quote:
ik zou het niet weten, ik zie het alleen regelmatig in kookprogramma's voorbij komen :pquote:Op zondag 3 november 2013 18:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
lijkt me nou niet echt lekker.... een zoete aardappel
Gelukkig maarquote:
Dag Xeortjequote:Op zondag 3 november 2013 18:32 schreef Xeor het volgende:
Oké ik heb mijn nuttige bijdrage voor deze SC ook weer geleverd.
* Xeor gaat douchen en scheren
LMIquote:
O ja scherenquote:Op zondag 3 november 2013 18:32 schreef Xeor het volgende:
Oké ik heb mijn nuttige bijdrage voor deze SC ook weer geleverd.
* Xeor gaat douchen en scheren
Die is weer naar huisquote:
Lekkere koekjes gebakken?quote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die is weer naar huis
Was wel gezellig gister though
quote:
Vaarwel kameraad Flatquote:Op zondag 3 november 2013 18:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga weer leren vaarwel broeders
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 18:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog wat anders gedaan dan koekjes bakken?
Klinkt goedquote:Op zondag 3 november 2013 18:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
Een film gekeken + warme chocolademelk en kroelen
quote:Op zondag 3 november 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
Oh sorry Donnie. Overnieuw.
Even eten, dag.
Ja maar daar had ik afgelopen week nog genoeg tijd voorquote:Op zondag 3 november 2013 18:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Moest je trouwens niet leren voor tentamens?
Hoin VAquote:Op zondag 3 november 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben weer enigszins te pruimen
Ik had afgelopen vrijdag mijn eerste tentamen keihard gedomineerdquote:Op zondag 3 november 2013 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja maar daar had ik afgelopen week nog genoeg tijd voor
Goedzo knulquote:Op zondag 3 november 2013 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag mijn eerste tentamen keihard gedomineerd
Wanneer?quote:Op zondag 3 november 2013 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Omg WA krijgt een update voor iOS 7
Hoi Tjackaquote:
Ah dat vak heb ik morgenquote:
Ja dat had ik gisteren al gelezenquote:Op zondag 3 november 2013 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)or-ios-7-verschenen/
Dat kan ik je niet geven helaasquote:Op zondag 3 november 2013 18:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja dat had ik gisteren al gelezen![]()
Ik wil een datum zien.
Laten we het hopen ja.quote:Op zondag 3 november 2013 18:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet geven helaas
Ik verwacht binnen een of twee weken een update
En nu kun je gezellig meepostenquote:Op zondag 3 november 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
Ik ben alleen maar online gekomen om die advertenties niet te hoeven zien tijdens het lurken.
Bedankt voor de mededelingquote:Op zondag 3 november 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
Ik ben alleen maar online gekomen om die advertenties niet te hoeven zien tijdens het lurken.
Ja, ik was een pompoen door midden aan het hakken, wat niet heel makkelijk is zonder een goed scherp mesquote:
Om het vervolgens op te etenquote:Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik was een pompoen door midden aan het hakken, wat niet heel makkelijk is zonder een goed scherp mes
Ah oké, wil je me wel op de hoogte houden? Ik voel me namelijk alleen zonder jequote:Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik was een pompoen door midden aan het hakken, wat niet heel makkelijk is zonder een goed scherp mes
Ik heb nog nooit pompoen gehad, en ik ga zo dit proberen of het lekker isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |