Goedzo knulquote:Op zondag 3 november 2013 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag mijn eerste tentamen keihard gedomineerd
Wanneer?quote:Op zondag 3 november 2013 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Omg WA krijgt een update voor iOS 7
Hoi Tjackaquote:
Ah dat vak heb ik morgenquote:
Ja dat had ik gisteren al gelezenquote:Op zondag 3 november 2013 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)or-ios-7-verschenen/
Dat kan ik je niet geven helaasquote:Op zondag 3 november 2013 18:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja dat had ik gisteren al gelezen![]()
Ik wil een datum zien.
Laten we het hopen ja.quote:Op zondag 3 november 2013 18:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet geven helaas
Ik verwacht binnen een of twee weken een update
En nu kun je gezellig meepostenquote:Op zondag 3 november 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
Ik ben alleen maar online gekomen om die advertenties niet te hoeven zien tijdens het lurken.
Bedankt voor de mededelingquote:Op zondag 3 november 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
Ik ben alleen maar online gekomen om die advertenties niet te hoeven zien tijdens het lurken.
Ja, ik was een pompoen door midden aan het hakken, wat niet heel makkelijk is zonder een goed scherp mesquote:
Om het vervolgens op te etenquote:Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik was een pompoen door midden aan het hakken, wat niet heel makkelijk is zonder een goed scherp mes
Ah oké, wil je me wel op de hoogte houden? Ik voel me namelijk alleen zonder jequote:Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik was een pompoen door midden aan het hakken, wat niet heel makkelijk is zonder een goed scherp mes
Ik heb nog nooit pompoen gehad, en ik ga zo dit proberen of het lekker isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |