quote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow moeilijk man, iedereen moet dat woord kennen.
quote:
omg omg omgquote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben eigenlijk beatrix die uit verveling op forums post omdat ik niks meer te doen hrb nu ik geen koningin meer ben
quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Uns-Vas fittie #2098 in 1, 2, 3... (aftellen mag ook)
Nee ik zei het in het engels. Jij zegt toch ook wel eens shit of fuck of whats wrong of weet ik veel wat. Iedereen mixed NL en ENG, dit is gewoon een voorbeeld van wat ik zei waarover jullie mij op dit moment 'uitlachen'..quote:
ik ook maar niemand geeft ook een neukquote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben eigenlijk de draad nu gewoon kwijt.
Laten we het weer over eten hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ook maar niemand geeft ook een neuk
quote:Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Laten we het weer over eten hebben
quote:
Stel Moira zou zo'n fout maken, no one cares. Zij doet tenminste niet uit de hoogte en alsof ze Einstein herboren is.quote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee ik zei het in het engels. Jij zegt toch ook wel eens shit of fuck of whats wrong of weet ik veel wat. Iedereen mixed NL en ENG, dit is gewoon een voorbeeld van wat ik zei waarover jullie mij op dit moment 'uitlachen'..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |