SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Of taartquote:Op zondag 3 november 2013 13:59 schreef PeuRac het volgende:
4kg appels over, dus dat wordt appelmoes maken
Teveel werkquote:
eeuh, bij nader inzien was het 2 kiloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
vergeten te tanken?quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
Auto afgeslagen en wil niet meer starten. Sta je daar in de regen
ANWB bellenquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
Auto afgeslagen en wil niet meer starten. Sta je daar in de regen
Oh, motor natquote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tank zit vol en het is ook geen diesel. Is sinds dat ik door een diepe plas ben gereden
quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tank zit vol en het is ook geen diesel. Is sinds dat ik door een diepe plas ben gereden
Koop een 12v lader voor je telefoonquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga weer want telefoon bijna leeg en word zo gebeld door anwb.
Had ouders bellen niet beter geweest in dit geval?quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
En ik moest qoonplaatsservice eerst afsluiten a 64 euro en dat had ik natuurlijk niet
Bel dan iemand om je naar net buiten de stad te slepenquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
En ik moest qoonplaatsservice eerst afsluiten a 64 euro en dat had ik natuurlijk niet
Misschien heeft kaneelstokje nog wat voor je.quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef PeuRac het volgende:
ik heb geen kaneel in huis voor over de appelmoes
Als die t komt brengen, krijgt die een half liter appelmoes van me.quote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien heeft kaneelstokje nog wat voor je.
Jep, that's me. Ik houd van koken, bakken heb ik dan weer minder mee.quote:
Dat moet ik nog steeds doen jaquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een 12v lader voor je telefoonkost een tientje en voorkomt dat je telefoon leeg is wanneer je em nodig hebt
Die hebben geen sleepkabelquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ouders bellen niet beter geweest in dit geval?
Op mijn werk ligt nog wel een paar kiloquote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als die t komt brengen, krijgt die een half liter appelmoes van me.
Dat is het eerste wat ik kocht als ik een nieuwe telefoon had die verschilde van mn vorige. Mijn huidige gebruik ik nu 3 jaar geloof ik. Heb er verschillende liggen nuquote:
Je rijdt een oudere auto toch? Dan zijn startkabels en sleepkabel standaard uitrusting van je auto als het goed isquote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die hebben geen sleepkabelOf uberhaupt in de familie en ik ook niet.
Maar even kopen dus
Gheghe ja het is wel handig inderdaadquote:Op zondag 3 november 2013 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik kocht als ik een nieuwe telefoon had die verschilde van mn vorige. Mijn huidige gebruik ik nu 3 jaar geloof ik. Heb er verschillende liggen nu
[..]
Je rijdt een oudere auto toch? Dan zijn startkabels en sleepkabel standaard uitrusting van je auto als het goed is
Het is niet oud, maar oud genoeg om wat standaard spullen bij je te hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe ja het is wel handig inderdaad
Auto komt uit 2000, of dat nou zo oud is?
Ja moet ik nog even halenquote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet oud, maar oud genoeg om wat standaard spullen bij je te hebben.
Gewoon goed onderhoudenquote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet oud, maar oud genoeg om wat standaard spullen bij je te hebben.
Haal dan gelijk ook even een gevaren driehoek, veiligheidshesje, etcquote:
Ik heb er 1 standaard in de auto, eentje in m'n tas voor de bus, en een extra met afneembaar USB/Stekker geval voor evt gebruik op USb/Radio en stopcontactquote:Op zondag 3 november 2013 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik kocht als ik een nieuwe telefoon had die verschilde van mn vorige. Mijn huidige gebruik ik nu 3 jaar geloof ik. Heb er verschillende liggen nu
Dan moet je wel bovengemiddeld goed opletten met je onderhoud en veel preventief vervangen.quote:
USB radio's laden meestal de telefoon niet opquote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er 1 standaard in de auto, eentje in m'n tas voor de bus, en een extra met afneembaar USB/Stekker geval voor evt gebruik op USb/Radio en stopcontact
Die twee ben je sowieso verplicht bij je te hebben in DLD.quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haal dan gelijk ook even een gevaren driehoek, veiligheidshesje, etc
Dan heb je een kut radio, want de mijne doet het wel, en die paar die bij ons in de huurbusjes zitten ookquote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
USB radio's laden meestal de telefoon niet op
[..]
Die twee ben je sowieso verplicht bij je te hebben in DLD.
Misschien moet ik de andere USB uitgang gebruiken. Zitten er twee op.quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb je een kut radio, want de mijne doet het wel, en die paar die bij ons in de huurbusjes zitten ook
Of het is een pro van HTC
Dat zou een optie zijn..quote:Op zondag 3 november 2013 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet ik de andere USB uitgang gebruiken. Zitten er twee op.
Ah, dat kan het zijn, heb een S4, verder laadt die eigenlijk altijd en overal op.quote:Op zondag 3 november 2013 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn..
Maar ik weet ook dat bijv. iPhones dat niet doen, en een aantal Samsungs ook niet.. HTC laadt bijna probleemloos met alle opladers via USB
Hmm, de S4 zou het wel moeten doen geloof ik hoorquote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, dat kan het zijn, heb een S4, verder laadt die eigenlijk altijd en overal op.
Zou ik ook denken voor dat geld, maar goed, als ik em via de USB aansluit, dan werkt de carkit niet, dus verbind altijd via BT met de radio en laad em apart op.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, de S4 zou het wel moeten doen geloof ik hoor
Dat kan bij de mijne ook, ware het niet dat ik al een carkit erin had zitten van Parrot voordat ik de radio kochtquote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou ik ook denken voor dat geld, maar goed, als ik em via de USB aansluit, dan werkt de carkit niet, dus verbind altijd via BT met de radio en laad em apart op.
Ik kan via BT vanaf de radio idd alle muziek van mijn telefon afspelen. Al gebruik ik die optie zelden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan bij de mijne ook, ware het niet dat ik al een carkit erin had zitten van Parrot voordat ik de radio kocht![]()
BT Carkit en BT Audio opties enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |