SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt ongelofelijk.quote:
En anders kom je Lewis wel tegenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Dus als je zo staat te smijten verlies je nog met 8-2 van Taylor. Fijne gedachte
Straks heeft Marcel Mayer een paar dartpijltjes in zijn ogen.quote:
Dat is typisch een daad gedaan door een figuur als hieronder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks heeft Marcel Mayer een paar dartpijltjes in zijn ogen.
Idd mist veel triples.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, van Barneveld gooit goed, maar van Gerwen raakt niks meer na die 4-1
Ook wel erg veel gespeeld de laatste maanden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:17 schreef RemcoW23 het volgende:
MvG oogt anders trouwens, of zie ik het verkeerd. Lijkt net of ie vermoeider kijkt.
Hopen dat hij op tijd z'n rust neemt dan voor het er om gaat...quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook wel erg veel gespeeld de laatste maanden.
Dan kan ie er maar beter uitliggen ja. Even rust pakken voor volgende toernooi. Is ook een grote toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopen dat hij op tijd z'n rust neemt dan voor het er om gaat...
GSOD toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan kan ie er maar beter uitliggen ja. Even rust pakken voor volgende toernooi. Is ook een grote toch?
De goede kant opquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
Eerst Ajax en nu Mighty Mike, waar gaat dat heen met de wereld.![]()
![]()
Zag het ja. Er stond dat Gerwen met 8-6 van Barney had gewonnen. Ze zijn natuurlijk niet meer gewend dat Barney deze clash wint.quote:
Af en toe gooi ik wel eens een pijltje met Tommie.quote:Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef Germano het volgende:
Darten jullie zelf ook? En zo ja, welke bond en wat voor niveau?
PDC, redelijk niveau dusquote:Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef Germano het volgende:
Darten jullie zelf ook? En zo ja, welke bond en wat voor niveau?
Als dat gebeurt wordt Van Barneveld keihard vernederd. Phil laat niks van hem heel.quote:Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:
"Het zit er in Taylor-Van Barneveld" zeggen ze.
Nou, als Lewis zo gooit als de afgelopen wedstrijden, moet Barneveld wel wat beter gaan spelen.
Vorig jaar deed hij mee aan Movember, het zou dus kunnenquote:Op zondag 3 november 2013 20:00 schreef Falco het volgende:
Zie ik daar nou een beginnend vlassnoretje bij Co Stompe?
Schotten die geld neerleggen vrijwillig dat is vreemd ja.quote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Raar volk die schotten. Betaal je voor een avondje darts, ga je een beetje boe lopen roepen.
Oh ik heb hem ge-jinxedquote:
Het leek er wel erg op.quote:
Nou als je het mij vraagt...quote:
Das waar, dit hebben ze wel verdiend eigenlijk na gisterenquote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou als je het mij vraagt...
het publiek krijgt waar het om vraagt.
Dat zeiden ze wel ja.quote:Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Gooide Taylor nou de flight van Wade van het podium af? Das ook wel triest hoor
Omdat Wade er een andere om wilde doen, alleen bleek hij later geen andere bij zich te hebben.quote:
Dan nog blijf je gewoon met je poten van andermans materiaal af, irritant ventje ook wel die Taylor, alleen net even wat minder opvallend.quote:Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat Wade er een andere om wilde doen, alleen bleek hij later geen andere bij zich te hebben.
ja en grote kans dat die flight gewoon kapot was (en daarom duurde het ook zo lang)quote:Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat Wade er een andere om wilde doen, alleen bleek hij later geen andere bij zich te hebben.
Ik heb ze inmiddels wel te vaak gezien eigenlijk, honderd keer dezelfde steedsquote:Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef LuckyLuQ het volgende:
Die filmpjes van de Engelse televisie zijn altijd wel gaaf moet ik zeggen.
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zondag 3 november 2013 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels wel te vaak gezien eigenlijk, honderd keer dezelfde steeds
Ook al tig keer "MICHAEL VAN GERWEN IS RAISING THE ROOF!1" gehoord bijvoorbeeld
quote:
Dit is wel een partij tussen heavyweights. Barney lijkt ook wel 12 maanden zwanger.quote:Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef Wombcat het volgende:
Barney lijkt wel zwanger als je 'm van opzij ziet
Barney heeft echt zo'n bol buikje.quote:Op zondag 3 november 2013 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel een partij tussen heavyweights. Barney lijkt ook wel 12 maanden zwanger.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog twee ProTour events te gaan tot de schifting voor het Wereldkampioenschap dat over anderhalve maand begint.
In de onderstaande link de voorlopige stand van zaken
http://tsod.tv/forums/topic?p=368762#p368762
Maar wel leukquote:
steeds als je denkt dat het niet slechter kan komt er weer 1.quote:Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Jezus wat een kutgrap over dat thuiskomen
Mooi is dat.quote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En zomaar een 180 uit de losse pols.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
Co heeft het gevoel dat Raymond gaat winnen, Lewis wint dus.
Die gaan hem de overwinning brengen.quote:
quote:
Nee jonguh Barney gaat met gemak winnen zonder te choken tegen Pilquote:Op zondag 3 november 2013 21:39 schreef hafcfan het volgende:
Voor de finale is t beter dat Lewis wint
Daarom wint Phil.quote:Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Ze wisselen allebei wel briljante momenten met bagger af.
Echt he. Of nooit emotie of hij huilt ineens.quote:Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Barney ga nou niet juichen, dat jankhoofd dat ie altijd trekt dan![]()
Doe maar weer een ouderwets fittiequote:Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Hij is wel veel emotioneler dan normaal. Hopelijk houd die het droog tegen Phil
Lewisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |