Ja ik snap wel dat er allerlei mogelijkheden zijn waar je zou kunnen uithangen tijdens de wedstrijd. Maar de enige logische plek lijkt mij: bij je team. Maar blijkbaar is het bijzonder dat Pelle kwam kijken in Leeuwarden. Verbazingwekkend (vind ik).quote:
Het verbaast me ook dat dit bijzonder gevonden werd. Maar van Pelle had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat er allerlei mogelijkheden zijn waar je zou kunnen uithangen tijdens de wedstrijd. Maar de enige logische plek lijkt mij: bij je team. Maar blijkbaar is het bijzonder dat Pelle kwam kijken in Leeuwarden. Verbazingwekkend (vind ik).
Ik heb er niet zoveel moeite mee. Tribune klanten hoeven van mij niet heel de dag in de auto te zitten om in Leeuwarden een potje te kijken waar ze toch niet aan mee kunnen gaan doen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat er allerlei mogelijkheden zijn waar je zou kunnen uithangen tijdens de wedstrijd. Maar de enige logische plek lijkt mij: bij je team. Maar blijkbaar is het bijzonder dat Pelle kwam kijken in Leeuwarden. Verbazingwekkend (vind ik).
Van mij wel. Weten ze gelijk hoe supporters het beleven.quote:Op maandag 4 november 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel moeite mee. Tribune klanten hoeven van mij niet heel de dag in de auto te zitten om in Leeuwarden een potje te kijken waar ze toch niet aan mee kunnen gaan doen.
Was inderdaad niet best, maar zo hebben we de punten van Go Ahead uit weer terug.quote:Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Van mij wel. Weten ze gelijk hoe supporters het beleven.
Onterechte punten vandaag, want was het kanjertjeslecht. Feyenoord mag god op hun blote knieen bedanken dat ze er iets uit hebben weten te halen.
Pelle is een prof in hart en nieren inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Het verbaast me ook dat dit bijzonder gevonden werd. Maar van Pelle had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Als clubman is het de club waarvoor je speelt, als broodvoetballer is het je werkgever. Lijkt me niet meer dan logisch om daar ook aanwezig te zijn, al is het maar om de schijn van emotionele investering op te houden.quote:Op maandag 4 november 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel moeite mee. Tribune klanten hoeven van mij niet heel de dag in de auto te zitten om in Leeuwarden een potje te kijken waar ze toch niet aan mee kunnen gaan doen.
Dat dus. Mooi dagje Leeuwarden gisteren. Rond middernacht thuis.quote:Op maandag 4 november 2013 01:42 schreef bamibij het volgende:
Hehe, Pelle stond in de rust alleen maar op de foto met Feyenoorders die in thuisvakken/business-seats zaten. Mooi man, krijg de pleuris lekker met je combi bussen.
De Thijs!quote:Koeman erkent: ‘Speelde al eerder met het idee om het terug te draaien’
Maandag, 4 november 2013 om 08:45
Joris Mathijsen speelde op 1 september thuis tegen Roda JC voor het laatst een hele wedstrijd voor Feyenoord in competitieverband. Daarna moest de 33-jarige verdediger genoegen met minder speelminuten. Mathijsen stelde zich echter professioneel op en kwam zondag in het uitduel van de Rotterdammers met SC Cambuur (0-2) in de tweede helft binnen de lijnen.
Miquel Nelom had in Leeuwarden geen grip op Jody Lukoki en zodoende koos Ronald Koeman ervoor om Bruno Martins Indi linksback te zetten en Mathijsen in het veld te brengen. De veteraan zal goed als zeker blijven staan. “Joris is door zijn routine een zekerheid”, zei Koeman. “Eigenlijk speelde ik al wat eerder met het idee om het terug te draaien. Tegen Cambuur was er nu een duidelijke aanleiding”, vertelt de oefenmeester in De Telegraaf.
Mathijsen, vooralsnog niet meer in beeld bij Oranje, was zelf blij met zijn herkansing in Friesland. "Deze invalbeurt doet me goed. We hebben na rust de nul gehouden en nog een doelpunt gemaakt. Ik heb niets te klagen", citeerde het ANP. Gepasseerd voelde hij zich naar eigen zeggen niet. “De ploeg won echter veel, waardoor ik op mijn kans moest wachten. Deze wedstrijd tegen Cambuur was het weer eens mijn beurt. Of ik tegen AZ in de basis mag beginnen? Dat moet je aan de trainer vragen. Maar ik heb en houd altijd hoop.''
Je hebt het steeds over die hoeveelheid wedstrijden die hij op z'n 18e speelt, maar dat hoeft toch niet per se te betekenen dat je een toptalent bent?quote:Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
Jij draaft wel heel erg door op een spelertje van 18. Ik denk dat er weinig eredivisie spelers zijn geweest die op hun 18 al zoveel competitie wedstrijden op het hoogste niveau hebben gespeeld.
Als je clasie hebt die in de opbouw hopeloos is
Als je Immers heb die nog geen pass over 2 meter kan geven
Dan is Vilhenna de speler op het middenveld die een hoop moet doen wat die eigenlijk nog niet kan.
Vilhenna zou bij een ploeg met spelers om zich heen met meer kwaliteiten pas echt kunnen renderen. Nu moet hij teveel doen en teveel rotzooi van andere opknappen voor zo een jonge speler.
Zeker, maar kan nog veel beter.quote:Op maandag 4 november 2013 09:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Clasie is toch wel cruciaal voor dit team denk ik, helemaal op de manier zoals hij de laatste weken speelt.
Dat wel, maar is erg afhankelijk van de spelers om zich heen. Ik denk dat Clasie zo'n speler is die meegroeit met het niveau van zijn teamgenoten.quote:
Haha, waar komt dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 4 november 2013 10:12 schreef Caland het volgende:
Sta je dan. Met je kop in de krant.
Dat wordt weer verhuizen
[ afbeelding ]
Nouja, het grote voordeel is dat BMI op linksback verdedigend wat beter is dan Nelom. Nelom is aanvallend goed, maar verdedigend niet meedogenloos genoeg. Staat ook vaker linkshalf dan linksachter in de praktijk.quote:Op maandag 4 november 2013 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Hopelijk Mathijssen in de basis volgende week.
Nog steeds een van de betere verdedigers van deze competitie, ondanks zijn leeftijd en loop vermogen.
quote:Op maandag 4 november 2013 10:12 schreef Caland het volgende:
Sta je dan. Met je kop in de krant.
Dat wordt weer verhuizen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |