Zeg maar dat ik haar djoek.quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja denk niet dat ze dat (eerlijk) gaat zeggen.
Ik heb een TR ingediend vanwege je pedofiel gedrag.quote:Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zij begint wel telkens opnieuw met: Je bent lelijk
dus denk dat ze over een poosje weer begint. En later gaat ze dan zo zeggen: 'Was maa grapje, eigluk ben j tantoe knap'
En dan zeg ik: 'donder op raar kind' met een emogif er achter!
Ik zeur nietquote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
als je tc wilt moet je niet gaan zeuren dat er geen tc is, maar naar de room gaan en zeggen dat mensen moeten komen
Ja ik heb maar maat 35quote:
Grutjes zeg.quote:Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Was het ook wel
Ja nou we zaten een kwartier binnen en toen hadden we ons drinken nog niet, na 1 uur en 15 minuten hadden we nog maar 1 ronde op omdat ze de 2e ronde waren vergeten
Gelukkig hadden ze dezelfde mening als ons (en meerdere gasten)
Geen fooi gegeven dit keer
Dat lukt niet zomaar, ze wil dat ik niet meer tegen haar praat, oftewel, zij moet me weer lelijk gaan noemen, en dan kan ik het pas vragen!quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hossel haar nummer, dan is ze er an.
Ik vind koken leukquote:
Champignonsoep is heerlijk jaquote:Op zondag 3 november 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind koken leukLaatst zelf champignonsoep gemaakt, ohjoh heerlijk
Oei, is al heeeeel lang geleden wel.quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel als jij er zin in hebt
Ik ook nietquote:Op zondag 3 november 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb geen favo FOK!kerslijst
Ik vind koken ook leuk, maar aan soep ga ik niet zo veel tijd besteden.quote:Op zondag 3 november 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind koken leukLaatst zelf champignonsoep gemaakt, ohjoh heerlijk
Uhuhquote:Op zondag 3 november 2013 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Champignonsoep is heerlijk ja
Alles >36 is waardig om aanbeden te worden.quote:Op zondag 3 november 2013 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, tof.
Kleine voeten zijn cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |