Handig ook, zwemmen tijdens de stormquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:41 schreef Individual het volgende:
UK TT![]()
Er schijnen wel 2 dodelijke slachtoffers te zijn geweest. 1 die ging zwemmen tijdens de storm en iemand die in een caravan woonde.
quote:
Het kan wel, maar dan moet je er een achterwiel instoppen met versnellingen. Tot 5 versnellingen oid zonder derailleur. Ik heb het in m'n tienerjaren wel eens gedaan met een omafiets.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik mis het fietsen op m'n mooie omafiets wel trouwens. Het is hier veel te heuvelachtig, moet een saaie met versnellingen![]()
Het liefst had ik deze gehad, maar ja geen versnellingen
[ afbeelding ]
O zo technisch ben ik niet. Maar m'n schoonvader is wel goed met fietsen dus kan hem wel eens vragen, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan moet je er een achterwiel instoppen met versnellingen. Tot 5 versnellingen oid zonder derailleur. Ik heb het in m'n tienerjaren wel eens gedaan met een omafiets.
Ik ben maar wat blij met versnellingen want ik woon op een flinke heuvel.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik mis het fietsen op m'n mooie omafiets wel trouwens. Het is hier veel te heuvelachtig, moet een saaie met versnellingen![]()
Het liefst had ik deze gehad, maar ja geen versnellingen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:34 schreef Gaoxing het volgende:
JemenZo gastvrij die mensen . Met een beetje geluk laten ze je niet meer gaan
Halloquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:36 schreef Selestha het volgende:
Hallo![]()
Afgelopen zondag ben ik verhuisd naar de UK, dus ik kom hier ook meepraten
Ik vind Deens alles meevallen. Zit al 9 jaar op kantoor met Denen, dus versta het inmiddels wel een beetje. Van xenofobie ook weinig gemerkt, maar ik zit hier natuurlijk in een internationale omgeving zonder de "Deen van de straat", zeg maar.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:36 schreef Selestha het volgende:
Hallo![]()
Afgelopen zondag ben ik verhuisd naar de UK, dus ik kom hier ook meepraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |