SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb jij een kut leven zeg....quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dven het volgende:
Zit me wijf ook nog kanjerhard te kauwen op van die tyfusnootjes. Wil al die tanden uit der smoel trappen
Jij hebt ook ongetwijfeld een kutleven, dat je hele topics na zit te lezen op je zondagmorgenquote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat heb jij een kut leven zeg....
Met dat soort gedachtes lijkt het me ook sterk dat je überhaupt een vrouw hebt.
Jij bleef zitten?quote:Op zondag 3 november 2013 10:09 schreef Heeinz het volgende:
En al die kanjersupporters die meteen weggaan na de 0-1. Walgelijk
Ik heb een machtig mooi leven!quote:Op zondag 3 november 2013 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij hebt ook ongetwijfeld een kutleven, dat je hele topics na zit te lezen op je zondagmorgen
Verder moet je je ideeen voor je houden want ze zijn op niets gebaseerd
Okequote:Op zondag 3 november 2013 10:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb een machtig mooi leven!![]()
Fischer kan gewoon niet voetballen manquote:Op zondag 3 november 2013 10:52 schreef Gruisman het volgende:
Dat interview van de NOS met Fischerje krijgt echt medelijden met hem
Kan hij wel hoorquote:Op zondag 3 november 2013 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fischer kan gewoon niet voetballen man
Meh, als hij de bal krijgt, is het bijna een garantie voor balverlies.quote:
Bij hem zit het er iig in, dat het nu allemaal net niet is, scheelt niet zoveel met net wel, komt echt wel goedquote:Op zondag 3 november 2013 11:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meh, als hij de bal krijgt, is het bijna een garantie voor balverlies.
En die balletjes terug man... om gek van te worden
Zonder dat laatste ben ik het met je eensquote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bijna iedereen hier is idioot met firefox voorop. Als het even slecht gaat je spelers belachelijk maken en zeggen dat ze er niets van kunnen. Terwijl iedereen weet dat deze jongens allemaal goed kunnen voetballen. Ieder woord wat wie dan ook in een interview zegt wordt hier gebruikt om maar tegen ze te gebruiken.
Als we dalijk bovenaan staan en Fischer scoort een keer tegen Milan dan is het alleen maar walhalla en hoezee.
altijd dat gezeik en vooral het belachelijk maken van je eigen spelers![]()
Kuttopic
Het is dan ook wachten op de terugkomst van Duarte, Bojan en Moisander.quote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bijna iedereen hier is idioot met firefox voorop. Als het even slecht gaat je spelers belachelijk maken en zeggen dat ze er niets van kunnen. Terwijl iedereen weet dat deze jongens allemaal goed kunnen voetballen. Ieder woord wat wie dan ook in een interview zegt wordt hier gebruikt om maar tegen ze te gebruiken.
Als we dalijk bovenaan staan en Fischer scoort een keer tegen Milan dan is het alleen maar walhalla en hoezee.
Kuttopic
Het is een combinatie met spelers die niet in vorm zijn en spelers die gewoon niet zo goed zijn. Zo'n Siem de Jong is een schande dat hij op het middenveld verstoppertje mag blijven spelen. Als spits heb ik hem er graag bij.quote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kuttopic
Kritiek moet kunnen, de 1 uit zich wat anders dan de anderquote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kuttopic
Siem is ook het pispaaltje aan het worden, hij speelt tot nu toe dit seizoen onder de maat maar dat verstoppertje spelen klopt gewoon nietquote:Op zondag 3 november 2013 11:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is een combinatie met spelers die niet in vorm zijn en spelers die gewoon niet zo goed zijn. Zo'n Siem de Jong is een schande dat hij op het middenveld verstoppertje mag blijven spelen. Als spits heb ik hem er graag bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |