SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb jij een kut leven zeg....quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dven het volgende:
Zit me wijf ook nog kanjerhard te kauwen op van die tyfusnootjes. Wil al die tanden uit der smoel trappen
Jij hebt ook ongetwijfeld een kutleven, dat je hele topics na zit te lezen op je zondagmorgenquote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat heb jij een kut leven zeg....
Met dat soort gedachtes lijkt het me ook sterk dat je überhaupt een vrouw hebt.
Jij bleef zitten?quote:Op zondag 3 november 2013 10:09 schreef Heeinz het volgende:
En al die kanjersupporters die meteen weggaan na de 0-1. Walgelijk
Ik heb een machtig mooi leven!quote:Op zondag 3 november 2013 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij hebt ook ongetwijfeld een kutleven, dat je hele topics na zit te lezen op je zondagmorgen
Verder moet je je ideeen voor je houden want ze zijn op niets gebaseerd
Okequote:Op zondag 3 november 2013 10:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb een machtig mooi leven!![]()
Fischer kan gewoon niet voetballen manquote:Op zondag 3 november 2013 10:52 schreef Gruisman het volgende:
Dat interview van de NOS met Fischerje krijgt echt medelijden met hem
Kan hij wel hoorquote:Op zondag 3 november 2013 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fischer kan gewoon niet voetballen man
Meh, als hij de bal krijgt, is het bijna een garantie voor balverlies.quote:
Bij hem zit het er iig in, dat het nu allemaal net niet is, scheelt niet zoveel met net wel, komt echt wel goedquote:Op zondag 3 november 2013 11:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meh, als hij de bal krijgt, is het bijna een garantie voor balverlies.
En die balletjes terug man... om gek van te worden
Zonder dat laatste ben ik het met je eensquote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bijna iedereen hier is idioot met firefox voorop. Als het even slecht gaat je spelers belachelijk maken en zeggen dat ze er niets van kunnen. Terwijl iedereen weet dat deze jongens allemaal goed kunnen voetballen. Ieder woord wat wie dan ook in een interview zegt wordt hier gebruikt om maar tegen ze te gebruiken.
Als we dalijk bovenaan staan en Fischer scoort een keer tegen Milan dan is het alleen maar walhalla en hoezee.
altijd dat gezeik en vooral het belachelijk maken van je eigen spelers![]()
Kuttopic
Het is dan ook wachten op de terugkomst van Duarte, Bojan en Moisander.quote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bijna iedereen hier is idioot met firefox voorop. Als het even slecht gaat je spelers belachelijk maken en zeggen dat ze er niets van kunnen. Terwijl iedereen weet dat deze jongens allemaal goed kunnen voetballen. Ieder woord wat wie dan ook in een interview zegt wordt hier gebruikt om maar tegen ze te gebruiken.
Als we dalijk bovenaan staan en Fischer scoort een keer tegen Milan dan is het alleen maar walhalla en hoezee.
Kuttopic
Het is een combinatie met spelers die niet in vorm zijn en spelers die gewoon niet zo goed zijn. Zo'n Siem de Jong is een schande dat hij op het middenveld verstoppertje mag blijven spelen. Als spits heb ik hem er graag bij.quote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kuttopic
Kritiek moet kunnen, de 1 uit zich wat anders dan de anderquote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kuttopic
Siem is ook het pispaaltje aan het worden, hij speelt tot nu toe dit seizoen onder de maat maar dat verstoppertje spelen klopt gewoon nietquote:Op zondag 3 november 2013 11:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is een combinatie met spelers die niet in vorm zijn en spelers die gewoon niet zo goed zijn. Zo'n Siem de Jong is een schande dat hij op het middenveld verstoppertje mag blijven spelen. Als spits heb ik hem er graag bij.
Dat klopt wel en dat is prima met statistieken weer te geven. Hij heeft continue het laagste aantal balcontacten en vaak ook nog eens het laagste passzuiverheidsgemiddelde van de middenvelders. Dat jij dat niet wil zien is niet mijn probleem. Dan vraag ik mij af of jij wel wedstrijden kijkt.quote:Op zondag 3 november 2013 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Siem is ook het pispaaltje aan het worden, hij speelt tot nu toe dit seizoen onder de maat maar dat verstoppertje spelen klopt gewoon niet
En het aantal meters wat hij aflegt, hoe zit het daarmee?quote:Op zondag 3 november 2013 11:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat klopt wel en dat is prima met statistieken weer te geven. Hij heeft continue het laagste aantal balcontacten en vaak ook nog eens het laagste passzuiverheidsgemiddelde van de middenvelders. Dat jij dat niet wil zien is niet mijn probleem. Dan vraag ik mij af of jij wel wedstrijden kijkt.
Geen idee, maar dat doet hij vooral zonder bal. En volgens mij heb je nog altijd de bal voornamelijk nodig bij voetbal. Anders had hij maar marathonloper moeten worden. Het zegt al genoeg dat zijn loopvermogen zijn sterkste punt is, iets wat niet zou moeten in het spel dat Ajax hoort te spelen.quote:Op zondag 3 november 2013 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het aantal meters wat hij aflegt, hoe zit het daarmee?
Is wel belangrijk, zeker voor jouw standpunt, als een speler gaat en krijgt de bal niet of te laat, speelt hij dan verstoppertje, zelfde geldt voor gaten trekken.quote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat doet hij vooral zonder bal. En volgens mij heb je nog altijd de bal voornamelijk nodig bij voetbal. Anders had hij maar marathonloper moeten worden. Het zegt al genoeg dat zijn loopvermogen zijn sterkste punt is, iets wat niet zou moeten in het spel dat Ajax hoort te spelen.
De Jong moet juist als halfmiddenvelder niet diep gaan. Je moet in de bal komen en dat doet hij juist niet. Hij zou een perfecte diepgaande nummer 10 zijn onder het Jol systeem maar in dit systeem heeft hij vooral op Eriksen lopen teren en dat uit zich nu.quote:Op zondag 3 november 2013 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel belangrijk, zeker voor jouw standpunt, als een speler gaat en krijgt de bal niet of te laat, speelt hij dan verstoppertje, zelfde geldt voor gaten trekken.
Nogmaals ik vind hem nu ook onder de maat, doet me een beetje denken zoals hij was in FdB's eerste jaar maar hij heeft zich toch wel ontwikkeld op die positie, hij heeft laten zien dat hij veel beter kan.
Die 10 was wel beter voor hem, dat ben ik met je eens maar dat geldt/gold voor Eriksen ook.quote:Op zondag 3 november 2013 11:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Jong moet juist als halfmiddenvelder niet diep gaan. Je moet in de bal komen en dat doet hij juist niet. Hij zou een perfecte diepgaande nummer 10 zijn onder het Jol systeem maar in dit systeem heeft hij vooral op Eriksen lopen teren en dat uit zich nu.
Ja, dat was voor Eriksen ook zo, echter heeft Eriksen veel meer voetballend vermogen (En zette hij veel beter druk dan Siem) dus heeft hij die transitie veel beter kunnen maken.quote:Op zondag 3 november 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 10 was wel beter voor hem, dat ben ik met je eens maar dat geldt/gold voor Eriksen ook.
Ik wacht nog even af voor ik jou gelijk ga geven.
Exact.quote:Op zondag 3 november 2013 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kritiek moet kunnen, de 1 uit zich wat anders dan de ander
Dat is de betere voetballer uiteraard, maar wat ik al zei ik heb de hoop niet opgegeven dat Siem nog naar een acceptabel niveau gaat op deze positie, probleem is ook dat er momenteel geen anderen zijn die laten zien het wel aan te kunnen.quote:Op zondag 3 november 2013 11:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat was voor Eriksen ook zo, echter heeft Eriksen veel meer voetballend vermogen (En zette hij veel beter druk dan Siem) dus heeft hij die transitie veel beter kunnen maken.
Dus we mogen geen kritiek meer geven op onze spelers die mede betaald worden door ons geldquote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kuttopic
Met dat laatste ben ik het wel eens. Maar voor een aanvoerder en meest ervaren speler qua wedstrijden van Ajax vind ik dat hij bar weinig brengt. Juist van hem zou je meer mogen verwachten, ware het niet dat hij waarschijnlijk in deze bezetting en in deze positie niet veel beter kan.quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is de betere voetballer uiteraard, maar wat ik al zei ik heb de hoop niet opgegeven dat Siem nog naar een acceptabel niveau gaat op deze positie, probleem is ook dat er momenteel geen anderen zijn die laten zien het wel aan te kunnen.
Ik had verwacht dat Ajax zonder Eriksen zo'n 20% achteruit zou gaan al is dat moeilijk in % uit te drukken maar het lijkt erop dat het minimaal 30% is.quote:Op zondag 3 november 2013 11:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het wel eens. Maar voor een aanvoerder en meest ervaren speler qua wedstrijden van Ajax vind ik dat hij bar weinig brengt. Juist van hem zou je meer mogen verwachten, ware het niet dat hij waarschijnlijk in deze bezetting en in deze positie niet veel beter kan.
Maar om een serie neer te zetten moet je scoren, en om te kunnen scoren moet je kansen creëren. En dat is juist wat al weken niet meer lukt. Het is allemaal zo plichtmatig. Het lijkt er juist op dat Frank de Boer ze helemaal vol stopt met instructies en ze wil transformeren tot robots. Er is geen plek meer voor zelfinitiatief. Dit Ajax doet mij denken aan het Noorwegen van Egil Olsen, echter had Noorwegen er het perfecte materiaal voor.quote:Op zondag 3 november 2013 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Ajax zonder Eriksen zo'n 20% achteruit zou gaan al is dat moeilijk in % uit te drukken maar het lijkt erop dat het minimaal 30% is.
Ook dit elftal moet toch wel beter kunnen en we hebben het geluk dat de rest er ook niks van bakt dus het gaat erom wie een goeie serie neer kan zetten, als je een wedstrijd of 5, 6 achter elkaar wint sta je los.
Tegen Celtic vond ik dat nog wel gaan, de laatste 2 wedstrijden heb ik niet gezien.quote:Op zondag 3 november 2013 12:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar om een serie neer te zetten moet je scoren, en om te kunnen scoren moet je kansen creëren. En dat is juist wat al weken niet meer lukt. Het is allemaal zo plichtmatig. Het lijkt er juist op dat Frank de Boer ze helemaal vol stopt met instructies en ze wil transformeren tot robots. Er is geen plek meer voor zelfinitiatief.
Als je de laatste 2 wedstrijden niet hebt gezien dan snap ik ook ineens je punt van dat je Siem de Jong nog enigszins verdedigt.quote:Op zondag 3 november 2013 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Celtic vond ik dat nog wel gaan, de laatste 2 wedstrijden heb ik niet gezien.
Heb de wedstrijd gisteren half/half zitten kijken en waar baseer je het op dat Ajax beter moet kunnen? Ik zie vooral een hoop gebrei en gestuntel en bijna geen individuele klasse. En zo'n Sigthorsson is nou geen spits waar je van denkt.. zo die gaat ze even kampioen maken.quote:Op zondag 3 november 2013 12:02 schreef Tarado het volgende:
Ook dit elftal moet toch wel beter kunnen en we hebben het geluk dat de rest er ook niks van bakt dus het gaat erom wie een goeie serie neer kan zetten, als je een wedstrijd of 5, 6 achter elkaar wint sta je los.
Je moet ook geen spits willen die je 'even' kampioen maakt want dat houdt in dat de rest van je elftal kwalitatief ook ondermaats isquote:Op zondag 3 november 2013 12:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd gisteren half/half zitten kijken en waar baseer je het op dat Ajax beter moet kunnen? Ik zie vooral een hoop gebrei en gestuntel en bijna geen individuele klasse. En zo'n Sigthorsson is nou geen spits waar je van denkt.. zo die gaat ze even kampioen maken.
Op het feit dat veel spelers onder de maat spelen en dat de concurrenten niet beter zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 12:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd gisteren half/half zitten kijken en waar baseer je het op dat Ajax beter moet kunnen? Ik zie vooral een hoop gebrei en gestuntel en bijna geen individuele klasse. En zo'n Sigthorsson is nou geen spits waar je van denkt.. zo die gaat ze even kampioen maken.
En Bojan en Duarte worden gemist.quote:Op zondag 3 november 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het feit dat veel spelers onder de maat spelen en dat de concurrenten niet beter zijn.
Zou wel leuk zijn maar zulke spelers lopen niet meer rond in NL, ook Tadic valt wat dat betreft wat tegen.quote:Op zondag 3 november 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet ook geen spits willen die je 'even' kampioen maakt want dat houdt in dat de rest van je elftal kwalitatief ook ondermaats is
Hebben er uberhaupt amper rondgelopen. Zelfs Ronaldo en Romario is het niet geluktquote:Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn maar zulke spelers lopen niet meer rond in NL, ook Tadic valt wat dat betreft wat tegen.
Dat probleem hebben we nu bij Feyenoord.. spits die ze er makkelijk in legt maar wat er omheen zit is bagger. Maar dat is geen vanzelfsprekendheid. Ajax heeft altijd ploegen gehad met spelers die veel scorend vermogen hebben. Die zie ik nu niet meer. Alleen voor De Jong in normale doen heb ik wel enig respect (al te vaak de beul van Feyenoord geweestquote:Op zondag 3 november 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet ook geen spits willen die je 'even' kampioen maakt want dat houdt in dat de rest van je elftal kwalitatief ook ondermaats is
Dat laatste is helaas waar. Had meer verwacht van Feyenoord omdat wij geen spelers hebben verkocht. Helaas faalt Feyenoord hard op het gemis aan persoonlijkheid en mentaliteit.. spelertjes raken allemaal te snel de kluts kwijt.quote:Op zondag 3 november 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het feit dat veel spelers onder de maat spelen en dat de concurrenten niet beter zijn.
En wat precies missen we aan Bojan?quote:Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Bojan en Duarte worden gemist.
Creativiteit, voetbalintelligentie, snelheid en een individuele actie. Komt gewoon veel dreiging van die jongen af. Maar goed, waarom zeg ik dit uberhaupt tegen jouquote:Op zondag 3 november 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat precies missen we aan Bojan?
Allemaal dingen die ik al jaren niet meer heb gezien bij Bojan.quote:Op zondag 3 november 2013 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Creativiteit, voetbalintelligentie, snelheid en een individuele actie. Komt gewoon veel dreiging van die jongen af. Maar goed, waarom zeg ik dit uberhaupt tegen jou
Jij staat dan ook niet bepaald bekend om je inzicht en oog voor goede spelers.quote:Op zondag 3 november 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik al jaren niet meer heb gezien bij Bojan.
Laat Andersen daar maar lekker staan daar heb je in de toekomst nog wat aan.
Moeten we weer persoonlijk worden knul? Kun je er wederom niet tegen dat ik de waarheid vertel en jij maar blijft fappen op een naam.quote:Op zondag 3 november 2013 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij staat dan ook niet bepaald bekend om je inzicht en oog voor goede spelers.
Andersen is overigens sowieso geen speler die in de voorste linie hoort te staan.
De waarheid kan natuurlijk verschillende kanten bevatten zodra het om meningen gaat hequote:Op zondag 3 november 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeten we weer persoonlijk worden knul? Kun je er wederom niet tegen dat ik de waarheid vertel en jij maar blijft fappen op een naam.
Dat van mij is dan ook geen mening. Bojan presteert al jaren kut leg de cijfertjes er maar op na.quote:Op zondag 3 november 2013 12:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De waarheid kan natuurlijk verschillende kanten bevatten zodra het om meningen gaat he.
Ik kan er weinig aan doen dat jij het inzicht van een ondergrondse aardappel hebt. Heeft verder weinig met persoonlijk te maken. Je refereert gewoon steeds naar dezelfde flauwekul en op dezelfde namen wat gewoon ongelofelijk suf, dom en vervelend is. Toegegeven, buiten dat vind ik je ook gewoon een eersteklas lul dus dat zal ongetwijfeld enige invloed hebben op de wijze waarop ik je op de gigantische hoeveelheid stront die er uit jou komt wijs.quote:Op zondag 3 november 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeten we weer persoonlijk worden knul? Kun je er wederom niet tegen dat ik de waarheid vertel en jij maar blijft fappen op een naam.
Cijfertjes cijfertjes cijfertjes! fapfapfapfapfapquote:Op zondag 3 november 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat van mij is dan ook geen mening. Bojan presteert al jaren kut leg de cijfertjes er maar op na.
Maar dan baseer je het op een andere competitie.quote:Op zondag 3 november 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat van mij is dan ook geen mening. Bojan presteert al jaren kut leg de cijfertjes er maar op na.
Ja en hij glijdt steeds verder af en dat zou toch al een teken aan de muur moeten zijn. Bojan teert gewoon op zijn naam en het is lachwekkend dat mensen er nog steeds op geilen. Bojan levert alleen maar een hoop ergernis op dus laat Andersen daar maar lekker staan.quote:Op zondag 3 november 2013 12:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan baseer je het op een andere competitie.
Pelle legde voordat hij bij Feyenoord kwam ook nou niet bepaald goede cijfers op de mat. Ik schrijf Bojan nog niet af, echter heeft hij tot nu toe ook nog niet veel toegevoegd.
Maar dat hij verder afglijdt hoeft nog niet te betekenen dat hij geen versterking voor Ajax is. Je ziet gewoon het juiste perspectief niet.quote:Op zondag 3 november 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en hij glijdt steeds verder af en dat zou toch al een teken aan de muur moeten zijn. Bojan teert gewoon op zijn naam en het is lachwekkend dat mensen er nog steeds op geilen. Bojan levert alleen maar een hoop ergernis op dus laat Andersen daar maar lekker staan.
Tot nu toe zie ik het heel goed met Bojan en gebeurt er precies wat ik dacht dat er zou gaan gebeuren. Er zijn maar weinig spelers die na zoveel jaar ondermaats presteren er weer boven op komen.quote:Op zondag 3 november 2013 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat hij verder afglijdt hoeft nog niet te betekenen dat hij geen versterking voor Ajax is. Je ziet gewoon het juiste perspectief niet.
Neen, dat is geen teken aan de wand. Zeker bij jonge spelers niet en al helemaal niet wanneer ze dan ook nog eens bij de absolute wereldtop spelen.quote:Op zondag 3 november 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en hij glijdt steeds verder af en dat zou toch al een teken aan de muur moeten zijn.
Dat is een beetje het etiket wat jij er aanhangt natuurlijk. Dat mensen op hem geilen en dat hij op zijn naam teert. Terwijl hij bij Ajax al heeft laten zien daar in ieder geval de beste aanvallende speler te zijn, terwijl hij nog maar een maandje met Ajax meetrainde.quote:Bojan teert gewoon op zijn naam en het is lachwekkend dat mensen er nog steeds op geilen.
Persoonsgebonden. Buiten dat hoort Andersen niet in de aanval te staan.quote:Bojan levert alleen maar een hoop ergernis op dus laat Andersen daar maar lekker staan.
Dat hij na een paar wedstrijden geblesseerd zou raken? Wauw. Vooruitziend van je. Fantastisch.quote:Op zondag 3 november 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik het heel goed met Bojan en gebeurt er precies wat ik dacht dat er zou gaan gebeuren. Er zijn maar weinig spelers die na zoveel jaar ondermaats presteren er weer boven op komen.
Nouja hij is nog maar 23.quote:Op zondag 3 november 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik het heel goed met Bojan en gebeurt er precies wat ik dacht dat er zou gaan gebeuren. Er zijn maar weinig spelers die na zoveel jaar ondermaats presteren er weer boven op komen.
Ik vind hem de afgelopen weken ook ondermaats presteren.quote:Op zondag 3 november 2013 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat hij na een paar wedstrijden geblesseerd zou raken? Wauw. Vooruitziend van je. Fantastisch.
Exact. Had op z'n 19e nog maar 100 wedstrijden voor één van de betere teams ooit gespeeld ook. Zit totaal geen potentie meer in. En kwaliteiten heeft hij nimmer gehad.quote:
Toegegeven, de laatste tijd speelt hij wat onzichtbaar ja. Alsof Ajax met 10 man op het veld straat. Maar met een paar weken zal hij zich vast wat vaker laten zienquote:Op zondag 3 november 2013 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem de afgelopen weken ook ondermaats presteren.
Tello haalt dat ook en die kan er ook geen kut van. Wat is je punt?quote:Op zondag 3 november 2013 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Exact. Had op z'n 19e nog maar 100 wedstrijden voor één van de betere teams ooit gespeeld ook. Zit totaal geen potentie meer in. En kwaliteiten heeft hij nimmer gehad.
Oke, tot die tijd graag gewoon je bek dichthouden!quote:Op zondag 3 november 2013 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed jongens blijf maar hopen dat er nog wat komt van Bojan dan hoop ik dat ik aan het einde van het seizoen kan zeggen dat ik ongelijk had
Hoe dan ook met een volledig fitte selectie zijn er wat meer mogelijkhedenquote:Op zondag 3 november 2013 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed jongens blijf maar hopen dat er nog wat komt van Bojan dan hoop ik dat ik aan het einde van het seizoen kan zeggen dat ik ongelijk had
Wij hopen dat wel ja. Jij bent kennelijk nog altijd niet over het laten vertrekken van Boerrigter heen.quote:Op zondag 3 november 2013 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Inderdaad. Kan er geen kut van.quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tello haalt dat ook en die kan er ook geen kut van. Wat is je punt?
Oja, hij's het broertje van de fabelachtige Boerrigter, de meest miskende speler ooit en in principe ooit nog Messias van Barcelonaquote:Op zondag 3 november 2013 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij hopen dat wel ja. Jij bent kennelijk nog altijd niet over het laten vertrekken van Boerrigter heen.
Bojan is gewoon Ajax zijn beste speler hoe je het ook wendt of keert, de huidige vorm van de Ajax spelers voorin is op een dusdanig bedenkelijk niveau dat hij zelf geblesseerd meer zou kunnen betekenen dan een Andersen/Fischer.
Dat bepaal jij al helemaal niet.quote:Op zondag 3 november 2013 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, tot die tijd graag gewoon je bek dichthouden!
Iedereen is gek, behalve jij, toch?quote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe mensen het voor elkaar krijgen om te typen dat Bojan onze beste speler is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ajax moet meer body krijgen!!!!!quote:Op zondag 3 november 2013 13:23 schreef IMVHI het volgende:
Met mannetjes als Serero op het middenveld gaat het helemaal goedkomen![]()
Hilarisch beeld gister hoe hij na het krijgen van een lichte schouderduw bijna in de tribune lag
Hopelijk mag Moisander gewoon meer linkscentraal spelen in plaats van rechts.quote:Op zondag 3 november 2013 13:02 schreef danos het volgende:
Gewoon hopen op snelle terugkeer van Moisander en Duarte, dan hopelijk weer wat stabiliteit op de as en kan Siem ook weer wat opbloeien. Misschien Siem eens links zetten voor Fisscher, btje als Sneijder, dan komt er ook meer ruimte voor Siggie.
Zou op zich ook logisch zijn want Veltman doet het momenteel beter dan Denswil en Moisander is op links beter dan op rechtsquote:Op zondag 3 november 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk mag Moisander gewoon meer linkscentraal spelen in plaats van rechts.
Natuurlijk, wie andersquote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe mensen het voor elkaar krijgen om te typen dat Bojan onze beste speler is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik heb Andersen in het eerste elftal nog geen enkele keer indruk zien maken. Is een speler waar hoog van op wordt gegeven, maar ik zie in hem nog niet de leider die de meesten er in zien over een paar jaar.quote:Op zondag 3 november 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik al jaren niet meer heb gezien bij Bojan.
Laat Andersen daar maar lekker staan daar heb je in de toekomst nog wat aan.
Godver Frank hersenspoelt de jonge spelers ook alquote:Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef stoeltafel het volgende:
Veltman: 'Wij waren de betere ploeg'
Ajax-verdediger Joël Veltman kon het zaterdagavond maar moeilijk bevatten dat zijn ploeg verloor tegen Vitesse (0-1). 'Als je kijkt naar de hele wedstrijd, dan zie je dat wij voornamelijk de betere ploeg zijn. In de eerste helft hadden we vooral schoten vanaf de zestien, één daarvan had er best in gemogen. In de tweede helft vond ik ons ook beter, zij gokten vooral op de counter.'
De verdediger baalde van alle kansen die er net niet ingingen. 'Vlak voor tijd hadden wij die kopkans van De Jong, die er dan niet in gaat. En Vitesse weet de bal dan wel in het doel te krijgen. Dat is heel zuur. Daarna schieten we ook nog op de paal. Wij hadden balbezit en wachtten op de kansen. Die kwamen, maar die moet je dan wel afmaken.'
Zeg dan niks, Veltman mist iedere vorm van realisme, Vitesse was slimmer, sneller en gevaarlijker.
Die hebben in aanvallend opzicht echt gigantisch veel klasse ja..quote:Op zondag 3 november 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moisander, De Jong, Cillessen of Blind for starters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op zondag 3 november 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hebben in aanvallend opzicht echt gigantisch veel klasse ja..Dat werd er niet bij gezegd of wel knul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cillessen is een keeper. De Jong is middelmaat. Moisander is een aardige centrale verdediger. En Blind is wel een goede speler, maar niet onze beste.quote:Op zondag 3 november 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moisander, De Jong, Cillessen of Blind for starters
quote:Op zondag 3 november 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hebben in aanvallend opzicht echt gigantisch veel klasse ja..Hoezo aanvallend? Dat was geen criterium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kinderachtige 'discussie' trouwens.
In potentie zou Bojan de beste moeten zijn alleen heb ik het nog niet gezienquote:Op zondag 3 november 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen is een keeper. De Jong is middelmaat. Moisander is een aardige centrale verdediger. En Blind is wel een goede speler, maar niet onze beste.
Nounou, laten we nu niet persoonlijk wordenquote:Op zondag 3 november 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat werd er niet bij gezegd of wel knul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |