Staat er niet bij bij de 13-17 versie.quote:Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar woont ze, ik zoek haar op op Badoo.
Blijf doorgaan, op een gegeven moment geeft ze toe aan het knappe uiterlijk van Spatieboyquote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik: 3 jaar is toch niks lol
Ik: Doe normaal, raar kind.
Zij: Jij bent fk lelijk, prat niet tegen me.
Ik: ok.
Zeg:quote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik: 3 jaar is toch niks lol
Ik: Doe normaal, raar kind.
Zij: Jij bent fk lelijk, prat niet tegen me.
Ik: ok.
Isabellie? Vraag haar.quote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Staat er niet bij bij de 13-17 versie.
Klinkt gezellig.quote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een paar wel, Moeraskat, 4everblackeyed, kapiteingasthof ik (Xeor) en nog 1
Ja de sushi was heel lekker alleen het was een chaos![]()
![]()
Was het leuk in de stad?
hoeveel sta ikquote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Tjacka het volgende:
sofje staat 6e op mijn favoriete fokkerslijst
Was het ook welquote:Op zondag 3 november 2013 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt gezellig.
Ohjeetje, wat ging er allemaal mis dan? Uit eten is alleen leuk als het allemaal soepel verloopt.
Ja hoor, niets bijzonders. Vriend had nog een winterjas nodig, dat soort dingen.
Zij begint wel telkens opnieuw met: Je bent lelijkquote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Blijf doorgaan, op een gegeven moment geeft ze toe aan het knappe uiterlijk van Spatieboy
Autograph - Turn up the radioquote:
Hossel haar nummer, dan is ze er an.quote:Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zij begint wel telkens opnieuw met: Je bent lelijk
dus denk dat ze over een poosje weer begint. En later gaat ze dan zo zeggen: 'Was maa grapje, eigluk ben j tantoe knap'
En dan zeg ik: 'donder op raar kind' met een emogif er achter!
Laat dan maarquote:Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als jij er een maakt strip ik voor de cam.
Nee, zou ik dat doen?quote:Op zondag 3 november 2013 19:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb je je foto met een halve snor gestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |