abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132853573

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.

pi_132853591
Wist even geen nieuwe TT te verzinnen.
pi_132853609
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:55 schreef Halldor het volgende:
Hebben jullie ook nog zoveel Unox mutsen over?
Van de week maar uit laten delen bij de kassa denk ik.
Een dikke container... Elke keer werd het weer onbesteld toegevoegd.
pi_132853725
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Fivel het volgende:

[..]

Een dikke container... Elke keer werd het weer onbesteld toegevoegd.
Het ging in het begin van de week ook niet goed omdat de initiële levering van de mutsen niet automatisch in de voorraad werd geboekt.
  zondag 3 november 2013 @ 15:01:13 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_132853781
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.

Want die uit het vorige topic wordt niet wat ;)
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_132853809
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef mujentas het volgende:

[..]

Het ging in het begin van de week ook niet goed omdat de initiële levering van de mutsen niet automatisch in de voorraad werd geboekt.
Ja zelfde voor die week ervoor met Heineken mono en halve liters. Ging toen ook fout met intieel.
pi_132854123
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.

[ afbeelding ]

Want die uit het vorige topic wordt niet wat ;)
Nieuwstraat, Breda.
  zondag 3 november 2013 @ 15:11:45 #8
346939 Janneke141
pi_132854273
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef mujentas het volgende:

[..]

Nieuwstraat, Breda.
:Y
pi_132854323
quote:
Eerst even uitboeken uit de voorraad. En dan uitdelen. Hebben slechts 4 displaydozen over. Maar goed bij die dingen maak ik me er nooit zo druk om die zijn toch gratis ingestuwd.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_132854390
quote:
Die mutsen zijn ervoor bedoeld om extra producten te verkopen. Als je ze altijd na een actie bij de kassa uit laat delen dan wacht de klant wel tot de actie af is gelopen, want dan krijgt de klant ze gratis bij de kassa. Dan kun je ze beter bewaren en de volgende keer dat je weer producten van Unox in de aanbieding hebt, erbij leggen.
  zondag 3 november 2013 @ 15:18:22 #11
375927 Halldor
like a boss
pi_132854584
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Eerst even uitboeken uit de voorraad. En dan uitdelen. Hebben slechts 4 displaydozen over. Maar goed bij die dingen maak ik me er nooit zo druk om die zijn toch gratis ingestuwd.
Heb ze al weg geteld, de waarde is toch maar ¤ 0,01 :)
  zondag 3 november 2013 @ 15:19:07 #12
375927 Halldor
like a boss
pi_132854615
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef JesseW het volgende:

[..]

Die mutsen zijn ervoor bedoeld om extra producten te verkopen. Als je ze altijd na een actie bij de kassa uit laat delen dan wacht de klant wel tot de actie af is gelopen, want dan krijgt de klant ze gratis bij de kassa. Dan kun je ze beter bewaren en de volgende keer dat je weer producten van Unox in de aanbieding hebt, erbij leggen.
Die redenatie begrijp ik, maar ik heb geen ruimte om een complete container op te slaan.
pi_132854691
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Halldor het volgende:

[..]

Die redenatie begrijp ik, maar ik heb geen ruimte om een complete container op te slaan.
Heb je dan een heel erg klein magazijn of overdreven veel restanten?
pi_132854698
quote:
Druk maken over ruimte voor paar containers. :')
pi_132855210
quote:

[..]

Deze week zijn de Unox rookworsten toch ook in de aanbieding? Daar kan je die mutsen prima bij presenteren. Maar goed, ieder zijn keuzes natuurlijk.
pi_132855286
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef JesseW het volgende:

[..]

Ja, zo kun je alles wel op blijven slaan. We zijn geen opslagplaats. Daar huurt AH maar zelf een ruimte voor.

Als wij ze over hebben, dan gaan wij zo hoogst waarschijnlijk ook gewoon weggeven.
pi_132855329
Vanochtend alarm bij onze winkel, de zone bij de hoofdingang. Oorzaak? Gevallen zakje knoflook. :') Nou, weten we in ieder geval dat dat ook nog werkt.
pi_132855402
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:41 schreef einschtein het volgende:
Vanochtend alarm bij onze winkel, de zone bij de hoofdingang. Oorzaak? Gevallen zakje knoflook. :') Nou, weten we in ieder geval dat dat ook nog werkt.
Vreemd dat de sensor op de agf afdeling gericht is...
pi_132855449
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef einschtein het volgende:
Ja, zo kun je alles wel op blijven slaan. We zijn geen opslagplaats. Daar huurt AH maar zelf een ruimte voor.

Als wij ze over hebben, dan gaan wij zo hoogst waarschijnlijk ook gewoon weggeven
Als ik niet vergeet, zal ik eens foto's maken van wat wij in de magazijn hebben staan. :')
pi_132855823
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef einschtein het volgende:

[..]

Als wij ze over hebben, dan gaan wij zo hoogst waarschijnlijk ook gewoon weggeven.
Het is november, we gaan straks de winterperiode in. Je wordt in de winter dood gegooid met de rookworsten van Unox die om de week in de aanbieding komen. Als je aan het einde van de winter die container nog steeds in het magazijn hebt staan dan zou ik inderdaad ze inderdaad weggeven, maar niet als de winter nog niet eens is begonnen.
pi_132856150
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:43 schreef Fivel het volgende:

[..]

Knoflook ligt een halve meter na de klaphekjes, misschien dat je daarom getriggered is.
pi_132856279
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef exelletor het volgende:

[..]

Als ik niet vergeet, zal ik eens foto's maken van wat wij in de magazijn hebben staan. :')
Wij hebben genoeg troep in het magazijn staan. Het is niet dat het krapjes is, maar als we al bjjvoorbeeld een stand van een demonstratie moeten bewaren, is het al zoeken naar een plek zodst we er geen last van hebben. Als we bij iedere weggeef actie denken 'ah, dat kunnen we later wel weer kwijt', dan gaat het snel. :P

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef JesseW het volgende:

[..]

Het is november, we gaan straks de winterperiode in. Je wordt in de winter dood gegooid met de rookworsten van Unox die om de week in de aanbieding komen. Als je aan het einde van de winter die container nog steeds in het magazijn hebt staan dan zou ik inderdaad ze inderdaad weggeven, maar niet als de winter nog niet eens is begonnen.
Ongetwijfeld. Ik denk alleen dat menig (A)SM er hetzelfde over denkt. Ik hoor mijn vorige SM al zeggen 'ik hoef die troep niet in mijn magazijn'. ;)
pi_132856575
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wij hebben genoeg troep in het magazijn staan. Het is niet dat het krapjes is, maar als we al bjjvoorbeeld een stand van een demonstratie moeten bewaren, is het al zoeken naar een plek zodst we er geen last van hebben. Als we bij iedere weggeef actie denken 'ah, dat kunnen we later wel weer kwijt', dan gaat het snel. :P

[..]

Ongetwijfeld. Ik denk alleen dat menig (A)SM er hetzelfde over denkt. Ik hoor mijn vorige SM al zeggen 'ik hoef die troep niet in mijn magazijn'. ;)
Ik hoop dat menig (A)SM wat beters te doen heeft dan zich druk te maken om die extra container in het magazijn.

Ik heb het ook niet over iedere weggeef actie, maar bij die Unox mutsen weet je gewoon dat het niet lang achter blijft liggen. Glazen die over zijn gaan bijvoorbeeld direct naar de kantine. Ik denk dat je die mutsen nog beter weg kunt gooien als uit laten delen bij de kassa. Je zult er ongetwijfeld een aantal mensen blij mee maken, maar je krijgt alleen maar gezeur van de mensen die wel speciaal een rookworst hebben gekocht voor die muts.
pi_132857695
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef JesseW het volgende:

[..]

Ik hoop dat menig (A)SM wat beters te doen heeft dan zich druk te maken om die extra container in het magazijn.

Ik heb het ook niet over iedere weggeef actie, maar bij die Unox mutsen weet je gewoon dat het niet lang achter blijft liggen. Glazen die over zijn gaan bijvoorbeeld direct naar de kantine. Ik denk dat je die mutsen nog beter weg kunt gooien als uit laten delen bij de kassa. Je zult er ongetwijfeld een aantal mensen blij mee maken, maar je krijgt alleen maar gezeur van de mensen die wel speciaal een rookworst hebben gekocht voor die muts.
Nu je het zegt, dat laatste. Die kartonnen winkeltjes, die je moest kopen voor ¤7,50, hebben wij ooit ook eens weggegeven. Kregen we een klacht over binnen. :P
pi_132859124
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef Halldor het volgende:

[..]

Heb ze al weg geteld, de waarde is toch maar ¤ 0,01 :)
Scan ze altijd via de kassa uit met lokale prijs 0.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef JesseW het volgende:

[..]

Als de medewerkers dat ding iedere keer verplaatsen omdat hij in de weg staat gaat dat tenkoste van de productiviteit.

Ze gaan de voorraad in ieder geval uit via de kassa, al zal er morgen wel een plaza bericht over te vinden zijn.

De blueband bordjes van weken geleden zijn naar een school gegaan weg is weg.
pi_132859364
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:43 schreef Fivel het volgende:

Wij hadden er vroeger eentje op een kantoor staan waar een faxapparaat in de baan van de sensor stond.. Heeft heel wat valse meldingen opgeleverd voordat men doorhad waardoor dat kwam! :P
pi_132859539
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:32 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Wij hadden er vroeger eentje op een kantoor staan waar een faxapparaat in de baan van de sensor stond.. Heeft heel wat valse meldingen opgeleverd voordat men doorhad waardoor dat kwam! :P
Ja herkenbaar of de printer die zijn rapporten print. Moesten we iedere keer de papierla eruit halen tot ze een oplossing hadden verzonnen.
pi_132859553
Wij kregen vroeger op zondag regelmatig een melding omdat het luchtgordijn ineens aan schoot en die posters voor de koof gingen bewegen :)
pi_132859602
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja herkenbaar of de printer die zijn rapporten print. Moesten we iedere keer de papierla eruit halen tot ze een oplossing hadden verzonnen.
Je kunt die automatische rapporten gewoon uitschakelen via TEXT?
  zondag 3 november 2013 @ 17:38:12 #30
346939 Janneke141
pi_132859610
Ik heb eens een alarmmelding gehad waarbij we er, eenmaal in het filiaal, achterkwamen dat iemand vergeten was om de stekker uit de dansende kerstman te trekken. Beetje jammer.
  zondag 3 november 2013 @ 17:38:43 #31
346939 Janneke141
pi_132859631
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

Of rerouten naar een printer die niet onder een sensor staat.
  zondag 3 november 2013 @ 17:42:29 #32
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_132859791
quote]0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Kan niet, terminal geeft geen voorraad aan en FVOS op je PC wordt geblokkeerd.

Altijd fijn als de plastic tasjes in je steekproef zitten.
[/quote]

Maar Momo wordt niet geblokkeerd ;)

Daar kun je nog via artikelinformatie o.i.d. de actuele voorraadstand opvragen... :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef mujentas het volgende:

[..]

O-)
Hmmm, mujentas heeft een manier ontdekt zodat hij toch in FORM kan vanaf een andere locatie :?
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_132859867
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef joey_k het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Daar kun je nog via artikelinformatie o.i.d. de actuele voorraadstand opvragen... :Y
[/quote]

Ik denk dat je de replenishment tool bedoelt?

Kan ook via AH Cross :)
  zondag 3 november 2013 @ 17:48:22 #34
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_132860020
Nee, zeker weten dat het via Momo ook kan. Als ik morgen op 't werk ben zal ik even kijken via welke link het ook al weer was...
pi_132860072
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef joey_k het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[..]

Hmmm, mujentas heeft een manier ontdekt zodat hij toch in FORM kan vanaf een andere locatie :?
[/quote]

Formulieren zijn idd vanaf thuis te benaderen O-) Maar ja, wat heb je eraan.
pi_132860778
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

ga daar eens naar kijken ;)
pi_132860834
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef Fivel het volgende:

Formulieren zijn idd vanaf thuis te benaderen O-) Maar ja, wat heb je eraan.
Kan je alleen vast niet versturen dan :P
pi_132861489
Even een vraag over de nieuwe bonuskaart. Hoe werkt dat nu met MVP? Ik heb mijn kaart geactiveerd endan? AH kan toch niet ruiken dat ik het ben?
pi_132861548
De Unox mutsen stonden voor de 99 week gewoon weer ingetekend op de kop met rookworsten en soepen.
pi_132861567
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Even een vraag over de nieuwe bonuskaart. Hoe werkt dat nu met MVP? Ik heb mijn kaart geactiveerd endan? AH kan toch niet ruiken dat ik het ben?
Gebruik je de kaart die je thuisgestuurd kreeg?
  zondag 3 november 2013 @ 18:38:46 #41
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_132861577
quote:
Oh nee? hoe kan het dan dat de MVP naar je huisadres is verzonden??
  zondag 3 november 2013 @ 18:45:59 #42
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_132861773
Tsss op zondag een enquete versturen mbt het MBO... ;(
  zondag 3 november 2013 @ 18:47:13 #43
375927 Halldor
like a boss
pi_132861804
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef joey_k het volgende:
Had hem ook, beetje karige enquête
pi_132861816
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:37 schreef UncleSam het volgende:
De Unox mutsen stonden voor de 99 week gewoon weer ingetekend op de kop met rookworsten en soepen.
Dan hebben jullie dus andere schetsen dan normale ah's:

zondag 3 november 2013 @ 18:48:20 #45
375927 Halldor
like a boss
pi_132861828
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:47 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dan hebben jullie dus andere schetsen dan normale ah's:

[ afbeelding ]
Hoe kan je vanaf thuis bij de schetsen?
pi_132861870
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef joey_k het volgende:
Onze ASM heeft die enveloppen allemaal weggegooid. :')
pi_132861885
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:48 schreef Halldor het volgende:
Hoe kan je vanaf thuis bij de schetsen?
DM, met dank aan Fivel. :)
pi_132861907
Buitenstaander hier. Kan iemand me de logica achter de BCD uren uitleggen?
Dat je ze -onder voorwaarden- krijgt uitbetaald als je niet kunt werken omdat de winkel gesloten is, alla. Maar krijg je dan -bovenop je betaalde vrije dag- ook nog eens 100% toeslag? :D of mis ik ergens iets?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 november 2013 @ 18:51:12 #49
375927 Halldor
like a boss
pi_132861924
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:50 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dank
pi_132861933
quote:

[..]

mag ik ook?
  zondag 3 november 2013 @ 18:52:01 #51
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_132861954
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:49 schreef einschtein het volgende:

[..]

Onze ASM heeft die enveloppen allemaal weggegooid. :')
Wat zal jullie filiaal dan goed scoren op het MBO :N
  zondag 3 november 2013 @ 18:52:03 #52
375927 Halldor
like a boss
pi_132861957
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:
Buitenstaander hier. Kan iemand me de logica achter de BCD uren uitleggen?
Dat je ze -onder voorwaarden- krijgt uitbetaald als je niet kunt werken omdat de winkel gesloten is, alla. Maar krijg je dan -bovenop je betaalde vrije dag- ook nog eens 100% toeslag? :D of mis ik ergens iets?
Correct, op feestdagen krijg je dus als je normaal ook zou werken je werkuren uitbetaald. Daarnaast krijg je je gewerkte uren met een toeslag van 100%
pi_132861983
quote:

[..]

Senor, mag ik ook?
pi_132862005
quote:
Wanneer/Waar had jij FHV?
pi_132862012
quote:
Als je de kaart gebruikt die je thuis hebt gestuurd dan is die barcode gekoppeld aan jouw naam en dus ook jouw medewerkervoordeelplan als ik het goed heb begrepen.
pi_132862026
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef joey_k het volgende:

[..]

Wat zal jullie filiaal dan goed scoren op het MBO :N
I know. Gelukkig niet mijn beslissing geweest, weet ook niet zeker waarom hij ze heeft weggegooid.
pi_132862035
quote:

[..]

Kun je mij ook even dm-en?

Ben wel benieuwd of de link anders is dan degene die ik heb.
pi_132862109
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wanneer/Waar had jij FHV?
19 november Leeuwarden, jij?
pi_132862123
Wij gaan die zwarte reus, witte reus etc. gewoon op 5 planken presenteren, geen gezicht anders..
pi_132862137
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:57 schreef Questionmarks het volgende:
Wij gaan die zwarte reus, witte reus etc. gewoon op 5 planken presenteren, geen gezicht anders..
Hebben jullie daar een actiekop vrij voor dan?
pi_132862171
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:57 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

19 november Leeuwarden, jij?
Zal me niets verbazen als ik daar ook bij zit. Afgelopen donderdag was er een, daar was een collega heen gestuurd. Daarna was ie vol.

Daar was mijn TL niet zo blij mee. Had liever gezien dat de ASM mij daar heen had gestuurd i.p.v. mijn collega.
pi_132862173
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:58 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hebben jullie daar een actiekop vrij voor dan?
Jep
pi_132862207
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:59 schreef einschtein het volgende:

[..]

Zal me niets verbazen als ik daar ook bij zit. Afgelopen donderdag was er een, daar was een collega heen gestuurd. Daarna was ie vol.

Daar was mijn TL niet zo blij mee. Had liever gezien dat de ASM mij daar heen had gestuurd i.p.v. mijn collega.
Wij gaan met 5 man uit het filiaal, o.a. ASM. Plek voor 12 man als het goed is??
pi_132862218
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:59 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Jep
Luxe. :D
pi_132862237
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:01 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Wij gaan met 5 man uit het filiaal, o.a. ASM. Plek voor 12 man als het goed is??
Ja, maar die andere zat dus bijna vol. Hij was de enige die heen ging van ons filiaal.
pi_132862293
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:02 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, maar die andere zat dus bijna vol. Hij was de enige die heen ging van ons filiaal.
Ben je wel aangemeld voor een in de regio? Dan kan 't best zijn dat je dan ook moet. Lache
pi_132862580
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:38 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Gebruik je de kaart die je thuisgestuurd kreeg?
Ja

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:38 schreef joey_k het volgende:

[..]

Oh nee? hoe kan het dan dat de MVP naar je huisadres is verzonden??
Ja maar die is toch precies hetzelfde als de nieuwe bonuskaart :?
En in die brief staat het niet heel erg duidelijk.
pi_132862660
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:14 schreef terrorsjaak het volgende:
Ja maar die is toch precies hetzelfde als de nieuwe bonuskaart :?
En in die brief staat het niet heel erg duidelijk.
Een kleine hint:

Ze schrijven de barcode van de bonuskaart op voordat ze hem naar aan jou gekoppelde huisadres sturen.
pi_132862688
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:16 schreef exelletor het volgende:

[..]

Een kleine hint:

Ze schrijven de barcode van de bonuskaart op voordat ze hem naar aan jou gekoppelde huisadres sturen.
Oh zo :@

Bedankt!
pi_132862729
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:18 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Oh zo :$

Bedankt!
Je zult elke kassabon naar het hoofdkantoor moeten sturen onder vermelding van 'mvp terrorsjaak'.
pi_132862842
Is plaza weer eens een keer afgestorven? :')
pi_132862849
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Kan je alleen vast niet versturen dan :P
Ze werken zoals ze op een pc in een winkel werken. Ik hoop alleen dat HK controleert op ip adres bij het verwerken van diverse formulieren ;)
pi_132862900
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:22 schreef Fivel het volgende:

[..]

Ze werken zoals ze op een pc in een winkel werken. Ik hoop alleen dat HK controleert op ip adres bij het verwerken van diverse formulieren ;)
Volgens mij zijn ze bezig om die formulieren van winkelweb af te halen en te plaatsen in de Plaza omgeving.

https://plaza.ah.nl/store_rendering_p2/wps/myportal/ahplaza/form
pi_132863036
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze bezig om die formulieren van winkelweb af te halen en te plaatsen in de Plaza omgeving.

https://plaza.ah.nl/store_rendering_p2/wps/myportal/ahplaza/form
Die link kende ik niet. Ik heb de pagina die we ook te zien krijgen in de winkel. Dat adres kan je ook thuis bezoeken..
pi_132863086
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef Fivel het volgende:

[..]

Die link kende ik niet. Ik heb de pagina die we ook te zien krijgen in de winkel. Dat adres kan je ook thuis bezoeken..
Die link die jij gebruikt was oorspronkelijk bedoelt om de winkelwedstrijd site te benaderen vanaf huis ;)
pi_132863856
11 november weer salaris _O_
pi_132863997
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:47 schreef terrorsjaak het volgende:
11 november weer salaris _O_
5 november weer salaris :6
pi_132864029
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef Halldor het volgende:

[..]

Correct, op feestdagen krijg je dus als je normaal ook zou werken je werkuren uitbetaald. Daarnaast krijg je je gewerkte uren met een toeslag van 100%
Oh, dus die toeslag is als je werkt? Dat je dan in totaal 200% krijgt? Dan heb ik de OP niet goed begrepen.
En vind het nog steeds een hoop extra geld voor een werkdag, ik krijg met feestdagen maximaal 50% erbij. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132864279
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:50 schreef mujentas het volgende:

[..]

5 november weer salaris :6
Hoe kan dat??
pi_132864307
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:57 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Hoe kan dat??
Franchise
pi_132865448
Niet alle formulieren die we in de winkel hebben staan hier bij trouwens.
  zondag 3 november 2013 @ 20:32:43 #82
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132865794
quote:

[..]

Mag ik ook :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132865823
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:32 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Mag ik ook :)
Zelfde link als ik je gisteren stuurde :+
  zondag 3 november 2013 @ 20:34:34 #84
378682 JohnBercow
pi_132865884
Zijn er hier nog mensen die HOMAG-2 cursus hebben op 9 en 16 november in Ede?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 3 november 2013 @ 20:36:03 #85
378682 JohnBercow
pi_132865957
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:33 schreef mujentas het volgende:

[..]

Zelfde link als ik je gisteren stuurde :+
Daar zie ik geen worpen opstaan :6
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132866213
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:36 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Daar zie ik geen worpen opstaan :6
Klopt, de link die ie stuurt gaan over actie-schetsen. :P
pi_132866256
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:04 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Ben je wel aangemeld voor een in de regio? Dan kan 't best zijn dat je dan ook moet. Lache
Geen idee. Dacht eerst dat het helemaal niet meer door ging, maar toen hoorde ik het dus van mijn TL.
  zondag 3 november 2013 @ 20:41:44 #88
378682 JohnBercow
pi_132866259
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 20:40 schreef einschtein het volgende:

[..]

Klopt, de link die ie stuurt gaan over actie-schetsen. :P
Die stonden er ook niet op :')

Maar heb nu wel de juiste link ontvangen
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 3 november 2013 @ 20:44:50 #89
378682 JohnBercow
pi_132866393
Stond vandaag nog een hele container met Lotus toiletpapier tussen de initiële actie containers :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132866408
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:41 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Die stonden er ook niet op :')

Maar heb nu wel de juiste link ontvangen
actieschetsen en formulieren voor thuis. Al zou ik het formulier van de non-food wel thuis willen checken en bestellen. Nu hebben zondagswinkels voordeel. :(
pi_132866439
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Stond vandaag nog een hele container met Lotus toiletpapier tussen de initiële actie containers :')
hahaha,
We hebben max 5 pakken over gelukkig :)

De witte reus van volgende week maak ik me wel zorgen over.
  zondag 3 november 2013 @ 20:45:44 #92
378682 JohnBercow
pi_132866445
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

actieschetsen en formulieren voor thuis. Al zou ik het formulier van de non-food wel thuis willen checken en bestellen. Nu hebben zondagswinkels voordeel. :(
Tja weet ook eigenlijk niet wat ik ermee moet :')... Lekker vanaf thuis nieuwe Bonuskaarten aanvragen :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132866456
quote:

[..]

Hehe, ik kan dat formulier bekijken en er is nog voldoende voorraad ;) Alles is nog >200, behalve 1 product.
  zondag 3 november 2013 @ 20:46:22 #94
378682 JohnBercow
pi_132866470
quote:

[..]

hahaha,
We hebben max 5 pakken over gelukkig :)

De witte reus van volgende week maak ik me wel zorgen over.
Heb de actie maar verlengd en het voor de TL van morgen achtergelaten. Die was immers ook verantwoordelijk voor de initiële actie en ik heb geen ruimte meer in de winkel :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132866497
quote:

[..]

Dat kan denk ik ook wel hoor.
  zondag 3 november 2013 @ 20:47:11 #96
375927 Halldor
like a boss
pi_132866511
quote:

[..]

Die heb ik ook voor je...
Ik stuur je zo een DM
pi_132866533
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Af en toe wordt initieel/huidige actie bij ons verkeerd uitgesplitst en gezien we initieel op woensdag krijgen, is het af en toe best jammer/pijnlijk. :{
  zondag 3 november 2013 @ 20:49:01 #98
378682 JohnBercow
pi_132866598
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef exelletor het volgende:

[..]

Af en toe wordt initieel/huidige actie bij ons verkeerd uitgesplitst en gezien we initieel op woensdag krijgen, is het af en toe best jammer/pijnlijk. :{
Paar maanden terug stond er gewoon een container koffie/koek bij ons tussen de initiële actie. En mijn collega zichzelf maar afvragen waarom er zoveel lege vakken waren :')

Maar inderdaad, het uitsplitsen van initiële actie die niet gesplits binnenkomt is vaak dramatisch. Terwijl het controleren van de initiële actie toch echt onderdeel is van het proces.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132866618
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef Fivel het volgende:

[..]

Hehe, ik kan dat formulier bekijken en er is nog voldoende voorraad ;) Alles is nog >200, behalve 1 product.
haha met de link die mujentas post gaf namelijk niet de non food bestelling
  zondag 3 november 2013 @ 20:49:38 #100
378682 JohnBercow
pi_132866629
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef Fivel het volgende:

[..]

Nog meer schoencadeautjes.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132866683
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:49 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

haha met de link die mujentas post gaf namelijk niet de non food bestelling
Nee, die moet je ook niet hebben :P
pi_132866709
Contact is zojuist met 1,5 jaar verlengd :)
pi_132866743
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Paar maanden terug stond er gewoon een container koffie/koek bij ons tussen de initiële actie. En mijn collega zichzelf maar afvragen waarom er zoveel lege vakken waren :')

Maar inderdaad, het uitsplitsen van initiële actie die niet gesplits binnenkomt is vaak dramatisch. Terwijl het controleren van de initiële actie toch echt onderdeel is van het proces.
De laatste keren komt trouwens weer een enorme hoeveelheid niet uitgesplitst binnen. Gisteren hebben we vijf karren uitgesplitst en woensdag minimaal vijf... Terwijl het twee maanden terug een kar of drie-vier was, naast initieel van NF.
pi_132866783
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef zuidplijn het volgende:
Contact is zojuist met 1,5 jaar verlengd :)
Gaan jullie ook bij elkaar langs enzo?
pi_132866819
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef exelletor het volgende:

[..]

_O-
  zondag 3 november 2013 @ 20:52:52 #106
378682 JohnBercow
pi_132866827
quote:

[..]

_O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132867008
quote:

[..]

oeps fijn zo'n spellingscontrole :$ bedoelde natuurlijk contract
pi_132867083
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 20:55 schreef zuidplijn het volgende:

[..]

oeps fijn zo'n spellingscontrole :$ bedoelde natuurlijk contract
Maar in ieder geval gefeliciteerd :)
pi_132867165
BE van die Furby is echt te groot voor ons 120 van die dingen. Maar goed laat ik het maar niet doen,

De rest best leuk zo naar sinterklaas toe maar ja ben zo bang er toch weer mee te blijven zitten..... Het muiltjesspel dat ik vorig jaar bestelde was geen succes.
  zondag 3 november 2013 @ 20:58:27 #110
378682 JohnBercow
pi_132867211
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef ikbenschipper het volgende:
BE van die Furby is echt te groot voor ons 120 van die dingen. Maar goed laat ik het maar niet doen,

De rest best leuk zo naar sinterklaas toe maar ja ben zo bang er toch weer mee te blijven zitten..... Het muiltjesspel dat ik vorig jaar bestelde was geen succes.
We hebben al voldoende speelgoed in de winkel :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132867254
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook al zit er dit keer wel echt nog wat leuks bij maar de BE's zijn te groot.
  zondag 3 november 2013 @ 21:00:04 #112
375927 Halldor
like a boss
pi_132867333
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:59 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook al zit er dit keer wel echt nog wat leuks bij maar de BE's zijn te groot.
Bij ons loopt speelgoed helemaal niet, we bestellen wel regelmatig andere artikelen via het formulier
pi_132867372
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hopelijk gaat de verkoop nog wat aantrekken, want de verkoop is om te huilen. Maar goed, het is ook nog geen Sinterklaas :P
pi_132867470
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef ikbenschipper het volgende:

Wat. Direct 120? Krijg je een hele pallet ofzo? :')
  zondag 3 november 2013 @ 21:02:33 #115
378682 JohnBercow
pi_132867500
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef einschtein het volgende:

[..]

Minimale afname via dat formulier is 10 colli. Als de BE van die dingen 12 is, dan weet je het wel :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132867572
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef einschtein het volgende:

[..]

minimaal 10 colli afnemen met een BE van 12 is te gortig
pi_132867575
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Minimale afname via dat formulier is 10 colli. Als de BE van die dingen 12 is, dan weet je het wel :P
Ah, op die fiets. Wat stom.
pi_132867601
Wij hebben ook veel schoencadeautjes en speelgoed verkoopt totaal niet goed.
Ook hebben we nog veel van die hogedrukreinigers staan.
Staan allang in de winkel, zijn er geloof ik 1 of 2 van verkocht. :'(
  zondag 3 november 2013 @ 21:05:12 #119
378682 JohnBercow
pi_132867654
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef donald500 het volgende:
Wij hebben ook veel schoencadeautjes en speelgoed verkoopt totaal niet goed.
Ook hebben we nog veel van die hogedrukreinigers staan.
Staan allang in de winkel, zijn er geloof ik 1 of 2 van verkocht. :'(
Waren die hogedrukreinigers GarageSale producten?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132867709
Van die filialen die buiten een groot spandoek buiten hebben hangen;
Iedere zondag open tot 21:00!

En dan vandaag om 20:40 al gesloten zijn. :+
pi_132867711
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Waren die hogedrukreinigers GarageSale producten?
Ja.
pi_132867804
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef einschtein het volgende:
Van die filialen die buiten een groot spandoek buiten hebben hangen;
Iedere zondag open tot 21:00!

En dan vandaag om 20:40 al gesloten zijn. :+
Faal
  zondag 3 november 2013 @ 21:08:48 #123
378682 JohnBercow
pi_132867882
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:06 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja.
Daar zit toch altijd recht van retour op? Lekker stom om als filiaal die spullen niet terug te sturen :')

Edit: Oh nee, je moest volgens mij die keer intekenen waardoor je het recht van retour opgaf :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132867930
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Daar zit toch altijd recht van retour op? Lekker stom om als filiaal die spullen niet terug te sturen :')

Edit: Oh nee, je moest volgens mij die keer intekenen waardoor je het recht van retour opgaf :')
Dit ja :)
pi_132868050
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dit ja :)
Oh dat weet ik allemaal niet.
Maar ze staan er al weken en echt geen enkele klant kijkt er naar om.
Net zoals die televisies en espressomachines van afgelopen week.
Ook niks van verkocht.
pi_132868107
Van de televisies hebben wij ééntje verkocht. Rest van de week niets.

Voor een prikkie wil ik hem best hebben, maar niet voor de volle pond. Voor 70eu meer heb je een veul grotere. :+
  zondag 3 november 2013 @ 21:13:25 #127
378682 JohnBercow
pi_132868136
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef donald500 het volgende:

[..]

Oh dat weet ik allemaal niet.
Maar ze staan er al weken en echt geen enkele klant kijkt er naar om.
Net zoals die televisies en espressomachines van afgelopen week.
Ook niks van verkocht.
Wij hebben 2 tv's en 1 koffieapparaat verkocht.

Gisteren een doos (koffieapparaat) uitgepakt voor een klant, alles laten zien enzo. Kreeg ik als opmerking "Ja, ik bestel hem wel op Bol.com want daar krijg ik 2,50 extra korting met de nieuwe bonuskaart"

Graag gedaan.

:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132868222
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gisteren een doos (koffieapparaat) uitgepakt voor een klant, alles laten zien enzo. Kreeg ik als opmerking "Ja, ik bestel hem wel op Bol.com want daar krijg ik 2,50 extra korting met de nieuwe bonuskaart"

Graag gedaan.

Is de prijs op bol.com hetzelfde dan?
  zondag 3 november 2013 @ 21:15:08 #129
378682 JohnBercow
pi_132868267
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:14 schreef mujentas het volgende:

[..]

Is de prijs op bol.com hetzelfde dan?
Ja. Staat ook op de promo "Ook te bestellen op Bol.com" en als het was uitverkocht in het filiaal kon je klanten doorverwijzen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 3 november 2013 @ 21:15:16 #130
375927 Halldor
like a boss
pi_132868285
quote:

[..]

Graag gedaan.

Je had ook natuurlijk haar 3 euro korting kunnen bieden... :')
pi_132868300
quote:

[..]

Graag gedaan.

Wat een opmerking weer van dat mens. :')
pi_132868310
quote:

[..]

Graag gedaan.

Dan had ik die 2,50 teruggeven aan de klant..
  zondag 3 november 2013 @ 21:15:48 #133
378682 JohnBercow
pi_132868314
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef Halldor het volgende:

[..]

Je had ook natuurlijk haar 3 euro korting kunnen bieden... :')
Ja alles kan.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132868340
Wij hebben gewoon zeven tv's en twee espresso's verkocht dacht ik?
pi_132868407
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:16 schreef exelletor het volgende:
Wij hebben gewoon zeven tv's en twee espresso's verkocht dacht ik?
Wij hadden nog 1 tv over (van de 10) en nog 2 koffieapparaten (van de 5).
pi_132868459
quote:

[..]

Graag gedaan.

Voor die ¤2,50 had ik niet moeilijk gedaan.

Maar ik had als klant zijnde ook niet moeilijk gedaan over die ¤2,50. Een medewerker haalt hem uit de doos voor je, laat alles zien en dan ga je lastig doen over die ¤2,50. :P
pi_132868509
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef Fivel het volgende:

[..]

Wij hadden nog 1 tv over (van de 10) en nog 2 koffieapparaten (van de 5).
Wij hebben ook maar 1 tv verkocht en geen koffieapparaten dacht ik.

Ik heb wel nog die Philips lamp van laatst aan iemand kunnen slijten gisteren :P
  zondag 3 november 2013 @ 21:18:49 #138
378682 JohnBercow
pi_132868523
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef einschtein het volgende:

[..]

Voor die ¤2,50 had ik niet moeilijk gedaan.

Maar ik had als klant zijnde ook niet moeilijk gedaan over die ¤2,50. Een medewerker haalt hem uit de doos voor je, laat alles zien en dan ga je lastig doen over die ¤2,50. :P
Ja, achteraf gezien had ik de klant dat ook kunnen aanbieden. Niet aan gedacht op dat moment.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132868584
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:18 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja, achteraf gezien had ik de klant dat ook kunnen aanbieden. Niet aan gedacht op dat moment.
Ach, achteraf had die klant ook niet zo moeilijk moeten doen. Jij doet moeite voor die klant, dan zou ik als klant zijnde niet moeilijk gaan doen om die ¤2,50.
pi_132868676
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ach, achteraf had die klant ook niet zo moeilijk moeten doen. Jij doet moeite voor die klant, dan zou ik als klant zijnde niet moeilijk gaan doen om die ¤2,50.
Ze zeggen dat ze op bol.com gaan bestellen, ondertussen een smoes om het niet te kopen ;)
  zondag 3 november 2013 @ 21:21:29 #141
378682 JohnBercow
pi_132868707
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef Fivel het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze op bol.com gaan bestellen, ondertussen een smoes om het niet te kopen ;)
Dat ook waarschijnlijk :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132868742
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat ook waarschijnlijk :P
Hij wilde je gewoon even aan het werk houden.
  zondag 3 november 2013 @ 21:22:11 #143
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_132868766
Oké je kunt dus diverse "winkelpagina's" thuis opvragen: Wap, Actieschetsen, FORM, oude winkelweb, inloggen HT's andere fillialen en alle images die op ww gebruikt worden...

Zijn er nog meer? (Via PM) :@
  zondag 3 november 2013 @ 21:22:42 #144
378682 JohnBercow
pi_132868821
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef joey_k het volgende:
Oké je kunt dus diverse "winkelpagina's" thuis opvragen: Wap, Actieschetsen, FORM, oude winkelweb, inloggen HT's andere fillialen en alle images die op ww gebruikt worden...

Wat is deze? (PM :P )
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132868837
quote:

Genoeg :W
pi_132868952
quote:

Inloggen HT? Meen je niet! PM!
pi_132868966
Als het goed is, hebben wij nog Jamie Oliver keukenapparaten op een van de kantoren liggen. Past mooi bij het zonnebrand en de champagne. :)
pi_132868972
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef mujentas het volgende:

[..]

Genoeg :W
Zoals? :)
pi_132868986
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gewoon het filiaalnummer veranderen in de link op de winkelcomputer.

Maar goed, je hebt dan alsnog een naam/ww nodig :')
pi_132869003
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef Fivel het volgende:
Ook geïnteresseerd.
  zondag 3 november 2013 @ 21:24:49 #151
378682 JohnBercow
pi_132869004
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

Gewoon het filiaalnummer veranderen in de link op de winkelcomputer.

Maar goed, je hebt dan alsnog een naam/ww nodig :')
Support :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132869018
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Support :P
Ja, maar die heeft hij niet :)
pi_132869131
We kunnen ook natuurlijk even allemaal op Joey_k's naam inloggen en de halve winkel wegtellen :P
  zondag 3 november 2013 @ 21:27:11 #154
378682 JohnBercow
pi_132869188
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef mujentas het volgende:
We kunnen ook natuurlijk even allemaal op Joey_k's naam inloggen en de halve winkel wegtellen :P
Ik doe de wijnen wel even :+
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 3 november 2013 @ 21:29:27 #155
378682 JohnBercow
pi_132869407
Via de RE-tool kun je ook de voorraad van andere filialen bekijken. Althans, op sommige computers.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132869429
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik doe de wijnen wel even :+
Vind wel een prachtige prank op je laatste werkdag. Lekker wijnthema, actie wijnen en de top wijnen op 0 zetten. :P
  zondag 3 november 2013 @ 21:30:51 #157
378682 JohnBercow
pi_132869522
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef exelletor het volgende:

[..]

Vind wel een prachtige prank op je laatste werkdag. Lekker wijnthema, actie wijnen en de top wijnen op 0 zetten. :P
Hahah

Zal wel gewaardeerd worden
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132869538
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Via de RE-tool kun je ook de voorraad van andere filialen bekijken. Althans, op sommige computers.
Op alle computers, maar alleen als je die dag nog niet de RE Tool vanuit Plaza hebt benaderd, anders blijft je filiaalnummer 'hangen' tot je de computer weer opnieuw opstart of de cache wist.
pi_132869599
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Hahah

Zal wel gewaardeerd worden
Ja, de rest is niet eens zo interessant. :)
pi_132869754
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zijn ze vast blij mee. :D
pi_132869776
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Inlog HT? Link, bitte. :)
pi_132869903
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:34 schreef einschtein het volgende:

[..]

Inlog HT? Link, bitte. :)
Had ik je die niet aan het begin van het jaar gestuurt ofzo? :')
pi_132869954
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:34 schreef einschtein het volgende:
Zijn ze vast blij mee. :D
Overigens hadden ze bij ons twee weken terug een foutje gemaakt met het bestellen van wijnthema wijn en toen kregen we dus 20 dozen aan wijn wat twee flessen per week verkoopt. Zou dus een jaar bij ons moeten blijven staan, maar uiteindelijk besloten ze het gister maar op een plank te zetten....
  zondag 3 november 2013 @ 21:36:50 #164
378682 JohnBercow
pi_132869957
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat is toch die link voor op de winkelcomputer?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132869972
quote:
Ik wil hem ook wel hebben. :)
pi_132869981
quote:

[..]

Dit is niks nieuws, behalve dat Joey_k zegt dat het vanaf thuis te benaderen is ;)
pi_132869993
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat is toch die link voor op de winkelcomputer?
Zelfde, gewoon het filiaalnummer vervangen.
pi_132869997
quote:

[..]

Die was toch alleen geldig op winkel-computer?
pi_132870031
Ik kan vanaf huis niet op mijn @ahold e-mail, verdorie.
pi_132870178
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef einschtein het volgende:

[..]

Die was toch alleen geldig op winkel-computer?
Oh zo bedoel je.

Ik denk niet dat je die van buitenaf kunt openen.

Tenzij je Joey_k heet en met je handterminal stiekem achter een naburig filiaal gaat staan.
pi_132870221
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:40 schreef mujentas het volgende:
Oh zo bedoel je.

Tenzij je Joey_k heet en met je handterminal stiekem achter een naburig filiaal gaat staan.
lolololololol
  zondag 3 november 2013 @ 21:40:42 #172
378682 JohnBercow
pi_132870222
quote:

[..]

Oh zo bedoel je.

Deze man _O_
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132870742
quote:

[..]

Oh zo bedoel je.

Ik zie het wel voor me. Lange regenjas aan. Hoed op.
  zondag 3 november 2013 @ 21:49:35 #174
378682 JohnBercow
pi_132870819
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik zie het wel voor me. Lange regenjas aan. Hoed op.
Op een bankje zitten voor het filiaal met een krant voor zijn gezicht :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132870857
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:49 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Op een bankje zitten voor het filiaal met een krant voor zijn gezicht :P
Incognito, casual gedrag vertonend :)
pi_132870903
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:50 schreef mujentas het volgende:
Incognito, casual gedrag vertonend :)
Gelukkig hebben we daar de HOMAG voor. :)
  zondag 3 november 2013 @ 21:53:57 #177
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_132871081
Waarom zo moeilijk doen :? ik trek gewoon m'n Ah fleecetrui aan, loop naar binnen en doe net alsof ik 1 van hun ben ~O>
pi_132871153
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:53 schreef joey_k het volgende:
Waarom zo moeilijk doen :? ik trek gewoon m'n Ah fleecetrui aan, loop naar binnen en doe net alsof ik 1 van hun ben ~O>
Zet de teamleider je gelijk aan het werk om de bodembakken in het bier/fris pad te soppen.
pi_132871170
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:53 schreef joey_k het volgende:
Slim. Ze kijken toch niet raar op, nieuwe mensen stellen zich toch al niet meer voor. :')
  zondag 3 november 2013 @ 21:55:52 #180
378682 JohnBercow
pi_132871196
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:55 schreef mujentas het volgende:

[..]

Zet de teamleider je gelijk aan het werk om de bodembakken in het bier/fris pad te soppen.
Gewoon een teamleider-overhemd aandoen en al het personeel ander werk laten doen :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132871205
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:55 schreef einschtein het volgende:

[..]

Slim. Ze kijken toch niet raar op, nieuwe mensen stellen zich toch al niet meer voor. :')
En zeggen ook niets als ze binnen komen lopen :)
pi_132871245
Ik was anders gewoon ontmaskerd. Bij de Walmart, maar goed.

pi_132871313
Ik heb net even meegedaan aan die facebook actie om een jaar lang gratis boodschappen te winnen. Zal toch wel niets worden :P
  zondag 3 november 2013 @ 21:57:57 #184
378682 JohnBercow
pi_132871345
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef mujentas het volgende:
Ik heb net even meegedaan aan die facebook actie om een jaar lang gratis boodschappen te winnen. Zal toch wel niets worden :P
Medewerkers zijn uitgesloten van deelname :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 3 november 2013 @ 21:58:14 #185
378682 JohnBercow
pi_132871366
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef mujentas het volgende:
Maar jij bent natuurlijk niet in dienst bij Albert Heijn :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132871371
nvm
pi_132871470
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Medewerkers zijn uitgesloten van deelname :')
Ja -O- Die actievoorwaarden laten ze ook pas zien NA het invullen :(

Maargoed, ik had het kunnen weten though :')
pi_132871532
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 22:00 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Tuurlijk, want anders vul je de informatie niet in en weet de grote-boze supermarktconcern al je gegevens niet. >:)
pi_132871547
quote:

[..]

Jammer joh :9
  zondag 3 november 2013 @ 22:09:10 #190
378682 JohnBercow
pi_132872114
quote:

[..]

Heb medelijden met je :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132872375
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Heb medelijden met je :')
Ik ook :')
pi_132872765

pi_132872964
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
pi_132873032
quote:
[ afbeelding ]

Geen pica's van het aangeboden object?
  zondag 3 november 2013 @ 22:26:40 #195
378682 JohnBercow
pi_132873124
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik mail Henk wel even voor pica's.

Uiteraard vanaf mijn @Ahold-adres
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132873139
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan

zondag 3 november 2013 @ 22:27:05 #197
378682 JohnBercow
pi_132873153
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan

[ afbeelding ]
Lekker ding!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132873264
quote:
[ afbeelding ]

Waar heb je die foto vandaan, trouwens? Of weet je uit welk filiaal ie komt?
pi_132873288
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef einschtein het volgende:

[..]

Waar heb je die foto vandaan, trouwens? Of weet je uit welk filiaal ie komt?
Twitter
pi_132873352
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Twitter
Linkje naar profiel? Mag via DM.
pi_132873422
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef einschtein het volgende:

[..]

Linkje naar profiel? Mag via DM.
https://twitter.com/Blend_TV

Geen idee of het daa vandaan komt of dat die persoon hem ook weer gejat heeft :P
  zondag 3 november 2013 @ 22:33:41 #202
346939 Janneke141
pi_132873498
Die laat je toch niet hangen?
  zondag 3 november 2013 @ 22:34:45 #203
378682 JohnBercow
pi_132873556
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
Die laat je toch niet hangen?
Nee, die neem je meteen mee om Henk te mailen :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132873736
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef Fivel het volgende:

[..]

Mag ik ook:)?
pi_132874822
Alweer alarm bij ons. w/ Stonden 2 politie auto's te wachten bij aankomst.
pi_132874889
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef einschtein het volgende:
Feest! :P
Weer de knoflook?
pi_132874902
quote:
Zozo, lekker alarm uurtjes (minimaal 4 per keer) ;)
  zondag 3 november 2013 @ 22:58:10 #208
378682 JohnBercow
pi_132874906
quote:
Geverifieerd alarm?

Of heeft een buurtbewoner even met de lokale Hermandad gebeld?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132875077
quote:
Hoeveel vang je eigenlijk als je dan moet komen? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2013 23:01:37 ]
pi_132875176
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Minimaal 2 uur alarmopvolging, die dan ook weer 200% zijn. Dus 4 uur minimaal. Al is het voor 5 minuten dan is dat meteen dus 4 uur. Mocht het langer duren dan 2 uur, bijv uitval dv en moeten wachten op monteur dan is het aantal uur dat je er bent en dan 200%
  zondag 3 november 2013 @ 23:03:09 #211
378682 JohnBercow
pi_132875186
quote:

[..]

Minimaal 2 uur tegen 200%
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132875226
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Minimaal 2 uur tegen 200%
Alweer tijdje geleden dat ik ben gebeld, hadden vaak storingen van koelcellen etc en dan ook vaak paar week achter elkaar. Tegenwoordig helemaal niks (gelukkig).
pi_132875263
quote:

[..]

Wij mogen het met een schouderklopje doen.
  zondag 3 november 2013 @ 23:08:54 #214
378682 JohnBercow
pi_132875635
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:04 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wij mogen het met een schouderklopje doen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 3 november 2013 @ 23:09:18 #215
378682 JohnBercow
pi_132875658
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:04 schreef Fivel het volgende:

[..]

Alweer tijdje geleden dat ik ben gebeld, hadden vaak storingen van koelcellen etc en dan ook vaak paar week achter elkaar. Tegenwoordig helemaal niks (gelukkig).
Ik laatst nog 2 keer op een avond, gelukkig voor dat ik naar bed ging.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132875906
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Geverifieerd alarm?

Of heeft een buurtbewoner even met de lokale Hermandad gebeld?
Geverifieerd. Zelfde zone als vorihe keer.

Ditmaal was er niets op het eerste gezicht te zien. Dus misschien was het vanochtend de knoflook ook niet.
Morgen maar even beter kijken, misschien dat er op de camera's wat te zien is.
pi_132875981
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 23:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ditmaal was er niets op het eerste gezicht te zien. Dus misschien was het vanochtend de knoflook ook niet.
Misschien een muis :+
  zondag 3 november 2013 @ 23:15:23 #218
378682 JohnBercow
pi_132875988
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 23:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

Geverifieerd is als er meerdere zones in alarm gaan. Dan kan de alarmcentrale dus verifiëren dat er hoogstwaarschijnlijk iemand binnen is en dan sturen ze de Blauwe Helden mee
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132876265
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Geverifieerd is als er meerdere zones in alarm gaan. Dan kan de alarmcentrale dus verifiëren dat er hoogstwaarschijnlijk iemand binnen is en dan sturen ze de Blauwe Helden mee
Stond, volgens mijn collega, 1 zone aangegeven. Pliesie stond in ieder geval te wachten. :P
pi_132876293
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef mujentas het volgende:

[..]

Misschien een muis :+
Haha, wij hadden serieus een grote spin die in de kantine voor sensor ging en daardoor alarm afging. Na een tijdje zagen we de spin zitten ;)
  zondag 3 november 2013 @ 23:22:42 #221
378682 JohnBercow
pi_132876332
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef einschtein het volgende:

[..]

Stond, volgens mijn collega, 1 zone aangegeven. Pliesie stond in ieder geval te wachten. :P
Ze kwamen de knoflook arresteren voor inbraak :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132876505
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef Fivel het volgende:

[..]

Haha, wij hadden serieus een grote spin die in de kantine voor sensor ging en daardoor alarm afging. Na een tijdje zagen we de spin zitten ;)
Wij hadden eentje in de bol van de camera zitten, iemand zat achter de camera's en opeens liep die spin er voor. Die gast maakte een beste sprong van de stoel _O-
pi_132876551
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 23:26 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wij hadden eentje in de bol van de camera zitten, iemand zat achter de camera's en opeens liep die spin er voor. Die gast maakte een beste sprong van de stoel _O-
Bang zijn voor een spinnetje :')
  zondag 3 november 2013 @ 23:29:14 #224
378682 JohnBercow
pi_132876628
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef mujentas het volgende:

[..]

Werd laatst door de caissiere B die achter de balie omgeroepen. Kom ik daar zegt ze 'Ik moet voor deze klant wat in het bonusboekje opzoeken maar er zit een spin op, (wijst naar stapel boekjes), wil je die even weghalen?'
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132876635
Vroeger hadden wij nog wel eens overlast van muizen. Bleek dat ze in de doos met de kerstversiering guirlandes zaten. We maakten de doos open en er kwamen 20 - 30 muizen uitzetten :')
pi_132876651
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef mujentas het volgende:

[..]

Zijn zoveel mensen bang voor :') Ik gelukkig niet.
pi_132876844
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef einschtein het volgende:

[..]

Zijn zoveel mensen bang voor :') Ik gelukkig niet.
Jaja :s)
pi_132877069
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef mujentas het volgende:
Vroeger hadden wij nog wel eens overlast van muizen. Bleek dat ze in de doos met de kerstversiering guirlandes zaten. We maakten de doos open en er kwamen 20 - 30 muizen uitzetten :')
Bij ons heeft het iets van een jaar geduurd voordat we van alle muizen verlost waren... Uiteindelijk maar een stelling leeggehaald(iets van 7 meter aan ene kant en 7 meter aan de andere kant) en uiteindelijk de laatste muis gevonden... Wel veel werk hoor, helemaal vol gevulde internationaal pad uitruimen. :D
pi_132877138
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef exelletor het volgende:

[..]

Bij ons heeft het iets van een jaar geduurd voordat we van alle muizen verlost waren... Uiteindelijk maar een stelling leeggehaald(iets van 7 meter aan ene kant en 7 meter aan de andere kant) en uiteindelijk de laatste muis gevonden... Wel veel werk hoor, helemaal vol gevulde internationaal pad uitruimen. :D
De kerstversiering gebruik je maar 1 keer per jaar, dus als ze daar in zitten, is dat een lekkere broedplaats voor ze.
pi_132877151
En onze diepvries cel van brood schijnt gezellig open te staan. Zondag avond, 11 uur. |:(
pi_132877232
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:40 schreef mujentas het volgende:
De kerstversiering gebruik je maar 1 keer per jaar, dus als ze daar in zitten, is dat een lekkere broedplaats voor ze.
Bij ons zaten ze (onder andere) onder de bodem bakken van toastjes en in het magazijn ergens. -O-
  zondag 3 november 2013 @ 23:43:13 #232
378682 JohnBercow
pi_132877257
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef exelletor het volgende:
En onze diepvries cel van brood schijnt gezellig open te staan. Zondag avond, 11 uur. |:(
4 uurtjes :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877270
quote:
lekker dan.
pi_132877312
quote:
Beter dan 11 uur 's ochtends op zondag ;)
pi_132877322
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:43 schreef Schuimpjes het volgende:
4 uurtjes :D
Los van het feit dat ik geen sleutel heb, zou ik het denk ik ook niet doen. Hoofd TL mag er nu heen.
pi_132877371
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:44 schreef Fivel het volgende:
Beter dan 11 uur 's ochtends op zondag ;)
Het rare is dat de winkel al bijna 24 uur dicht was. :)
  zondag 3 november 2013 @ 23:46:34 #237
378682 JohnBercow
pi_132877372
Mocht een keertje om half 3 opdraven omdat mijn collega de koelcel niet had afgesloten. Volgende dag loop ik naar haar toe "Heb je niet gecontroleerd of de koelcel dicht was?"

Zei "Ja, om kwart voor 8 heb ik de brand- en insluitronde gelopen" (Winkel sluit om 8, wij verlaten de winkel rond kwart over 8/half 9.)

En ook niet even excuses aanbieden.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 3 november 2013 @ 23:47:47 #238
378682 JohnBercow
pi_132877424
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:

[..]

Los van het feit dat ik geen sleutel heb, zou ik het denk ik ook niet doen. Hoofd TL mag er nu heen.
Zodra je op de alarmlijst staat, je gebeld wordt en je neemt op dat ben je de lul. Dan kun je nog 100km van het filiaal verwijderd zijn, vanaf dat moment is het jouw probleem en je regelt het maar. Dat is de ervaring van Schuimpjes.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877425
Gaan we voor een nieuw record in dit topic?
  zondag 3 november 2013 @ 23:48:02 #240
378682 JohnBercow
pi_132877437
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:47 schreef ikbenschipper het volgende:
Gaan we voor een nieuw record in dit topic?
Laten we het proberen!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877461
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Zodra je op de alarmlijst staat, je gebeld wordt en je neemt op dat ben je de lul. Dan kun je nog 100km van het filiaal verwijderd zijn, vanaf dat moment is het jouw probleem en je regelt het maar. Dat is de ervaring van Schuimpjes.
Haha lekker. Nooit opnemen dus. :)
pi_132877476
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef exelletor het volgende:

[..]

Het rare is dat de winkel al bijna 24 uur dicht was. :)
Wanneer er bij ons een cel open staat, dan word ik binnen paar uur gebeld. Temperatuur is dan al veelste hoog. Bij een DV gaat het helemaal snel..
pi_132877484
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring. Sta nummer 1 en ik werd gebeld in mijn vakantie, had niet zo'n zin dus heb gezegd dat ik vakantie had en dat ik dus niet in staat ben iets te doen. Toen hebben ze de nummer 2 op de lijst gebeld.
pi_132877503
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef Fivel het volgende:

[..]

Wanneer er bij ons een cel open staat, dan word ik binnen paar uur gebeld. Temperatuur is dan al veelste hoog. Bij een DV gaat het helemaal snel..
Niet als de DV cel in de koelcel zit dan duurt het echt wel lang hoor.
  zondag 3 november 2013 @ 23:49:50 #245
378682 JohnBercow
pi_132877509
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring. Sta nummer 1 en ik werd gebeld in mijn vakantie, had niet zo'n zin dus heb gezegd dat ik vakantie had en dat ik dus niet in staat ben iets te doen. Toen hebben ze de nummer 2 op de lijst gebeld.
't zal wel aan de centralist gelegen hebben. (ik sta of stond - heb geen idee - nummer 2, en aangezien de nummer 1 onbekende oproepen automatisch laat weigeren door z'n telefoon ben ik of was ik in de praktijk altijd nr. 1)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877539
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef ikbenschipper het volgende:
Niet als de DV cel in de koelcel zit dan duurt het echt wel lang hoor.
Zoals bij ons het geval. Hallo brood. :D
pi_132877557
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

't zal wel aan de centralist gelegen hebben.
Ze zeggen ook vaak erbij "Ik ga er vanuit dat u het verder afhandelt." Zo van, zoek het maar uit.
pi_132877587
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:50 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zoals bij ons het geval. Hallo brood. :D
Bij ons bellen ze regelmatig voor een koelstoring omdat de dames van de bake-off de deur van de diepvriescel te lang open hebben staan tijdens het uitzetten.
pi_132877591
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

't zal wel aan de centralist gelegen hebben.
Die was waarschijnlijk erg chagerijnig aan zijn/haar werkdag begonnen.

Mijn SM heeft het wel een keer gehad dat het alarm er niet opgezet was toen hij een Friesland was. Weet niet wat hij toen gezegt heeft. Denk van "ik regel het". Belde toen mij of ik het nummer van betreffende TL had (ik stond in de kroeg :) ). Had ik niet bij me dus naar huis gebeld (woonde nog thuis) want daar had ik wel een telefoonlijst liggen. Heeft de TL het zelf even mogen oplossen. Anders was het een dure taxi voor het werk geworden. Want ik mocht natuurlijk niet meer rijden, en OV ging ik niet doen om 11 uur 'savonds.
pi_132877625
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef ikbenschipper het volgende:
en OV ging ik niet doen om 11 uur 'savonds.
nvm
  zondag 3 november 2013 @ 23:53:59 #251
378682 JohnBercow
pi_132877630
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:52 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Die was waarschijnlijk erg chagerijnig aan zijn/haar werkdag begonnen.

Mijn SM heeft het wel een keer gehad dat het alarm er niet opgezet was toen hij een Friesland was. Weet niet wat hij toen gezegt heeft. Denk van "ik regel het". Belde toen mij of ik het nummer van betreffende TL had (ik stond in de kroeg :) ). Had ik niet bij me dus naar huis gebeld (woonde nog thuis) want daar had ik wel een telefoonlijst liggen. Heeft de TL het zelf even mogen oplossen. Anders was het een dure taxi voor het werk geworden. Want ik mocht natuurlijk niet meer rijden, en OV ging ik niet doen om 11 uur 'savonds.
Het alarm er niet opzetten :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877654
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:53 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Als het alarm niet wordt geactiveerd gaat ook de winkelverlichting niet uit en weet je dat er iets niet goed zit :?
pi_132877663
quote:

[..]

Ja het kastje zat in die winkel wel op een rare plek. Maar toch is het dom. (maar ja van betreffende tl had ik niet zo'n hoge pet op.....
pi_132877667
quote:
Dingen als licht niet uitzetten of niet alle deuren sluiten(wanneer er geen sluitcheck wordt gelopen) kan ik nog iets bij voorstellen, maar alarm opzetten....
pi_132877672
Vaak genoeg rare dingen beleefd met dat alarm afging; keer met politie naar binnen omdat de kantine deur niet op slot zat en open is gewaaid. Schrik je toch als je bij het filiaal aankomt.

Of om 4 uur 's nachts wakker gebeld worden en te horen krijgen dat groep DV kasten kapot is. Sta je daar om 4.30 alles leeg te halen :'(
pi_132877677
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:54 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als het alarm niet wordt geactiveerd gaat ook de winkelverlichting niet uit en weet je dat er iets niet goed zit :?
Dat zag je in die winkel niet want je sloot bij het magazijn ;) Maar het blijft dom.
pi_132877702
quote:
Bij ons blijft die volgens mij altijd aan. Wij hebben een speciale dim stand(die je gisteren op de foto's zag) en een deel van de magazijnverlichting wordt wel uitgeschakeld met de alarm.
  zondag 3 november 2013 @ 23:56:56 #258
378682 JohnBercow
pi_132877728
Ik ben gelukkig nog nooit gebeld voor een alarm waarbij er daadwerkelijk sprake is van een inbraak. We hebben wel twee keer een inbraak gehad waarbij 2 man sterk de tabakskasten hadden leeggeroofd (waren toen nog BAARN II, alles zat op slot, totdat de stoeptegel eraan te pas kwam).

Al wel heel vaak gebeld voor koelstoringen of andere kleine alarmen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877736
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:56 schreef exelletor het volgende:

[..]

Bij ons blijft die volgens mij altijd aan. Wij hebben een speciale dim stand(die je gisteren op de foto's zag) en een deel van de magazijnverlichting wordt wel uitgeschakeld met de alarm.
Is dat niet de 'vul' verlichting?
pi_132877753
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:49 schreef Fivel het volgende:

[..]

Cel heeft bij ons eens een hele dag 'ooen gestaan'. Maar voor paar CM, cel bleef wel redelijk op temperatuur.
pi_132877762
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit gebeld voor een alarm waarbij er daadwerkelijk sprake is van een inbraak. We hebben wel twee keer een inbraak gehad waarbij 2 man sterk de tabakskasten hadden leeggeroofd (waren toen nog BAARN II, alles zat op slot, totdat de stoeptegel eraan te pas kwam).

Al wel heel vaak gebeld voor koelstoringen of andere kleine alarmen
Ook vaak na een themawisseling, dat de friesbiljetten wat los zitten en daardoor bewegen.. Zo vaak alarm om niks..
  zondag 3 november 2013 @ 23:57:48 #262
378682 JohnBercow
pi_132877764
Vroeger moesten wij zelf een deel van de winkelverlichting uitzetten. Nu is dat allemaal geschakeld. Rond half 9 gaat alles uit en de vulverlichting aan. Zodra wij het alarm eerder inschakelen gaat alles aan op enkele lampen na die rond 9 uur weer uitgaan.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877769
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef mujentas het volgende:
Is dat niet de 'vul' verlichting?
Vind hem eigenlijk niet comfortabel genoeg om te werken. Wij zetten hem ook alleen in die stand net voor het afsluiten.
pi_132877781
quote:

[..]

Winkelverlichting moeten wij handmatig uitdoen.
pi_132877795
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef einschtein het volgende:

[..]

Cel heeft bij ons eens een hele dag 'ooen gestaan'. Maar voor paar CM, cel bleef wel redelijk op temperatuur.
Maar als de deur niet helemaal gesloten is, dan gaat ook de koelmotor niet aan omdat de deursensor geen contact maakt.
  zondag 3 november 2013 @ 23:59:04 #266
378682 JohnBercow
pi_132877804
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef Fivel het volgende:

[..]

Ook vaak na een themawisseling, dat de friesbiljetten wat los zitten en daardoor bewegen.. Zo vaak alarm om niks..
Of mensen die dan met de borden of raamstroken te dicht bij sensoren gaan zitten. En dan wordt ik opgebeld door collega-TL dat hij het alarm er niet op krijgt :')

Klacht: niet weten dat er een looptest is.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877814
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 23:58 schreef einschtein het volgende:

[..]

Winkelverlichting moeten wij handmatig uitdoen.
Ah, bij ons zit de winkelverlichting op het alarm aangesloten :)
pi_132877817
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef Fivel het volgende:

[..]

Ja, wanneer de FRIES biljetten zijn gedaan wordt er altijd een rondje gelopen om te checken of de bewegingssensoren wel aan zijn.
pi_132877835
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:58 schreef mujentas het volgende:

[..]

Maar als de deur niet helemaal gesloten is, dan gaat ook de koelmotor niet aan omdat de deursensor geen contact maakt.
Bij ons is die dus wel aan blijven staan.
pi_132877860
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef Fivel het volgende:

[..]

Minimaal 2 uur alarmopvolging, die dan ook weer 200% zijn. Dus 4 uur minimaal. Al is het voor 5 minuten dan is dat meteen dus 4 uur. Mocht het langer duren dan 2 uur, bijv uitval dv en moeten wachten op monteur dan is het aantal uur dat je er bent en dan 200%
Je zal daar maar moeten wachten om 3 uur 's nachts :')
pi_132877868
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 23:59 schreef einschtein het volgende:
Ja, wanneer de FRIES biljetten zijn gedaan wordt er altijd een rondje gelopen om te checken of de bewegingssensoren wel aan zijn.
De bewegingssensoren zitten bij ons gewoon op de wand waar de biljetten overheen moeten. Dus als de alarm er niet op gaat, kunnen wij het snel vinden.
pi_132877883
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zou voor jou toch ook geen probleem moeten zijn, jij zit toch tot diep in de nacht te fokken :)
  maandag 4 november 2013 @ 00:02:48 #273
378682 JohnBercow
pi_132877906
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Gewoon wat ES Energy-blikjes opentrekken en wat frikandelbroodjes in de oven gooien. Prima om 's nachts te wachten maar dan is de catering op kosten van AH :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 4 november 2013 @ 00:03:00 #274
378682 JohnBercow
pi_132877909
Ik bedoel natuurlijk AH Basic
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877920
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik bedoel natuurlijk AH Basic
Of de suikervrije ES, die heb je nog wel. :)
pi_132877926
Kom op jongens, nog 24 posts o|O
  maandag 4 november 2013 @ 00:03:56 #277
378682 JohnBercow
pi_132877937
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:03 schreef mujentas het volgende:
Kom op jongens, nog 24 posts o|O
Nu nog 23
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132877950
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef exelletor het volgende:

[..]

De bewegingssensoren zitten bij ons gewoon op de wand waar de biljetten overheen moeten. Dus als de alarm er niet op gaat, kunnen wij het snel vinden.
Wij ook, geeft gewoon zone-nummer aan. Alleen het is makkelijk om tijdens de sluitronde alles even te checken, die mogelijk uit geschakeld zijn, dan tijdens het alarm-inschakelen nog op zoek te moeten gaan.
pi_132877952
Ik moet eigenlijk weer om 05.00 uur aan de bak :')
pi_132877960
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef mujentas het volgende:
Maar...
pi_132877963
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:02 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gewoon was ES Energy-blikjes opentrekken en wat frikandelbroodjes in de oven gooien. Prima om 's nachts te wachten maar dan is de catering op kosten van AH :D
Hehe ja half jaar geleden sloot de achterdeur niet meer. Kan je vertellen was ik niet heel blij mee. Uiteindelijk met brutte kracht hem dicht gekregen. Zodat de monteurs pas een dag later kwamen maar ze wel via de zijdeur (brood) en de winkel (vers) moesten lossen.
pi_132877972
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef Fivel het volgende:

[..]

Maar...
Maar eerst nog even het topic vollullen :P
pi_132877987
quote:
Dan word het wel een erg kort nachtje als je het mij vraagt.
pi_132877992
quote:
4:00 hier. :)
  maandag 4 november 2013 @ 00:05:39 #285
378682 JohnBercow
pi_132878005
Morgen niet bij AH werken :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132878009
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 00:05 schreef einschtein het volgende:

[..]

Baas boven baas 8-) Tering 4;00
pi_132878014
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef einschtein het volgende:
Wij ook, geeft gewoon zone-nummer aan. Alleen het is makkelijk om tijdens de sluitronde alles even te checken, die mogelijk uit geschakeld zijn, dan tijdens het alarm-inschakelen nog op zoek te moeten gaan.
Nee klopt, maar plannen, overzicht en checklisten kennen ze bij ons amper. Ik hou ook niet echt van structuur. :)
pi_132878017
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:05 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dan word het wel een erg kort nachtje als je het mij vraagt.

Maar ja, moet kunnen.
  maandag 4 november 2013 @ 00:06:30 #289
378682 JohnBercow
pi_132878023
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:06 schreef exelletor het volgende:

[..]

Nee klopt, maar plannen, overzicht en checklisten kennen ze bij ons amper. Ik hou ook niet echt van structuur. :)
Checklisten werken in ons filiaal 1 dag. Daarna ook niet meer :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132878026
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 00:05 schreef einschtein het volgende:

[..]

pfff en dan nog hier...... Ik 9 uur dus 8 uur de wekker. Eerst even Weekafsluiting en Perop er doorheen jassen. En dan gok ik op de drukke winkelvloer op.
pi_132878033
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:06 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Checklisten werken in ons filiaal 1 dag. Daarna ook niet meer :D
Net als werkschema's :P
  maandag 4 november 2013 @ 00:07:09 #292
378682 JohnBercow
pi_132878039
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:06 schreef mujentas het volgende:

[..]

Takenmatrixen *kots*
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132878058
quote:

[..]

Juist wel werkschema's met onervaren TL's. Die doen dan anders op de verkeerde momenten de werkzaamheden ;)
pi_132878081
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:07 schreef Fivel het volgende:

[..]

Juist wel werkschema's met onervaren TL's. Die doen dan op de verkeerde momenten de werkzaamheden ;)
Ja, maar werkschema's worden in de praktijk nooit lang gevolgd :P
pi_132878113
quote:

[..]

Maar ja, moet kunnen.
Haha 2 weken geleden had ik er één van zondag op maandag. We waren met de winkel uit eten geweest en daarna nog wat biertjes ergens gedaan. Uiteindelijk was het 5 uur 's nachts voor ik sliep. (om 3 uur had ik al een wattsapp van een TL dat hij ziek was en niet wist of die kon komen maandag). Dus wekker om 8 uur gezet, en het feit was inderdaad dat hij niet kon komen. Chill voelde me echt moe, brak en alles bij elkaar..... Vooral als je wekker eerst om 11 zou gaan :(
pi_132878117
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:08 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja, maar werkschema's worden in de praktijk nooit lang gevolgd :P
Ik houd me er niet meer aan, maar ik weet wat ik op een dag moet doen en op welke momenten. TL's die net beginnen hebben dat niet en dan is juist die structuur handig..
  maandag 4 november 2013 @ 00:09:42 #297
378682 JohnBercow
pi_132878135
quote:
Hoi Albert Heijn! Writing in English as my Dutch is very basic. I am a loyal customer and noticed today that you have JONGENS MARSEPEIN and MEISJES MARSEPEIN. In the girl's version the shapes are lipstick and high heeled shoes as examples.

I personally find this very inappropriate as it sends the signals that boys "should" play with football or tools while girls should play with lipstick and shoes.

Why have different choices AT ALL? Isn't it then better to have choices based on PERSONAL INTEREST rather than your gender? What about girls who like to play with footballs or toys? She gets the message that she is a GIRL and therefore need to buy the version for GIRLS.

I look forward to hearing your thoughts about this.
DEFUQ
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132878139
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:05 schreef Fivel het volgende:

[..]

Baas boven baas 8-) Tering 4;00
3x per week nu. Soms 3:30/3:45.
pi_132878150
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 00:09 schreef Fivel het volgende:

[..]

Ik houd me er niet meer aan, maar ik weet wat ik op een dag moet doen en op welke momenten. TL's die net beginnen hebben dat niet en dan is juist die structuur handig..
Eensch :Y
  maandag 4 november 2013 @ 00:10:15 #300
378682 JohnBercow
pi_132878156
Nog 3, 3 posts voordat ik stop. Dat ik kap dat ik nok.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132878160
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 00:09 schreef einschtein het volgende:

[..]

3x per week nu. Soms 3:30/3:45.
Lijkt me irritant. Je hebt helemaal niks aan je dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')