Geen kookwekker meer nodigquote:Op zondag 3 november 2013 19:27 schreef essnhills het volgende:
Kijk hier heb je nou FOK! voor, ik heb de tijd niet in de gaten gehouden maar wel gepost hoelaat ik de pompoen in de oven heb gezet. Handig
Handig hè?quote:
Zo kom je een beetje over soms maar als je van jezelf weet dat je het niet bent moet je je eigen er niks van aantrekkenquote:Op zondag 3 november 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
Hoezo ben ik emotieloosIn het echt ben ik dat helemaal niet
Misschien ben je in een SC vrij droog, maar in DM bijvoorbeeld al helemaal nietquote:Op zondag 3 november 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
je noemt haar apathisch ja?quote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zo kom je een beetje over soms maar als je van jezelf weet dat je het niet bent moet je je eigen er niks van aantrekken
Je komt over alsof je totaal geen belangstelling toontquote:Op zondag 3 november 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
Hoe dan?quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je komt over alsof je totaal geen belangstelling toont. Waarschijnlijk door je (voormalig) niet gebruiken van hoofdletters en interpunctie. Maar samen werken we eraan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |