quote:
Ja maar ik ben meestal ook niet serieus hierquote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ben je in een SC vrij droog, maar in DM bijvoorbeeld al helemaal niet
Niet altijd. Bijvoorbeeld toen Sarahraats (ofzo?) schreef dat ze zou bekennen als ze ooit een kip vermoord, antwoordde jij heel droog: 'oke'.quote:Op zondag 3 november 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe dan?Ik vraag toch gewoon dingen.
ik snap dat niet op een internetforum moet je toch gewoon serieus zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik ben meestal ook niet serieus hieren in DM wel.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op zondag 3 november 2013 19:33 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop dat ik een natte sof ook nog kan waarderen ooit
jij komt al verder dan ik manquote:Op zondag 3 november 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
ho
ly
shit
dacht een leuk meisje van 18 te ontmoeten, zegt ze nu: ik heb een kind
ik denk: ok, miss net 1 maandje of zo..
is dat kind al 2-3-4 jaar oud :
dat denkt een hoop hier wel ja als je 1 spelfoutje maakt ben je gelijk een monchoolquote:Op zondag 3 november 2013 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap dat niet op een internetforum moet je toch gewoon serieus zijn.
truequote:Op zondag 3 november 2013 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik ben meestal ook niet serieus hieren in DM wel.
Ja g.quote:Op zondag 3 november 2013 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap dat niet op een internetforum moet je toch gewoon serieus zijn.
Maar ik doe ook dat soort dingenquote:Op zondag 3 november 2013 19:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Niet altijd. Bijvoorbeeld toen Sarahraats (ofzo?) schreef dat ze zou bekennen als ze ooit een kip vermoord, antwoordde jij heel droog: 'oke'.
Ja, maar dat is Sara...quote:Op zondag 3 november 2013 19:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Niet altijd. Bijvoorbeeld toen Sarahraats (ofzo?) schreef dat ze zou bekennen als ze ooit een kip vermoord, antwoordde jij heel droog: 'oke'.
dit is toch fucking ongelooflijk man?quote:Op zondag 3 november 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij komt al verder dan ik man
Nouja, tegen mij praten ze niet terug op die appquote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef Toto69 het volgende:
d
[..]
dit is toch fucking ongelooflijk man?!!
quote:Op zondag 3 november 2013 19:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, tegen mij praten ze niet terug op die app
Dat zijn hoerenquote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, tegen mij praten ze niet terug op die app
Eigenlijk komt hij het dichtstbij een perfecte beschrijving met slechts één woord. Ode aan Tjacka.quote:
Kijk dit soort dingen hè tjack, dat hoeven we niet te wetenquote:Op zondag 3 november 2013 19:36 schreef Tjacka het volgende:
ik lig nu naakt op bed omdat ik net gefapt heb
Nouja, dan maar helemaal niksquote:
Ik wil je net DM'en dat ik geen broek aan hebquote:Op zondag 3 november 2013 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk dit soort dingen hè tjack, dat hoeven we niet te weten
quote:Op zondag 3 november 2013 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
hij begint op spatie te lijken manquote:Op zondag 3 november 2013 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |