wow wil je meer hierover kwijt dit raakt mequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef JuBoy het volgende:
Ts was de vader die ik op de basisschool nooit heb gehad
vandaag "perongelijk" shake automaat over laten lopen lekkere bende tijdens drukke urenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef Catkiller het volgende:
Dom zijn en je niet eens zo belachelijk gedragen zodat je niet eens meer terug mag komen.
Het zit al veilig en goed heel diep opgekropt daar. Dat deurtje in mijn hersenen gaan we niet meer openmaken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef VoetenMat het volgende:
[..]
wow wil je meer hierover kwijt dit raakt me
Wel een schadevergoeding claimen, omdat je je linkerlichaamskant niet meer kan gebruiken en geheel verlamd is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:22 schreef Aber2.0 het volgende:
Vreet je een aortasclerose, dan hoef je helemaal niet meer te werken.
Lief dagboek..quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef Raap het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Wat dacht je van een opzegtermijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef De_Dorstige het volgende:
Je hebt ontslag genomen, maar dat telt niet?
Dat moet dus niet, sterker nog, dat kunnen ze je simpelweg niet verplichten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef VoetenMat het volgende:
aar nu hoor ik dat ik nog een maand moet werken
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:26 schreef Raap het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
kneusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |