quote:
Ja.... we moesten het wel even een kans geven, dus ik durfde niet op een slechte bui van Re te gokken, vandaar hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik moet meteen aan al die geopende/gesloten topics van afgelopen week in OUD denken
Daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik moet meteen aan al die geopende/gesloten topics van afgelopen week in OUD denken
Ik krijg trekquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... we moesten het wel even een kans geven, dus ik durfde niet op een slechte bui van Re te gokken, vandaar hier
Ik moest trouwens aan die gebakken cavia met satésaus topics denken
Die had ik vanmiddag op de Pasar Malam...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:47 schreef Leandra het volgende:
Ik moest trouwens aan die gebakken cavia met satésaus topics denken
Doe maar geen linkjequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ had er een mooie printscreen van.... leuke ontgroening van een nieuwe mod.
Zo'n kale is wel makkelijker schoonmaken.quote:
Uh jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kale is wel makkelijker schoonmaken.
Maar de graatjes zijn verschrikkelijk...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kale is wel makkelijker schoonmaken.
Dat is hier alquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar straks komt er speciaal voor jou OPA
OUD kom ik ook nooit.quote:
Ja, hoewel ik daarna nog 3 uur naar frituurlucht geroken heb.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was beter dan de haring neem ik aan?
Jakkes.... vreselijk is dat, dat er iemand binnenkomt en dat je gelijk het idee hebt dat je in een snackbar zitquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik daarna nog 3 uur naar frituurlucht geroken heb.
En die gammelan muziek is ook om depressief van te worden...
Morgen maar echt uit eten...
De helft van de SC in MEN is moeder geworden en zit daar nu te miepen over luiers en borstvoeding...quote:
Ik heb er niks meequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De helft van de SC in MEN is moeder geworden en zit daar nu te miepen over luiers en borstvoeding...
En ook als je het bij jezelf ruikt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jakkes.... vreselijk is dat, dat er iemand binnenkomt en dat je gelijk het idee hebt dat je in een snackbar zit
Ik niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik het beide ooit wel ondergaan heb...
Goed idee, daar wil ik wel Mod worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar straks komt er speciaal voor jou OPA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |