Ik ben nu de pitjes uit de helften aan het halenquote:Op zondag 3 november 2013 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pompoen gehad, en ik ga zo dit proberen of het lekker ishttp://www.okokorecepten.(...)pompoen-blokjes-oven
Maak er soep van.quote:Op zondag 3 november 2013 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nu de pitjes uit de helften aan het halen
Haten op SdJquote:
Doe wel voorzichtig.quote:Op zondag 3 november 2013 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nu de pitjes uit de helften aan het halen
Van de pitjes?quote:
Ik doe het met een lepelquote:
Het zijn lollystokjes ja?quote:Op zondag 3 november 2013 18:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Watson met een slecht ge-PS'te kersthoed en lollystokjes.
Oké mooi zo. Is het raar dat nu ik weet dat de kans op een relatie nihil is ik nog meer verlang naar het zien van een foto van jequote:
Geen ideequote:Op zondag 3 november 2013 18:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké mooi zo. Is het raar dat nu ik weet dat de kans op een relatie nihil is ik nog meer verlang naar het zien van een foto van je?
Zelf soep gekookt?quote:Op zondag 3 november 2013 18:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zou je niet zien
[ afbeelding ]
Nee, fotosoepen weet je wel. Of je die UI zelf hebt gemaakt.quote:Op zondag 3 november 2013 18:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde?
neequote:Op zondag 3 november 2013 18:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, fotosoepen weet je wel. Of je die UI zelf hebt gemaakt.
Oh ja. Het is erg slecht, ik weet 'tquote:Op zondag 3 november 2013 18:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, fotosoepen weet je wel. Of je die UI zelf hebt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |