Moeilijke woorden gebruiken terwijl het eigenlijk nog steeds een nietszeggend argument is.quote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
Het leuke is dat jullie al conclusies trekken zonder alle variables mee te tellen omdat de conclusie jou dan beter uitkomt. Ik heb zo mijn redenen. Meer hoeft er niet gezegd te worden.
Maar als je er geen waarde aan hecht.. Waarom probeer je jezelf elke keer dan zo te bewijzen?quote:Op zondag 3 november 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ik geen waarde hecht aan het internet.
Vind jij conclusie een moeilijk woord? Ben je achterlijk ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijke woorden gebruiken terwijl het eigenlijk nog steeds een nietszeggend argument is.
Waarom heeft het nou weer iets met jóú te maken?quote:Op zondag 3 november 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ik geen waarde hecht aan het internet. FOK!
quote:Op zondag 3 november 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vind jij conclusie een moeilijk woord? Ben je achterlijk ofzo?
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vind jij conclusie een moeilijk woord? Ben je achterlijk ofzo?
lost itquote:
Wow moeilijk man, iedereen die een tijd met coderen/programmeren is bezig geweest moet dat woord kennen.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow moeilijk man, iedereen die een tijd met coderen/programmeren is bezig geweest moet dat woord kennen.
Ik niet hoor, ik ben eigenlijk beatrix die uit verveling op forums post omdat ik niks meer te doen hrb nu ik geen koningin meer benquote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is omdat iedereen hier is zoals ze irl ook zijn
HAHAHAquote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow moeilijk man, iedereen die een tijd met coderen/programmeren is bezig geweest moet dat woord kennen.
Was het deze keer geen troll?quote:Op zondag 3 november 2013 17:20 schreef Unscrewed het volgende:
Oh ik zei het in het Engels, boehoe. Jezus
quote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow moeilijk man, iedereen moet dat woord kennen.
quote:
omg omg omgquote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben eigenlijk beatrix die uit verveling op forums post omdat ik niks meer te doen hrb nu ik geen koningin meer ben
quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Uns-Vas fittie #2098 in 1, 2, 3... (aftellen mag ook)
Nee ik zei het in het engels. Jij zegt toch ook wel eens shit of fuck of whats wrong of weet ik veel wat. Iedereen mixed NL en ENG, dit is gewoon een voorbeeld van wat ik zei waarover jullie mij op dit moment 'uitlachen'..quote:
ik ook maar niemand geeft ook een neukquote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben eigenlijk de draad nu gewoon kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |