De Jostiband, dat zijn echt mijn helden, respect voor die mensen. Als je ziet hoe intens gelukkig die mensen zijn met hetgeen wat ze doen, dat is dan iets waar ik wél jaloers op ben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar een gala is heel wat anders dan met een stel lui met rugnummers op dansen op een houten vloer terwijl een of andere josti het casettebandje omdraait.
Het verschil is dat die danswedstrijden juist gehouden worden in naar zweet stinkende sporthallen of kneuterige horeca gelegenheden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als je nou moest kiezen tussen een ballroom en een naar zweet stinkende sporthal?
Sporthallen zijn inderdaad minder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het verschil is dat die danswedstrijden juist gehouden worden in naar zweet stinkende sporthallen of kneuterige horeca gelegenheden.
Dat bedoel ik met setting.
Die achterste mongool drukt z'n eigen oor al dicht, geweldig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Jostiband, dat zijn echt mijn helden, respect voor die mensen. Als je ziet hoe intens gelukkig die mensen zijn met hetgeen wat ze doen, dat is dan iets waar ik wél jaloers op ben.![]()
[ afbeelding ]
Van trouwen komt trouwen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het trouwens over dansen hebben, ik vind bruiloften ook altijd van die vreselijke gebeurtenissen. Hopelijk word ik nooit voor dat soort zaken uitgenodigd, dan zou ik echt doodongelukkig zijn.
Die zijn juist leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het trouwens over dansen hebben, ik vind bruiloften ook altijd van die vreselijke gebeurtenissen. Hopelijk word ik nooit voor dat soort zaken uitgenodigd, dan zou ik echt doodongelukkig zijn.
Als ik remlof mag geloven kan waht dat ook zonder naar een bruiloft te gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn juist leuk.
Op andermans rekening ladderzat zuipen.
OH MY GOD, dat is binnenkort en nog wel in de buurt te doen. Ga je mee VS?quote:Apeldoorn, 9 november 2013 Kathedraalconcert met allure
Wanneer 09-11-2013 van 19:30 tot 21:30
Organisatie: Jostiband Orkest
Nee, dan word ik eruit getrapt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
OH MY GOD, dat is binnenkort en nog wel in de buurt te doen. Ga je mee VS?
Jij doet me denken aan die vent die afgelopen donderdag meedeed aan "Naked and afraid".quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
Nee man, ze geven jou een triangel en zetten je op het podium!!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dan word ik eruit getrapt.
Vertel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan die vent die afgelopen donderdag meedeed aan "Naked and afraid".
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, ze geven jou een triangel en zetten je op het podium!!!
Bah, ik zou nooit naakt op tv willen komen. Sterker nog, ik wil helemaal niet op tv komen, camera's en aandacht zijn eng.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.yourdiscovery.(...)d-naakt-in-de-regen/
We willen het ook niet zien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik zou nooit naakt op tv willen komen. Sterker nog, ik wil helemaal niet op tv komen, camera's en aandacht zijn eng.
Net zeg je nog dat je het eng vindt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat jullie willen is voor mij compleet irrelevant.
Ik vind het eng om op TV te komen of aandacht te krijgen, wat jullie willen vind ik niet eng, want het boeit mij niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je het eng vindt.
Dan kun je ook best op tv komen. We kijken toch niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het eng om op TV te komen of aandacht te krijgen, wat jullie willen vind ik niet eng, want het boeit mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |