Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier wordt het ook mini-retina zodra die te bestellen is. Heb er nog een iPad 4 van de baas bij.
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:
'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'
Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Is dit een bekend probleem? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Antwoord geef je zelf al:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:
'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'
Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Is dit een bekend probleem? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Dat doen dus.quote:Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars
Zou niet uit moeten maken...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?
Performance zal toch gelijk zijn? Zelfde apparaat alleen kleinere formfactor. Maar evenveel pixels, zelfde proc.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:
- Performance t.o.v. Air
- Accuduur t.o.v. non-Retina mini
Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?
Maar wat moet ik daar dan voor account aanmaken? Iets van Vodafone?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Antwoord geef je zelf al:
[..]
Dat doen dus.
Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?
Ik ontvang trouwens wel gewoon mail.
Browser, iMessage, Twitter, Facebook, Youtube, Textverwerken on the go, fotoboek, muziekplayer, Gamen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Waar gebruiken jullie je iPad's eigenlijk voor?
Boeken, mail, internet, games, af en toe een podcast. Ook wel muziek luisteren tussendoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Waar gebruiken jullie je iPad's eigenlijk voor?
authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef bridgefan het volgende:
Er staan trouwens ook andere SMTP servers: Mail.planet.nl, Smarthost.direct-adsl.nl en authsmtp.vodafoon.nl. Die zou hij moeten gebruiken als de primaire outgoing server niet werkt maar die werken kennelijk ook niet.
Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.
Ik gebruik authsmtp.vodafone.nl voor mijn uitgaande server. Kun je eens proberen.
Hoe bedoel je, 'primary server'?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?
Die eerste, en die leek me ook al niet te kloppen. Heb nu die laatste toegevoegd maar dan nog doet hij het niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |