ben ik al op actief :pquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:41 schreef Toto69 het volgende:
Kan je beter naar AVP of VWC gaan
/ of naar FEE, daar is een vuurwerktopic:
FEE / Vuurwerk topic #21 - Almost Dday
Hier in de straat 3 buren die er een wedstrijd van maken wie er het mooiste vuurwerk heeft, gratis genieten dus.quote:
Gedrag dat voor nog veel grotere mongolen en ongelukken zorgt dan wat vuurwerkquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hahah ik kijk altijd toe hoe mensen hun geld verbranden
Nee.. voor mij part wordt het verboden, vaak genoeg meegemaakt dat je een hoek om komt lopen en zo een mogool van een pijl een voetzoeker had gemaakt...
voor de rest ben ik altijd extra goed op me hoede en geef ik liever geld uit om me klem te zuipen..
Het is niet mooier of beter, maar wel een stuk goedkoper dan hier in nederland. dus snap niet echt wat er zonde aan isquote:Op zondag 3 november 2013 12:15 schreef Gummiebeer het volgende:
Niks hier.
En Lidl vuurwerk is helemaal zonde van het geld
Valt reuze mee, bij de LIDL hebben ze ook coca cola maar stukken goedkoper dan in Nederlandquote:Op zondag 3 november 2013 12:15 schreef Gummiebeer het volgende:
Niks hier.
En Lidl vuurwerk is helemaal zonde van het geld
Dit tegenwoordig koop ik alleen een slof rotjes gewoon om te klooien maar ben het na 30 stuks zat en geef het wegquote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef DownBusiness het volgende:
0 euro dit jaar. Voorheen was het vaak 2 tot 3 honderd euro per jaar. Maar als je ouder wordt besef je pas waar je het geld ook aan kunt uitgeven. Dus de laatste jaren niet veel meer gekocht.
Natuurlijk blijft het wel fokking vet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |