SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Vier recent afgeronde projecten uit 't vorige deel:
Apie van NijntjesUk
[ img=400]http://images4-b.ravelryc(...)1_231722_medium2.jpg[/img]
meisjesminionmuts van -spring
traktatie-ei-beestjes van Claudia
ripple kussen van Sunnythesun![]()
gevlochten sjaal van Puckzzz
[ Bericht 8% gewijzigd door bitterend op 03-11-2013 11:31:52 ]**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:40 schreef GroningseGast het volgende:
Niets dan respect voor de hakers!
Thanksquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
die is onwijs lief zeg!! Waar heb je die van gemaakt?
OMGquote:
Ik heb het met nr9 gedaan, 3 bollen zijn er in gaan zitten. Valt best mee dus eigenlijk!quote:Op zondag 3 november 2013 11:00 schreef trui het volgende:
mooie kleurtjes inderdaad, sunny! voor naald 8-10 toch? daar heb je dan vast wel veel bollen van nodig voor een sjaal, of valt dat mee?
aanpassen waar naar toe? Tt kun je niet meer veranderenquote:Op zondag 3 november 2013 11:29 schreef bitterend het volgende:
Ik ga de OP aanpassen, moet er ook een nieuwe TT bij?
dat kan bij het openen. Daarna kan alleen een mod dat nogquote:Op zondag 3 november 2013 11:42 schreef bitterend het volgende:
Oh dat wist ik niet...dacht dat je het ook een nieuwe naam kon gevenben OUD gevend, hoefde ik nooit een tt te verzinnen
Ik was er woensdag voor het eerst heen, dus ik weet niet of het altijd het zelfde is. Maar ik zei al wel dat het niet iets is waar ik per se ieder jaar heen zou willen geloof ik. Ik vond het erg leuk, maar het aantal beursaanbiedingen en bijzonderheden vielen me wbt haken iets tegen. Of althans, ik had op meer gehoopt gewoonquote:Op zondag 3 november 2013 11:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb 2bolletjes Drops Paris en High Tea haken van Christel Krukkert gekocht. Ik vond de Kreadoe an sich wel heel erg hetzelfde als vorig jaar. Is dat altijd zo geweest?
De Kreadoe is vaak wel hetzelfde als vorig jaar ja.quote:Op zondag 3 november 2013 11:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb 2bolletjes Drops Paris en High Tea haken van Christel Krukkert gekocht. Ik vond de Kreadoe an sich wel heel erg hetzelfde als vorig jaar. Is dat altijd zo geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |