Een dikke container... Elke keer werd het weer onbesteld toegevoegd.quote:Op zondag 3 november 2013 14:55 schreef Halldor het volgende:
Hebben jullie ook nog zoveel Unox mutsen over?
Van de week maar uit laten delen bij de kassa denk ik.
Het ging in het begin van de week ook niet goed omdat de initiële levering van de mutsen niet automatisch in de voorraad werd geboekt.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Fivel het volgende:
[..]
Een dikke container... Elke keer werd het weer onbesteld toegevoegd.
Ja zelfde voor die week ervoor met Heineken mono en halve liters. Ging toen ook fout met intieel.quote:Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het ging in het begin van de week ook niet goed omdat de initiële levering van de mutsen niet automatisch in de voorraad werd geboekt.
Nieuwstraat, Breda.quote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Want die uit het vorige topic wordt niet wat
Eerst even uitboeken uit de voorraad. En dan uitdelen. Hebben slechts 4 displaydozen over. Maar goed bij die dingen maak ik me er nooit zo druk om die zijn toch gratis ingestuwd.quote:Op zondag 3 november 2013 14:55 schreef Halldor het volgende:
Die mutsen zijn ervoor bedoeld om extra producten te verkopen. Als je ze altijd na een actie bij de kassa uit laat delen dan wacht de klant wel tot de actie af is gelopen, want dan krijgt de klant ze gratis bij de kassa. Dan kun je ze beter bewaren en de volgende keer dat je weer producten van Unox in de aanbieding hebt, erbij leggen.quote:Op zondag 3 november 2013 14:55 schreef Halldor het volgende:
Heb ze al weg geteld, de waarde is toch maar ¤ 0,01quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Eerst even uitboeken uit de voorraad. En dan uitdelen. Hebben slechts 4 displaydozen over. Maar goed bij die dingen maak ik me er nooit zo druk om die zijn toch gratis ingestuwd.
Die redenatie begrijp ik, maar ik heb geen ruimte om een complete container op te slaan.quote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef JesseW het volgende:
[..]
Die mutsen zijn ervoor bedoeld om extra producten te verkopen. Als je ze altijd na een actie bij de kassa uit laat delen dan wacht de klant wel tot de actie af is gelopen, want dan krijgt de klant ze gratis bij de kassa. Dan kun je ze beter bewaren en de volgende keer dat je weer producten van Unox in de aanbieding hebt, erbij leggen.
Heb je dan een heel erg klein magazijn of overdreven veel restanten?quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Halldor het volgende:
[..]
Die redenatie begrijp ik, maar ik heb geen ruimte om een complete container op te slaan.
Druk maken over ruimte voor paar containers.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Halldor het volgende:
Die redenatie begrijp ik, maar ik heb geen ruimte om een complete container op te slaan.
Deze week zijn de Unox rookworsten toch ook in de aanbieding? Daar kan je die mutsen prima bij presenteren. Maar goed, ieder zijn keuzes natuurlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Halldor het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel op blijven slaan. We zijn geen opslagplaats. Daar huurt AH maar zelf een ruimte voor.quote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef JesseW het volgende:
[..]
Die mutsen zijn ervoor bedoeld om extra producten te verkopen. Als je ze altijd na een actie bij de kassa uit laat delen dan wacht de klant wel tot de actie af is gelopen, want dan krijgt de klant ze gratis bij de kassa. Dan kun je ze beter bewaren en de volgende keer dat je weer producten van Unox in de aanbieding hebt, erbij leggen.
Vreemd dat de sensor op de agf afdeling gericht is...quote:Op zondag 3 november 2013 15:41 schreef einschtein het volgende:
Vanochtend alarm bij onze winkel, de zone bij de hoofdingang. Oorzaak? Gevallen zakje knoflook.Nou, weten we in ieder geval dat dat ook nog werkt.
Als ik niet vergeet, zal ik eens foto's maken van wat wij in de magazijn hebben staan.quote:Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef einschtein het volgende:
Ja, zo kun je alles wel op blijven slaan. We zijn geen opslagplaats. Daar huurt AH maar zelf een ruimte voor.
Als wij ze over hebben, dan gaan wij zo hoogst waarschijnlijk ook gewoon weggeven
Het is november, we gaan straks de winterperiode in. Je wordt in de winter dood gegooid met de rookworsten van Unox die om de week in de aanbieding komen. Als je aan het einde van de winter die container nog steeds in het magazijn hebt staan dan zou ik inderdaad ze inderdaad weggeven, maar niet als de winter nog niet eens is begonnen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel op blijven slaan. We zijn geen opslagplaats. Daar huurt AH maar zelf een ruimte voor.
Als wij ze over hebben, dan gaan wij zo hoogst waarschijnlijk ook gewoon weggeven.
Knoflook ligt een halve meter na de klaphekjes, misschien dat je daarom getriggered is.quote:Op zondag 3 november 2013 15:43 schreef Fivel het volgende:
[..]
Vreemd dat de sensor op de agf afdeling gericht is...
Wij hebben genoeg troep in het magazijn staan. Het is niet dat het krapjes is, maar als we al bjjvoorbeeld een stand van een demonstratie moeten bewaren, is het al zoeken naar een plek zodst we er geen last van hebben. Als we bij iedere weggeef actie denken 'ah, dat kunnen we later wel weer kwijt', dan gaat het snel.quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Als ik niet vergeet, zal ik eens foto's maken van wat wij in de magazijn hebben staan.
Ongetwijfeld. Ik denk alleen dat menig (A)SM er hetzelfde over denkt. Ik hoor mijn vorige SM al zeggen 'ik hoef die troep niet in mijn magazijn'.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef JesseW het volgende:
[..]
Het is november, we gaan straks de winterperiode in. Je wordt in de winter dood gegooid met de rookworsten van Unox die om de week in de aanbieding komen. Als je aan het einde van de winter die container nog steeds in het magazijn hebt staan dan zou ik inderdaad ze inderdaad weggeven, maar niet als de winter nog niet eens is begonnen.
Ik hoop dat menig (A)SM wat beters te doen heeft dan zich druk te maken om die extra container in het magazijn.quote:Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij hebben genoeg troep in het magazijn staan. Het is niet dat het krapjes is, maar als we al bjjvoorbeeld een stand van een demonstratie moeten bewaren, is het al zoeken naar een plek zodst we er geen last van hebben. Als we bij iedere weggeef actie denken 'ah, dat kunnen we later wel weer kwijt', dan gaat het snel.
[..]
Ongetwijfeld. Ik denk alleen dat menig (A)SM er hetzelfde over denkt. Ik hoor mijn vorige SM al zeggen 'ik hoef die troep niet in mijn magazijn'.
Nu je het zegt, dat laatste. Die kartonnen winkeltjes, die je moest kopen voor ¤7,50, hebben wij ooit ook eens weggegeven. Kregen we een klacht over binnen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef JesseW het volgende:
[..]
Ik hoop dat menig (A)SM wat beters te doen heeft dan zich druk te maken om die extra container in het magazijn.
Ik heb het ook niet over iedere weggeef actie, maar bij die Unox mutsen weet je gewoon dat het niet lang achter blijft liggen. Glazen die over zijn gaan bijvoorbeeld direct naar de kantine. Ik denk dat je die mutsen nog beter weg kunt gooien als uit laten delen bij de kassa. Je zult er ongetwijfeld een aantal mensen blij mee maken, maar je krijgt alleen maar gezeur van de mensen die wel speciaal een rookworst hebben gekocht voor die muts.
Scan ze altijd via de kassa uit met lokale prijs 0.quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef Halldor het volgende:
[..]
Heb ze al weg geteld, de waarde is toch maar ¤ 0,01
Als de medewerkers dat ding iedere keer verplaatsen omdat hij in de weg staat gaat dat tenkoste van de productiviteit.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef JesseW het volgende:
[..]
Ik hoop dat menig (A)SM wat beters te doen heeft dan zich druk te maken om die extra container in het magazijn.
Ik heb het ook niet over iedere weggeef actie, maar bij die Unox mutsen weet je gewoon dat het niet lang achter blijft liggen. Glazen die over zijn gaan bijvoorbeeld direct naar de kantine. Ik denk dat je die mutsen nog beter weg kunt gooien als uit laten delen bij de kassa. Je zult er ongetwijfeld een aantal mensen blij mee maken, maar je krijgt alleen maar gezeur van de mensen die wel speciaal een rookworst hebben gekocht voor die muts.
Wij hadden er vroeger eentje op een kantoor staan waar een faxapparaat in de baan van de sensor stond.. Heeft heel wat valse meldingen opgeleverd voordat men doorhad waardoor dat kwam!quote:Op zondag 3 november 2013 15:43 schreef Fivel het volgende:
Vreemd dat de sensor op de agf afdeling gericht is...
Ja herkenbaar of de printer die zijn rapporten print. Moesten we iedere keer de papierla eruit halen tot ze een oplossing hadden verzonnen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:32 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij hadden er vroeger eentje op een kantoor staan waar een faxapparaat in de baan van de sensor stond.. Heeft heel wat valse meldingen opgeleverd voordat men doorhad waardoor dat kwam!
Je kunt die automatische rapporten gewoon uitschakelen via TEXT?quote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja herkenbaar of de printer die zijn rapporten print. Moesten we iedere keer de papierla eruit halen tot ze een oplossing hadden verzonnen.
Of rerouten naar een printer die niet onder een sensor staat.quote:Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt die automatische rapporten gewoon uitschakelen via TEXT?
Hmmm, mujentas heeft een manier ontdekt zodat hij toch in FORM kan vanaf een andere locatiequote:
Maar Momo wordt niet geblokkeerdquote:Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef joey_k het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kan niet, terminal geeft geen voorraad aan en FVOS op je PC wordt geblokkeerd.
Altijd fijn als de plastic tasjes in je steekproef zitten.
Maar Momo wordt niet geblokkeerdquote:Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef joey_k het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kan niet, terminal geeft geen voorraad aan en FVOS op je PC wordt geblokkeerd.
Altijd fijn als de plastic tasjes in je steekproef zitten.
ga daar eens naar kijkenquote:Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt die automatische rapporten gewoon uitschakelen via TEXT?
Kan je alleen vast niet versturen danquote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef Fivel het volgende:
Formulieren zijn idd vanaf thuis te benaderenMaar ja, wat heb je eraan.
Gebruik je de kaart die je thuisgestuurd kreeg?quote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Even een vraag over de nieuwe bonuskaart. Hoe werkt dat nu met MVP? Ik heb mijn kaart geactiveerd endan? AH kan toch niet ruiken dat ik het ben?
Oh nee? hoe kan het dan dat de MVP naar je huisadres is verzonden??quote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Even een vraag over de nieuwe bonuskaart. Hoe werkt dat nu met MVP? Ik heb mijn kaart geactiveerd endan? AH kan toch niet ruiken dat ik het ben?
Had hem ook, beetje karige enquêtequote:Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef joey_k het volgende:
Tsss op zondag een enquete versturen mbt het MBO...
Dan hebben jullie dus andere schetsen dan normale ah's:quote:Op zondag 3 november 2013 18:37 schreef UncleSam het volgende:
De Unox mutsen stonden voor de 99 week gewoon weer ingetekend op de kop met rookworsten en soepen.
Hoe kan je vanaf thuis bij de schetsen?quote:Op zondag 3 november 2013 18:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dan hebben jullie dus andere schetsen dan normale ah's:
[ afbeelding ]
Onze ASM heeft die enveloppen allemaal weggegooid.quote:Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef joey_k het volgende:
Tsss op zondag een enquete versturen mbt het MBO...
DM, met dank aan Fivel.quote:Op zondag 3 november 2013 18:48 schreef Halldor het volgende:
Hoe kan je vanaf thuis bij de schetsen?
Wat zal jullie filiaal dan goed scoren op het MBOquote:Op zondag 3 november 2013 18:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Onze ASM heeft die enveloppen allemaal weggegooid.
Correct, op feestdagen krijg je dus als je normaal ook zou werken je werkuren uitbetaald. Daarnaast krijg je je gewerkte uren met een toeslag van 100%quote:Op zondag 3 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:
Buitenstaander hier. Kan iemand me de logica achter de BCD uren uitleggen?
Dat je ze -onder voorwaarden- krijgt uitbetaald als je niet kunt werken omdat de winkel gesloten is, alla. Maar krijg je dan -bovenop je betaalde vrije dag- ook nog eens 100% toeslag?of mis ik ergens iets?
Als je de kaart gebruikt die je thuis hebt gestuurd dan is die barcode gekoppeld aan jouw naam en dus ook jouw medewerkervoordeelplan als ik het goed heb begrepen.quote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef terrorsjaak het volgende:
I know. Gelukkig niet mijn beslissing geweest, weet ook niet zeker waarom hij ze heeft weggegooid.quote:Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef joey_k het volgende:
[..]
Wat zal jullie filiaal dan goed scoren op het MBO
Hebben jullie daar een actiekop vrij voor dan?quote:Op zondag 3 november 2013 18:57 schreef Questionmarks het volgende:
Wij gaan die zwarte reus, witte reus etc. gewoon op 5 planken presenteren, geen gezicht anders..
Zal me niets verbazen als ik daar ook bij zit. Afgelopen donderdag was er een, daar was een collega heen gestuurd. Daarna was ie vol.quote:
Jepquote:Op zondag 3 november 2013 18:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hebben jullie daar een actiekop vrij voor dan?
Wij gaan met 5 man uit het filiaal, o.a. ASM. Plek voor 12 man als het goed is??quote:Op zondag 3 november 2013 18:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als ik daar ook bij zit. Afgelopen donderdag was er een, daar was een collega heen gestuurd. Daarna was ie vol.
Daar was mijn TL niet zo blij mee. Had liever gezien dat de ASM mij daar heen had gestuurd i.p.v. mijn collega.
Ja, maar die andere zat dus bijna vol. Hij was de enige die heen ging van ons filiaal.quote:Op zondag 3 november 2013 19:01 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Wij gaan met 5 man uit het filiaal, o.a. ASM. Plek voor 12 man als het goed is??
Ben je wel aangemeld voor een in de regio? Dan kan 't best zijn dat je dan ook moet. Lachequote:Op zondag 3 november 2013 19:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, maar die andere zat dus bijna vol. Hij was de enige die heen ging van ons filiaal.
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 18:38 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Gebruik je de kaart die je thuisgestuurd kreeg?
Ja maar die is toch precies hetzelfde als de nieuwe bonuskaartquote:Op zondag 3 november 2013 18:38 schreef joey_k het volgende:
[..]
Oh nee? hoe kan het dan dat de MVP naar je huisadres is verzonden??
Een kleine hint:quote:Op zondag 3 november 2013 19:14 schreef terrorsjaak het volgende:
Ja maar die is toch precies hetzelfde als de nieuwe bonuskaart
En in die brief staat het niet heel erg duidelijk.
Oh zoquote:Op zondag 3 november 2013 19:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Een kleine hint:
Ze schrijven de barcode van de bonuskaart op voordat ze hem naar aan jou gekoppelde huisadres sturen.
Je zult elke kassabon naar het hoofdkantoor moeten sturen onder vermelding van 'mvp terrorsjaak'.quote:
Ze werken zoals ze op een pc in een winkel werken. Ik hoop alleen dat HK controleert op ip adres bij het verwerken van diverse formulierenquote:Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Kan je alleen vast niet versturen dan
Volgens mij zijn ze bezig om die formulieren van winkelweb af te halen en te plaatsen in de Plaza omgeving.quote:Op zondag 3 november 2013 19:22 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ze werken zoals ze op een pc in een winkel werken. Ik hoop alleen dat HK controleert op ip adres bij het verwerken van diverse formulieren
Die link kende ik niet. Ik heb de pagina die we ook te zien krijgen in de winkel. Dat adres kan je ook thuis bezoeken..quote:Op zondag 3 november 2013 19:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bezig om die formulieren van winkelweb af te halen en te plaatsen in de Plaza omgeving.
https://plaza.ah.nl/store_rendering_p2/wps/myportal/ahplaza/form
Die link die jij gebruikt was oorspronkelijk bedoelt om de winkelwedstrijd site te benaderen vanaf huisquote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef Fivel het volgende:
[..]
Die link kende ik niet. Ik heb de pagina die we ook te zien krijgen in de winkel. Dat adres kan je ook thuis bezoeken..
Oh, dus die toeslag is als je werkt? Dat je dan in totaal 200% krijgt? Dan heb ik de OP niet goed begrepen.quote:Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef Halldor het volgende:
[..]
Correct, op feestdagen krijg je dus als je normaal ook zou werken je werkuren uitbetaald. Daarnaast krijg je je gewerkte uren met een toeslag van 100%
Daar zie ik geen worpen opstaanquote:Op zondag 3 november 2013 20:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zelfde link als ik je gisteren stuurde
Geen idee. Dacht eerst dat het helemaal niet meer door ging, maar toen hoorde ik het dus van mijn TL.quote:Op zondag 3 november 2013 19:04 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ben je wel aangemeld voor een in de regio? Dan kan 't best zijn dat je dan ook moet. Lache
Die stonden er ook niet opquote:Op zondag 3 november 2013 20:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Klopt, de link die ie stuurt gaan over actie-schetsen.
actieschetsen en formulieren voor thuis. Al zou ik het formulier van de non-food wel thuis willen checken en bestellen. Nu hebben zondagswinkels voordeel.quote:Op zondag 3 november 2013 20:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die stonden er ook niet op
Maar heb nu wel de juiste link ontvangen
hahaha,quote:Op zondag 3 november 2013 20:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Stond vandaag nog een hele container met Lotus toiletpapier tussen de initiële actie containers
Tja weet ook eigenlijk niet wat ik ermee moetquote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
actieschetsen en formulieren voor thuis. Al zou ik het formulier van de non-food wel thuis willen checken en bestellen. Nu hebben zondagswinkels voordeel.
Hehe, ik kan dat formulier bekijken en er is nog voldoende voorraadquote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
actieschetsen en formulieren voor thuis. Al zou ik het formulier van de non-food wel thuis willen checken en bestellen. Nu hebben zondagswinkels voordeel.
Heb de actie maar verlengd en het voor de TL van morgen achtergelaten. Die was immers ook verantwoordelijk voor de initiële actie en ik heb geen ruimte meer in de winkelquote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
hahaha,
We hebben max 5 pakken over gelukkig
De witte reus van volgende week maak ik me wel zorgen over.
Dat kan denk ik ook wel hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die heb ik ook voor je...quote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Af en toe wordt initieel/huidige actie bij ons verkeerd uitgesplitst en gezien we initieel op woensdag krijgen, is het af en toe best jammer/pijnlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 20:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Stond vandaag nog een hele container met Lotus toiletpapier tussen de initiële actie containers
Paar maanden terug stond er gewoon een container koffie/koek bij ons tussen de initiële actie. En mijn collega zichzelf maar afvragen waarom er zoveel lege vakken warenquote:Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Af en toe wordt initieel/huidige actie bij ons verkeerd uitgesplitst en gezien we initieel op woensdag krijgen, is het af en toe best jammer/pijnlijk.
haha met de link die mujentas post gaf namelijk niet de non food bestellingquote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef Fivel het volgende:
[..]
Hehe, ik kan dat formulier bekijken en er is nog voldoende voorraadAlles is nog >200, behalve 1 product.
Nog meer schoencadeautjes.quote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef Fivel het volgende:
[..]
Hehe, ik kan dat formulier bekijken en er is nog voldoende voorraadAlles is nog >200, behalve 1 product.
Nee, die moet je ook niet hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 20:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
haha met de link die mujentas post gaf namelijk niet de non food bestelling
De laatste keren komt trouwens weer een enorme hoeveelheid niet uitgesplitst binnen. Gisteren hebben we vijf karren uitgesplitst en woensdag minimaal vijf... Terwijl het twee maanden terug een kar of drie-vier was, naast initieel van NF.quote:Op zondag 3 november 2013 20:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Paar maanden terug stond er gewoon een container koffie/koek bij ons tussen de initiële actie. En mijn collega zichzelf maar afvragen waarom er zoveel lege vakken waren
Maar inderdaad, het uitsplitsen van initiële actie die niet gesplits binnenkomt is vaak dramatisch. Terwijl het controleren van de initiële actie toch echt onderdeel is van het proces.
Gaan jullie ook bij elkaar langs enzo?quote:Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef zuidplijn het volgende:
Contact is zojuist met 1,5 jaar verlengd
quote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gaan jullie ook bij elkaar langs enzo?
quote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
oeps fijn zo'n spellingscontrole :$ bedoelde natuurlijk contractquote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maar in ieder geval gefeliciteerdquote:Op zondag 3 november 2013 20:55 schreef zuidplijn het volgende:
[..]
oeps fijn zo'n spellingscontrole :$ bedoelde natuurlijk contract
We hebben al voldoende speelgoed in de winkelquote:Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef ikbenschipper het volgende:
BE van die Furby is echt te groot voor ons 120 van die dingen. Maar goed laat ik het maar niet doen,
De rest best leuk zo naar sinterklaas toe maar ja ben zo bang er toch weer mee te blijven zitten..... Het muiltjesspel dat ik vorig jaar bestelde was geen succes.
Ja dat heb ik ook al zit er dit keer wel echt nog wat leuks bij maar de BE's zijn te groot.quote:Op zondag 3 november 2013 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
We hebben al voldoende speelgoed in de winkel
Bij ons loopt speelgoed helemaal niet, we bestellen wel regelmatig andere artikelen via het formulierquote:Op zondag 3 november 2013 20:59 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al zit er dit keer wel echt nog wat leuks bij maar de BE's zijn te groot.
Hopelijk gaat de verkoop nog wat aantrekken, want de verkoop is om te huilen. Maar goed, het is ook nog geen Sinterklaasquote:Op zondag 3 november 2013 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
We hebben al voldoende speelgoed in de winkel
Wat. Direct 120? Krijg je een hele pallet ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef ikbenschipper het volgende:
BE van die Furby is echt te groot voor ons 120 van die dingen. Maar goed laat ik het maar niet doen,
De rest best leuk zo naar sinterklaas toe maar ja ben zo bang er toch weer mee te blijven zitten..... Het muiltjesspel dat ik vorig jaar bestelde was geen succes.
Minimale afname via dat formulier is 10 colli. Als de BE van die dingen 12 is, dan weet je het welquote:Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat. Direct 120? Krijg je een hele pallet ofzo?
minimaal 10 colli afnemen met een BE van 12 is te gortigquote:Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat. Direct 120? Krijg je een hele pallet ofzo?
Ah, op die fiets. Wat stom.quote:Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Minimale afname via dat formulier is 10 colli. Als de BE van die dingen 12 is, dan weet je het wel
Waren die hogedrukreinigers GarageSale producten?quote:Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef donald500 het volgende:
Wij hebben ook veel schoencadeautjes en speelgoed verkoopt totaal niet goed.
Ook hebben we nog veel van die hogedrukreinigers staan.
Staan allang in de winkel, zijn er geloof ik 1 of 2 van verkocht.
Ja.quote:Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waren die hogedrukreinigers GarageSale producten?
Faalquote:Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef einschtein het volgende:
Van die filialen die buiten een groot spandoek buiten hebben hangen;
Iedere zondag open tot 21:00!
En dan vandaag om 20:40 al gesloten zijn.
Daar zit toch altijd recht van retour op? Lekker stom om als filiaal die spullen niet terug te sturenquote:
Dit jaquote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daar zit toch altijd recht van retour op? Lekker stom om als filiaal die spullen niet terug te sturen
Edit: Oh nee, je moest volgens mij die keer intekenen waardoor je het recht van retour opgaf
Oh dat weet ik allemaal niet.quote:
Wij hebben 2 tv's en 1 koffieapparaat verkocht.quote:Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef donald500 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet.
Maar ze staan er al weken en echt geen enkele klant kijkt er naar om.
Net zoals die televisies en espressomachines van afgelopen week.
Ook niks van verkocht.
Is de prijs op bol.com hetzelfde dan?quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wij hebben 2 tv's en 1 koffieapparaat verkocht.
Gisteren een doos (koffieapparaat) uitgepakt voor een klant, alles laten zien enzo. Kreeg ik als opmerking "Ja, ik bestel hem wel op Bol.com want daar krijg ik 2,50 extra korting met de nieuwe bonuskaart"
Graag gedaan.
Ja. Staat ook op de promo "Ook te bestellen op Bol.com" en als het was uitverkocht in het filiaal kon je klanten doorverwijzen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is de prijs op bol.com hetzelfde dan?
Je had ook natuurlijk haar 3 euro korting kunnen bieden...quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gisteren een doos (koffieapparaat) uitgepakt voor een klant, alles laten zien enzo. Kreeg ik als opmerking "Ja, ik bestel hem wel op Bol.com want daar krijg ik 2,50 extra korting met de nieuwe bonuskaart"
Graag gedaan.
Wat een opmerking weer van dat mens.quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Dan had ik die 2,50 teruggeven aan de klant..quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ja alles kan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef Halldor het volgende:
[..]
Je had ook natuurlijk haar 3 euro korting kunnen bieden...
Wij hadden nog 1 tv over (van de 10) en nog 2 koffieapparaten (van de 5).quote:Op zondag 3 november 2013 21:16 schreef exelletor het volgende:
Wij hebben gewoon zeven tv's en twee espresso's verkocht dacht ik?
Voor die ¤2,50 had ik niet moeilijk gedaan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wij hebben ook maar 1 tv verkocht en geen koffieapparaten dacht ik.quote:Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef Fivel het volgende:
[..]
Wij hadden nog 1 tv over (van de 10) en nog 2 koffieapparaten (van de 5).
Ja, achteraf gezien had ik de klant dat ook kunnen aanbieden. Niet aan gedacht op dat moment.quote:Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Voor die ¤2,50 had ik niet moeilijk gedaan.
Maar ik had als klant zijnde ook niet moeilijk gedaan over die ¤2,50. Een medewerker haalt hem uit de doos voor je, laat alles zien en dan ga je lastig doen over die ¤2,50.
Ach, achteraf had die klant ook niet zo moeilijk moeten doen. Jij doet moeite voor die klant, dan zou ik als klant zijnde niet moeilijk gaan doen om die ¤2,50.quote:Op zondag 3 november 2013 21:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien had ik de klant dat ook kunnen aanbieden. Niet aan gedacht op dat moment.
Ze zeggen dat ze op bol.com gaan bestellen, ondertussen een smoes om het niet te kopenquote:Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ach, achteraf had die klant ook niet zo moeilijk moeten doen. Jij doet moeite voor die klant, dan zou ik als klant zijnde niet moeilijk gaan doen om die ¤2,50.
Dat ook waarschijnlijkquote:Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze op bol.com gaan bestellen, ondertussen een smoes om het niet te kopen
Wat is deze? (PMquote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef joey_k het volgende:
Oké je kunt dus diverse "winkelpagina's" thuis opvragen: Wap, Actieschetsen, FORM, oude winkelweb, inloggen HT's andere fillialen en alle images die op ww gebruikt worden...
Zijn er nog meer? (Via PM)
Genoegquote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef joey_k het volgende:
Oké je kunt dus diverse "winkelpagina's" thuis opvragen: Wap, Actieschetsen, FORM, oude winkelweb, inloggen HT's andere fillialen en alle images die op ww gebruikt worden...
Inloggen HT? Meen je niet! PM!quote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef joey_k het volgende:
Gewoon het filiaalnummer veranderen in de link op de winkelcomputer.quote:
Supportquote:Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gewoon het filiaalnummer veranderen in de link op de winkelcomputer.
Maar goed, je hebt dan alsnog een naam/ww nodig
Ik doe de wijnen wel evenquote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef mujentas het volgende:
We kunnen ook natuurlijk even allemaal op Joey_k's naam inloggen en de halve winkel wegtellen
Vind wel een prachtige prank op je laatste werkdag. Lekker wijnthema, actie wijnen en de top wijnen op 0 zetten.quote:
Hahahquote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vind wel een prachtige prank op je laatste werkdag. Lekker wijnthema, actie wijnen en de top wijnen op 0 zetten.
Op alle computers, maar alleen als je die dag nog niet de RE Tool vanuit Plaza hebt benaderd, anders blijft je filiaalnummer 'hangen' tot je de computer weer opnieuw opstart of de cache wist.quote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Via de RE-tool kun je ook de voorraad van andere filialen bekijken. Althans, op sommige computers.
Zijn ze vast blij mee.quote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vind wel een prachtige prank op je laatste werkdag. Lekker wijnthema, actie wijnen en de top wijnen op 0 zetten.
Overigens hadden ze bij ons twee weken terug een foutje gemaakt met het bestellen van wijnthema wijn en toen kregen we dus 20 dozen aan wijn wat twee flessen per week verkoopt. Zou dus een jaar bij ons moeten blijven staan, maar uiteindelijk besloten ze het gister maar op een plank te zetten....quote:
Dat is toch die link voor op de winkelcomputer?quote:Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Had ik je die niet aan het begin van het jaar gestuurt ofzo?
Ik wil hem ook wel hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef mujentas het volgende:
Dit is niks nieuws, behalve dat Joey_k zegt dat het vanaf thuis te benaderen isquote:Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zelfde, gewoon het filiaalnummer vervangen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is toch die link voor op de winkelcomputer?
Die was toch alleen geldig op winkel-computer?quote:Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je.quote:Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die was toch alleen geldig op winkel-computer?
lololololololquote:Op zondag 3 november 2013 21:40 schreef mujentas het volgende:
Oh zo bedoel je.
Ik denk niet dat je die van buitenaf kunt openen.
Tenzij je Joey_k heet en met je handterminal stiekem achter een naburig filiaal gaat staan.
Deze manquote:Op zondag 3 november 2013 21:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je.
Tenzij je Joey_k heet en met je handterminal stiekem achter een naburig filiaal gaat staan.
Ik zie het wel voor me. Lange regenjas aan. Hoed op.quote:Op zondag 3 november 2013 21:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je.
Op een bankje zitten voor het filiaal met een krant voor zijn gezichtquote:Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me. Lange regenjas aan. Hoed op.
Incognito, casual gedrag vertonendquote:Op zondag 3 november 2013 21:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Op een bankje zitten voor het filiaal met een krant voor zijn gezicht
Zet de teamleider je gelijk aan het werk om de bodembakken in het bier/fris pad te soppen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:53 schreef joey_k het volgende:
Waarom zo moeilijk doenik trek gewoon m'n Ah fleecetrui aan, loop naar binnen en doe net alsof ik 1 van hun ben
Slim. Ze kijken toch niet raar op, nieuwe mensen stellen zich toch al niet meer voor.quote:Op zondag 3 november 2013 21:53 schreef joey_k het volgende:
Waarom zo moeilijk doenik trek gewoon m'n Ah fleecetrui aan, loop naar binnen en doe net alsof ik 1 van hun ben
Gewoon een teamleider-overhemd aandoen en al het personeel ander werk laten doenquote:Op zondag 3 november 2013 21:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zet de teamleider je gelijk aan het werk om de bodembakken in het bier/fris pad te soppen.
En zeggen ook niets als ze binnen komen lopenquote:Op zondag 3 november 2013 21:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Slim. Ze kijken toch niet raar op, nieuwe mensen stellen zich toch al niet meer voor.
Medewerkers zijn uitgesloten van deelnamequote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef mujentas het volgende:
Ik heb net even meegedaan aan die facebook actie om een jaar lang gratis boodschappen te winnen. Zal toch wel niets worden
Maar jij bent natuurlijk niet in dienst bij Albert Heijnquote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef mujentas het volgende:
Ik heb net even meegedaan aan die facebook actie om een jaar lang gratis boodschappen te winnen. Zal toch wel niets worden
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Medewerkers zijn uitgesloten van deelname
Tuurlijk, want anders vul je de informatie niet in en weet de grote-boze supermarktconcern al je gegevens niet.quote:Op zondag 3 november 2013 22:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
JaDie actievoorwaarden laten ze ook pas zien NA het invullen
Maargoed, ik had het kunnen weten though
Jammer johquote:Op zondag 3 november 2013 22:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb medelijden met jequote:Op zondag 3 november 2013 22:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mail Henk wel even voor pica's.quote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Geen pica's van het aangeboden object?
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Geen pica's van het aangeboden object?
quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Waar heb je die foto vandaan, trouwens? Of weet je uit welk filiaal ie komt?
https://twitter.com/Blend_TVquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Linkje naar profiel? Mag via DM.
Feest!quote:Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef einschtein het volgende:
Alweer alarm bij ons.Stonden 2 politie auto's te wachten bij aankomst.
Zozo, lekker alarm uurtjes (minimaal 4 per keer)quote:Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef einschtein het volgende:
Geverifieerd alarm?quote:Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef einschtein het volgende:
Hoeveel vang je eigenlijk als je dan moet komen?quote:Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef einschtein het volgende:
Minimaal 2 uur alarmopvolging, die dan ook weer 200% zijn. Dus 4 uur minimaal. Al is het voor 5 minuten dan is dat meteen dus 4 uur. Mocht het langer duren dan 2 uur, bijv uitval dv en moeten wachten op monteur dan is het aantal uur dat je er bent en dan 200%quote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel vang je eigenlijk als je dan moet komen?
Minimaal 2 uur tegen 200%quote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alweer tijdje geleden dat ik ben gebeld, hadden vaak storingen van koelcellen etc en dan ook vaak paar week achter elkaar. Tegenwoordig helemaal niks (gelukkig).quote:
Wij mogen het met een schouderklopje doen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 23:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij mogen het met een schouderklopje doen.
Ik laatst nog 2 keer op een avond, gelukkig voor dat ik naar bed ging.quote:Op zondag 3 november 2013 23:04 schreef Fivel het volgende:
[..]
Alweer tijdje geleden dat ik ben gebeld, hadden vaak storingen van koelcellen etc en dan ook vaak paar week achter elkaar. Tegenwoordig helemaal niks (gelukkig).
Geverifieerd. Zelfde zone als vorihe keer.quote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Geverifieerd alarm?
Of heeft een buurtbewoner even met de lokale Hermandad gebeld?
Misschien een muisquote:Op zondag 3 november 2013 23:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Geverifieerd. Zelfde zone als vorihe keer.
Ditmaal was er niets op het eerste gezicht te zien. Dus misschien was het vanochtend de knoflook ook niet.
Morgen maar even beter kijken, misschien dat er op de camera's wat te zien is.
Geverifieerd is als er meerdere zones in alarm gaan. Dan kan de alarmcentrale dus verifiëren dat er hoogstwaarschijnlijk iemand binnen is en dan sturen ze de Blauwe Helden meequote:Op zondag 3 november 2013 23:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Geverifieerd. Zelfde zone als vorihe keer.
Ditmaal was er niets op het eerste gezicht te zien. Dus misschien was het vanochtend de knoflook ook niet.
Morgen maar even beter kijken, misschien dat er op de camera's wat te zien is.
Stond, volgens mijn collega, 1 zone aangegeven. Pliesie stond in ieder geval te wachten.quote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Geverifieerd is als er meerdere zones in alarm gaan. Dan kan de alarmcentrale dus verifiëren dat er hoogstwaarschijnlijk iemand binnen is en dan sturen ze de Blauwe Helden mee
Haha, wij hadden serieus een grote spin die in de kantine voor sensor ging en daardoor alarm afging. Na een tijdje zagen we de spin zittenquote:
Ze kwamen de knoflook arresteren voor inbraakquote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Stond, volgens mijn collega, 1 zone aangegeven. Pliesie stond in ieder geval te wachten.
Wij hadden eentje in de bol van de camera zitten, iemand zat achter de camera's en opeens liep die spin er voor. Die gast maakte een beste sprong van de stoelquote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef Fivel het volgende:
[..]
Haha, wij hadden serieus een grote spin die in de kantine voor sensor ging en daardoor alarm afging. Na een tijdje zagen we de spin zitten
Bang zijn voor een spinnetjequote:Op zondag 3 november 2013 23:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij hadden eentje in de bol van de camera zitten, iemand zat achter de camera's en opeens liep die spin er voor. Die gast maakte een beste sprong van de stoel
Werd laatst door de caissiere B die achter de balie omgeroepen. Kom ik daar zegt ze 'Ik moet voor deze klant wat in het bonusboekje opzoeken maar er zit een spin op, (wijst naar stapel boekjes), wil je die even weghalen?'quote:
Jajaquote:Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zijn zoveel mensen bang voorIk gelukkig niet.
Bij ons heeft het iets van een jaar geduurd voordat we van alle muizen verlost waren... Uiteindelijk maar een stelling leeggehaald(iets van 7 meter aan ene kant en 7 meter aan de andere kant) en uiteindelijk de laatste muis gevonden... Wel veel werk hoor, helemaal vol gevulde internationaal pad uitruimen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef mujentas het volgende:
Vroeger hadden wij nog wel eens overlast van muizen. Bleek dat ze in de doos met de kerstversiering guirlandes zaten. We maakten de doos open en er kwamen 20 - 30 muizen uitzetten
De kerstversiering gebruik je maar 1 keer per jaar, dus als ze daar in zitten, is dat een lekkere broedplaats voor ze.quote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons heeft het iets van een jaar geduurd voordat we van alle muizen verlost waren... Uiteindelijk maar een stelling leeggehaald(iets van 7 meter aan ene kant en 7 meter aan de andere kant) en uiteindelijk de laatste muis gevonden... Wel veel werk hoor, helemaal vol gevulde internationaal pad uitruimen.
Bij ons zaten ze (onder andere) onder de bodem bakken van toastjes en in het magazijn ergens.quote:Op zondag 3 november 2013 23:40 schreef mujentas het volgende:
De kerstversiering gebruik je maar 1 keer per jaar, dus als ze daar in zitten, is dat een lekkere broedplaats voor ze.
4 uurtjesquote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef exelletor het volgende:
En onze diepvries cel van brood schijnt gezellig open te staan. Zondag avond, 11 uur.
lekker dan.quote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef exelletor het volgende:
En onze diepvries cel van brood schijnt gezellig open te staan. Zondag avond, 11 uur.
Beter dan 11 uur 's ochtends op zondagquote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef exelletor het volgende:
Los van het feit dat ik geen sleutel heb, zou ik het denk ik ook niet doen. Hoofd TL mag er nu heen.quote:
Zodra je op de alarmlijst staat, je gebeld wordt en je neemt op dat ben je de lul. Dan kun je nog 100km van het filiaal verwijderd zijn, vanaf dat moment is het jouw probleem en je regelt het maar. Dat is de ervaring van Schuimpjes.quote:Op zondag 3 november 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik geen sleutel heb, zou ik het denk ik ook niet doen. Hoofd TL mag er nu heen.
Laten we het proberen!quote:Op zondag 3 november 2013 23:47 schreef ikbenschipper het volgende:
Gaan we voor een nieuw record in dit topic?
Haha lekker. Nooit opnemen dus.quote:Op zondag 3 november 2013 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Zodra je op de alarmlijst staat, je gebeld wordt en je neemt op dat ben je de lul. Dan kun je nog 100km van het filiaal verwijderd zijn, vanaf dat moment is het jouw probleem en je regelt het maar. Dat is de ervaring van Schuimpjes.
Wanneer er bij ons een cel open staat, dan word ik binnen paar uur gebeld. Temperatuur is dan al veelste hoog. Bij een DV gaat het helemaal snel..quote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het rare is dat de winkel al bijna 24 uur dicht was.
Dat is niet mijn ervaring. Sta nummer 1 en ik werd gebeld in mijn vakantie, had niet zo'n zin dus heb gezegd dat ik vakantie had en dat ik dus niet in staat ben iets te doen. Toen hebben ze de nummer 2 op de lijst gebeld.quote:Op zondag 3 november 2013 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zodra je op de alarmlijst staat, je gebeld wordt en je neemt op dat ben je de lul. Dan kun je nog 100km van het filiaal verwijderd zijn, vanaf dat moment is het jouw probleem en je regelt het maar. Dat is de ervaring van Schuimpjes.
Niet als de DV cel in de koelcel zit dan duurt het echt wel lang hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef Fivel het volgende:
[..]
Wanneer er bij ons een cel open staat, dan word ik binnen paar uur gebeld. Temperatuur is dan al veelste hoog. Bij een DV gaat het helemaal snel..
't zal wel aan de centralist gelegen hebben. (ik sta of stond - heb geen idee - nummer 2, en aangezien de nummer 1 onbekende oproepen automatisch laat weigeren door z'n telefoon ben ik of was ik in de praktijk altijd nr. 1)quote:Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring. Sta nummer 1 en ik werd gebeld in mijn vakantie, had niet zo'n zin dus heb gezegd dat ik vakantie had en dat ik dus niet in staat ben iets te doen. Toen hebben ze de nummer 2 op de lijst gebeld.
Zoals bij ons het geval. Hallo brood.quote:Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef ikbenschipper het volgende:
Niet als de DV cel in de koelcel zit dan duurt het echt wel lang hoor.
Ze zeggen ook vaak erbij "Ik ga er vanuit dat u het verder afhandelt." Zo van, zoek het maar uit.quote:Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
't zal wel aan de centralist gelegen hebben.
Bij ons bellen ze regelmatig voor een koelstoring omdat de dames van de bake-off de deur van de diepvriescel te lang open hebben staan tijdens het uitzetten.quote:Op zondag 3 november 2013 23:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zoals bij ons het geval. Hallo brood.
Die was waarschijnlijk erg chagerijnig aan zijn/haar werkdag begonnen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
't zal wel aan de centralist gelegen hebben.
nvmquote:Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef ikbenschipper het volgende:
en OV ging ik niet doen om 11 uur 'savonds.
Het alarm er niet opzettenquote:Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die was waarschijnlijk erg chagerijnig aan zijn/haar werkdag begonnen.
Mijn SM heeft het wel een keer gehad dat het alarm er niet opgezet was toen hij een Friesland was. Weet niet wat hij toen gezegt heeft. Denk van "ik regel het". Belde toen mij of ik het nummer van betreffende TL had (ik stond in de kroeg). Had ik niet bij me dus naar huis gebeld (woonde nog thuis) want daar had ik wel een telefoonlijst liggen. Heeft de TL het zelf even mogen oplossen. Anders was het een dure taxi voor het werk geworden. Want ik mocht natuurlijk niet meer rijden, en OV ging ik niet doen om 11 uur 'savonds.
Als het alarm niet wordt geactiveerd gaat ook de winkelverlichting niet uit en weet je dat er iets niet goed zitquote:
Ja het kastje zat in die winkel wel op een rare plek. Maar toch is het dom. (maar ja van betreffende tl had ik niet zo'n hoge pet op.....quote:
Dingen als licht niet uitzetten of niet alle deuren sluiten(wanneer er geen sluitcheck wordt gelopen) kan ik nog iets bij voorstellen, maar alarm opzetten....quote:
Dat zag je in die winkel niet want je sloot bij het magazijnquote:Op zondag 3 november 2013 23:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als het alarm niet wordt geactiveerd gaat ook de winkelverlichting niet uit en weet je dat er iets niet goed zit
Bij ons blijft die volgens mij altijd aan. Wij hebben een speciale dim stand(die je gisteren op de foto's zag) en een deel van de magazijnverlichting wordt wel uitgeschakeld met de alarm.quote:Op zondag 3 november 2013 23:54 schreef mujentas het volgende:
Als het alarm niet wordt geactiveerd gaat ook de winkelverlichting niet uit en weet je dat er iets niet goed zit
Is dat niet de 'vul' verlichting?quote:Op zondag 3 november 2013 23:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons blijft die volgens mij altijd aan. Wij hebben een speciale dim stand(die je gisteren op de foto's zag) en een deel van de magazijnverlichting wordt wel uitgeschakeld met de alarm.
Cel heeft bij ons eens een hele dag 'ooen gestaan'. Maar voor paar CM, cel bleef wel redelijk op temperatuur.quote:Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef Fivel het volgende:
[..]
Wanneer er bij ons een cel open staat, dan word ik binnen paar uur gebeld. Temperatuur is dan al veelste hoog. Bij een DV gaat het helemaal snel..
Ook vaak na een themawisseling, dat de friesbiljetten wat los zitten en daardoor bewegen.. Zo vaak alarm om niks..quote:Op zondag 3 november 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit gebeld voor een alarm waarbij er daadwerkelijk sprake is van een inbraak. We hebben wel twee keer een inbraak gehad waarbij 2 man sterk de tabakskasten hadden leeggeroofd (waren toen nog BAARN II, alles zat op slot, totdat de stoeptegel eraan te pas kwam).
Al wel heel vaak gebeld voor koelstoringen of andere kleine alarmen
Vind hem eigenlijk niet comfortabel genoeg om te werken. Wij zetten hem ook alleen in die stand net voor het afsluiten.quote:
Winkelverlichting moeten wij handmatig uitdoen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar als de deur niet helemaal gesloten is, dan gaat ook de koelmotor niet aan omdat de deursensor geen contact maakt.quote:Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef einschtein het volgende:
[..]
Cel heeft bij ons eens een hele dag 'ooen gestaan'. Maar voor paar CM, cel bleef wel redelijk op temperatuur.
Of mensen die dan met de borden of raamstroken te dicht bij sensoren gaan zitten. En dan wordt ik opgebeld door collega-TL dat hij het alarm er niet op krijgtquote:Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ook vaak na een themawisseling, dat de friesbiljetten wat los zitten en daardoor bewegen.. Zo vaak alarm om niks..
Ah, bij ons zit de winkelverlichting op het alarm aangeslotenquote:Op zondag 3 november 2013 23:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Winkelverlichting moeten wij handmatig uitdoen.
Ja, wanneer de FRIES biljetten zijn gedaan wordt er altijd een rondje gelopen om te checken of de bewegingssensoren wel aan zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ook vaak na een themawisseling, dat de friesbiljetten wat los zitten en daardoor bewegen.. Zo vaak alarm om niks..
Bij ons is die dus wel aan blijven staan.quote:Op zondag 3 november 2013 23:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar als de deur niet helemaal gesloten is, dan gaat ook de koelmotor niet aan omdat de deursensor geen contact maakt.
Je zal daar maar moeten wachten om 3 uur 's nachtsquote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef Fivel het volgende:
[..]
Minimaal 2 uur alarmopvolging, die dan ook weer 200% zijn. Dus 4 uur minimaal. Al is het voor 5 minuten dan is dat meteen dus 4 uur. Mocht het langer duren dan 2 uur, bijv uitval dv en moeten wachten op monteur dan is het aantal uur dat je er bent en dan 200%
De bewegingssensoren zitten bij ons gewoon op de wand waar de biljetten overheen moeten. Dus als de alarm er niet op gaat, kunnen wij het snel vinden.quote:Op zondag 3 november 2013 23:59 schreef einschtein het volgende:
Ja, wanneer de FRIES biljetten zijn gedaan wordt er altijd een rondje gelopen om te checken of de bewegingssensoren wel aan zijn.
Zou voor jou toch ook geen probleem moeten zijn, jij zit toch tot diep in de nacht te fokkenquote:Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je zal daar maar moeten wachten om 3 uur 's nachts
Gewoon wat ES Energy-blikjes opentrekken en wat frikandelbroodjes in de oven gooien. Prima om 's nachts te wachten maar dan is de catering op kosten van AHquote:Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je zal daar maar moeten wachten om 3 uur 's nachts
Wij ook, geeft gewoon zone-nummer aan. Alleen het is makkelijk om tijdens de sluitronde alles even te checken, die mogelijk uit geschakeld zijn, dan tijdens het alarm-inschakelen nog op zoek te moeten gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
De bewegingssensoren zitten bij ons gewoon op de wand waar de biljetten overheen moeten. Dus als de alarm er niet op gaat, kunnen wij het snel vinden.
Maar...quote:Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef mujentas het volgende:
Ik moet eigenlijk weer om 05.00 uur aan de bak
Hehe ja half jaar geleden sloot de achterdeur niet meer. Kan je vertellen was ik niet heel blij mee. Uiteindelijk met brutte kracht hem dicht gekregen. Zodat de monteurs pas een dag later kwamen maar ze wel via de zijdeur (brood) en de winkel (vers) moesten lossen.quote:Op maandag 4 november 2013 00:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gewoon was ES Energy-blikjes opentrekken en wat frikandelbroodjes in de oven gooien. Prima om 's nachts te wachten maar dan is de catering op kosten van AH
Dan word het wel een erg kort nachtje als je het mij vraagt.quote:Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef mujentas het volgende:
4:00 hier.quote:Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef mujentas het volgende:
Nee klopt, maar plannen, overzicht en checklisten kennen ze bij ons amper. Ik hou ook niet echt van structuur.quote:Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef einschtein het volgende:
Wij ook, geeft gewoon zone-nummer aan. Alleen het is makkelijk om tijdens de sluitronde alles even te checken, die mogelijk uit geschakeld zijn, dan tijdens het alarm-inschakelen nog op zoek te moeten gaan.
quote:Op maandag 4 november 2013 00:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dan word het wel een erg kort nachtje als je het mij vraagt.
Checklisten werken in ons filiaal 1 dag. Daarna ook niet meerquote:Op maandag 4 november 2013 00:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee klopt, maar plannen, overzicht en checklisten kennen ze bij ons amper. Ik hou ook niet echt van structuur.
pfff en dan nog hier...... Ik 9 uur dus 8 uur de wekker. Eerst even Weekafsluiting en Perop er doorheen jassen. En dan gok ik op de drukke winkelvloer op.quote:
Net als werkschema'squote:Op maandag 4 november 2013 00:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Checklisten werken in ons filiaal 1 dag. Daarna ook niet meer
Juist wel werkschema's met onervaren TL's. Die doen dan anders op de verkeerde momenten de werkzaamhedenquote:
Ja, maar werkschema's worden in de praktijk nooit lang gevolgdquote:Op maandag 4 november 2013 00:07 schreef Fivel het volgende:
[..]
Juist wel werkschema's met onervaren TL's. Die doen dan op de verkeerde momenten de werkzaamheden
Haha 2 weken geleden had ik er één van zondag op maandag. We waren met de winkel uit eten geweest en daarna nog wat biertjes ergens gedaan. Uiteindelijk was het 5 uur 's nachts voor ik sliep. (om 3 uur had ik al een wattsapp van een TL dat hij ziek was en niet wist of die kon komen maandag). Dus wekker om 8 uur gezet, en het feit was inderdaad dat hij niet kon komen. Chill voelde me echt moe, brak en alles bij elkaar..... Vooral als je wekker eerst om 11 zou gaanquote:
Ik houd me er niet meer aan, maar ik weet wat ik op een dag moet doen en op welke momenten. TL's die net beginnen hebben dat niet en dan is juist die structuur handig..quote:Op maandag 4 november 2013 00:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, maar werkschema's worden in de praktijk nooit lang gevolgd
DEFUQquote:Hoi Albert Heijn! Writing in English as my Dutch is very basic. I am a loyal customer and noticed today that you have JONGENS MARSEPEIN and MEISJES MARSEPEIN. In the girl's version the shapes are lipstick and high heeled shoes as examples.
I personally find this very inappropriate as it sends the signals that boys "should" play with football or tools while girls should play with lipstick and shoes.
Why have different choices AT ALL? Isn't it then better to have choices based on PERSONAL INTEREST rather than your gender? What about girls who like to play with footballs or toys? She gets the message that she is a GIRL and therefore need to buy the version for GIRLS.
I look forward to hearing your thoughts about this.
Eenschquote:Op maandag 4 november 2013 00:09 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ik houd me er niet meer aan, maar ik weet wat ik op een dag moet doen en op welke momenten. TL's die net beginnen hebben dat niet en dan is juist die structuur handig..
Lijkt me irritant. Je hebt helemaal niks aan je dag.quote:Op maandag 4 november 2013 00:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
3x per week nu. Soms 3:30/3:45.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |