwe patronen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133180294
Weet iemand toevallig of bedframe Fjellse (éénpersoonsbed) eruit gaat? Hij is echt bij geen enkele ikea meer op voorraad :{

Deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40180565/
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_133183115
Ben op zoek naar een paneel van 120 bij 60 cm. Word een paneel boven de kastjes. In kleur van de LILLÅNGEN badkamer kasten zwartbruin. Mag eventueel in twee delen. Kleur redelijk bijpassend. Vond wel de FRAMSTÅ in zwartbruin maar die lijkt op de site veel donkerder.

[ Bericht 4% gewijzigd door jpajs op 12-11-2013 14:56:10 ]
Jeroentje.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:25:39 #133
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_133238398
Ik had eigenlijk echt zo'n Besta-set moeten kopen toen die in de aanbieding was, bedenk ik me nu ;(
Ach ja, lege muur is ook mooi.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_133242863
quote:
9s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik had eigenlijk echt zo'n Besta-set moeten kopen toen die in de aanbieding was, bedenk ik me nu ;(
Ach ja, lege muur is ook mooi.
Mooi van IKEA aanbiedingen. Die komen altijd wel een keertje terug :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133243530
Kwam op de site van IKEA Hackers het volgende filmpje tegen. Vraag mij eigenlijk af wat je allemaal van IKEA in beeld krijgt.

Tafelbladen, aanrechtbladen, bedden, RVS bakken (in de muur), gootsteen. Leuke zou zijn als jullie aanvullen met de merknamen er bij.
Volgens mij is het een gigantisch lijstje op een paar kubieke meter.

Jeroentje.
pi_133246650
Volgens mij valt het nog wel mee eigenlijk. Ik zie vooral NUMERÄR eiken werkbladen, SULTAN LADE lattenbodems, ORDNING vergiet, GRUNDTAL haakjes, BLECKA haakjes, IKEA STOCKHOLM salontafel, FORHOJA bestekbakken, EKBY BJARNUM planken waar laden van gemaakt zijn, RATIONELL VARIERA afvalbak, BURKEN voorraadbus, TORSBY glazen tafelblad. De lampen/lampenkappen, handgrepen, consoles onder de spoelbak zijn ook van IKEA maar daar weet ik zo de naam niet van :+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133255280
Droom jij ook over IKEA, bartjebart?
:D
pi_133255360
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:16 schreef computergirl het volgende:
Droom jij ook over IKEA, bartjebart?
:D
Laatst wel dat ik daar nog/weer werkte :')
pi_133257557
Ik hoorde op de Belgische radio reclame van Ikea dat ze mosselen hadden, met frieten, volgens mij voor €5,-

Zouden we dat hier in Nederland ook krijgen? Of is dat echt weer voor die bourgondiërs :(

http://www.ikea.com/ms/nl(...)ws-en-promoties.html

Ik heb nog een peper- en zoutstelletje nodig :+

[ Bericht 18% gewijzigd door Resistor op 14-11-2013 17:39:54 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_133324840
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:32 schreef Resistor het volgende:
Ik hoorde op de Belgische radio reclame van Ikea dat ze mosselen hadden, met frieten, volgens mij voor €5,-

Zouden we dat hier in Nederland ook krijgen? Of is dat echt weer voor die bourgondiërs :(

http://www.ikea.com/ms/nl(...)ws-en-promoties.html

Ik heb nog een peper- en zoutstelletje nodig :+
Ik ben er bang voor. Maar je zou op de lokale vestigingspagina kunnen kijken of ze het aanbieden.
pi_133324847
Hoe dramatisch kun je het maken :')
pi_133325617
Speciale 35 jaar IKEA Nederland aanbiedingen:

zaterdag 23 & zondag 24 november
35% voordeel op de KLIPPAN 2-zitsbank in naturel, zwart,, wit of rood.

maandag 25 november
MASKROS hanglamp van 49.95 voor 35.-

dinsdag 26 november
35% voordeel op alle hoogglans EXPEDIT kasten in de maat 79x39x149cm.

woensdag 27 november
35% voordeel op al het pluchen speelgoed & op de HUSET poppenmeubels.
(ook hiervan gaat 1.- naar Unicef volgens mij)

donderdag 28 november
6 HEDERLIG wijnglazen voor 4.-

vrijdag 29 november
35% voordeel op de HEMNES bedbank.

zaterdag 30 november en zondag 1 december
35% voordeel op IVAR
pi_133325755
Is het mogelijk onder een Malm kastje wielen te monteren, wellicht heeft iemand hier dat al gedaan?
Het lijkt alsof de onderkant niet gelijk loopt zo te zien?

pi_133325851
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:28 schreef Jippo het volgende:
Is het mogelijk onder een Malm kastje wielen te monteren, wellicht heeft iemand hier dat al gedaan?
Het lijkt alsof de onderkant niet gelijk loopt zo te zien?

[ afbeelding ]
Ik zou even de montageinstructie bekijken...

De kast heeft een plint. Onder de onderste lade zit de bodemplank en die is van spaanplaat. In principe moet dit wel kunnen. Maar of dit uiteindelijk constructietechnisch gezien verstandig is, is ook afhankelijk van wat je er allemaal in gaat doen en erop gaat zetten.
pi_133326035
Dankje, ik heb de motagehandleiding bekeken maar kan niet vinden of achter de plint holle ruimte is en een wiel dus achter die plint zou 'verdwijnen' als het ware.

Al bedenk ik me nu dat ik natuurlijk ook een plankje (of twee) onder dat spaanplaat kan monteren of verlijmen dat vult al weer op... Denk dat er in elk geval ook een wieltje in het midden zou moeten komen.
pi_133326147
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:37 schreef Jippo het volgende:
Dankje, ik heb de motagehandleiding bekeken maar kan niet vinden of achter de plint holle ruimte is en een wiel dus achter die plint zou 'verdwijnen' als het ware.

Al bedenk ik me nu dat ik natuurlijk ook een plankje (of twee) onder dat spaanplaat kan monteren of verlijmen dat vult al weer op... Denk dat er in elk geval ook een wieltje in het midden zou moeten komen.
Oh wacht ik zei het verkeerd :@
Er zit geen bodemplaat in de MALM kast. Alleen een klein balkje aan de achterkant.
Zie plaatje 7 op bladzijde 12. Die twee gearceerde latten zitten onderaan aan de achterkant. De rest is dus open.
pi_133326317
Fucky! Ik had het dus ook niet gezien, okee dan is de Malm dus niet geschikt!

Bedankt voor het meedenken, echt fijn.
  PR/Manusje van alles zaterdag 16 november 2013 @ 21:06:59 #148
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_133326844
Tot welke etage bezorgt de bezorgdienst? Als er geen trap aanwezig is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_133327079
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tot welke etage bezorgt de bezorgdienst? Als er geen trap aanwezig is.
Daar zit volgens mij geen maximum aan.
pi_133327334
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar zit volgens mij geen maximum aan.
We bezorgen t/m de 4e verdieping. Woon je hoger en is er geen lift, houd er dan rekening mee dat je voor de volgende verdiepingen het vervoer zelf regelt.

Daarnaast zijn er een paar dingen die we willen weten over je adres om een vlotte bezorging van je bestelling te kunnen garanderen. Lees deze korte handleiding en neem contact met ons op als je vermoedt dat onze vrachtwagens mogelijk problemen ondervinden als ze bij jou iets komen bezorgen. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken. We vinden altijd wel een manier om je bestelling te bezorgen, maar om de bezorging meteen goed te laten verlopen, is het beter ons tijdig te informeren over mogelijke leverbeperkingen in jouw buurt. Neem contact met ons op als je twijfelt. We adviseren je graag.
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/webwinkel/bezorgen.html#termijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')