Bij de Hema zag ik ze vanaf maat 86/92.quote:Op zondag 3 november 2013 22:03 schreef Tinuviel het volgende:
Ik wil graag voor de kleine een regenjas, maar geen poncho. Is dat ergens in maat 80 of 86 al te krijgen?
Rode met jip en janneke. Vond ik de minst leuke maar de babylaarsjes zijn te klein en de blauwe met sterren waren alleen nog maar in grote maten. En de roze waren toch net iets te rozequote:Op zondag 3 november 2013 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: welke laarsjes zijn het geworden en welke maat ? Is een pak voor M niet handiger ? Of fietsen jullie vaak ?
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik doe nog zijn financieen en me spullen enzo staan daar nog. Ik wil niet meer terug dus het is afhanklijkvan hem. Komt hij hierheen straks is het goed zo niet dan is het voor mij klaar. Ben al 2,5 jaar doodongelukkig daar.quote:Op maandag 4 november 2013 10:07 schreef PureEvil het volgende:
Eigen huisje? Is het nu dan echt over en uit met je relatie? :/ (Brutale vraag ja, sorry)
En hoe is het verder met je, na de operatie?
Leuk idee Soempie !
Klopt ! Maar een beetje zonde nog omdat ze zo snel uit haar maat is. Misschien MPquote:Op maandag 4 november 2013 07:44 schreef bodpa09 het volgende:
De regenpakken van Ducksday zijn echt geweldig. Erg duur, maar super materiaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |