quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef z0rz0r het volgende:
Ajax is er ook ingestonken, die speelde op een tempo alsof ze nog de hele 2e helft hadden, toen scoorde vitesse en binnen 4 minuten was het afgelopen. Competitievervalsing zeg ik je
Vitesseeeeeequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef z0rz0r het volgende:
Ajax is er ook ingestonken, die speelde op een tempo alsof ze nog de hele 2e helft hadden, toen scoorde vitesse en binnen 4 minuten was het afgelopen. Competitievervalsing zeg ik je
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was idd een leuke wedstrijd in het Gelredome van ons
Simpel noemt ie dat. We staan nu wel mooi steady boven die havenarbeiders.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt.
FeyenoordGewoon simpele overwinning geboekt in die halflege sporthal
Er werd voor al die hachelijke situaties plaatsvonden een overtreding gemaakt op Mulder in de 5.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Simpel noemt ie dat. We staan nu wel mooi steady boven die havenarbeiders.
Goh ,men wint ook een keer wat en het is gelijk weer een hosanna stemming.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Klopt.
FeyenoordGewoon simpele overwinning geboekt in die halflege sporthal
Is helaas alweer een tijdje geleden, maar het was nog steeds een mooie, verdiende overwinning die ik menig team daar niet zie boeken.quote:Op zondag 3 november 2013 01:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goh ,men wint ook een keer wat en het is gelijk weer een hosanna stemming.
Touchéquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef z0rz0r het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |