SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Of taartquote:Op zondag 3 november 2013 13:59 schreef PeuRac het volgende:
4kg appels over, dus dat wordt appelmoes maken
Teveel werkquote:
eeuh, bij nader inzien was het 2 kiloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
vergeten te tanken?quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
Auto afgeslagen en wil niet meer starten. Sta je daar in de regen
ANWB bellenquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
Auto afgeslagen en wil niet meer starten. Sta je daar in de regen
Oh, motor natquote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tank zit vol en het is ook geen diesel. Is sinds dat ik door een diepe plas ben gereden
quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tank zit vol en het is ook geen diesel. Is sinds dat ik door een diepe plas ben gereden
Koop een 12v lader voor je telefoonquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga weer want telefoon bijna leeg en word zo gebeld door anwb.
Had ouders bellen niet beter geweest in dit geval?quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
En ik moest qoonplaatsservice eerst afsluiten a 64 euro en dat had ik natuurlijk niet
Bel dan iemand om je naar net buiten de stad te slepenquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
En ik moest qoonplaatsservice eerst afsluiten a 64 euro en dat had ik natuurlijk niet
Misschien heeft kaneelstokje nog wat voor je.quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef PeuRac het volgende:
ik heb geen kaneel in huis voor over de appelmoes
Als die t komt brengen, krijgt die een half liter appelmoes van me.quote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien heeft kaneelstokje nog wat voor je.
Jep, that's me. Ik houd van koken, bakken heb ik dan weer minder mee.quote:
Dat moet ik nog steeds doen jaquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een 12v lader voor je telefoonkost een tientje en voorkomt dat je telefoon leeg is wanneer je em nodig hebt
Die hebben geen sleepkabelquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ouders bellen niet beter geweest in dit geval?
Op mijn werk ligt nog wel een paar kiloquote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als die t komt brengen, krijgt die een half liter appelmoes van me.
Dat is het eerste wat ik kocht als ik een nieuwe telefoon had die verschilde van mn vorige. Mijn huidige gebruik ik nu 3 jaar geloof ik. Heb er verschillende liggen nuquote:
Je rijdt een oudere auto toch? Dan zijn startkabels en sleepkabel standaard uitrusting van je auto als het goed isquote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die hebben geen sleepkabelOf uberhaupt in de familie en ik ook niet.
Maar even kopen dus
Gheghe ja het is wel handig inderdaadquote:Op zondag 3 november 2013 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik kocht als ik een nieuwe telefoon had die verschilde van mn vorige. Mijn huidige gebruik ik nu 3 jaar geloof ik. Heb er verschillende liggen nu
[..]
Je rijdt een oudere auto toch? Dan zijn startkabels en sleepkabel standaard uitrusting van je auto als het goed is
Het is niet oud, maar oud genoeg om wat standaard spullen bij je te hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe ja het is wel handig inderdaad
Auto komt uit 2000, of dat nou zo oud is?
Ja moet ik nog even halenquote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet oud, maar oud genoeg om wat standaard spullen bij je te hebben.
Gewoon goed onderhoudenquote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet oud, maar oud genoeg om wat standaard spullen bij je te hebben.
Haal dan gelijk ook even een gevaren driehoek, veiligheidshesje, etcquote:
Ik heb er 1 standaard in de auto, eentje in m'n tas voor de bus, en een extra met afneembaar USB/Stekker geval voor evt gebruik op USb/Radio en stopcontactquote:Op zondag 3 november 2013 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik kocht als ik een nieuwe telefoon had die verschilde van mn vorige. Mijn huidige gebruik ik nu 3 jaar geloof ik. Heb er verschillende liggen nu
Dan moet je wel bovengemiddeld goed opletten met je onderhoud en veel preventief vervangen.quote:
USB radio's laden meestal de telefoon niet opquote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er 1 standaard in de auto, eentje in m'n tas voor de bus, en een extra met afneembaar USB/Stekker geval voor evt gebruik op USb/Radio en stopcontact
Die twee ben je sowieso verplicht bij je te hebben in DLD.quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haal dan gelijk ook even een gevaren driehoek, veiligheidshesje, etc
Dan heb je een kut radio, want de mijne doet het wel, en die paar die bij ons in de huurbusjes zitten ookquote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
USB radio's laden meestal de telefoon niet op
[..]
Die twee ben je sowieso verplicht bij je te hebben in DLD.
Misschien moet ik de andere USB uitgang gebruiken. Zitten er twee op.quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb je een kut radio, want de mijne doet het wel, en die paar die bij ons in de huurbusjes zitten ook
Of het is een pro van HTC
Dat zou een optie zijn..quote:Op zondag 3 november 2013 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet ik de andere USB uitgang gebruiken. Zitten er twee op.
Ah, dat kan het zijn, heb een S4, verder laadt die eigenlijk altijd en overal op.quote:Op zondag 3 november 2013 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn..
Maar ik weet ook dat bijv. iPhones dat niet doen, en een aantal Samsungs ook niet.. HTC laadt bijna probleemloos met alle opladers via USB
Hmm, de S4 zou het wel moeten doen geloof ik hoorquote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, dat kan het zijn, heb een S4, verder laadt die eigenlijk altijd en overal op.
Zou ik ook denken voor dat geld, maar goed, als ik em via de USB aansluit, dan werkt de carkit niet, dus verbind altijd via BT met de radio en laad em apart op.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, de S4 zou het wel moeten doen geloof ik hoor
Dat kan bij de mijne ook, ware het niet dat ik al een carkit erin had zitten van Parrot voordat ik de radio kochtquote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou ik ook denken voor dat geld, maar goed, als ik em via de USB aansluit, dan werkt de carkit niet, dus verbind altijd via BT met de radio en laad em apart op.
Ik kan via BT vanaf de radio idd alle muziek van mijn telefon afspelen. Al gebruik ik die optie zelden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan bij de mijne ook, ware het niet dat ik al een carkit erin had zitten van Parrot voordat ik de radio kocht![]()
BT Carkit en BT Audio opties enzo
Die heb ik alquote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haal dan gelijk ook even een gevaren driehoek, veiligheidshesje, etc
quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef PeuRac het volgende:
Btw, TGND wil toch bij de recherge eigenlijk, ik moet dan elke keer hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Daar hou ik niet zo vanquote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
joaahh
Ik ga vd week stoofpeertjes maken
Mooi hequote:Op zondag 3 november 2013 15:53 schreef Fascination het volgende:
Die confession in s05e11 van Breaking Bad.!!!
Nee gelukkig nietquote:Op zondag 3 november 2013 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hoeft het dan ook niet te eten
Heb het niet eens koud gehad eigenlijk. Alleen omkleden was fris.quote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je hallucineerde van de onderkoeling Fax
ik wil ook nog steeds een keer skinny dippen maar ik zou niet weten waarquote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
Water was super vandaag
Dikke bakken van 2,5 meter op Neeltje Jans, 28-36 knopen, handschoentjes aan, cappie op![]()
En op een gegeven moment moest ik toch even goed kijken, want dacht dat ik aan het hallucineren was... maar er gingen 2 naakte vrouwen de branding in om te skinny dippen![]()
Ze hielden het overigens maar 5 minuten vol
![]()
Zag er best goed uit trouwens
Kom maar met me mee naar de zee danquote:Op zondag 3 november 2013 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil ook nog steeds een keer skinny dippen maar ik zou niet weten waar
niet in natuurwater, dat is vies
Hier is het echt wel frisquote:Op zondag 3 november 2013 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb het niet eens koud gehad eigenlijk. Alleen omkleden was fris.
maar dat is natuurwater, dus viesquote:
Want zee is geen natuurwater?quote:
Wat is daar mis mee dan want dat valt best wel mee.quote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is natuurwater, dus vies
Je wilt echt niet weten wat er allemaal voor zooi in de zee/rivieren ligtquote:Op zondag 3 november 2013 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan want dat valt best wel mee.
Dan spring je maar het kikkerbadje in midden in de zomerquote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja natuurwater associeer ik meer met zoetwater, want dat is inderdaad ranzige zooi. Zeewater is best schoon hoor...quote:
Vind je dat ook bij stranden rondom de middelandse zee?quote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat een onzin, vroeger hoorde je niemand erover en nu is het water opeens vies?quote:Op zondag 3 november 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je wilt echt niet weten wat er allemaal voor zooi in de zee/rivieren ligt
niks, maar ik ben er bang voor dus dat helpt nietquote:Op zondag 3 november 2013 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan want dat valt best wel mee.
De zee voor de Nederlandse kust is lekker schoon jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja natuurwater associeer ik meer met zoetwater, want dat is inderdaad ranzige zooi. Zeewater is best schoon hoor...
Misschien omdat men er toen niet echt over nadacht.quote:Op zondag 3 november 2013 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een onzin, vroeger hoorde je niemand erover en nu is het water opeens vies?
Schoner dan de binnenwateren hoor...quote:Op zondag 3 november 2013 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De zee voor de Nederlandse kust is lekker schoon ja![]()
mij niet gezien
Dit.quote:Op zondag 3 november 2013 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De zee voor de Nederlandse kust is lekker schoon ja![]()
mij niet gezien
ja, ik vind de zee engquote:Op zondag 3 november 2013 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind je dat ook bij stranden rondom de middelandse zee?
Bitch pleasequote:Op zondag 3 november 2013 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
Vandaar dat jullie zulke watjes zijn, geen weerstand enzo
Kan zijn, niet schoon genoeg voor mijn plezier.quote:
Blobvissenquote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
Vissen en andere zeebeesten zijn ook zo vies
brrr
Water daar is niet zoveel schoner hoor. De bodem hier is veel donkerder en veel losser zand.quote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan zijn, niet schoon genoeg voor mijn plezier.
Maar houdt sowieso niet van in het water zijn wat niet uit een douche komttenzij ergens in Italie, Spanje, Montenegro, oid. Ga liever zeilen op het water dan.
Stop er een kurk in, hoef je daar niet bang voor te zijnquote:Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
zolang er beesten wonen in het water ga ik er niet in
lekker veel chloor zodat alles dood gaat
quote:The Mediterranean Sea has a number of significant water quality issues including discharges of untreated or inadequately treated sewage, non-point runoff from agricultural uses and sedimentation from terrestrial land development in the basin. At the basin scale, sewage effluents released along the southern coasts typically are entrained either parallel to the shoreline or seaward, before eventually coming back. Effluents from the eastern and northern coasts are characterisically entrained parallel to the coasts.
Algal blooms and jellyfish population explosions in the Mediterranean are due to and high nutrient influxes, chiefly from intensive terrestrial agriculture. Algal blooms are enhanced by nitrate and phosphate influxes from both farming and inadequately treated human wastes. The Mediterranean eddy currents are such that floatables and non-dissolved pollutant materials tend to concentrate on the North African coastline. Many beaches in southern Europe as well as North Africa have high levels of bacteria, chiefly due to the wastewater load of undertreated sewage and circulation anomalies of the Mediterranean.
Dat gaat sowieso niet dan gaat het hele eco-systeem naar de kloten.quote:Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
Dat kan niet, want volgens je profiel ben je een vrouwquote:Op zondag 3 november 2013 17:53 schreef verdacht.individu het volgende:
ik zit afentoe weleens stiekem aan me piemelhihi
Ben een jongen hihi stiekem me geslacht veranderd op fokquote:Op zondag 3 november 2013 17:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan niet, want volgens je profiel ben je een vrouw
Neuken?quote:Op zondag 3 november 2013 17:54 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Ben een jongen hihi stiekem me geslacht veranderd op fokspannend he?
ja duh, daarom doen ze dat ook in zwembaden en niet in de zeequote:Op zondag 3 november 2013 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet dan gaat het hele eco-systeem naar de kloten.
Om maar niet te spreken van de hoeveelheden chloor die je er waarschijnlijk voor nodig zou hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja duh, daarom doen ze dat ook in zwembaden en niet in de zee
Mwhehe, ik ben ook geen fan van beestjesquote:Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
Sowiesoquote:
Ik ben toen met een stel gare brakke FOK!kers gaan zwemmen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik zwem gewoon niet![]()
Heb het al jaren niet meer gedaande laatste keer was met mn ex in Italie
Vanwege de badjuf, dat wel natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toen met een stel gare brakke FOK!kers gaan zwemmen.
Fax zat binnen 2 tellen al bij de EHBO
lol, zonder hulpmiddelen kan hij niet blijven drijven dus?quote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog lang met die wond rondgelopenquote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee een snoekduik in 40 cm water is niet zo verstandigquote:Op zondag 3 november 2013 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, zonder hulpmiddelen kan hij niet blijven drijven dus?
Tenzij je mij bentquote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee een snoekduik in 40 cm water is niet zo verstandig
Hoe mis je dat?quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee een snoekduik in 40 cm water is niet zo verstandig
Ook beter drinken met fokkers dan voelen ze het tenminste nietquote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt nooit gaan zwemmen met fokkers
dan zien ze mij praktisch in mijn ondergoed
Doe niet zo preutsquote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Heel makkelijk schijnbaarquote:
Ik werd net wakker op de bank. Hoofdpijn iets gezakt nog wel heel misselijk.quote:Op zondag 3 november 2013 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens hier huppel, ga eens heel snel terug in bed
Dat hadden we de avond/nacht ervoor gedaanquote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook beter drinken met fokkers dan voelen ze het tenminste niet
Wat preutsquote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
En je gaat wel zwemmen in een gewoon zwembad?quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Wat ben jij preuts en snel vies van iets zegquote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Dat inderdaadquote:Op zondag 3 november 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je gaat wel zwemmen in een gewoon zwembad?
De kans dat je FOK!kers in het wild tegenkomt is stiekem best groot hoor, jij weet dan wel niet dat het een FOK!ker is en hij/zij weet dat ook niet van jou maar toch!
quote:Op zondag 3 november 2013 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
'De laatste in het water is een hooomoooo'
Aan de kippensoep dus en terug de dekens onderquote:Op zondag 3 november 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel makkelijk schijnbaar
[..]
Ik werd net wakker op de bank. Hoofdpijn iets gezakt nog wel heel misselijk.
Ik zoek verzorging
En dan nog op de EHBO komenquote:Op zondag 3 november 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hadden we de avond/nacht ervoor gedaan
ja dat snap ik ook welquote:Op zondag 3 november 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je gaat wel zwemmen in een gewoon zwembad?
De kans dat je FOK!kers in het wild tegenkomt is stiekem best groot hoor, jij weet dan wel niet dat het een FOK!ker is en hij/zij weet dat ook niet van jou maar toch!
je zou eens moeten wetenquote:Op zondag 3 november 2013 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ben jij preuts en snel vies van iets zeg
I. Haz. No. Words.quote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel
maar ik hoef het niet van ze te weten
ik haat het ook als ik bekende tegen kom in het zwembad
goede bekenden niet hoor, die hebben waarschijnlijk wel meer gezien
maar van die mensen waarmee je 4 jaar geleden samen vakantie werk hebt gedaan of zo
blegh
Je denkt toch niet echt dat we dat nu nog geloven he?quote:
Ja en?quote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel
maar ik hoef het niet van ze te weten
ik haat het ook als ik bekende tegen kom in het zwembad
goede bekenden niet hoor, die hebben waarschijnlijk wel meer gezien
maar van die mensen waarmee je 4 jaar geleden samen vakantie werk hebt gedaan of zo
blegh
Iets met de bodem van t zwembad kussen na een duikquote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aan de kippensoep dus en terug de dekens onder
[..]
En dan nog op de EHBO komen
dan niet, om eerlijk te zijn zal mij dat een worst wezenquote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat we dat nu nog geloven he?
ik ook, maar dan wel bij vreemden of juist bij bekendequote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en?
Maar goed, ik kleed me ook rustig op een parkeerplaats om, of wanneer er iemand in de kamer is.
Mwa het idee is goed, kan je meteen daarna een kleedhokje in duikenquote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met de bodem van t zwembad kussen na een duik
Eerst wilde hij niet, maar toen vond ie de badjuf wel heul interessant en is hij toch gegaan
Ik zoek iemand die kippensoep komt maken voor mequote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aan de kippensoep dus en terug de dekens onder
[..]
En dan nog op de EHBO komen
Juist omdat ik vind dat men meer ziet als ik in mn bikini loop dan wanneer ik in ondergoed sta heb ik daar dus ook helemaal geen moeite mee.quote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en?
Maar goed, ik kleed me ook rustig op een parkeerplaats om, of wanneer er iemand in de kamer is.
helaas voel ik daar geen enkele behoefte toequote:
Na het surfen staat iedereen bij het omkleden in z'n fluit. Normaalste zaak van de wereld.quote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en?
Die open wond had daar niets mee te maken?quote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst wilde hij niet, maar toen vond ie de badjuf wel heul interessant en is hij toch gegaan
Ach, dat boeit me ook weinig. Ga je wel naar een sauna oid dan?quote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook, maar dan wel bij vreemden of juist bij bekende
niet bij van die tussen in mensen
Nee ik ging omdat het er toch wel vertieft uitzagquote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welnee, plakkertje erop en gaaaaanquote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die open wond had daar niets mee te maken?
He bah, worstquote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan niet, om eerlijk te zijn zal mij dat een worst wezen
Waarom kleedhokje? Badjuf heeft normaliter een eigen kantoorquote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa het idee is goed, kan je meteen daarna een kleedhokje in duiken
Nouja, mijn boxers zijn straks en mn zwembroek wijd.quote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die kippensoep komt maken voor me
[..]
Juist omdat ik vind dat men meer ziet als ik in mn bikini loop dan wanneer ik in ondergoed sta heb ik daar dus ook helemaal geen moeite mee.
Ze was wel fokking lekker hoorquote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa het idee is goed, kan je meteen daarna een kleedhokje in duiken
Dus je bent niet alleen ziek maar ook luiquote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die kippensoep komt maken voor me
Na zo'n stunt verbaasd me dat niksquote:Op zondag 3 november 2013 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze was wel fokking lekker hoor
Naderhand nog een praatje gemaakt, maar durfde d'r nummer niet te hosselen
Was wel een leuke deerne jaquote:Op zondag 3 november 2013 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ook, wat het makkelijkste isquote:Op zondag 3 november 2013 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom kleedhokje? Badjuf heeft normaliter een eigen kantoor
[..]
Nouja, mijn boxers zijn straks en mn zwembroek wijd.
jaquote:Op zondag 3 november 2013 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, dat boeit me ook weinig. Ga je wel naar een sauna oid dan?
Nee, ik word duizelig als ik te lang moet staanquote:Op zondag 3 november 2013 18:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je bent niet alleen ziek maar ook lui
---
Met omkleden zal het me echt een worst wezen eigenlijk, vroeger wel maar nu boeit het me niet veel of iemand iets ziet.
Mjah ik uhm draag niet echt ondergoed meer tegenwoordig dus nu doe ik ook wel 2x nadenken voor ik mij in het openbaar ga omkledenquote:Op zondag 3 november 2013 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom kleedhokje? Badjuf heeft normaliter een eigen kantoor
[..]
Nouja, mijn boxers zijn straks en mn zwembroek wijd.
En wij buiten maar koukleumenquote:Op zondag 3 november 2013 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
ik zou echt dood gaan zonder bhquote:Op zondag 3 november 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik word duizelig als ik te lang moet staan![]()
Heb het ff goed te pakken opeens
[..]
Mjah ik uhm draag niet echt ondergoed meer tegenwoordig dus nu doe ik ook wel 2x nadenken voor ik mij in het openbaar ga omkleden
Wie gaan er dan ook in de winter zwemmenquote:
Klinkt niet echt prettig nee..quote:Op zondag 3 november 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mjah ik uhm draag niet echt ondergoed meer tegenwoordig dus nu doe ik ook wel 2x nadenken voor ik mij in het openbaar ga omkleden
Ik snap je wel enigsindsquote:Op zondag 3 november 2013 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
maar als ik daar de conciërge van mijn school tegen zou komen zou ik dat niet prettig vinden
ik kan ook echt niet benoemen waarom
ik vind echt dat er niets mis is met naaktheid, ik loop thuis 90% van de tijd naakt en doe dan echt niet altijd eerst de gordijnen dicht
vroeger gingen wij op vakantie naar naturisten campings en ik kom al langer in sauna's dan in het zwembad
maar als je met iemand zo'n awkward relatie hebt waarin je sowieso al niet precies weet hoe je met iemand om moet gaan voel ik me opeens enorm kut als ik naakt ben of in mijn bikini
fokkers vallen voor mij duidelijk in die categorie
Die heb ik wel aan, die moet, die valt voor mij ook niet in de categorie ondergoedquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap je wel enigsinds
Maar ik heb tegenwoordig echt meer iets van "fuck it, dan zijn ze maar jelly!"
eeuh...quote:Op zondag 3 november 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik denk 2x na en 9 van de 10 keer doe ik het dan alsnog hoorquote:
Ging muhaha nou engeltjes maken of niet?quote:Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie gaan er dan ook in de winter zwemmen
ik vind zo'n gesprekje dan al ongemakkelijk genoegquote:Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap je wel enigsinds
quote:Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap je wel enigsinds
Maar waarom zou iemand zoiets denken? Jij denkt te negatief over mensenquote:Op zondag 3 november 2013 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind zo'n gesprekje dan al ongemakkelijk genoeg
als ik dan iemands piemel steeds zie zwiepen en die ander denkt dingen als 'wtf ik had echt niet gedacht dat dit onder haar kleding zou zitten' dan word zo'n debiel gesprek over het weer of andere generieke onderwerpen er gewoon niet echt vlotter op bij mij
wtf hoeft toch niet negatief te zijn, dat vul jij nu juist zelf inquote:Op zondag 3 november 2013 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar waarom zou iemand zoiets denken? Jij denkt te negatief over mensen
Je raakt gehypnotiseerd door de pendelbeweging?quote:Op zondag 3 november 2013 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind zo'n gesprekje dan al ongemakkelijk genoeg
als ik dan iemands piemel steeds zie zwiepen en die ander denkt dingen als 'wtf ik had echt niet gedacht dat dit onder haar kleding zou zitten' dan word zo'n debiel gesprek over het weer of andere generieke onderwerpen er gewoon niet echt vlotter op bij mij
quote:Op zondag 3 november 2013 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je raakt gehypnotiseerd door de pendelbeweging?
ja dan wil ik hem stil hangen maar dat maakt de boel altijd nog ongemakkelijkerquote:Op zondag 3 november 2013 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je raakt gehypnotiseerd door de pendelbeweging?
Iedereen toch?quote:Op zondag 3 november 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ging muhaha nou engeltjes maken of niet?
Tja, en daarom moet je juist je kleren uitdoen. Dan gaat ie vanzelf stilstaanquote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dan wil ik hem stil hangen maar dat maakt de boel altijd nog ongemakkelijker
zelfs als je eerst uitlegt waarom je hem stil gaat hangen
Ik heb geen engeltje gemaakt met alleen een zwembroek aan hoorquote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen toch?
Sowieso een sneeuwballengevecht in het zwembad, we leken wel gek!
Was dat maar waarquote:Op zondag 3 november 2013 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso wel makkelijk fokkers herkennen die zijn allemaal 30+ cm namelijk toch.
Ja maar als het positief is, is er niks mis mee toch? Behalve als jij constant op die piemel zit te letten en die jongen jou wel een lekker hapje vind, dan zwiept ie niet meer zoquote:Op zondag 3 november 2013 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf hoeft toch niet negatief te zijn, dat vul jij nu juist zelf in
Je had Joof toch op bezoek?quote:
Al zat die hier nu nog op de bank dan had ik alsnog een penerloos weekend hoorquote:
En kotsen en misselijk en duizelig en gewoon ziekquote:
Hoofdpijn is juist een reden om wel seks te hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah het alom befaamde excuus van vrouwen
Heul niet!!quote:
Ja echt he, stond ik net op het punt om in de auto te stappen "nee sorry ik heb opeens hoofdpijn en shit."quote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah het alom befaamde excuus van vrouwen
quote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar als het positief is, is er niks mis mee toch? Behalve als jij constant op die piemel zit te letten en die jongen jou wel een lekker hapje vind, dan zwiept ie niet meer zo
je staat toch niet stokstijf stil tijdens het kletsenquote:Op zondag 3 november 2013 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, en daarom moet je juist je kleren uitdoen. Dan gaat ie vanzelf stilstaan
al denkt die ander dat ik de heetste vrouw op aarde ben, dan vind ik dat nog ongemakkelijk als je zo heel duf aan het praten bent over van die onzin dingenquote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar als het positief is, is er niks mis mee toch? Behalve als jij constant op die piemel zit te letten en die jongen jou wel een lekker hapje vind, dan zwiept ie niet meer zo
Als je haar hard genoeg spanked, compenseert dat vanzelf.quote:
Mag ik u vriendelijk verzoeken om op te houden met ervoor zorgen dat ik de komende 10 jaar geen seks meer wil?quote:Op zondag 3 november 2013 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je haar hard genoeg spanked, compenseert dat vanzelf.
Stokstijf is anders wel handig bij het ketsenquote:Op zondag 3 november 2013 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je staat toch niet stokstijf stil tijdens het kletsen
[..]
al denkt die ander dat ik de heetste vrouw op aarde ben, dan vind ik dat nog ongemakkelijk als je zo heel duf aan het praten bent over van die onzin dingen
Komt het alleen 10x zo erg terug daarnaquote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoofdpijn is juist een reden om wel seks te hebben![]()
Maar niet met joof![]()
Hele hebben en houden de auto in, ja ik ken hetquote:Op zondag 3 november 2013 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja echt he, stond ik net op het punt om in de auto te stappen "nee sorry ik heb opeens hoofdpijn en shit."
Blijkbaar wekt gaatjes opvullen die associatie op.quote:Op zondag 3 november 2013 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze dat tegenwoordig ook al als je komt klussen?
Nee hoor! Dan is het gewoon weg!quote:Op zondag 3 november 2013 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komt het alleen 10x zo erg terug daarna![]()
[..]
Hele hebben en houden de auto in, ja ik ken het
Ik moest ze eerst nog gaan maken zelfs..quote:Op zondag 3 november 2013 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wekt gaatjes opvullen die associatie op.
Jij wil geen mi's van Joof die je goed te grazen neemt?quote:Op zondag 3 november 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik u vriendelijk verzoeken om op te houden met ervoor zorgen dat ik de komende 10 jaar geen seks meer wil?
Hier werkt dan in iedergeval niet, i triedquote:Op zondag 3 november 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor! Dan is het gewoon weg!
En ik heb heus wel geprobeerd om haal-mijn-hoofdpijn-weg-seks te krijgen maar voetbal was belangrijker![]()
![]()
quote:
15 minuten ja.quote:
Boormachine en boortjes liggen nog in de autoquote:
Neequote:Op zondag 3 november 2013 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil geen mi's van Joof die je goed te grazen neemt?
Primaquote:Op zondag 3 november 2013 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boormachine en boortjes liggen nog in de auto![]()
Appen zodra ik kan?
Uiteraard.quote:Op zondag 3 november 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor! Dan is het gewoon weg!
En ik heb heus wel geprobeerd om haal-mijn-hoofdpijn-weg-seks te krijgen maar voetbal was belangrijker![]()
![]()
Die heb ik ook nog steeds ja!!quote:
Klopt.quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar jij had toch een eagles supporter? Die had geen excuus.
Kan je daar het hoofd van Y. niet voor gebruiken?quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog steeds ja!!
En het plan daarbij is om een plant erom te laten groeien![]()
Moet ik alleen ff een hamer gaan kopen
Heb je hem toch nog niet goed afgericht...quote:Op zondag 3 november 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
3x raden welke club hij ook zwaar fan van is
Goeie gozertquote:Op zondag 3 november 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
3x raden welke club hij ook zwaar fan van is
Working on it!!quote:Op zondag 3 november 2013 18:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je hem toch nog niet goed afgericht...
Wacht maar tot ik hem heb meegenomen naar Amsterdamquote:
Je bedoelt de coolsingelquote:Op zondag 3 november 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Working on it!!
Tegenwoordig word Ajax al gewoon ajax genoemd ipv ajakkes. Alleen de hoofdletter wil nog niet lukken.
[..]
Wacht maar tot ik hem heb meegenomen naar Amsterdam
Omdat Feyenoord wereldwijd vertegenwoordigd is.quote:Op zondag 3 november 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
En waarom zelfs als ik ze uit verweggistan haal zijn ze alsnog kakkerlak
quote:Op zondag 3 november 2013 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord wereldwijd vertegenwoordigd is.
Het feit dat ik naakt de fontein in word gemieterd als jullie kampioen worden is ook voor hem reden om feyenooit extra hard aan te moedigenquote:
Uhm, hij heeft wel gelijk hoor.quote:
Ja nja zolang je die spelvouten nog niet verbeterdquote:Op zondag 3 november 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Working on it!!
Tegenwoordig word Ajax al gewoon ajax genoemd ipv ajakkes. Alleen de hoofdletter wil nog niet lukken.
[..]
Wacht maar tot ik hem heb meegenomen naar Amsterdam
Dat is dan wel weer te grappigquote:Op zondag 3 november 2013 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord wereldwijd vertegenwoordigd is.
Jij gaat 't Hofplein fonteintje in ja?quote:Op zondag 3 november 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat ik naakt de fontein in word gemieterd als jullie kampioen worden is ook voor hem reden om feyenooit extra hard aan te moedigen
Niet in mijn grot.quote:Op zondag 3 november 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, hij heeft wel gelijk hoor.
Het legioen zit echt overal en is het trouwste publiek.
verbetertquote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja nja zolang je die spelvouten nog niet verbeterd
Heeft GvE niet wat spullen voor je daarvoor
[..]
Dat is dan wel weer te grappig
Population: 1quote:
Mochten die kakkies kampioen worden dan is die kans idd heel groot maar ik moest maar gerust zijn want ze zouden me eerst uitkleden zodat mn kleren niet nat zouden wordenquote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gaat 't Hofplein fonteintje in ja?
quote:Op zondag 3 november 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mochten die kakkies kampioen worden dan is die kans idd heel groot maar ik moest maar gerust zijn want ze zouden me eerst uitkleden zodat mn kleren niet nat zouden worden
Zo zijn ze dan ook weerquote:Op zondag 3 november 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mochten die kakkies kampioen worden dan is die kans idd heel groot maar ik moest maar gerust zijn want ze zouden me eerst uitkleden zodat mn kleren niet nat zouden worden
quote:Op zondag 3 november 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joyquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Iedereen quote mij, ik voel mij populair![]()
Ja of gewoon geen sokken aan doenquote:Op zondag 3 november 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga morgen anti-slip sokken kopen![]()
Lag net weer op mn kont
Koude voeten is geen optie!quote:
quote:It's a little bit funny this feeling inside
I'm not one of those who can easily hide
I don't have much money but boy if I did
I'd buy a big house where we both could live
If I was a sculptor, but then again, no
Or a man who makes potions in a travelling show
I know it's not much but it's the best I can do
My gift is my song and this one's for you
And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world
I sat on the roof and kicked off the moss
Well a few of the verses well they've got me quite cross
But the sun's been quite kind while I wrote this song
It's for people like you that keep it turned on
So excuse me forgetting but these things I do
You see I've forgotten if they're green or they're blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever seen
Ik ga morgen even kijken in de stad. Het zal idd sloffen worden denk ik.quote:
Actionquote:Op zondag 3 november 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga morgen anti-slip sokken kopen![]()
Lag net weer op mn kont
Niet aanwezig in dit gatquote:
Hema?quote:
Die hebben we welquote:
Dorp verderop hebben ze wel action maar geen zin om daar helemaal naartoe te gaan.quote:Op zondag 3 november 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Dat hebben ze zelfs nog in fokking Ossendrecht
Ghehe ik wil geen tijgerprint hoorquote:
Leuk tochquote:Op zondag 3 november 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik wil geen tijgerprint hoor
Krijg je er ook een bijpassende woonwagen bij?quote:
En een abo op de zonnestudio, plus een peroxide behandelingquote:Op zondag 3 november 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg je er ook een bijpassende woonwagen bij?
ze is al blond zatquote:Op zondag 3 november 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
En een abo op de zonnestudio, plus een peroxide behandeling
Lang leve Netflix, die onthoudt het allemaal voor mij.quote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee welke series ik ook alweer allemaal volg
Ik wil geen netflix, ik ben nu maar een bestandje aan het maken waar ik het allemaal op kan bijhouden. Inclusief wanneer ik het nieuwe seizoen kan gaan downloaden enzquote:Op zondag 3 november 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve Netflix, die onthoudt het allemaal voor mij.
Die zijn vooral druk met zichzelf op het momentquote:Op zondag 3 november 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nja nog even lekker kroelen met je katten
Bummer.quote:Op zondag 3 november 2013 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die zijn vooral druk met zichzelf op het moment
Geen zin inquote:Op zondag 3 november 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer.
Nja je kan ook met jezelf spelen ipv met de katten
Je vergeet om een stream te vragen!!quote:Op zondag 3 november 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer.
Nja je kan ook met jezelf spelen ipv met de katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |