Die is ook nog nooit ergens eerste keeper geweest toch?quote:Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heeft toch ook wel een relaxte baan hoor
Excelsior ooit, dacht ik. En hij was erbij in 1999.quote:Op maandag 4 november 2013 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is ook nog nooit ergens eerste keeper geweest toch?
Zijn stats zijn niet bijster bijzonder zeg maarquote:Op maandag 4 november 2013 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Excelsior ooit, dacht ik. En hij was erbij in 1999.Maar zijn laatste officiële wedstrijd zal bij Vitesse zijn geweest? Echt al 5 seizoenen geleden?
vier jaar eruit gelegen, maar toch is 86 wedstrijden in 16 seizoenen profvoetbal wel echt fucking weinig natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn stats zijn niet bijster bijzonder zeg maar
kampioen met ajax :dquote:Op maandag 4 november 2013 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn stats zijn niet bijster bijzonder zeg maar
twitter:GPelle9 twitterde op maandag 04-11-2013 om 13:18:14Finally, I am on Twitter! Next friday I will raffle two tickets for #FeyAza among all my followers FF&RT @Feyenoord http://t.co/W6NnrSUFej reageer retweet
Bij trainingen scheldt hij Mulder en vooral Lamprou helemaal kapot. Vooral bij de spelletjes als keepvolley.quote:
Keertje of 40-45 lekkerder dan Sanna.quote:Op maandag 4 november 2013 13:35 schreef Grifte het volgende:
De grote vraag is echter, is zijn vriendin actief op twitter?
Sanna V2
Echt niet.quote:Op maandag 4 november 2013 13:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Keertje of 40-45 lekkerder dan Sanna.
Elke keer als ik aan Sanna denk zie ik weer die filmpjes met haar infantiele kutgedrag voorbij komen. Doe mij maar een klasse waffie als Viktoria.quote:
Ik kan er wel om lachen die gekunstelde bijnaam, geboren uit pure 'onmacht'. Volgens mij heeft nog nooit iemand in Rotterdam er een fuck om gegeven.quote:Op maandag 4 november 2013 13:52 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Na AT5 nu ook NRC.
Ludiek hoor
Tuurlijk niet, gewoon erbij houden dit seizoen, kan overal spelen voorin. Je moet niet vergeten dat hij best wat aardige wedstrijden heeft gespeeld vanaf de flank met goede acties en assists, dus heb liever hem als stand-in dan Verhoek.quote:Op maandag 4 november 2013 14:07 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Armenteros echt zwaar tegenvallen. In de winterstop terugsturen naar Anderlecht.
In de winterstop is natuurlijk wat overdreven, maar ik vind niet dat hij Feyenoord nou beter maakt.quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon erbij houden dit seizoen, kan overal spelen voorin. Je moet niet vergeten dat hij best wat aardige wedstrijden heeft gespeeld vanaf de flank met goede acties en assists, dus heb liever hem als stand-in dan Verhoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |