abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132829656
IPad Air:

Lekker, licht, snel, echt een grote stap vanaf de iPad2.
pi_132829752
ik krijg facebook app niet geinstalleerd op mn ipad air, hij geeft alleen ''open'' aan in de app store? komt waarschijnlijk dat ie al op mn iphone staat maar als ik erop druk gebeurd er helemaal niks
pi_132829842
Vandaag de iPad air even vastgehouden. Mooi ding, duidelijk verschil met de 4, maar voor mij toch te onhandig vast te houden met 1 hand. En aangezien ik redelijk veel reis moet hij ook handzaam zijn. Dat wordt dus wachten op de mini Retina..

[ Bericht 1% gewijzigd door Nat-Water op 02-11-2013 19:29:12 ]
Oh.
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:24:17 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132830676
Ik twijfelde heel erg tussen mini retina en de air.
De iPad kon ik nooit lekker lang vasthouden en het type ging net niet met 2 duimen en tevens waren ze te zwaar vergeleken met de mini. Maar gisteren knoop door gehakt en na voelen toch voor de air gegaan. Lekker handzaam, licht en kan er lang op lezen.

Zelf ben ik van de Eerste iPad overstapt, dus dat is helemaal een mega overgang. Maar heb ze wel allemaal in de handen gehad regelmatig bij vrienden of op m'n werk. En tot verkort bleef de mini mijn voorkeur behouden. Maar de air zal ik nu wel boven de mini verkiezen :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 19:38:07 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132831230
Hier wordt het ook mini-retina zodra die te bestellen is. Heb er nog een iPad 4 van de baas bij.
pi_132831307
Mijn iPad 4 blijft me hopelijk nog een aantal jaar dienen, haha :)
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:45:09 #8
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132831499
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier wordt het ook mini-retina zodra die te bestellen is. Heb er nog een iPad 4 van de baas bij.
Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:

- Performance t.o.v. Air
- Accuduur t.o.v. non-Retina mini
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_132831695
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:

'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'

Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.

Is dit een bekend probleem? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Weet niet of ik misschien bij de advanced settings moet kijken. Maar ik wil daar pas iets aan veranderen als ik weet wat ik daar moet doen.
pi_132831763
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:

'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'

Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.

Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk? :')
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:52:05 #11
53267 TC03
pi_132831781
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:

Antwoord geef je zelf al:
quote:
Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars
Dat doen dus.
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:52:28 #12
53267 TC03
pi_132831793
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk? :')
Zou niet uit moeten maken...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 19:52:42 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132831801
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:

- Performance t.o.v. Air
- Accuduur t.o.v. non-Retina mini
Performance zal toch gelijk zijn? Zelfde apparaat alleen kleinere formfactor. Maar evenveel pixels, zelfde proc.
pi_132831802
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?

Ik ontvang trouwens wel gewoon mail.
pi_132831821
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Antwoord geef je zelf al:

[..]

Dat doen dus.
Maar wat moet ik daar dan voor account aanmaken? Iets van Vodafone?
pi_132831844
Waar gebruiken jullie je iPad's eigenlijk voor? :)
pi_132831890
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef bridgefan het volgende:

[..]

Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?

Ik ontvang trouwens wel gewoon mail.
Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.

Ik gebruik authsmtp.vodafone.nl voor mijn uitgaande server. Kun je eens proberen.
pi_132831895
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Browser, iMessage, Twitter, Facebook, Youtube, Textverwerken on the go, fotoboek, muziekplayer, Gamen... :P
pi_132831900
Er staan trouwens ook andere SMTP servers: Mail.planet.nl, Smarthost.direct-adsl.nl en authsmtp.vodafoon.nl. Die zou hij moeten gebruiken als de primaire outgoing server niet werkt maar die werken kennelijk ook niet.
pi_132831931
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Boeken, mail, internet, games, af en toe een podcast. Ook wel muziek luisteren tussendoor.

Eigenlijk de basisdingen waar ik mijn MacBook voor zou gebruiken als ik geen zin heb 'm uit te halen.
pi_132831946
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zou niet uit moeten maken...
Vertel eens, waarom niet?
pi_132831965
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef bridgefan het volgende:
Er staan trouwens ook andere SMTP servers: Mail.planet.nl, Smarthost.direct-adsl.nl en authsmtp.vodafoon.nl. Die zou hij moeten gebruiken als de primaire outgoing server niet werkt maar die werken kennelijk ook niet.
authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?
pi_132831976
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.

Ik gebruik authsmtp.vodafone.nl voor mijn uitgaande server. Kun je eens proberen.
Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?
pi_132831998
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef bridgefan het volgende:

[..]

Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?
Hoe bedoel je, 'primary server'?
pi_132831999
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?
Die eerste, en die leek me ook al niet te kloppen. Heb nu die laatste toegevoegd maar dan nog doet hij het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')