Wij vieren het om de gezelligheid en het lekkere etenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:34 schreef Barbusse het volgende:
En waarom niet? Omdat Malta NIEMAND enige dankbaarheid verschuldigd is!!! Hi. Ha. Ho.
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wij vieren het om de gezelligheid en het lekkere etenHet enige woord van dank dat jaarlijks terugkeert is: "thanks for cooking dinner mom"
Afwasmachinequote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]Graag gedaan, en jullie mogen de afwas doen!"
1 aardbeving meegemaakt, was een grote maar extreem diep en op 350 km afstand van hier. Trilde net als bij de aardbeving van Xanthen, paar jaar geleden.quote:Op maandag 11 november 2013 02:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, wat een ravage en zo enorm veel slachtoffers
Hier op voort bordurend, staan jullie wel eens stil bij dergelijke gevaren in jullie thuisland?
Dan bedoel ik Amerikaanse KAA'ers die bijv in Tornado Alley wonen, Aziatische KAA'ers tijdens het Cycloon seizoen etc.
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit bij stil sta dat ik op "The Shaky Isles" woon en er altijd kans is op een aardbeving.
Dat zeggende dacht ik in Nederland ook na over het feit dat we onder de waterspiegel woonden.....
Bijna niet aan te ontkomen als je in de US woont; voor je het weet ben je bij vrienden uitgenodigd en gelukkig koken de meesten redelijk goed, dus is het ook geen dramaquote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef CherryOnTop het volgende:
Zijn hier mensen die ook thanksgiving vieren?![]()
Ja, vorige keer zelfs door een collega uitgenodigd om te komen eten. Want alleen eten op thanksgiving is uit den boze.quote:Op maandag 25 november 2013 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna niet aan te ontkomen als je in de US woont; voor je het weet ben je bij vrienden uitgenodigd en gelukkig koken de meesten redelijk goed, dus is het ook geen drama
Ikke met een man of 100/150quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef CherryOnTop het volgende:
we gaan met 20 man in het donker 8km door de heuvels rennen met hoofd lampjes op onze kop en daarna bier drinken. Het heet de Thanksgiving Trundle. Maar het is gewoon een excuus voor hardlopen + bier. Who can blame us??quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef CherryOnTop het volgende:
dan ben je een jogger....quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als je die 8 km niet haalt?
quote:
Wij doen sinterklaas en trouwdag op dezelfde datum (zodat ik onze trouwdag niet zal vergeten)quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:16 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wij ookEerst UAE National Day, dan Sinterklaas, trouwdag en dan Kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |