Doorgemeten en nagenoeg vol.quote:
In het zelfbedieningsmagazijn of op de afdeling vloeren?quote:Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef tieske88 het volgende:
Weet iemand iets over dat er laminaat uit het assortiment van Ikea gaat verdwijnen? Wij waren gister in de Ikea in Son en daar stond bij verschillende soorten laminaat (oa tundra) dat deze binnenkort niet meer leverbaar is.
Mooi van IKEA aanbiedingen. Die komen altijd wel een keertje terugquote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik had eigenlijk echt zo'n Besta-set moeten kopen toen die in de aanbieding was, bedenk ik me nu
Ach ja, lege muur is ook mooi.
Laatst wel dat ik daar nog/weer werktequote:Op donderdag 14 november 2013 16:16 schreef computergirl het volgende:
Droom jij ook over IKEA, bartjebart?
Ik ben er bang voor. Maar je zou op de lokale vestigingspagina kunnen kijken of ze het aanbieden.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:32 schreef Resistor het volgende:
Ik hoorde op de Belgische radio reclame van Ikea dat ze mosselen hadden, met frieten, volgens mij voor €5,-
Zouden we dat hier in Nederland ook krijgen? Of is dat echt weer voor die bourgondiërs
http://www.ikea.com/ms/nl(...)ws-en-promoties.html
Ik heb nog een peper- en zoutstelletje nodig
Ik zou even de montageinstructie bekijken...quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:28 schreef Jippo het volgende:
Is het mogelijk onder een Malm kastje wielen te monteren, wellicht heeft iemand hier dat al gedaan?
Het lijkt alsof de onderkant niet gelijk loopt zo te zien?
[ afbeelding ]
Oh wacht ik zei het verkeerdquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:37 schreef Jippo het volgende:
Dankje, ik heb de motagehandleiding bekeken maar kan niet vinden of achter de plint holle ruimte is en een wiel dus achter die plint zou 'verdwijnen' als het ware.
Al bedenk ik me nu dat ik natuurlijk ook een plankje (of twee) onder dat spaanplaat kan monteren of verlijmen dat vult al weer op... Denk dat er in elk geval ook een wieltje in het midden zou moeten komen.
Daar zit volgens mij geen maximum aan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tot welke etage bezorgt de bezorgdienst? Als er geen trap aanwezig is.
We bezorgen t/m de 4e verdieping. Woon je hoger en is er geen lift, houd er dan rekening mee dat je voor de volgende verdiepingen het vervoer zelf regelt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar zit volgens mij geen maximum aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |