Of uberhaupt een chick die geen verstand heeft van BBquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoef later echt geen meisje die geen fatsoenlijke gewichtjes tilt
wat moet je met zo'n niet sportief meisje
na 10 jaar +15 kg
je moet gewoon fit blijven tinkerbell
Je maakt het wel steeds moeilijker voor jezelf zo Dima. gewoon aanpraten dat ze naar de gym moetquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
na 10 jaar +15 kg
wie is dit ? kimbo ?quote:
Bij mij in de gym loopt er een soortgelijke blonde fit chick rond (~1.78 welquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:10 schreef Montelly het volgende:
http://instagram.com/p/f2mzk8HEMy/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij zo'n boy die agressief gaat kijke en doen als ze JB aangapen? Ja cker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Fit chickszojuist met mijn Brazilian Booty wezen pompen. Guytjes mirren.
Je wil dat mannen naar je kont staren? Hommo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Fit chickszojuist met mijn Brazilian Booty wezen pompen. Guytjes mirren.
Eerst leren neuken dan kieskeurig worden. First things first.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
na 10 jaar +15 kg
Nice man, ik wil een keer zon cougar barbie MILF raken. Hier in de gym loopt ook een legit 8/10 blonde MILF rond.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij mij in de gym loopt er een soortgelijke blonde fit chick rond (~1.78 wel), maar dan cougar versie, en haar boobs zijn opgepompt volgens mij
Kwam haar toevallig net tegen op straat, ze reed in een jeep, echt zo'n barbiegurl.
gewoon tegen praten, Sapquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice man, ik wil een keer zon cougar barbie MILF raken. Hier in de gym loopt ook een legit 8/10 blonde MILF rond.
Ik zeg altijd dat ze hun kwijl ff moeten opdweilen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij zo'n boy die agressief gaat kijke en doen als ze JB aangapen? Ja cker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |