Helaas niet.quote:Op zondag 3 november 2013 19:46 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
1.50 is de gemiddelde lengte van een kind van 10/11 jaar, dus logisch dat ze je zo jong schatten
Ben je ook plat?
Voor DUPLO is ook geen legitimatie nodig.quote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik ben 13 en krijg altijd alles mee, kankermietjes hier.
Niet vanaf je tiende de hele buurt verkracht hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef deadprez het volgende:
mensen die niet al vanaf hun 11e coffeeshops inkomen
Gender non confirmed kleden...quote:
Twee?!quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Niet weten dat ik maar 2 pics hier heb op FOK!
MissSpain.rar niet kennenquote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Niet weten dat ik maar 2 pics hier heb op FOK!
quote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Voor DUPLO is ook geen legitimatie nodig.
Neuken?quote:Op maandag 4 november 2013 08:36 schreef mapima het volgende:
Ik ben 1.67 heb cupmaat c/d en wordt alrijd minstens 2 jaar jonger geschat terwijl ij 18 ben :S
Als je je net zo gedraag als je Username/Usericon kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:51 schreef hello-kitty96 het volgende:
Dit is echt herkenbaar. Ze schatten mij altijd 13 terwijl ik gewoon 17 ben.
Kan er niet ergens een dump van al het Fok naakt gemaakt worden?quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Zaktabak het volgende:
Van Yvonne circuleert toch een hele collectie?
Wees blij: het is toch fijner om er als een jong ding uit te zien dan als een oud lijk?quote:Op maandag 4 november 2013 11:24 schreef Risu het volgende:
goddomme wat een kutklacht.
Ik ben bijna 30 en ik moest vorige week nog mijn ID laten zien.
Dus niet zo zeuren en gewoon je ID meenemen, die is tegenwoordig toch verplicht.
Ligt er ook een beetje aan. Als je 40 bent zal het wel fijn zijn om 35 geschat te worden. Maar als je 20 bent wil je geen 15 lijken. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wees blij: het is toch fijner om er als een jong ding uit te zien dan als een oud lijk?
Wees blij. Dan zie je er nog jonger uit dan wat men denkt.quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef MissSpain het volgende:
Ik ben gvd gewoon 19 ja!![]()
Waarom word ik dan zo jong geschat, zelfs op FOK! wordt ik zelfs 14/15 geschat.
Typ ik zo kinderlijk?
It makes me happy... so why it bothers you?quote:
Daar is een markt voor. Als je het een beetje handig aanpakt dan kan je je kontje dúúr (en tóch legaal) verkopen!quote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Komt omdat je t lichaam van een 14 jarige hebt
Risu claimt bijna 30 te zijn, dan moet je er gewoon blij mee zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 11:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan. Als je 40 bent zal het wel fijn zijn om 35 geschat te worden. Maar als je 20 bent wil je geen 15 lijken. Om maar een voorbeeld te noemen.
Er zijn ook wel plankvrouwen die er uitzien als oude wijven hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:49 schreef Twiitch het volgende:
Komt omdat je de vormen van een 11 jarig ventje hebt
Ben je groot geworden lokje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
Had ik ook altijd, het is wel iets minder geworden het afgelopen jaar lijkt het
Dat had ik dus ook al aan TS gevraagd, maar kreeg daar geen antwoord op.quote:Op maandag 4 november 2013 08:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vraag me toch af hoe users die beweren dat ze dramatisch veel jonger geschat worden zich kleden (en wat voor kapsels ze kiezen) om dat voor elkaar te krijgen.
Het zijn vooral onbenoembare dingen in je gezicht denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook al aan TS gevraagd, maar kreeg daar geen antwoord op.
In bepaalde gevallen ja, maar meestal toch eerder dingen die SLM aanhaalt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn vooral onbenoembare dingen in je gezicht denk ik.
Ik voornamelijk spijkerbroeken en capuchontruien. Jongenskleding dus.quote:Op maandag 4 november 2013 08:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vraag me toch af hoe users die beweren dat ze dramatisch veel jonger geschat worden zich kleden (en wat voor kapsels ze kiezen) om dat voor elkaar te krijgen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik voornamelijk spijkerbroeken en capuchontruien. Jongenskleding dus.
Hier ook jongenskleding en ik word rond de 20 geschat (ben 22). Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik weer ietsjes ouder geschat word sinds mijn haar weer halflang is. Ik heb grote ogen en in combinatie met kort haar maakte dat jonger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik voornamelijk spijkerbroeken en capuchontruien. Jongenskleding dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |