Een origineel tijdschrift is wel moeilijkquote:Op zondag 3 november 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze wilde het tijdschrift De Liefde noemen. Kwamen we in de supermarkt daar, wat zien we staan... Juist.
Beastiality.quote:Op zondag 3 november 2013 11:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een origineel tijdschrift is wel moeilijk
Ze deden het uiteindelijk over de straat.quote:Op zondag 3 november 2013 11:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een origineel tijdschrift is wel moeilijk
Krijg ik dan een foto terug?quote:Op zondag 3 november 2013 11:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan verzoek ik bij deze om pics in mijn DM.
waarom nietquote:
En dan wil je er wel een van mij?quote:Op zondag 3 november 2013 11:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat foto's op internet rond laten slingeren nooit een goed plan is
Oh hmmm. Ik haal hier niet echt veel uit, dat begrijp je. Dus waarom zou ik het doenquote:Op zondag 3 november 2013 11:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit systeem werkt één kant op.
Dan heb je er een bewonderaar bij.quote:Op zondag 3 november 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hmmm. Ik haal hier niet echt veel uit, dat begrijp je. Dus waarom zou ik het doen
Ja, of nietquote:Op zondag 3 november 2013 11:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan heb je er een bewonderaar bij.
Spatie en überquote:Op zondag 3 november 2013 11:47 schreef Spatieloos het volgende:
Baby's die minder oud zijn dan een week zijn best wel lelijk
Zou ik dan toch maar gaan adopteren, later?
Maar mijn ubergenen dan?!
Ik zou een fleshlight kopen ja.quote:Op zondag 3 november 2013 11:47 schreef Spatieloos het volgende:
Baby's die minder oud zijn dan een week zijn best wel lelijk
Zou ik dan toch maar gaan adopteren, later?
Maar mijn ubergenen dan?!
Ohja, dan heb je toch geen foto meer nodig?quote:Op zondag 3 november 2013 11:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens al via TC cam gezien![]()
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 3 november 2013 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, dan heb je toch geen foto meer nodig?
Dus dan sta ik eigenlijk al boven cachet!!!quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar als je ooit behoefte hebt aan een objectief oordeel, weet je me te bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |