abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 04:42:00 #101
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142669163
Op mijn 8ste was ik beter dan dit figuur, waarom ben ik niet gescout?
pi_142669433
Die redenering dat hij het hier beter zal hebben qua opleiding en dergelijke. :') Tja, de negerslaven kwamen uit de rimboe in Afrika. Daar hadden ze ook een kutleven. Vandaar kwamen ze in het rijke westen waar ze kleding hadden en een baan. Weliswaar onbetaald maar sowieso beter dan waar ze vandaan kwamen. Dus eigenlijk was het gewoon prima. Helaas schafte de katoen-Fifa dit toen af en zie hoe het er nu aan toegaat. Al die mensen moeten nu zelf boten regelen om Europa te bereiken. Boten die echt in het niet vallen bij wat wij voor ze regelden destijds. Mooie grote boten met genoeg ruimte voor honderden mensen. Nu zitten ze in kleine sloepjes en verdrinken er zelfs een hoop. Echt een grof schandaal.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2014 @ 13:06:00 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_142677155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 06:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die redenering dat hij het hier beter zal hebben qua opleiding en dergelijke. :') Tja, de negerslaven kwamen uit de rimboe in Afrika. Daar hadden ze ook een kutleven. Vandaar kwamen ze in het rijke westen waar ze kleding hadden en een baan. Weliswaar onbetaald maar sowieso beter dan waar ze vandaan kwamen. Dus eigenlijk was het gewoon prima. Helaas schafte de katoen-Fifa dit toen af en zie hoe het er nu aan toegaat. Al die mensen moeten nu zelf boten regelen om Europa te bereiken. Boten die echt in het niet vallen bij wat wij voor ze regelden destijds. Mooie grote boten met genoeg ruimte voor honderden mensen. Nu zitten ze in kleine sloepjes en verdrinken er zelfs een hoop. Echt een grof schandaal.
:?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2014 @ 13:07:50 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_142677229
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:44 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Niet in alle rust je basisschool afmaken helpt daar vast bij.
Maar goed, zijn probleem. Balotelli, Suarez en Drenthe hebben ook een mooie carriere.
Er zijn ook internationale scholen.

Wat denk je van schipperskinderen die steeds op een andere school zitten ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2014 @ 13:08:29 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_142677257
Of je zal in Drenthe op school zitten. :{

pi_142681462
Wel mooi. Als hij echt goed is hebben we er een talent voor het nederlands elftal bij! Zolang je ze maar vroeg genoeg scout.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_142681526
Mensen die dit soort kinderhandel goedpraten. :')
  Forum Admin donderdag 24 juli 2014 @ 15:13:25 #108
35723 crew  GGMM
pi_142681758
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hij kwam zelf naar Nederland.

Lees eens een artikel voordat je reageert. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2014 @ 15:57:57 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_142683171
quote:
Vooral mensen. :{

Straks komt ie nog in aanraking met zwarte piet. :{

pi_142777606
  Trouwste user 2022 zondag 27 juli 2014 @ 14:17:27 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_142777656
Stoere boy. :)

pi_142998091
pi_143004394
Een teringaapie van 8, waar gaat dit over. Een marketingstunt over de rug van een kind. Edwin van der Sar heeft het inwonersaantal van Indonesië maal ¤59,95 voor een shirtje gedaan en verwacht nu miljoenen binnen te harken. Succes daarmee.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:36:23 #114
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143005742
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een teringaapie van 8, waar gaat dit over. Een marketingstunt over de rug van een kind. Edwin van der Sar heeft het inwonersaantal van Indonesië maal ¤59,95 voor een shirtje gedaan en verwacht nu miljoenen binnen te harken. Succes daarmee.
China en Indonesië veroveren
Eredivisie promoten en geld opstrijken, chinees geld binneharken
?????
Profit
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Trouwste user 2022 zondag 3 augustus 2014 @ 01:45:16 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_143007072
quote:
Leuk. Zie hem trots zijn bij oom en tante. :)

pi_143015939
AFCAjax_Indo twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 16:09:16 Selamat Tristal Alif Naufal terpilih sebagai 'the most valuable talent' of Camp Ajax. Buat Indonesia bangga! http://t.co/yT7pXjWppe reageer retweet
pi_143401365
AlifTristan28 twitterde op donderdag 14-08-2014 om 02:00:54 1 Place Netherlands Coerver SkillzMaster 2014. Thank you Om @deekasuksmana, Om @MatiasIbo, dan @footballicious : ) http://t.co/jxuoZDTQMk reageer retweet
pi_143401451
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 02:03 schreef j0rdiiii het volgende:
AlifTristan28 twitterde op donderdag 14-08-2014 om 02:00:54 1 Place Netherlands Coerver SkillzMaster 2014. Thank you Om @deekasuksmana, Om @MatiasIbo, dan @footballicious : ) http://t.co/jxuoZDTQMk reageer retweet
[ afbeelding ]
Toppertje hoor jaja
Oh.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 augustus 2014 @ 02:20:58 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_143401483
Wiel Coerver. _O_

pi_143401527
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 02:20 schreef tong80 het volgende:
Wiel Coerver. _O_

Ach die heeft het wiel ook niet uitgevonden hoor.
Oh.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 augustus 2014 @ 02:33:48 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_143401585
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach die heeft het wiel ook niet uitgevonden hoor.
Wiel Coerver (Kerkrade, 3 december 1924 – aldaar, 22 april 2011) was Nederlands een voetballer en voetbaltrainer. Vanwege zijn geavanceerde trainingsmethoden werd hij omschreven als de 'Albert Einstein van het voetbal' en gold hij in zijn tijd als één van de baanbrekende voetbalcoaches.

Coerver was een meer dan verdienstelijk voetballer en werd met Rapid JC, de voorloper van het huidige Roda JC, in 1956 kampioen van Nederland. Als coach won hij met Feyenoord in 1974 de UEFA Cup en de nationale titel. Hij trainde daarnaast nog enkele andere clubs, waaronder Sparta, N.E.C. en Go Ahead Eagles. Zijn eerste baan waarin hij aan de slag ging als trainer werd de amateurclub SVN, die hij tussen 1959 en 1964 via titels en kampioenschappen optrok tot de top van het amateurvoetbal: met ongewoon attractief, technisch voetbalspel. Vrijwel de helft van de spelers van Coervers eerste succeselftal werd midden jaren zestig meteen weggekocht door betaalde clubs.

Coerver was ook de eerste voetbaltrainer die, met zijn interesse voor de balfysica en in zijn streven naar perfectie, gebruikmaakte van de kennis van bewegingswetenschappers, onder andere van onderzoekers van de universiteit in Nijmegen.

Wiel Coerver is echter vooral bekend geworden met de Coerver-methode, die gericht is op zo volledig mogelijke balbeheersing, aangevuld met de nodige techniek. Coerver is in tal van landen actief geweest om zijn methode aan jeugdige voetballers te onderwijzen. Ook zijn er boeken en dvd's uitgebracht om de oefenstof duidelijk te maken. De Coerver-methode wordt in tal van landen door vele nationale voetbalbonden en clubs omarmd, onder andere door de jeugdafdeling van Manchester United.

De voetbaltrainer uit Kerkrade werd in 2007 benoemd tot ridder in de orde van Oranje-Nassau

Op 24 mei 2008 werd Wiel Coerver door de Coaches Betaald Voetbal (CBV) onderscheiden met de Oeuvreprijs beste trainer/coach. Deze prijs kreeg hij uitgereikt uit handen van Kees Rijvers.

Coerver kampte met hartproblemen; voor zijn gezondheid had hij het doktersadvies gekregen meer te werken in landen met een warmer klimaat. Hij overleed op 86-jarige leeftijd aan de gevolgen van een longontsteking.

Enkele citaten van Wiel Coerver

"Er heerst een schoolmeestersklimaat in Zeist. Kees, jij bent de laatste die er wat aan kan doen." (Kees = Kees Rijvers, bondscoach van het Nederlands elftal, tijdens diens beginperiode in 1981 en 1982)
"Ik kijk Cor Brom aan, ik kijk Spitz Kohn aan en zeg: "Zijn jullie het nou werkelijk eens met al die onzin, of moet ik weer mijn mond opendoen? In Engeland, Spanje, Italië, heeft niemand een diploma nodig. Iedereen die een vent is, kan daar zo voor een groep staan."" (tijdens een vergadering in Zeist, bij de KNVB)
"Nou, toen ik slaagde voor mijn trainersdiploma, had ik een 9 voor psychologie, maar ik heb mijn hele leven met alles en iedereen ruzie gehad."
"Een vakman als Happel is gegarandeerd in één week uitgepraat over voetbal. En zij praten zes jaar."
"De bossen in Zeist kunnen onder de rapporten bedekt worden, maar niemand durft te zeggen waar het nu werkelijk om gaat: de jeugd moet weer techniek bijgebracht worden."
"Het publiek heeft graag 25 gulden over voor een speler als Vanenburg."
"Ik heb vooral Heynckes als trainer hoog zitten, maar in dat boek van hem heb ik niet één oefening gezien waar een voetballer een betere techniek door krijgt."

pi_143401587
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 02:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wiel Coerver (Kerkrade, 3 december 1924 – aldaar, 22 april 2011) was Nederlands een voetballer en voetbaltrainer. Vanwege zijn geavanceerde trainingsmethoden werd hij omschreven als de 'Albert Einstein van het voetbal' en gold hij in zijn tijd als één van de baanbrekende voetbalcoaches.

Coerver was een meer dan verdienstelijk voetballer en werd met Rapid JC, de voorloper van het huidige Roda JC, in 1956 kampioen van Nederland. Als coach won hij met Feyenoord in 1974 de UEFA Cup en de nationale titel. Hij trainde daarnaast nog enkele andere clubs, waaronder Sparta, N.E.C. en Go Ahead Eagles. Zijn eerste baan waarin hij aan de slag ging als trainer werd de amateurclub SVN, die hij tussen 1959 en 1964 via titels en kampioenschappen optrok tot de top van het amateurvoetbal: met ongewoon attractief, technisch voetbalspel. Vrijwel de helft van de spelers van Coervers eerste succeselftal werd midden jaren zestig meteen weggekocht door betaalde clubs.

Coerver was ook de eerste voetbaltrainer die, met zijn interesse voor de balfysica en in zijn streven naar perfectie, gebruikmaakte van de kennis van bewegingswetenschappers, onder andere van onderzoekers van de universiteit in Nijmegen.

Wiel Coerver is echter vooral bekend geworden met de Coerver-methode, die gericht is op zo volledig mogelijke balbeheersing, aangevuld met de nodige techniek. Coerver is in tal van landen actief geweest om zijn methode aan jeugdige voetballers te onderwijzen. Ook zijn er boeken en dvd's uitgebracht om de oefenstof duidelijk te maken. De Coerver-methode wordt in tal van landen door vele nationale voetbalbonden en clubs omarmd, onder andere door de jeugdafdeling van Manchester United.

De voetbaltrainer uit Kerkrade werd in 2007 benoemd tot ridder in de orde van Oranje-Nassau

Op 24 mei 2008 werd Wiel Coerver door de Coaches Betaald Voetbal (CBV) onderscheiden met de Oeuvreprijs beste trainer/coach. Deze prijs kreeg hij uitgereikt uit handen van Kees Rijvers.

Coerver kampte met hartproblemen; voor zijn gezondheid had hij het doktersadvies gekregen meer te werken in landen met een warmer klimaat. Hij overleed op 86-jarige leeftijd aan de gevolgen van een longontsteking.

Enkele citaten van Wiel Coerver

"Er heerst een schoolmeestersklimaat in Zeist. Kees, jij bent de laatste die er wat aan kan doen." (Kees = Kees Rijvers, bondscoach van het Nederlands elftal, tijdens diens beginperiode in 1981 en 1982)
"Ik kijk Cor Brom aan, ik kijk Spitz Kohn aan en zeg: "Zijn jullie het nou werkelijk eens met al die onzin, of moet ik weer mijn mond opendoen? In Engeland, Spanje, Italië, heeft niemand een diploma nodig. Iedereen die een vent is, kan daar zo voor een groep staan."" (tijdens een vergadering in Zeist, bij de KNVB)
"Nou, toen ik slaagde voor mijn trainersdiploma, had ik een 9 voor psychologie, maar ik heb mijn hele leven met alles en iedereen ruzie gehad."
"Een vakman als Happel is gegarandeerd in één week uitgepraat over voetbal. En zij praten zes jaar."
"De bossen in Zeist kunnen onder de rapporten bedekt worden, maar niemand durft te zeggen waar het nu werkelijk om gaat: de jeugd moet weer techniek bijgebracht worden."
"Het publiek heeft graag 25 gulden over voor een speler als Vanenburg."
"Ik heb vooral Heynckes als trainer hoog zitten, maar in dat boek van hem heb ik niet één oefening gezien waar een voetballer een betere techniek door krijgt."

Je moet gewoon je bek houden.
Oh.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 augustus 2014 @ 02:38:28 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_143401615
Je zet jezelf mooi neer JR-Style :D

Goeie argumenten ook. :D _O_

Trusten.

pi_143401632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 02:38 schreef tong80 het volgende:
Je zet jezelf mooi neer JR-Style :D

Goeie argumenten ook. :D _O_

Trusten.

Argument tegen wat? Dat jij geen eigen mening hebt _O-
Oh.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 03:06:29 #125
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143401785
quote:
Mensen die hier op tegen zijn :')

(Niet kinderhandel maar dit specifieke geval)
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')